.
tämä ei oikeestaan voi jäädä rankaisematta
Nelonen boikottiin
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/55667-paasi-valtuustoon-neloselta-ikava-viesti-perussuomalaiselle
.
Nelonen teki Perussuomalaiselle KATALAN
9
66
Vastaukset
- Fiksut suomalaiset
Buhahhaa! Persu-tollukat ei kelpaa uutisten aiheeksi muuta kuin loppukevennykseen :-D
- Älä sano:.
.
Kyl nousi Nelson Mandelakin syrjitystä asemasta hienosti Woitosta Woittoon
.
- Hyvä Nelonen!
Oikein toimittu! Vielä kun eräs har-jäpikkä saisi bannit...
Sorron yöstä vapautu kirjoitti:
Ei ole Nelson Mandela persu, päinvastoin. Vietti rotunsa takia 27 vuotta vankilassa, mutta ei katkeroitunut vaan päinvastoin antoi sortajilleen anteeksi ja aloitti uuden ajan Etelä-Afrikassa.
Porvarit ei persuista pidä, keskustalaisena olisi saanut jatkaa.
- Nelonen selittelee:.
.
"Valtamäen mukaan ongelmaa ei ollut, kun hän oli keskustan edustaja.
Pitääkö väite paikkansa, Nelosten uutisten päätoimittaja Eero Hyvönen?
- Johtopäätös on Valtamäen oma. Nelosen uutistoimitus yhdistetään Helsingin Sanomiin, mistä syystä avustajaverkko on käyty uudelleen läpi. Pyrkimys on käyttää yhtä ja samaa avustajaa yhdellä alueella. Se, että toimittaja on valtuutettu, ei ole toiminut parhaalla mahdollisella tavalla tähänkään asti.
Mikä nyt muuttui?
- Nyt juttuja aletaan tehdä muuallekin kuin Nelosen uutisiin. Paikallis- ja aluetason politiikka tulee vastaan jonkun mutkan kautta monenlaisissa aiheissa. Jotta yleisöllä olisi luottamus siihen, että ollaan puolueettomia, niin avustajasopimusta ei jatkettu."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012120716426319_uu.shtml
.
- ei tuu ikävä
Haha, tuo on hesarin tekosia. Ei mitää väliä, hs kuolee joka tapauksessa omaan yrjöönsä.
- S Etämies
Uusi Suomi boikottiin ja Hesari
Soitin kerran US päätoimittajalle miksi julkaisee noitya koluneja tarkistamatta ollenkaan
Skitosofreenikko Leif Norrgårdikin kirjoitti valheellisen vihakirjoituksen islamia vastaan ja oikein houkuttelee terroristeja Suomen
Nyt se hihhuli Yakov alias esther alias israelsso Suolistossa on poliisin tarkkailussa, mutta kuuluisi hullujenhuoneell vaarallisena murhauhkailijana
Soinikin on hihhuli ja pelastelee sieluja EU-Saatanalta----
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273