onks kukaan nähnyt näitä venus bikini trimmereitä kaupoissa. Olen joskus ostanut niitä Prismasta ja Anttilasta mutta viime aikoina ei meinaa löytyä mistään! Siis tämännäkösistä on kyse: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQVf31GyQQsjXyrS6T_aMpEWwZxnEdA__S98MgP8kwG5-e3E2b3 . Onks tietoa mistä niitä saa ja miksi viime aikoina niitä ei yksinkertaisesti löydy kaupoista?
venus bikini trimmeri?
6
699
Vastaukset
- Missä?
Samaa pohdin minäkin, ei löydy mistään, ei edes Sokoksella ollut. Kukaan nähnyt missään kaupassa tuota Venus bikini trimmeriä? Liekö voi netissäkään Suomen sisällä tilata mistään?
- Missä?
Kysyin sähköpostilla valmistajalta. Tuotetta ei enää valmisteta.
- 19+5
Tänään kyllä näin kyseisen tuotteen sokoksella. Eli sieltä saa ! :-)
- Pian ostoksille
19+5 kirjoitti:
Tänään kyllä näin kyseisen tuotteen sokoksella. Eli sieltä saa ! :-)
Eli vanhaa varastoa myydään loppuun.
- trimmeriiiii
Robinhoodissa niitä myydään ainakin. Oon myös nähnyt ihan citymarketissaki joskus :D
- Anonyymi
Haluasin niin tuon tuotteen! Onko enää mitään havaintoja ollut kaupoissa? Pakkohan tuon on palata markkinoille, sen verran hyvä idea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777