mitä mieltä sairaala dieetistä ? :)

kati211

no mulla on jo ollut kauon aikaa huolta tosta mun painosta .. katselin netistä joitakin laihdutus "vinkkejä" ja löysin sairaala dieeti , voiko sillä oikeasti lähteä tuo 10 kg ? muutenki onko kellään kokemuksia kys.dieetistä ? ois kiva jos kertositte mite dieetti sujui ja paljonko lähti :-) itse aloitan huomenna ja se taitaa just loppua siihen joulun alle , noh :D mutta olen lievästi ylipainoinen harrastan paljon liikuntaa täs kuitenki lähtö kohat : pituus :160cm paino:68kg huhu.. :( no mutta jos joitaki kiinnostaa nii voin kirjoitella tänne omia kokemuksia sitte tuosta :) mutta dieetin loppua ootellesa kertokaa omia kokemuksianne !

1

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pili Hilton

      Ei lähe 10kg 2 vkossa... kyllähän sillä jokunen kilo lähtee ja jouluna tulevat taatusti takaisin,, jollei jatka radikaalisti syömisen rajoittamista.
      Itse olen ollut nyt 4 vkoa Jutta G.n ohjeilla ja painoa tullut alas 5kg, Saa syödä 5 x pv:ssä eikä ole ollut nälkä. Tsempppiä kuitenkin projektiisi.
      Jos kiinnostuit niin ohjeet löytyvät muut dietit osiosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe