kipeesti apua!

Moli

Oon 15 vuotias tyttö ja oon ajatellu mennä ottaa mun äitin kaa yhessä tatskat. Oon miettiny tatuoinnin ottamista jo ainakin parisen vuotta, ootellen viidentoistavuoden ikää... Ekaks ajattelin ottaa olkapäähän, mutta sit ajattelin että ois jotenkin naisellisempaa/ nätimpää ottaa se rintaan. Niin ajattelin, että sattuuko se kauheesti? Kun siinä kohtaa ei kumminkaan hirveesti lihaa/nahkaa ole. Kokemuksia?

Sitten vielä siitä kuvasta. Oon ajatellut ottaa yhen pojan kasvot..( siis hän on ns."satuhahmo"). Eikai mun tarvii piirtää sitä tatskaa ite? Tatuointi liikkeestä tuskin löytyy tästä satu henkilöstä mitään tatska kuvaa, koska kyseessä on kummiskin sellanen "aika vähän tunnettu henkilö"..... Mitä mä teen? Voisko joku auttaa kokematonta? Kun pelkään et en sitten saakkaan sellasta johon olisin tyytyväinen....

3

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orkidea

tatuointiliike, jota aiotte käyttää! Kun sulla on ammattitaitoinen tatskaaja, voit näyttää hänelle vaikka satukirjan kuvan ko. "satupojasta" ja tatskaaja sit piirtää sen kuvan. Yhdessä voitte sitten muokata kuvaa niin kauan, että lopputulos on haluamasi. Yleensä tästä suunnittelusta ei edes veloiteta erikseen, mutta ainahan kannattaa varmistaa suoraan tatskaajalta. Hieno juttu, että olet löytänyt oman ja persoonallisen kuvan, jonka haluat. Vaikka itse siltikin odottaisin vielä pari vuotta...

Oma kuvani on vasemmassa "ylärinnassa" (siis rinnan ja olkapään välimailla). Ei pahemmin sattunut, vähän alkuun nipisteli, mutta sekin meni ohi tosi nopeasti. Kuvan tekoon meni kokonaisuudessaan vähän alle tunti.

• mimmu

MIeti myös paikka huolellisesti! haluatko, että tatuoitu satuhahmo näkyy myös esim. häissäsi rinnuksissa jne.. myös rintojen venyminen imettämisen myöstä venyttää myös kuvaa..
      ja vielä, mieti minkä kuvan olisit ottanu pari.kolme vuotta sitten, vieläkö se kuva tuntuisi hyvälle? mieli muuttuu iän myötä paljon!

mulle tehtiin alaselkän vasemmalle puolelle, ääriviivojen teko tuntui kuin veitsellä olisi "vuollu" ihoa. Iho tosin turtui aika nopeasti mutta sellanen tosi ilkeä, epämiellyttävä tunne oli alussa.

• mulla

Mulla tatuointi alavatsassa vasemalla puolella... Ei sattunut yhtään, vaikka välillä tuntui ehkä vähän ilkeeltä ku tärisytti lonkkaluun lähellä... Lähinnä kutitti ainakin mulla. Paikka kyl tosiaan kannattaa valita huolella...Mulla sen takia niin alhaalla et saa tarpeen vaatiessa peitettyä, mutta matalien housujen kanssa näkyy. Kaikissa ammateissa ei saa tatuoinnit näkyä, esim. matkaoppaan työssä näkyvillä olevan tatskan joutuu peittää esim. laastarilla (näin olen kuullut).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2132
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1795
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1288
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      950
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      855
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      762
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      719
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      706
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe