kipeesti apua!

Moli

Oon 15 vuotias tyttö ja oon ajatellu mennä ottaa mun äitin kaa yhessä tatskat. Oon miettiny tatuoinnin ottamista jo ainakin parisen vuotta, ootellen viidentoistavuoden ikää... Ekaks ajattelin ottaa olkapäähän, mutta sit ajattelin että ois jotenkin naisellisempaa/ nätimpää ottaa se rintaan. Niin ajattelin, että sattuuko se kauheesti? Kun siinä kohtaa ei kumminkaan hirveesti lihaa/nahkaa ole. Kokemuksia?

Sitten vielä siitä kuvasta. Oon ajatellut ottaa yhen pojan kasvot..( siis hän on ns."satuhahmo"). Eikai mun tarvii piirtää sitä tatskaa ite? Tatuointi liikkeestä tuskin löytyy tästä satu henkilöstä mitään tatska kuvaa, koska kyseessä on kummiskin sellanen "aika vähän tunnettu henkilö"..... Mitä mä teen? Voisko joku auttaa kokematonta? Kun pelkään et en sitten saakkaan sellasta johon olisin tyytyväinen....

3

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orkidea

      tatuointiliike, jota aiotte käyttää! Kun sulla on ammattitaitoinen tatskaaja, voit näyttää hänelle vaikka satukirjan kuvan ko. "satupojasta" ja tatskaaja sit piirtää sen kuvan. Yhdessä voitte sitten muokata kuvaa niin kauan, että lopputulos on haluamasi. Yleensä tästä suunnittelusta ei edes veloiteta erikseen, mutta ainahan kannattaa varmistaa suoraan tatskaajalta. Hieno juttu, että olet löytänyt oman ja persoonallisen kuvan, jonka haluat. Vaikka itse siltikin odottaisin vielä pari vuotta...

      Oma kuvani on vasemmassa "ylärinnassa" (siis rinnan ja olkapään välimailla). Ei pahemmin sattunut, vähän alkuun nipisteli, mutta sekin meni ohi tosi nopeasti. Kuvan tekoon meni kokonaisuudessaan vähän alle tunti.

    • mimmu

      MIeti myös paikka huolellisesti! haluatko, että tatuoitu satuhahmo näkyy myös esim. häissäsi rinnuksissa jne.. myös rintojen venyminen imettämisen myöstä venyttää myös kuvaa..
      ja vielä, mieti minkä kuvan olisit ottanu pari.kolme vuotta sitten, vieläkö se kuva tuntuisi hyvälle? mieli muuttuu iän myötä paljon!

      mulle tehtiin alaselkän vasemmalle puolelle, ääriviivojen teko tuntui kuin veitsellä olisi "vuollu" ihoa. Iho tosin turtui aika nopeasti mutta sellanen tosi ilkeä, epämiellyttävä tunne oli alussa.

    • mulla

      Mulla tatuointi alavatsassa vasemalla puolella... Ei sattunut yhtään, vaikka välillä tuntui ehkä vähän ilkeeltä ku tärisytti lonkkaluun lähellä... Lähinnä kutitti ainakin mulla. Paikka kyl tosiaan kannattaa valita huolella...Mulla sen takia niin alhaalla et saa tarpeen vaatiessa peitettyä, mutta matalien housujen kanssa näkyy. Kaikissa ammateissa ei saa tatuoinnit näkyä, esim. matkaoppaan työssä näkyvillä olevan tatskan joutuu peittää esim. laastarilla (näin olen kuullut).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      131
      1352
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1044
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      305
      828
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      638
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe