luonnonkiharat

katru

mulla on luonnonkiharat puoleen selkään ulottuvat hiukset. ongelma on ensinnäkin että ne on kauheeta hamppua, eikä mikään tunnu saavan niitä kuriin. ja minä onneton menin vielä leikkaamaan itelleni otsatukan... onneksi se on nytten kasvanu jo nenään asti, ettei se oo enää ihan ylhäälä.. mutta silti ne ei laskeudu vielä kauniisti. kysyisinkin että miten luonnonkiharat hiukset pitäisi leikata, että ne olis aina nätit? olisko vuoleminen hyvä, kun latvat on aika paksunnäköset,eikä näytä kauniilta? ja miten, hyvät ihmiset, miten te joilla on tämmöset hiukset saatte ne hyvin?

9

1272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemp

Mulla on JUST tollast hamppukiharat (from hell). Suoristusrauta ainut vaihtoehto, hiukset saa hyvin niin pitkäksi aikaa kunnes kastuvat. Kuluttavaahan toi suoristus on, mut ei voi mitn. Onko kellään tietoa SUPERteokkaista hoitoaineista jotka käy tällaseen pehkoon (miel. vielä jotai silottavia)??

• kesä

Muutama tavallista suoristuspermistä laimentaa kiharia, ainakin mulla. Helpompi käsitellä, harjata suoriksi jne. Ovat hyväkuntoisemmat. Yksi käsittely ei pikkukiharilla riitä niillä aineilla, ovat niin laimeita, toivottomia.

Nyt on Suomeenkin kuulemma rantautunut maailmalta uusi menetelmä, jossa hiukset saa kerralla pysyvästi ihan suoriksi ja kiiltäviksi hiusten kasvuun saakka. Lisätään samalla myös proteiinia, joka auttaa. Todella myös hoitaa tuo suoristus. En tiedä, missä hoitoja saa Suomessa.

• Anne
        kesä kirjoitti:

Muutama tavallista suoristuspermistä laimentaa kiharia, ainakin mulla. Helpompi käsitellä, harjata suoriksi jne. Ovat hyväkuntoisemmat. Yksi käsittely ei pikkukiharilla riitä niillä aineilla, ovat niin laimeita, toivottomia.

Nyt on Suomeenkin kuulemma rantautunut maailmalta uusi menetelmä, jossa hiukset saa kerralla pysyvästi ihan suoriksi ja kiiltäviksi hiusten kasvuun saakka. Lisätään samalla myös proteiinia, joka auttaa. Todella myös hoitaa tuo suoristus. En tiedä, missä hoitoja saa Suomessa.

mistä mistä voi mistä noita hoitoja saa?????!!!!
        mä haluun välittömästi...

• Luonnonkiharat
        Anne kirjoitti:

mistä mistä voi mistä noita hoitoja saa?????!!!!
        mä haluun välittömästi...

Olen itsekin menossa kunhan löydän paikan missä niitä tehdään. Biohair Oy niitä ilmeisesti maahantuo ja markkinoi? Katsokaa linkki amerikkalaisille sivuille, etusivulta kohtaan "Pictures":

www.thermalreconditioning.com

Hyvältä vaikuttaa! Osaako joku kertoa kokemuksia? Kihartuuko/tupertuuko tukka kuitenkin jos sitä ihan laittamalla laittaa?

• Luonnonkiharat
        Luonnonkiharat kirjoitti:

Olen itsekin menossa kunhan löydän paikan missä niitä tehdään. Biohair Oy niitä ilmeisesti maahantuo ja markkinoi? Katsokaa linkki amerikkalaisille sivuille, etusivulta kohtaan "Pictures":

www.thermalreconditioning.com

Hyvältä vaikuttaa! Osaako joku kertoa kokemuksia? Kihartuuko/tupertuuko tukka kuitenkin jos sitä ihan laittamalla laittaa?

http://personal.inet.fi/yritys/hyvahaltiatar/

On näköjään kampaamo Keravalla jossa tehdään näitä silkkisuoristuksia. Eli tuolla vähän suomenkielistä faktaa.

• Ilovehair

Luonnonkihara hius alkaa helposti näyttää hamppuiselta, vaikka todellisuudessa on usein erittäin hyväkuntoinen.
      Jumaloi ihania kiharoitasi! Leikkaa latva selkeästi kerroksittain, niin se kihartuu kauniimmin. Merkitystä ei ole sillä, leikataanko saksilla vai veitsellä, kerrostus onnistuu saksilla yhtä hyvin.
      Käytä joko kiharoille hiuksille tarkoitettuja tuotteita, tai jos kihara on hyvin kimmoisa ja voimakas, hanki siloittavia tuotteita. Molempia löytyy varmasti kaikissa kampaamojen myymissä tuotesarjoissa, reippaasti vaan lähikampaamoon kyselemään!
      Pesun ja hoitoaineen jälkeen selvitä hiukset hyvin märkänä. Puristele liika vesi pyyhkeeseen,
      puristele sen jälkeen erityisesti latvoihin jotain muotoilutuotetta/vaahtoa tms. ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA KUIVAA FÖÖNILLÄ! Anna hiusten kuivua rauhassa itsekseen, puristele latvoja silloin tällöin kuivumisen aikana, että kihara nousee hyvin.
      Kun hiukset ovat kuivuneet, älä enää kampaa/harjaa, vaan haro varovasti sormilla vähän latvaa auki. Jos haluat "märemmän" efektin, puristele latvoihin vaikka hiusvahaa.
      Pahin virhe, mitä luonnokiharan hiuksen kanssa yleensä tehdään, on voimakas harjaaminen. Heitä harjat roskikseen ja ala nauttia kiharoistasi!

• Ansku

Sinun kannattaisi kokeilla keraamista suoristusrautaa.. Minulla itsellänikin on hieman luonnonkiharat hiukset mutta suoristusrauta silottaa, suoristaa ja tekee hiukset kiiltäviksi :)

• kampaaja ja rauta :)

osta GHD suoristus rauta tavallista kalliimpi jtn vähä yli 100 e mun kaveril oli ja sil on afro ja se vetää hiukset ihan suoriks ja lintsilläki pysyy suorina itselläni on luonnon kiharat hiukset laineet.. sillä pysyy kun afrokin pysyy suorana ! tai sitten on kampaamolle maksaa n 100 e ja saa n 1 kk verran pitää pitkiä hiuksia toisella kaverillani on sellainen itse otin juuri hyvät on ! :) mutta en kyllä 1200 euroa vuodessa ala maksamaan .. kasvatin 5 cm 2 kuukaudessa pitämällä pompulaa kun tulen suihkusta laitan tiukat letit märkiin hiuksiin niin tulee kivat ,menin kampaajalle ja leikkasin V muotoisesti selästä että lyhenee ylös päin ostin GHD raudaan ja suoristus ainetta ja nyt alan käyttää kun 1 kk suorat hiukset ovat poissa.. kannattaa leikata kerroksittain ja v muotoisesti selästä ja ostaa GHD erauta :)

• 13z19

yhdeksän vuotta viestiketjun aloituksesta... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      312
      6078
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3586
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2760
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1150
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      142
      942
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe