hei älä dissa mut tai tuun sun päälle pissa vitun sun äitis otti multa suihin ku se on huora yhtä huora ku sun isä ruma paska sut oon servattu kakara mä näin unta että sä söit paska lunta ouu
SM Batlle 2012 Ei aihe
1
103
Vastaukset
- game over
Ei nois su riimeis ollu mitäö järkee, ku meen sun ohi ja suoraan kärkee, räppäämine näyttää oleva sulle iha vitu tärkee(not), mut vittu tollaset homot tieltäni pois heivaan , ku sul on sellaset miestissit et pääsee seilaan , sua ei kaupungil voi ees missata, ku oot nii läski ja yrität kaikkia vaa dissata, mun mutsii et pääsd lähellekkää, en anna sitä etuoikeutta melkee kellekkää, ainakaa tommosele homole jolla rupee stondaa ku näkee vittu omaa sontaa, oot iha vitun säälittävä , tulit tänne kovana nyt oot täällä vaan iha romuna, sut servaan vittu millä vaan , oho anteeks mut servasin sut. Taas. Sää et servaa ees 8vuotiasta kakaraa, ku et muuta jaksa tehä ku syyä sitä paskahalpaa makkaraa, eikö äiti antanu rahaa, ku ei sul oo varaa, ees omaa kämppää, tuun poika näyttää, miten räpätä kantsii, ala vaan niit riimejä miettii nii ehkä joskus viel sä servaat meitsii. Siin tais olla tarpeeks mee ny äpärä harjotteleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747394Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342400
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj52008Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271968- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578