Kehtaisitteko seurustella kaupan kassan kanssa?

jalgjlagjlag

Rehellisiä vastauksia pyydän. Kehtaisitteko siis alkaa seurustella kaupan kassan tai jonkun muun vastaavan statuksen omaavan kanssa, jos teillä itsellänne on akateeminen koulutus ja hyvä työpaikka? Voiko ajatukset käydä ylipäänsä yksiin ja eikö teitä hävettäisi mitä tuttavanne ja sukulaisenne ajattelisivat?

65

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä ihminen

Itse en statuksiin katso. Mukava ja viehättävä nainen kelpaa aina! Oli tämä sitten siivooja tai kaunis puotipuksu.
      En tosin ole akateeminen, enkä maailman parhaassa työssä, mutta, mutta...
      Mitä väliä?

• Väärä kysymys

Kai se riippuu ihan siitä, mitä olet ihmissuhteelta hakemassa.

Jos olet pönkittämässä omaa egoasi, kumppanin _pitää_ olla "itsesi yläpuolelta". Muuten et koe onnistuneesi.

Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen valitsee ihan eri perusteilla. Minulle ainakin on tärkeää että kumppanin kanssa synkkaa. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita on oltava, yhteisiä harrastuksiakin sen verran ettei koko ajan olla menossa eri suuntiin. Tärkeää minulle on läheisyyden määrä ja tapa. Jos nämä eivät osu, mikään asema, ulkonäkö tai rikkaus ei voi niitä korvata.

Siis kehtaisinko? Totta kai.

• Jack Dempsey

Toki, edellyttäen tietysti että on kyse naispuolisesta kassasta.

• 3523vdf32

Jos nainen on muuten mukava ja sovimme yhteen, en näe koulutksen/työn olevan mikään este suhteelle. Nämä vaatimukset akateemisesta koulutuksesta ja tietystä statuksesta ovat lähinnä naisten juttuja, eivät miesten. Monelle yliopistonaiselle on lähes mahdoton ajatus seurustella duunarimiehen kanssa.

• 234567890+

Ehkä kyse on niistä intresseistä. En voi kuvitellakaan vierelleni jotain autonkorjaajaa, jollei hän ole sitten muuten kiinnostunut samoista asioista kuin minä.
        Eniten täällä on negaatioita koulutettuja naisia kohtaan eikä niinkään toisin päin.

• Tietysti, jos sillä kassamimmillä olisi tarpeeksi käytännönjärkeä ja utelias elämänasenne kaikkea uutta kohtaan. Sukulaisten ja tuttujen mielipiteet eivät ennenkään ole parinvalintaani vaikuttanut.

• ...........

Tietysti, jos kassaneiti on kaunis.

• Citynainen

En kehtaisi.

• .....

Jep.

• 111,8

Joo

• fffggghhh

Taidat olla luulemaasi hölmömpi kun tällaisia kyselet.

• nainen7

Jos se on "se oikea" mieskassa, niin tottakai kehtaan! Ihan sama mitä muut sanovat. Akateemisena se seurustelu vasta kannattaisikin, kun ei tarvisi pelätä omien tulojen romahdusta.

• Mies en kerro kuka!

En missään tapauksessa voisi seurustella, kuin yliopiston käyneen kanssa!

• iso5

Voisin seurustella kaupan kassalla työskentelevän naisen kanssa vaikka olenkin akateemisesti koulutettu mies.

• 2345hd

Itse opiskelen yliopistossa ja haavailen tavallisesta kassatytöstä. Jotenkin tuo tavallisuus viehättää naisissa paljon. Tuntuu, että on helpompi elää normaalia elämää heidän kanssaan ja tehdä arkisia asioita. -m21.

• Totta kai

Kehtaisin. Jos nainen olisi kiinnostava, niin ei hänen koulutuksensa (tai sen puute) minua mihinkään häätäisi. On niin paljon muita asioita, jotka ovat suhteen kannalta tärkeämpiä. Se on vähän huvittavaa, miten jotkut kuvittelevat että sama koulutustaso merkitsee esim. samanlaisia intressejä. Ei merkitse.

• että näin

kyllä voisin mutta näin akteemisena miehenä en usko että olisi kovin paljon yhteistä joten naisen tulisi olla hyvännäköinen koska tuossa suhteessa korostuisi fyysinen puoli enemmän kuin henkinen.

• ei siinä mitään

Minä seurustelen kaupan kassatytön kanssa. Olen ollut jo 3 vuotta sen kanssa. kaupan kassoilla näkee tosi kauniita tyttöjä. Huomenna mene taas prismaan ja jos tyttöystäväni sattuu olee kassa vuorossa niin menen sen kassalle.

Itse olen töissä kaupungin raksalla.

• lolololololol

En, mutta olenkin jo yli 30v.

• Mun kohdalla se ei ole kehtaamiskysymys, mutta ajatusmaailmat eivät vaan mene oikein helposti yksiin.

Oon heittänyt pientä harmitonta flirttiä läkikaupan kassan kanssa varmaan puolen vuoden ajan. Hän vieläpä asuu lähes naapurissa, joten törmäilemme muutenkin ja vaihdamme aina muutaman sanan. Nyt nainen on selvästi suuttunut mulle, kun olen jättänyt jutun vain flirttailuksi. Hän katsoo mielenosoituksellisestu muualle ja puhuu vain välttämättömät tai töksäyttää jotain. En vaan voi sille mitään, että en halua edetä sen pidemmälle, mutta pieni harmiton flirtti piristää aina ;)

• Luuranko jääkaapissa

En kehtaisi, koska se tietäisi mun ostoshistorian. Hävettää...

• Kyllä jos se on

hyvännäköinen. Ruman naisen kanssa en kehtaisi seurustella,vaikka tämä olisi tohtori

• Tony DiNozzo

Kerran yksi pelikaverini kertoi iskeneensä huvikseen huoltoaseman kassaneidin, muttei kuitenkaan aikoisi sen kanssa suhdetta aloittaa, vaan etsii korkeakoulutettua naista. Kertoi kassaneidistä voimakkaan ylenkatsovasti. Ihmettelin mielessäni asiaa tosissaan. Todellakin, jos kassaneidin kans saisin puhelinnumerot vaihdettua, voisin tutustua tosissani. Ei ole ongelma ja voisihan se kassaneitikin siitä kouluttautua.

• jo on jutut

Aloittaja voisi yhtä hyvin kysyä Kannattaisiko alkaa seurustella kenenkään kanssa, ja pohtia mitä kysyi.

• Totta kai

Kehtaisin. Ei mua kiinnosta pätkääkään muiden ajatukset mun valinnoistani.
      Jos ei jollekin mun puolisoni kelpaa niin sopii sitten pysyä poissa meidän elämästä.

• kkK K

Tässä hiljattain päättyi Suomen huippumalli haussa. Voittajaksi selviytyi todellinen pitkäraajainen aito blondi kaunotar Meri, joka on töissä juurikin kaupan kassana. Varsinkin nuorilla naisilla kassassa työskentely ei todellakaan tarkoita, että siellä kassalla ollaan loppuikä töissä. Toisaalta vaikka olisikin loppuikänsä kaupan kassana, niin mitä sillä on väliä. Eikö pääasia ole se, että elättää itsensä ja on töitä?

Minä myös protestoin tuota ajatusmaailmaa vastaan, ettäkö sama koulutus tai sama koulutustaso tarkoittaisi yhteistä elämänkatsomusta. Ehkäpä pitkään sinkkuna olevilla ongelmana onkin juuri ahdasmielisyys ja/tai kapeakatseisuus? Ei osata nähdä (korkeasta koulutuksesta huolimatta...) sitä potentiaalia, joka ihmisissä on.

Toinen huomionarvoinen seikka on se, että joskus ihminen saattaa olla syystä tai toisesta alisuoriutuja. Esimerkiksi lukiossa kiitettäviä vetänyt oppilas ei välttämättä suinkaan löydä opiskelupaikkaa, jolloin haaveammatti vaihtuukin "ihan sama kunhan teen vaan jotain" -tyyppiseen duuniin. Se ei silti poista ihmisestä älykkyyttä. Voihan se tarmo ja energia suuntautua sitten uran sijasta esim. harrastuksiin ja perheeseen.

• tyhgtrfgtt

Jollei kaupan kassalla olisi ketään niin alkaisitko vässykkä itse pottuja kasvattamasn.

• gasgasgh

Minusta tämä kysymys oli rehellisyydessään hyvä. Itse en voisi kuvitella tällaista suhdetta, koska on mahdotonta nähdä yhteistä arvomaailmaa. Suhde rakentuisi pelkästään seksin varaan, joka ei voi kestää pitkälle.

• asdewq

Älä mikki hiiri jaksa lässyttää.

• takapulpetista

Tietysti. Mieluummin kassaneiti kuin joku yliopistolla sosiaalityötä opiskeleva paskantärkeä narttu, joka kannattaa polyamoriaa, äänestää vihreitä ja harrastaa vapaaehtoistyötä. Hyi vittu! Näitäkin olen yliopistolla nähnyt.

T. yliopistossa opiskeleva mies

• Tony DiNozzo

Tuollaisia kutsutaan akateemisiksi narsisteiksi: narskuiluille on rakennettu akateeminen perusta.

• ekacuusemi
        Tony DiNozzo kirjoitti:

Tuollaisia kutsutaan akateemisiksi narsisteiksi: narskuiluille on rakennettu akateeminen perusta.

Yliopistolla ei opiskella sosiaalityötä, eikä vihreitä arvoja kannatavaa, vapaaehtoistyötä tekevää taatusti kutsuta narsistiksi.

• takapulpetista

• Tony DiNozzo
        ekacuusemi kirjoitti:

Yliopistolla ei opiskella sosiaalityötä, eikä vihreitä arvoja kannatavaa, vapaaehtoistyötä tekevää taatusti kutsuta narsistiksi.

Tarkoitin tuossa, että polyamoria on narsistista. Sitä narsistit tietenkin romantisoivat jollain mukamas intelluktuaaleilla, mutta todellisuudessa bimbomaisilla aatteilla.
        Tuleepa mieleeni mm. Anna Kontula, joka on avoimesti sitä sitä mieltä, että kumppaneita voi pitää montaa. Hän on vieläpä opettajana yliopistossa... voisiko sanoa bimbotieteiden opettajana.

• 24hrs

Joo... mut jonotusnumeroni on 99.

• tyttö21v

Hohhoijaa taas mikä keskustelu :D Itse työskentelen kaupassa ja minulla on poikaystävä joka ei ole ikinä mollannut työpaikkaani!

• Kyynismies

Kyllähän nyt korkeasti koulutettu mies voi seurustella kassalla työskentelevän naisen kanssa, mutta auta armias jos roolit olisivatkin toisin päin! Akateemiset naiset vain leuka pystyssä nyrpistelisivät nenää moiselle duunarille!

• pöh

Älähän yleistä, itse satun olemaan ihastunut miespuoliseen kassahenkilöön, ja voisin ihan hyvin alkaa seurustella hänen kanssaan. :) Puoliakateeminen tutkinto itsellä.

• Kyllä voisin seurustella. Mutta välttämättä toinen ei ymmärtäisi jos puhuisi työasioita jos kumpikin työskentelee eri alalla..

• naistutkimus

Ei 2 akateemistakaan välttämättä ymmärrä. Jos nainen on sosiologi ja mies diplomi-insinööri, niin mitä se nainen muka miehensä työstä ymmärtäisi?

• mitä väliä

Seurustelisin kenen kanssa vaan jos joku vain haluaisi seurustella minun kanssani.

• 81Mies

Nämä yliopistojen priimukset muodostakoon hei, parit siellä kampuksienne seksiorgioissa, vai eikö iskeminen onnistu pysyvään suhteeseen?

Mikään ei ole paskempi ihminen kuin itseään täynnä oleva ylimielinen akateeminen. Natsi, skini, hippi, kaikki aatteet on ok jos tyyppi on ok. Mutta se akeemisuus. Se on kuin kusi joka ei lähde päästä koskaan pois. Nenä pystyssä kuljetaan ja kirjakieltä puhutaan ylevästi. Muita halveksitaan jos tusinaa filosofia ei ole lukenut.

Feministien tasa-arvoa toki tuottaa maisterinaisia suojatyöpaikkoihin julkiselle sektorille ja solvaavaan käytännön työn miehiä. Suosittelen idän tyyliä jossa naisen kuuluu olla kaunis parhaansa mukaan ja naisellinen, miehen perheen pää. Kun miehen ja naisen roolit pidetään oikeina, myös parisuhde voi hyvin.

• Tietysti voisin

Tottakai, jos muuten menee jutut yksiin puolin ja toisin.

Itselläni on yliopistokoulutus ja koulutusta vastaava työ, mutta en mitenkään ymmärrä sitä ajattelutapaa, että toisen osapuolen kanssa edes keskustelusta ei tulisi mitään, jos hän ei olisi akateemisessa ammatissa tai vähintään opiskelemassa siihen.

• provosointiako

Väittääkö joku ihan aikuisten oikeesti, että joku kaupan kanssa olisi niin sivistynyt, että voisi jutella henkeviä akateemisen kanssa? Tarkoitan siis oikeasti akateemista henkilöä, en jotain ammattikorkeaa käynyttä tai jotain rimaan hipoen koulujaan läpi käynyttä ja hampurlaismyyjäksi päätynyttä henkilöä.

• tosi vinhan kuulosta

Mut ihan oikeesti mietippä kuinka miehekästä loppujen lopuksi on kysyä että kehtaisko tehdä sitä ja tätä kuin epävarmat pikkutytöt.

• una donna mobile

Öö, kokemukseni mukaan suurin osa kaupankassatytöistä opiskelee
      yliopistoissa ym. Miten te olette noin ennakkoluuloisia?

Itselläni on akateeminen koulutus taidealan koulutus ammatillinen koulutus. Tällä hetkellä olen ansiotyöni lisäksi olen yrittäjä. Yrittäjänä saan toteuttaa omaa elämäntehtävääni, mutta siitä ei tule hirvittävästi aina tuloja. Käyn siksi myös extraamassa kassalla silloin kun on muissa töissä hiljaisempaa tai kun haluan kerätä kunnolla rahaa vaikka pidempää parin kuukauden lomaa varten. Opiskelen jatkuvasti myös lisää. Mulla on varmasti tutkintoja ja todistuksia enempi kuin kenelläkään teistä…

Mulla on myös oma vapaus, mulla ei ole varsinaisesti pomoa, saan määrätä omat työaikani ja lomani. Olen tehnyt sen valinnan että en jaksa elää johonkin 8-16 tyyliin. Tarviiko sitä aina jossain lokerossa kyyhöttää.

Muhun ei tittelit eikä tutkinnot tee vaikutusta. Kaikki on nähty. Ehkä ymmärrätte kun tarpeeksi pitkään pyöritte omissa “paremmissa piireissänne”.

Toisaalta ymmärrän, en minäkään ottaisi miestä jonka elämä pyörii kaljan, penkkiurheilun ja television äärellä. Minullakin on ennakkoluuloja, esimerkiksi en usko että minulla olisi henkisesti mitään yhteistä vaikkapa sellaisen miehen kanssa joka työskentelee mainostoimistossa tai plastiikkakirurgina tunnetulla kauneusklinikalla.

Olen minäkin mallintöitä ihan nuorena tehnyt. En ole koskaan tuntenut itseäni niin typeräksi kuin silloin, kävellessäni tyhmät vaatteet ja meikki päälläni. Mieluummin teen kassanhommia.

Oletteko miehet itse miettineet, miten suuri merkitys teidän työllänne on muille ihmisille ja maailmankaikkeudelle, onko työnne oikeasti arvokasta ja hyödyllistä?

Ihanaa, 2 päivää enää töitä, sitten 2 viikon loma! Tai saatanpa pitää 3 viikkoakin jos siltä tuntuu.

p.s. kassalla on muuten sinkkusnaisena ihan kiva olla, saapi katsella kivannköisiä miehiä joihin ei muutoin tulisi törmättyä. Olen saanutkin joskus kukkia miesasiakkailta ja jopa on kosittu.

• heihaloohelsinki

Ai missä yliopistossa nämä kassaneidit opiskelee ketkä näkyy samalla kassalla vuodesta toiseen ja yleensä vielä joku tatuointikin pilkottaa.

• zadadu

Meillä täällä Helsingissä yliopiston opettajillakin saattaa olla tatuointeja, täällä sivistyksen parissa se ei ole enää merimiehen tai vankikundin merkki. Myös muilla silmää tekevillä saattaa olla tatuointeja.

Yhdessä marketissa olin töissä ja oli varmaan monta kymmentä kassaa. Eräs tyttö opiskeli lääkäriksi, toinen oikeustieteellisessä. Kertoi että opiskelukaverinsa olivat hakeneen jotain vastaavaa ali-arvostettua hanttihommaa, mutta siihenkin oli vaikeaa päästä, oli ollut monta tuhatta hakijaa.

• gsgagsag
        zadadu kirjoitti:

Meillä täällä Helsingissä yliopiston opettajillakin saattaa olla tatuointeja, täällä sivistyksen parissa se ei ole enää merimiehen tai vankikundin merkki. Myös muilla silmää tekevillä saattaa olla tatuointeja.

Yhdessä marketissa olin töissä ja oli varmaan monta kymmentä kassaa. Eräs tyttö opiskeli lääkäriksi, toinen oikeustieteellisessä. Kertoi että opiskelukaverinsa olivat hakeneen jotain vastaavaa ali-arvostettua hanttihommaa, mutta siihenkin oli vaikeaa päästä, oli ollut monta tuhatta hakijaa.

Joo, mutta kai tässä oli kyse siitä, että kehtaisitteko seurustella kaupan kassan kanssa, joka on nyt ja huomenna kaupan kanssa. Ei opiskele lääkäriksi tai oikeustieteellisessä. Vaan on tyypillisesti pelkkä tyhjäpää suttura. En ole kyllä kuullut, että näkyviä tautointeja kellään silmää tekevillä on, enkä kyllä, että olisi piilossakaan.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        gsgagsag kirjoitti:

Joo, mutta kai tässä oli kyse siitä, että kehtaisitteko seurustella kaupan kassan kanssa, joka on nyt ja huomenna kaupan kanssa. Ei opiskele lääkäriksi tai oikeustieteellisessä. Vaan on tyypillisesti pelkkä tyhjäpää suttura. En ole kyllä kuullut, että näkyviä tautointeja kellään silmää tekevillä on, enkä kyllä, että olisi piilossakaan.

Entäs jos se nainen rakastaa sinua ja sinä häntä? Lopettaisitko suhteen siksi että nainen on kaupan kassa ja haikailisit loppu ikäsi elämäsi naisen perään. Ettei vain joku "tyhjäpäinen tatuoitu suttura" ole antanut korkeakoulu opiskelija pojalle rukkasia.

• hei haloo

Sehän tällaisissa nettikirjoitteluissa just on kun ihmiset on niin erilaisia eivätkä kaikki samasta yleistetystä muotista. Se yleistäminen vieläpä täysin pieleen monista ihmisistä johtuu ihan vain siitä kapeakatseisesta ja ennakkoluuloisesta suhtautumisesta muihin ihmisiin.

• tällainen lähikassa

Lähikaupan kassalla on kyllä niin teennäinen ja katkeran näköinen tyttö. Todella omituinen hiustyyli. Monia eri värejä. Naamasta huokuu tylsistyminen. Nyrpeän näköisenä työntelee tavaroita viivakoodinlukijan läpi. Välillä lasku jää pienemmäksi kuin onkaan, koska ei neiti viitsi käännellä sitä makkarapakettia tarpeeksi kauaa. Katsekontakti pitäisi olla asiakkaaseen, vaikkei asiakas miellyttäisikään.

Mietin usein, että mikä tämän tytön tausta on. Tyylinsä puolesta siis todennäköisesti joku ammattikoulun käynyt tai lukion keskeyttänyt. Todennäköisesti ystävänsäkin samannäköisiä. Varmasti käyttää keskimääräistä naista enemmän alkoholia. Luonnollisesti tupakoi. Jotenkin ei sytytä.

• dfjfgjf

"Mietin usein, että mikä tämän tytön tausta on. Tyylinsä puolesta siis todennäköisesti joku ammattikoulun käynyt tai lukion keskeyttänyt. Todennäköisesti ystävänsäkin samannäköisiä. Varmasti käyttää keskimääräistä naista enemmän alkoholia. Luonnollisesti tupakoi. Jotenkin ei sytytä."

Kuulostat ennakkoluuloiselta. Luultavasti tyttö on vain kyrpiintynyt työhönsä, eikä mikään ihme, jos asiakkaat ovat sellaisia kuin sinä.

• ggagsg
        dfjfgjf kirjoitti:

"Mietin usein, että mikä tämän tytön tausta on. Tyylinsä puolesta siis todennäköisesti joku ammattikoulun käynyt tai lukion keskeyttänyt. Todennäköisesti ystävänsäkin samannäköisiä. Varmasti käyttää keskimääräistä naista enemmän alkoholia. Luonnollisesti tupakoi. Jotenkin ei sytytä."

Kuulostat ennakkoluuloiselta. Luultavasti tyttö on vain kyrpiintynyt työhönsä, eikä mikään ihme, jos asiakkaat ovat sellaisia kuin sinä.

Kyllä mullekin tulee mieleen että on tupakoiva ja alkoholiin menevä noista monien kassojen ulkonäöstä.

• vali vali seli seli
        ggagsg kirjoitti:

Kyllä mullekin tulee mieleen että on tupakoiva ja alkoholiin menevä noista monien kassojen ulkonäöstä.

Tuliko sellaisesta tympeästä arvostelusta jotenkin parempi mieli.

• noh tsemppiä:)

No me ihmiset vain olemme niin erilaisia. Joku toinen kassa on varmaan taas täysin eri tyylinen/tyyppinen. Ehkä tää tyttö on joutunut myös elämään tylsistyneissä ympyröissä. Meit on vaan niin monen tyylisiä ja ehkä kuitenkin pitäis jotenkin ajatella että jokaisella on se oma elämä ja se mikä näkyy ulospäin on tässä tytössäkin juuri se tylsistyneisyys. Ehkä siitäkin syystä voidaan vaihtaa sitä hiusväriä tai tyyliä tämän tästä.

• Kyllä kehtaan!

Naisessa tärkeintä on ulkonäkö ja seurustelua ajatellen myös edellisten käyttäjien määrä. Paskat sen ammatista tai koulutuksesta, enhän minä mitään titteliä nussi, vaan sitä itseään reikää!

• Mies1985

Kehtaisin. Pidän kassan työtä (isoissa myymälöissä ja kaupoissa) aika rankkana ja vaativana.

• Käytöstavat

Kehtaisin minäkin ja varmana on aika rankkaa olla isossa marketissa kassalla. Koskaan tiedä millaisia asiakkaita tulee kassalla vastaan. Onpa sitä tullut nähtyä aika tylyjäkin asiakkaita itsensä edessä kassalla... Vaikka kassaneiti parhaansa tekee.

Se ei nyt suuri vaiva ole tervehtiä, kiittää ja toivottaa hyvät päivänjatkot, joulut tai mikä juhla nyt sattuu olemaan. Jääpä siinä itselle ja kassalle parempi mieli, kun muistaa nuo pienet asiat!

• sgags

Vaativaa jo älyllisesti. Mitenpäin viivakoodi luetaan?

• Tottakai. Jos löytäisin ihanan miehen, ei hänen ammattinsa suhdetta kaataisi. Opiskelen itse yliopistossa, mutta en koe itseäni yhtään sen paremmaksi ihmiseksi kuin vaikka ammattikoulun käyneet. Ei se ole aina älystä kiinni, mitä opiskelee tai tekee työkseen. Ei sivistys ole enää niinkään kiinni siitä, mitä kouluja on käynyt, vaan siitä, miten itse jaksaa olla kiinnostunut maailman menosta ja vaivautuu ottaa asioista selvää.

• akatmies

On suunnitelmissa. On ollut silmäpeliä itseäni paljon nuoreman kassaneidin kanssa ja itse olen korkeakoulutettu yrittäjä.

Missä ongelma? Eihän nainen koko elämäänsä ole kassaneiti. Ottakaa vähän suhteellisuudentajua mukaan, niin ymmärrätte enemmän elämää.

• Tottakai!

No ilman muuta. Ehdottomasti.

• näin täällä

Kehtaisin tietysti ja esimerkiksi myös siivoojan kanssa, tai työttömän. Itse asiassa seurustelen tällä hetkellä työttömän ammattikoulun käyneen naisen kanssa. Itselläni on korkeampi koulutus kuin hänellä. Meillä menee tosi hyvin. Seurustelen ihmisen kanssa, en tutkinnon tai ammatin.

• 8+4

Vielä muutama vuosikymmen sitten kauppojen kassoilla oli nättejä tyttöjä. Nykyisin näihin törmää vain suuremmissa tavarataloissa. Ovat tyyliin jotain Chanelin konsulentteja tai meikkikosmetologeja.

Sen sijaan lähiöiden kaupoissa, massaketjujen suurissa kauempana keskuksia olevissa myymälöissä ja halpamarketeissa on enemmän tätä ulkoisesti hieman epäedustavampaa naistyyppiä. Kaunis nainen kaupan kassalla on ilo silmälle. Harva on todella ruma, mutta jotenkin se väliinputoaminen ja yhteiskunnallinen alaluokkaisuus huokuu olemuksesta ja tyylistä. Tähän päälle vielä ikävä kyrpiintynyt ilme, niin on aika turn-off.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe