Joululaulu

hepsankekkaa

Jassoo nyt kuulin jo toista kertaa jouluradiosta ruotsinkielisen laulun enkä tiedä kuka ihme sen esittää ja mikä mahtaakaan olla kappaleen nimi. Laulu alkaa hitaasti mutta nopeutuu sitten ja sanat olivat hauskat.
Kertosäe menee jotakuinkin näin: Jag vill ha massor med fina paket, fina paket är bästa jag vet jne... sitten jotakin : stora paket, hårda paket.

Olisin kiitollinen jos joku tietäisi lisää tästä kipaleesta.

7

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josefinf

      Löysin, että biisin nimi on "Fina paket". Itsekin kuuntelin jouluradiota ja kuulin se jo toistamiseen ja ajattelin, että taas tämä ärsyttävä kappale. Mutta sitten osoittautuikin aika hauskaksi!

      • hepsankekkaa

        Juuh varmastikin on juuri kyseinen kappale. Tietäisitkö esittäjää vielä, koska en ainakaan hakukoneilta löytänyt tällä kappaleen nimellä mitään. Haluaisin ostaa levyn jossa tämä kyseinen hauksa kipale olisi. :)


      • hepsankekkaa
        hepsankekkaa kirjoitti:

        Juuh varmastikin on juuri kyseinen kappale. Tietäisitkö esittäjää vielä, koska en ainakaan hakukoneilta löytänyt tällä kappaleen nimellä mitään. Haluaisin ostaa levyn jossa tämä kyseinen hauksa kipale olisi. :)

        Jah löysinkin jo sen ihan itte. The real group från Sweden :) Jihuu


    • GabriFin

      Löytääkö kukaan netistä tähän lauluun sanoja?! Ruotsi ei taivu itseltä ihan niin hyvin, että saisin ne oikein kirjoitettua ylös! Olisin kiitollinen avusta! :) Ei siis tarvitse kirjoittaa tänne, koska se taitaa olla kiellettyä. Osoite riittäisi, josta lyriikat löytyisivät. Google ei ainakaan antanut näin äkkisistään sopivaa osumaa.

    • tottulainen

      Minäkin kuulin tämän, ja nauratti loppukaneetti joka meni jotenkin, että "men det är tanken som räknas, god jul". Ja bändin nimi on siis pelkästään The Real Group, tällä nimellä löytyy esim. Spotifysta.

      • tottulainen

        Ja tää on muiden biisien perusteella vähän samanlainen, kun Suomen Rajaton-yhtye?


    • pappa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe