"kattokaa meitä me ollaa lavalla heiluttelemassa bikineitämme"
Koska Jay Cutler on kaikkien homojen ihannemies, niin porukka tietty alkaa vetää kans steroideja. Sehän on tunnettua, että vain lihaksikkaamat heput pärjää hyvin komeiden poikien suosiossa.
Ketä teidän lihaksenne kiinnostaa? Toisia miehiä tietenkin, koska te olette homoja.
Teidän steroidin käyttöä ja homouttanne ette tietenkään tunnusta, koska teillä on niin huono itsetunto.
Bodaaminen on h*** laji
26
699
Vastaukset
- natu, ei homo
Pistetääs stringit vakoon ja öljyä pintaan, siitä se päivä alkaa.....
No, oikeasti. Bodaus on erittäin rankkalaji, mutta hieman tuo öljyn levittäminen ja stringien persvakoon vetäminen arveluttaa. - homobodari
NO tottakai näin on. Olen homo ja bodaan ja voin sanoa, että maailmalla minä tahansa kuntosalin väestä väh. kolmasosa on homoja bikundeja. Sillä maailmalla on oltava lihasta, jotta saa tai voi antaa.
Suomessa on tosin niin pienet porukat, että täällä jotkut hoitsut pummaavat työpaikaltaan hormoneja ja sitten yrittävät pumppailla. Lopputuloksen on yleensä vain hirveä turvotus.- Oikeat tavoitteet
"Sillä maailmalla on oltava lihasta, jotta saa tai voi antaa."
Kyllä Suomessakin on oltava hetero miehelläkin lihasta jos meinaa päästä riisumaan pikkuhousut joltain bodari tai fitness naiselta.
- kehoilun seuraaja
Sellaset jotka ei ymmärrä mitään ,luulee että se on jokin seksiperformanssi. mutta hienoa fysiikkaa on rakennettu taiteellisessa mielessä ,edes housujen vetäminen persvakoon ei pitäisi vaikuttaa siihen ,vaan pakarat on arvostelun kohde ,sekä lihasta siinä missä hauiksetkin. Lajiin liittyen en ajattele niistä mitään seksuaalista ,tuhansiakin videoita seuranneena. Ehkä korkeintaan jokin tosi häiritsevä keimailu saa ajattelemaan että esitys ei ole "tarkoituksenmukainen" Asiassa arvioidaan fysiikkaa ,lihasmassaa ,kireyttä ja poseeraustaitoa. Lihaksikkaita naisiakaan en pidä naisellisessa mielessä erityisen seksikkäinä ,joten vertaan niitä miehiin lähes samankaltasesti .. katson fysiikan tasapainoisuutta.
- muna kovana
Onko sinulla erektio kun katsot fysiikan tasapainoisuutta?
- iron bodar
voi vittu mitä kommentteja ja juttuja !! vittu ne srtingit on sitä varten että ala raajojen maksimaalinen lihas massa erottuu tuomareiden kotkan tarkkojen silmien alle ei kai kukaan perkele pitkissä kalsareissa poseeraa mieti ei näy tanit ei mitään !! ja bodaus on miesten laji ei homojen - tämä mitään tanssia ole saa&&%%! rauta opettaa kunnoitusta tuu salille niin tehään susta mies !
ja oma kommentti on että Gutler sai olumpiat ootettuaan tarpeeksi kauan kun Colemans hallitis bodi lavoja liian kauan . ja gutler ei oo homo sillä on akka ja pentuja näin sitä täällä taimaassa reenaamassa viime keväänä . - homous on synti
mä en tunne yhtäkään homo bodaria. mutta tunnen sellasia pulkannaru homoja!
- Anonyymi
Todellakin on homobodareita ja paljon. Ne naiset jotka bodaa on joko bi tai lesbo.
- Hähä
Jahas, siellä taas joku läski, ruma ja homofobinen voimanostaja itkemässä. Helppoahan se on ojennella ykkösiä penkissä ja painat itsekin varmaan 160 kiloa?
Syödäkin saa mitä huvittaa ja ehkä vielä vähän enemmänkin. Mutta yritäpä edes viikon elää bodarin elämää, treenata kivun yli, syödä kurinalaisesti, ym. Et varmaan pystyisi! Heh!- Lisäys vielä
Ja kyllähän se rauta nousee, kun sitä ihraa on tarpeeksi ja ylikireät nostotrikoot päällä. Laihduttakaa 70 kiloa ja heittäkää ne nostovermeet vittuun, niin ette nosta edes neljäsosaa nykyisestä. Ja ne nostotrikoot ei sitte näytä yhtään homppelilta, vai?
- homous on synti
Rasva prosenttini on noin 12. En käytä mitään trikoita. Itseasiassa olen vapaa ottelija. Mutta oon nostellut punttia siinä sivussa koko ikäni. Enkä oo muuten todellakaan mikään ruma. Naisia on niin vitusti:). RAW penkki 175kg. ei paljoo, mut ihan sopivasti.
HOMOT PITÄIS TAPPAA- Hahahah1
No tapa siinä tapauksessa myös itsesi, kaappihomo.
- hahahah2
Hahahah1 kirjoitti:
No tapa siinä tapauksessa myös itsesi, kaappihomo.
Mä oon samaa mieltä..vetäs alahuulen pään yli.. rasvaprosentti 12,eikä käytä trikoita,eli kassit paljaana pumppailee hintti.
- Anonyymi
Aggressiivinen homo repes🤣
- homot joutuu HELVETT
Homous on sairaus. Homot voi parantua. Kovastippa suututte kun vähän homoja haukkuu. hahaha1 ja hahaha2 taidatte olla pikku homo kaveruksia... No homoilkaa rauhassa!!!
- Taidat itsekin olla
Noh noh, tulehan rohkeasti vain sieltä kaapista ulos! Kyllä sä vielä itsesi opit hyväksymään, vaikka vähän arka oletkin asian suhteen. :)
- nostelkaa enemmän
kylläpäs täällä ollaan kateelisia heti, kun on vähän voimaa.
- jnizzz
Sitä kun nyt ei ole mikään iso temppu hankkia. Mutta yritäpä hankkia bodarin kivistä kroppaa. Se onkin sitten jo oikean työn ja tuskan takana se.
- jnizzz
jnizzz kirjoitti:
Sitä kun nyt ei ole mikään iso temppu hankkia. Mutta yritäpä hankkia bodarin kivistä kroppaa. Se onkin sitten jo oikean työn ja tuskan takana se.
Ja tämä palsta on bodaajille! Ei teille hiilariblösöille.
- Se on juuri
jnizzz kirjoitti:
sitä homojen hommaa se rasvaprosentin tarkkailu. Tosimies syö paljon, antaa mahan roikkua ja on vahva.
- LÄSKI SIKA
Se on juuri kirjoitti:
sitä homojen hommaa se rasvaprosentin tarkkailu. Tosimies syö paljon, antaa mahan roikkua ja on vahva.
Kaikki ei halua olla vitun rumia, niin ku Jaska!
- Ripuli Jaska
Bodarit ovat ripulipaskojen kuninkaita.
- jnizzz
Mene jo nukkumaan, Sami-Petteri. Uloskaan ei enää kannata mennä, kun on liian kylmä lumileikkeihin.
- Hodari
Toiset haluaa olla lihavia ja laiskoja ja toiset taas hyvässä kunnossa, kaikki omalla tyylillään,itse olen "bodari" ja olen tyytyväinen omiin näkemyksiin ruokavalion ja reenin suhteen ja rasvaprosentit alhaalla =) mielumiin omista ison haban kun isonkaljamahan.
- homobodari
Tässä hiukan todisteita teille miten isossa maailmassa (Lontoossa). Gayklubi täynnä bodattuja homoja ja salit ovat joka ikinen ilta täynnä näitä samoja.
http://www.chrisgeary.co.uk/london/2012/WE_FastFood/photo/
Tyhjäpäitähän noi on, mutta ei ne Mayor'sin vakkaritkaan mitään älykköjä ole!- BIC....
Joo, kyllä on tuollaista homostelua, mutta eikö noille ole syytä olla enemmänkin kateellinen kuin sääliä. Niitähän juuri haukutaan keille ollaan kateellisia. Ja näitä clubihomoja haukutaan oikein urakalla. On todella mahtava kokemus olla komeiden homojen ja bi-miesten ympäröimänä clubilla. Tämä on heterollekin maailmaa avartava kokemus. Meno on todellakin täysin erilaista ja vapaampaa kuin normi hetero clubeissa missä suurin osa miehistä etsii vain ketä lyödä turpaan. Itse olen hetero, mutta käyn mieluummin homoclubeilla joskaan niitä ei Suomessa valitettavasti juurikaan ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851