Ollaanko nyt kaikki naamiaisissa?

naamion takaa

Yhä alemmaksi on painuneet rekattujen aloitukset! Siis vedän naamion silmilleni minäkin. Arvata saa kuka olen, hauskaahan onkin leikkiä tätäkin vaihteeksi.
Silti en aio muuttaa tapaani kohdella kanssakirjoittajia, en ilkeillä, mieluimmin hauskuttelen!
Siis kuka olen?

37

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyinen1

Sama täällä!

Kun asiattomuudet, kielenväärennökset ja perättömät nimittely.t tulevat pääaheiksi, on pakko piiloutua.
      Näin valekaavussakin voin tuntea tuon avaajankin aivan helposti.

• Huhhuh ja hyhhyh!

Henkilöitä . haukutaan. Kaakonkulman kateus ja Kuusamon kiusaaminen! käsikädessä nyt.

• naamion takaa

Ihanko totta? :D Ei itselläni ole mitään syytä mennä piiloon ole, kaipasin vain tuttuja nimiä ja luin joitakin arvailuja,...alkaa kyllä jo huvittamaan, kun mielessä pyörii: onkohan varmaa että tuo tietää?

En kerro kuitenkaan,...mahdankohan edes myöntää:DDDDD

• pienin tonttu

Tonttujoukko silloin varpasillaan
      varovasti astuu alta sillan,.....sh pst, jätä nyt edes hajurako!

• Kyllä rekattu

nikki myös on naamari, eihän täällä kukaan omalla nimellään esiinny. En ole jaksanut rekisteröityä.
      Sitä mieltä olen, että pahin mahdollinen palsta kiusaamisen suhteen on juuri tällainen sekä-että-palsta,
      että parempi kokonaan nikeittä TAI vain rekisteröityinä.

• yx rokotettu

Mitä sitä kiusaantumaan? Ei tää niin tärkeää ole, vaikka alussa kyllä nielin kyyneleitä joskus. Elämää se vain oli, ja nykyään iloitsen jos on hyviä kommentteja, loput sivuutan. Olen myös saanut palstalta paljon, ei sitäkään voi unohtaa, tänään vaan alkoi huvittamaan koko juttu!

• joutavoinen

tunnen erään "Naamion takaa" vuosien ajalta, mutta varma en ole. Muuten tämäkin aloitus olisi häneltä rohkea teko joten, en tiedä.

• tonttuska

Jos se on se tonttu Tomera? Mäkin luulen tuntevani, mutt en tiiä varmaan. Voipi se matkiakin yhtä, ei olis mitään uutta.

• DdE

Törkeetä kurkitaan naamion taa

• patalakki

Mä voin olla tuntematon ystävä---hulluttelija----tänään laiskottelija, tai totuuden torvi ihan miten asiat vaatii!

• Katleija

"Yhä alemmaksi on painuneet rekattujen aloitukset!

Olen eri mieltä, minusta vakinikeiltä on parhaat aloitukset. Aloittaja tarkoittanee tosin rekatun puska-aloituksia.

Tämänkin ketjun aloitus sopisi allekirjoittaneen tekemäksi kolmannesta lauseesta lähtien. Arvuuttele en enää, siinä voi nimittäin erehtyä.

Kyllä sellainen saitti on paras, jossa on pakkorekkautuminen. Onneksi itselläni on sellainen henkireikä olemassa muutaman entisen 70 palstalaisen kanssa.

• ääääääääääääää

Tuo Katleijan mainitsema Ikinörtit kiinnostaa vain harvoja, sillä jutut siellä
        ovat hyvin kapealta sektorilta.
        Pakkorekkautuminen on kontrollia kuten sensuurikin ja liittyy tiettyihin poliittisiin
        suuntauksiin. Vapautta on syytä vaalia.

• sokeena piilossa

Ei ei, katleijanen, aloittaja tarkoittaa etusivulla painuneet alemmaksi! Ei tasoa se tarkoittanut:D

Tää on yks' tonttu joka uskaltaa nyt tulla esiin, vaikka oliskin hauskaa leikkiä piilosta pidempään!---- En sittenkään tule vielä :D

• susmorsian ek.

Ei tällainen ole hauskaa Texsanel, minua ainakin ahdistaa, kun pitää arvuutella suoraan päälletulevaa. Tunnetusti mielipiteeni voivat olla ärhäköitä, mutta niin alas en voisi kuvitellakaan meneväni, että muuntautuisin toiseksi. Suoraan olen sanonut mielipiteeni, miellyttivätpä ne kaikkia tai eivät enkä koskaan ole sairaan rumasti ketään nimitellyt. Jos tyhmäksi olen sanonut, se pitänee silloin paikkansa. Anteeksikin olen pyytänyt, jos olen joskus asiattomasti erehtynyt sanomaan.

Tuolla toisaalla on myös kirjoitus samasta asiasta, minulla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa enää. Aion jatkaa kirjoitteluani ihan samalla tavalla kuin ennenkin....se siitä.

• No mutta mitä tarkoitat sus? Ihan leikittelymielessä avasin tämän ketjun, kun ei tuttuja nimimerkkejä enää näkynyt! Aloin leikkimään naamioitumista minäkin!

Täytyy sanoa etten ymmärrä tuolla toisaalla jossakin kielikeskustelussa käytyä asiaa, en todellakaan! Vähän ahdistavaa siellä onkin.
      Epäiletkö minua nyt jostakin?

• susmorsian ek.

Voi hitto soikoon, täähän menee ihan mahottomaks, tällasta se on kun on nyt todettu yhden nikin harrastaneen tätä naamioitumista. En oo yleensäkään tarkkaillut ketään, kuka on kyseesä puskan takana, tää vaan oli niin ikävä tapaus, kun ko. nikki ei siedä, kestä, poikkeavia mielipiteitä omistaan. Olenko ainut, joka tähän kiinnitti huomiota, muttei uskaltanut puuttua asiaan.

En todellakaan epäile ketään enkä edes vietä yleensä aikaani täällä muuten kuin käymällä sanomassa jotain. Leikkiä voisi kyllä tätäkin, mutta kun minusta on nyt kyseessä huolestuttava tilanne, ni leikitään joskus toiste.
        Höpsykkä sinä, yhtä höppänä kuin minäkin, heitetään nyt epäilyt hemmettiin !!!

• susmorsian ek. kirjoitti:

Voi hitto soikoon, täähän menee ihan mahottomaks, tällasta se on kun on nyt todettu yhden nikin harrastaneen tätä naamioitumista. En oo yleensäkään tarkkaillut ketään, kuka on kyseesä puskan takana, tää vaan oli niin ikävä tapaus, kun ko. nikki ei siedä, kestä, poikkeavia mielipiteitä omistaan. Olenko ainut, joka tähän kiinnitti huomiota, muttei uskaltanut puuttua asiaan.

En todellakaan epäile ketään enkä edes vietä yleensä aikaani täällä muuten kuin käymällä sanomassa jotain. Leikkiä voisi kyllä tätäkin, mutta kun minusta on nyt kyseessä huolestuttava tilanne, ni leikitään joskus toiste.
        Höpsykkä sinä, yhtä höppänä kuin minäkin, heitetään nyt epäilyt hemmettiin !!!

Ihanaa sus:D Miten mielelläni, miten mielelläni laulan jo täällä!
        Ei mikään ole sen ihanampaa, kuin suoraan kysymykseen saada suora vastaus!

Terve!!!

• epäiletkö tex

että tutut nikit tekee aloituksia puskasta, muuten kirjoittaa nikillään ? Miks ihmeessä joku sellaista tekis ????

• Enhän minä epäile mitään,...kaipasin niinkuin kirjoitin tuttujen nimimerkkien aloituksia. Ihan niin yksinkertaisesti.

Miksiköhän pitäisi olla epäluuloinen yleensä, ei minusta sellaiseen ole syytä! En pidä mistään vihjailuistakaan, ne sivuutan mieluimmin. En edes ymmärrä miksi susmorsian ahdistui tonttuleikistäni!

No, jätänpä nyt tonttumyssyn naulakkoon ja hörppäsen iltapäiväkahvit ettei tätä käsitetä väärin:D

PS Ei kai se kiellettyä ole sekään, jos tekee aloituksen puskasta? Mikä siinä olis vikana sitten?

• susm.

Ei puskasta kirjoittelu sinänsä sen kummempaa, mutta olettehan monesti nähneet, millaista tekstiä sieltä tulee, jos ihminen ei rohkene tuoda omana tuttuna itsenää esille myös hankalammat päivät. Ei elämä ole vain aurinkoa, sano Stalinki, vaikka saikin nimen Isä Aurinkoinen.
      Nyt töihin sano Lapatossu, neljä pakettii on laitettava tällä viikolla lähtemään ja yhet villasukat on viel kesken.

• Voi miten hauskaa kun ollaan selvillä vesillä. Toki on huomattu jonkun sietokyvyn olevan joskus koetuksella, mutta ihan vakavasti olen sitä mieltä, ettei kannata heittää lisää kuormaa kenellekään.
      Virheettömiä emme ole kukaan, emmekä tiedä mikä luonteenpiirre meissä korostuu, kun tarpeeksi vanhaksi tullaan

Onhan tämäkin jo ikäihmisten palsta, joten parhaiten me kaikki henkisesti voimme, kun ollaan armollisia niin itsellemme kuin toisillemmekin

• *Kukkahame*

No niin lenkki on tälle päivälle heitetty ja nyt voin tulla taas piikiksi jonkun onnettoman ihmisen iholle, siitä vaan sitten kukkahametta taas mollaamaan jos se ketä helpottaa ;-DDD, mutta voi saada samalla mitalla takaisin ja vielä isommallakin.
      Kerronkin että sain 40€ "pikavoiton", jospa sekin kutittaa jotain, ;-DD.
      Taidan tosissani jättää joululahjat ostamatta osaltani annan rahana, kaupat alkaa olla jo jouluvalmiudessa ja valinnan varaa on todella liikaa!
      Ihanaa kahvin tuoksut leijuu nenuun...!

• Vein tänään postiin kaikki kortit niille, jotka ovat ilman tietsikkaa, tai sairaina, myöskin kolme pakettia juuri näille, joita vain kesäisin käyn täältä kauempaa tapaamassa.

Pakettien takia jouduin joulupostiruuhkassa jonottamaan pitkään, mutta viimeinhän se vuoro sitten tuli.

Onneksi on vuoronumerot, niin voi liikuskella katselemassa tavaroita, joita siellä myydään. Siinä aika kuluu kivasti, vaikka ostin vain uutta kaunista pakettinauhaa.

Onneksi sain joulumerkkien kuuset 'pystytettyä' hyvin,
      ne eivät saa mennä vinoon! (Kynttilät valuvat muuten!) - :D

Sähköpostiystävien kesken on sopimus, ettei lähetetä mitään postitse. Email ja Skype riittävät meille jouluisiinkin toivotuksiin!

Hyvää päivänjatkoa! toivottaa Satu*.

.

• Oli tosi pitkä jono

Numeroni oli 377 ja menossa oli 286 minullakin,
        siellä tapasi tuttuja.
        Huomasin sen Yliopiston Almanakan
        melkein entisenlaisena siinä kalentereitten osastolla.

• Tonttu akkunan takaa

Vai naamioleikki täällä menossa :D
      Kurkistin huoneeseenne, vaikka olen alaikäinen.
      Kivaahan teillä täällä on. En kyllä jaksa lukea muita ketjuja. Ties miten tuhmia siellä olisitte toisillenne, auts!
      Tämä otsikko houkutteli avaamaan.
      Olkaahan kilttejä muuten ei joulupukki tuo lahjoja :)

http://www.youtube.com/watch?v=1K5FfZBGKZ4

• en tykkää

tuosta leikistä, parempi olla aina puskassa tai aina samalla nikillä. En minäkään koskaan ketään mollaa, joskus jopa kehun. Mutta kiero peli on meneillään, sus huomannut ja moni muukin.
      Mutta niinkuin politiikassa, pitäis vetää itse johtopäätökset.

• Älä viitsi susm

kieroilla enempää. Ikävää kun mollaat ja olet negatiivinen.

• Älä viitsi susm kirjoitti:

kieroilla enempää. Ikävää kun mollaat ja olet negatiivinen.

Menehän jo muihin askareihin sinäkin, yritän kiertää sinut mahdollisimman kaukaa. Ei järjen hiventä oo enää hommissas.

• ......
        susmorsian kirjoitti:

Menehän jo muihin askareihin sinäkin, yritän kiertää sinut mahdollisimman kaukaa. Ei järjen hiventä oo enää hommissas.

Olekko sinä mielenhäiriöön joutunu,, pitkään on siltä tuntunu
        Lääkärii kannattaa mennä ja ihan avoisti kertoo kakki

• viheltelee mukana
    • Minä en ole koskaan arvannut, kuka rekattu kirjoittaa salanimellä.
      Vähän kyllä luulen, että muidenkin arvaukset menevät pieleen.

Kun itse niin harvoin muistan rekisteöityä, niin kirjoittelen ek:na, vaikka joskus tekeekin mieleni piiloutua puskaan. Silloin useimmin painan deleteä enkä osallistu mielipiteenvaihtoon.

Minua aina ihmetyttää, miksi jotkut ottavat henkilökohtaiseksi loukkaukseksi toisenlaisen mielipiteen. Jos kiivastuksissaan menee kirjoittamaan ärtyisän ja haukkuvan vastauksen on koko keskustelu mennyttä.
      Silloin "keskustelu" aina harhautuu räksyttämiseksi.

Puskasta on tietenkin vaaratonta mennä mukaan johonkin ketjuun, jonka aihe on itselle vieras.Silloin on helppo ärjäistä salanimellä, että ketju on turhanpäiväinen eikä kiinnosta ketään.
      Osallistumistahan sekin on.

• ei tarvitse arvailla

sus on ihan oikeassa.

• __99,,,,

Mä luen juttuja ja yks hailee kuka sen on skrivannut. Nikkejä ei tarvita.

• K lavastaa edelleen

( Lainaa tietyn nikin sanontaa.) Kyllä on sairasta.

• Siis aivan. Kuukin on naamiaisvaiheessa. To.13.12 näkyy kalenterissa 'mustan kuun' symboli, eli eletään lähes kuutonta aikaa.
      Ennen ei ollut nettiä, mutta Kuu sentään oli. Isälleni s. 1902 Allakka oli tärkeä kirja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      268
      9771
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      315
      6976
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      80
      1790
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1451
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      104
      1404
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1171
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1099
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      41
      902
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      770
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe