no mulla on jo ollut kauon aikaa huolta tosta mun painosta .. katselin netistä joitakin laihdutus "vinkkejä" ja löysin sairaala dieeti , voiko sillä oikeasti lähteä tuo 10 kg ? muutenki onko kellään kokemuksia kys.dieetistä ? ois kiva jos kertositte mite dieetti sujui ja paljonko lähti :-) itse aloitan huomenna ja se taitaa just loppua siihen joulun alle , noh :D mutta olen lievästi ylipainoinen harrastan paljon liikuntaa täs kuitenki lähtö kohat : pituus :160cm paino:68kg huhu.. :( no mutta jos joitaki kiinnostaa nii voin kirjoitella tänne omia kokemuksia sitte tuosta :) mutta dieetin loppua ootellesa kertokaa omia kokemuksianne !
mitä mieltä sairaala dieetistä ? :)
kati211
1
173
Vastaukset
- Pili Hilton
Ei lähe 10kg 2 vkossa... kyllähän sillä jokunen kilo lähtee ja jouluna tulevat taatusti takaisin,, jollei jatka radikaalisti syömisen rajoittamista.
Itse olen ollut nyt 4 vkoa Jutta G.n ohjeilla ja painoa tullut alas 5kg, Saa syödä 5 x pv:ssä eikä ole ollut nälkä. Tsempppiä kuitenkin projektiisi.
Jos kiinnostuit niin ohjeet löytyvät muut dietit osiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4726733Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1984008Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302164Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1481521Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791376Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861238- 711214
- 681196
- 481129