Paskaa lakanoilla

Järkyttynyt

Kävin panemassa jotain baarista rehattua muijaa viikonloppuna. Eilen järkytyin pahasti kun vaihdoin lakanoita ja kas kummaa, kunnon paskaraidat tai kuivuneet veret katsoi minua vastaan lakanoilta. Ei jumalauta että oli leksat lentää. Kyllä te muijat osaatte olla karstasia. Mikä teitä vaivaa? Varmasti jos näen tämän naisen uudestaan, mikä on todennäköistä sillä samassa baarissa olen hänet ennenkin nähnyt, nolaan hänet kavereidensa edessä. Kerron kuinka hänellä on tapana paskantaa toisen sänkyyn. Nyt olen jo omille kavereilleni asiasta kertonut ja aika lailla kaikki olemme kollektiivisen järkytyksen kourissa.

36

16432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cache

      se paska tulikin sun suusta. mitä luulet?

      • Olisit ylpeä

        Tais neitsytveret lentaa pellolle! Olisit ylpea, etta sait nussia neitsyen kanssa!!


    • Jussi

      Toi yleistys taas oli täysin turha! Sait mitä ansaitsit!

    • Ripuli

      Paska haisee paskalle! Veri ei haise paskalle! Nyt jos olet paskaa kavereille puhunut ja olikin verta (mikä kyllä onkin todennäköisempää) niin olet kyllä aika paskahousu itse!

      • Järkyttynyt

        Ai että haistoinko? Nytkin meinasi leksa lentää, ja jos olisin herkän nenäni altistanut olisi laaja kaari oksennusta ollut selviö. Ja oli paskaa tai verta, niin yököttävää kaikki tyynni. Eikö naiset ymmärrä kuinka tuollaisesta voi saada elinikäiset traumat?

        Ja jos ne menkat meinaa pukata päälle, niin siitä ilmoitetaan hyvissä ajoin jo baarissa. Mieluiten jo aikaisessa vaiheessa keskustelua ettei pahaa aavistamaton mies tuhlaa aikaansa.


      • Vuotava Nainen
        Järkyttynyt kirjoitti:

        Ai että haistoinko? Nytkin meinasi leksa lentää, ja jos olisin herkän nenäni altistanut olisi laaja kaari oksennusta ollut selviö. Ja oli paskaa tai verta, niin yököttävää kaikki tyynni. Eikö naiset ymmärrä kuinka tuollaisesta voi saada elinikäiset traumat?

        Ja jos ne menkat meinaa pukata päälle, niin siitä ilmoitetaan hyvissä ajoin jo baarissa. Mieluiten jo aikaisessa vaiheessa keskustelua ettei pahaa aavistamaton mies tuhlaa aikaansa.

        olet. Eipä ole kohdalle sellaista sattunut. Yleensä kun on tullut kuukautisista puhe, ovat nämä panomiehet kädellä huitaisseet ja viis veisanneet verisuihkuista! Paskantamaan en kuitenkaan ole nainnin tiimellyksessä ruvennut. (naurua). Itseasiassa, voithan ensi kerralla itsekin varmistaa tämän vuotoajankohdan, ettei leksa lennä! Toivottavasti hakeudut traumojesi takia pian hoitoon, ennen kuin on myöhäistä!


      • Järkyttynyt
        Vuotava Nainen kirjoitti:

        olet. Eipä ole kohdalle sellaista sattunut. Yleensä kun on tullut kuukautisista puhe, ovat nämä panomiehet kädellä huitaisseet ja viis veisanneet verisuihkuista! Paskantamaan en kuitenkaan ole nainnin tiimellyksessä ruvennut. (naurua). Itseasiassa, voithan ensi kerralla itsekin varmistaa tämän vuotoajankohdan, ettei leksa lennä! Toivottavasti hakeudut traumojesi takia pian hoitoon, ennen kuin on myöhäistä!

        Oletko ihan varma että sellaisia löytyy vielä tänä päivänä jotka ovat valmiita veristä pesää pumppaamaan. Ja niinku meitä on tartuntatautien vaaroista varoiteltu. Hyi helvetti, tekee pahaa edes ajatella panevansa jonkun muijan veren ja valkovuodon peitteistä pesää.

        Mutta kyllä tämä nainen joka minua alkoi kusettamaan joko verisellä vitulla tai paskaisella perseellä löytää tekonsa seuraukset edestään. Kusen sen tuoppiin sillä välin kun muija on tanssimassa. Saa maistaa omaa lääkettään kirjaimellisesti..


      • Sairaanhoitaja
        Järkyttynyt kirjoitti:

        Oletko ihan varma että sellaisia löytyy vielä tänä päivänä jotka ovat valmiita veristä pesää pumppaamaan. Ja niinku meitä on tartuntatautien vaaroista varoiteltu. Hyi helvetti, tekee pahaa edes ajatella panevansa jonkun muijan veren ja valkovuodon peitteistä pesää.

        Mutta kyllä tämä nainen joka minua alkoi kusettamaan joko verisellä vitulla tai paskaisella perseellä löytää tekonsa seuraukset edestään. Kusen sen tuoppiin sillä välin kun muija on tanssimassa. Saa maistaa omaa lääkettään kirjaimellisesti..

        Korjaan virheelliset tietosi:

        Seksi on hygieenisintä nimenomaan kuukautisten aikan juuri tuon vuodon vuoksi. Veri ei ole likaista tai aiheuta tulehduksia. Kuukautisten aikana vuoto pitää paikat puhtaina, jos vain huolehtii normaalista hygieniasta (alapesu kerran päivässä).

        Valkovuoto on myös normaalia. Parasta pidättäytyä penetraatiosta, mikäli et sitä kestä tai siedä. VAlkovuotoa on kaikilla naisilla aina.

        Sukupuolitaudit eivät siis ole mitenkään sidottuja näihin NORMAALEIHIN eritteisiin. Kuukautisten aikana vuotosuojat saattavat pettää etenkin nukkuessa. Veritipasta ei kukaan ole vielä kuollut ja se lähtee helpostui kylmällä vedellä ja normaalissa pesussa.

        Kasva jo hyvä mies aikuiseksi!


      • Järkyttynyt
        Sairaanhoitaja kirjoitti:

        Korjaan virheelliset tietosi:

        Seksi on hygieenisintä nimenomaan kuukautisten aikan juuri tuon vuodon vuoksi. Veri ei ole likaista tai aiheuta tulehduksia. Kuukautisten aikana vuoto pitää paikat puhtaina, jos vain huolehtii normaalista hygieniasta (alapesu kerran päivässä).

        Valkovuoto on myös normaalia. Parasta pidättäytyä penetraatiosta, mikäli et sitä kestä tai siedä. VAlkovuotoa on kaikilla naisilla aina.

        Sukupuolitaudit eivät siis ole mitenkään sidottuja näihin NORMAALEIHIN eritteisiin. Kuukautisten aikana vuotosuojat saattavat pettää etenkin nukkuessa. Veritipasta ei kukaan ole vielä kuollut ja se lähtee helpostui kylmällä vedellä ja normaalissa pesussa.

        Kasva jo hyvä mies aikuiseksi!

        Veressähän ne kaikki pahimmat sairaudet on, esim. hepatiitti ja hiv. Mieti jos olen vaikka panessani saanut polveeni haavan ja nyt tämän hillopesän verta eksyy polveeni. Sillä ehkäisystä kyllä huolehdin aina muuten.

        Eikä se välttämättä edes verta ollut vaan mahdollisesti jopa paskaa! Pitää varmaan jatkossa tehdä naisille intin hengessä ei tupa ja kaappi, vaan pesä ja b-rappu tarkastus. Ei tarvi miettiä että onko sitä nukkunut yönsä jonkun hupakon eritteissä.


      • Lue tämä
        Järkyttynyt kirjoitti:

        Oletko ihan varma että sellaisia löytyy vielä tänä päivänä jotka ovat valmiita veristä pesää pumppaamaan. Ja niinku meitä on tartuntatautien vaaroista varoiteltu. Hyi helvetti, tekee pahaa edes ajatella panevansa jonkun muijan veren ja valkovuodon peitteistä pesää.

        Mutta kyllä tämä nainen joka minua alkoi kusettamaan joko verisellä vitulla tai paskaisella perseellä löytää tekonsa seuraukset edestään. Kusen sen tuoppiin sillä välin kun muija on tanssimassa. Saa maistaa omaa lääkettään kirjaimellisesti..

        OLET IDIOOTTI!


      • Orvokki
        Järkyttynyt kirjoitti:

        Oletko ihan varma että sellaisia löytyy vielä tänä päivänä jotka ovat valmiita veristä pesää pumppaamaan. Ja niinku meitä on tartuntatautien vaaroista varoiteltu. Hyi helvetti, tekee pahaa edes ajatella panevansa jonkun muijan veren ja valkovuodon peitteistä pesää.

        Mutta kyllä tämä nainen joka minua alkoi kusettamaan joko verisellä vitulla tai paskaisella perseellä löytää tekonsa seuraukset edestään. Kusen sen tuoppiin sillä välin kun muija on tanssimassa. Saa maistaa omaa lääkettään kirjaimellisesti..

        Ei oikea mies järkyty elämästä! Mitä vitun
        desinfioitua olentoa hait?

        Kasva aikuiseksi! Turha sinunlaiselle on todisella mitään. Niin järkyttynyt olet, että
        siirry B-portaaseen.

        Ethän sinä edes naiseen koskekaan enää, ethän?


      • Missi
        Järkyttynyt kirjoitti:

        Oletko ihan varma että sellaisia löytyy vielä tänä päivänä jotka ovat valmiita veristä pesää pumppaamaan. Ja niinku meitä on tartuntatautien vaaroista varoiteltu. Hyi helvetti, tekee pahaa edes ajatella panevansa jonkun muijan veren ja valkovuodon peitteistä pesää.

        Mutta kyllä tämä nainen joka minua alkoi kusettamaan joko verisellä vitulla tai paskaisella perseellä löytää tekonsa seuraukset edestään. Kusen sen tuoppiin sillä välin kun muija on tanssimassa. Saa maistaa omaa lääkettään kirjaimellisesti..

        että sulla oli sen verran terävä seiväs millä tökit, että sai ihan veren vuotamaan. Mitäs kusetusta se nyt sitten oli. Taidat olla aika nuori sälli! Tiesitkö, että moni nainen on juuri kuukautisten aikaan kaikkein kiimaisimmillaan. Sulla on vielä paljon koettavaa poika-kulta!


      • Järkyttynyt
        Orvokki kirjoitti:

        Ei oikea mies järkyty elämästä! Mitä vitun
        desinfioitua olentoa hait?

        Kasva aikuiseksi! Turha sinunlaiselle on todisella mitään. Niin järkyttynyt olet, että
        siirry B-portaaseen.

        Ethän sinä edes naiseen koskekaan enää, ethän?

        Harmin paikka todellakin etten tunne mitään vetoa toista miestä kohtaan, sillä mitä naisten vastauksista lukee, niin yleinen siisteys ja häveliäsyys on näköjään suurimalle osalle tuntematonta. Jos jumalauta nainen lähtee vieraan miehen mukaan, niin kuinka hän kehtaa antaa itsestään tuollaisen kuvan; epäsiisti housuun paskova verivittu.

        Kyllä edelleen naiseen kosketaan, mutta sitä ennen suoritan sen pesä ja b-rappu tarkastuksen. Ja jos jotain siveetöntä ilmenee saa nainen tutustua viivana meikäläisen _talon_ rappuun.


      • vm76
        Järkyttynyt kirjoitti:

        Veressähän ne kaikki pahimmat sairaudet on, esim. hepatiitti ja hiv. Mieti jos olen vaikka panessani saanut polveeni haavan ja nyt tämän hillopesän verta eksyy polveeni. Sillä ehkäisystä kyllä huolehdin aina muuten.

        Eikä se välttämättä edes verta ollut vaan mahdollisesti jopa paskaa! Pitää varmaan jatkossa tehdä naisille intin hengessä ei tupa ja kaappi, vaan pesä ja b-rappu tarkastus. Ei tarvi miettiä että onko sitä nukkunut yönsä jonkun hupakon eritteissä.

        Pitääkö sitä raahata kaikenlaisia naisia aina sieltä baarista kotiin naitavaksi. Sitä saa mitä tilaa =D
        Turha valittaa jälkikäteen !! Itsesi sä nolaat siellä baarissa jos menet jotain sanomaan/tekemään sille naiselle.


    • Miäs

      Et oo sitten koskaan "roiskinut" :-D

      • äijä

        VOI VOI POIKAPARKAA!! olisikohan aihetta miettiä noita asioita ihan omassa pikku päässään kuin koko suomelle kertomaan. Kasvunpaikka...


    • mitä tilaa

      Bylääh ei yhden illan panoissa ole mitään takuuta... tai takuu loppuu siihen kun perävalot näkyy.... ehheee

    • Taidat olla...

      niin.

    • neiti

      Harrastitteko anaaliseksiä?

    • minä

      ei verta pelkää! ;)

    • siisti nainen

      Mitäs menit raahaamaan jotain uppo-outoa vosua puhtaaseen petiisi! Saat syyttää itseäsi,koska maailma on kavala ja moni kakku päältä kaunis. Pienenä ehdotuksena: yleensä peseydytään ennen aktia,muista seuraavalla kerralla. Ja mistä tiedät,vaikka naimisen tiimellyksessä olisi itseltäsi livahtanut lakanoille lusikallinen paskaa tai vaikka pierukin pärähtänyt.

      • Järkyttynyt

        Olet oikeassa että itseään saa syyttää. En vaan ole ennen törmännyt, tai kuullut muidenkaan törmänneen, näin karstaiseen tapaukseen. Ja pitää varmaan hankkia painepesuri jolla suihkuttaa vastaisuudessa nämä naikkoset puhtaaksi.

        "Ja mistä tiedät,vaikka naimisen tiimellyksessä olisi itseltäsi livahtanut lakanoille lusikallinen paskaa tai vaikka pierukin pärähtänyt."

        Jos ei ole hauska, niin ei kannata edes yrittää.


      • siisti nainen
        Järkyttynyt kirjoitti:

        Olet oikeassa että itseään saa syyttää. En vaan ole ennen törmännyt, tai kuullut muidenkaan törmänneen, näin karstaiseen tapaukseen. Ja pitää varmaan hankkia painepesuri jolla suihkuttaa vastaisuudessa nämä naikkoset puhtaaksi.

        "Ja mistä tiedät,vaikka naimisen tiimellyksessä olisi itseltäsi livahtanut lakanoille lusikallinen paskaa tai vaikka pierukin pärähtänyt."

        Jos ei ole hauska, niin ei kannata edes yrittää.

        En ole yrittänytkään olla hauska,kuten luulet,vaan realistinen. Kaikkea voi sattua ja tapahtua tässä elämässä,ei aina pidä olla niin haudanvakava ja tosikko.Kaikkea hyvää sinulle,toivottavasti tämä karvas kokemus opetti jotain.


    • jussi

      Sä olet siis röhnöttänyt paskassa monta yötä edes tajuamatta sitä? Noin tyhmä kun sä on varmasti itse paskantanut sinne, suotta syyttelet muita. No, onhan se varmaan vaihtelua vuoteen kastelemiselle. Ihan vinkkinä, mitäs jos kokeilisit käyttää vaippoja, kun et kerran pysty pidättelemään?

      • Maija

        Olisitte käyttäny pyyhettä lakanoiden päällä.Niin tältäkin vahingolta ois säästytty.


      • minä
        Maija kirjoitti:

        Olisitte käyttäny pyyhettä lakanoiden päällä.Niin tältäkin vahingolta ois säästytty.

        se sun pieru juttus oli paras..mä nauran tässä vieläki :D saipa ukkokin luun kurkkuunsa


    • että näin

      Etsi ittelles bi-seksuaali nainen. Nämä naiset on kauniimpia, seksuaalisesti aktiivisia ja siistejä mimmejä...

      • Järkyttynyt

        Kiitoksia vihjeestä. En ole eläessäni ollut temisissä bi-seksuaali naisen kanssa, ainakaan en tiedä olleeni, mutta kuulostaa hyvältä. Täytyy varmaan marssia Fun loving criminalsin biisin mukaisesti gay bar:in. Ja joku ehdotti minulle siirtymistä kokonaan miehiin, joten voisi samalla tarkastaa että värähtääkö viisari yhtään siihen suuntaan.


      • että näin
        Järkyttynyt kirjoitti:

        Kiitoksia vihjeestä. En ole eläessäni ollut temisissä bi-seksuaali naisen kanssa, ainakaan en tiedä olleeni, mutta kuulostaa hyvältä. Täytyy varmaan marssia Fun loving criminalsin biisin mukaisesti gay bar:in. Ja joku ehdotti minulle siirtymistä kokonaan miehiin, joten voisi samalla tarkastaa että värähtääkö viisari yhtään siihen suuntaan.

        Bissejä (bi-seksuaali) liikkuu myös tavallisis baareissa, mut ehkä varmimmin löydät sellaisen homobaarista -joo.


      • häh?
        että näin kirjoitti:

        Bissejä (bi-seksuaali) liikkuu myös tavallisis baareissa, mut ehkä varmimmin löydät sellaisen homobaarista -joo.

        Nii meinaat ihan mieheen vaihtaa ja oikein urakalla alkaa työntää paskasta reikää. Siinä hommassa sitä vasta paskaan tutustuukin. Saattaa pi..elis olla yltä päältä paskassa sen jälkeen eikä vaan lakana. ei sillä että mulla ois mitään homoja vastaan mutta toi sun asentees! Ehkä just siks et oo koskaan mistään kuullu vastaavaa tapausta koska muut ovat sen verran fiksuja että pitävät turpansa kiinni tuollaisista asioista.


      • Jasså
        häh? kirjoitti:

        Nii meinaat ihan mieheen vaihtaa ja oikein urakalla alkaa työntää paskasta reikää. Siinä hommassa sitä vasta paskaan tutustuukin. Saattaa pi..elis olla yltä päältä paskassa sen jälkeen eikä vaan lakana. ei sillä että mulla ois mitään homoja vastaan mutta toi sun asentees! Ehkä just siks et oo koskaan mistään kuullu vastaavaa tapausta koska muut ovat sen verran fiksuja että pitävät turpansa kiinni tuollaisista asioista.

        ...ajaa kelillä kuin kelillä.


    • Nainen

      .....jos ne veriset paskaraidat olivatkin siellä jo odottamassa sitä baarista pokattua vosua. Ajattele miltä siitä dooriksesta on mahtanut tuntua, kun se on kylppärissä vilkaissut paskarantuihin selässään. Kannattaisikohan käydä tarkistuttamassa se oma b-rappu mahdollisten vuotavien peräpukamien vuoksi, niin ei pierressä sekä paska että veri lennä.

      • siisti nainen

        Hyvä juttu,kiitos,kirvoititpa makeat naurut! Kyllahän asia on niin että eihän sitä malkaa omassa silmässä näe saati sitten paskaa omilla lakanoilla. Jess.


    • a-rapun tyttö

      Sellaset ihmiset, homot yms, jotka harrastavat anaaliseksiä, niin heillä oikeasti perseen supistaja lihakset heikkenevät ajan myötä. Ja tuollaisia pidättämisvaikeuksia tulee. Itse en koskaan anna panna perseeseen. Onhan se noloa kun ei pysty paskaa pidättään, ku aikansa joku on perseeseen pannu. Perse kun ei ole panemista vasten, vaan pimppi!!!

      Sillä tytöllä on jo niin heikot lihakset perseessään,että ei voi pidättää paskaansa. Tuskkín hän on itsekkään känissä huomannut, et hups kakka tuli!!!

      NOLOA!!!!

      Kato ens kerralla tarkemmin, kenet baarista otat mukaan ja muista suihku on keksitty, muistuta daamiasi siitä ensi kerralla ennen ja jälkeen seksin!!!

      • Barbara

        Olen tismalleeen ellen jopa täsmälleen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa! Kyseessä on ollut daami, joka on antanut pyrstönsä käyttöön viilattavaksi useammankin kerran! Sama vaiva on hinttapuleilla! Perssuusta on jyystetty sen yhden kerran liikaa ja lihakset ovat löystyneet!

        Voi tietysti olla, että yön kähmäkässä olet itse tutustunut AnuSaukkoon ja näin ollen olet pippelisi poisvetämisen seurauksena itse purskauttanut kikkareet vuoteelle! Katsoitko munaasi!? Oliko havaittavissa ruskettunutta töhnää!?

        Ratkaisuna kehotan sinua vakavasti harkitsemaan pumpattavan Barbaaran ostamista! Sitä voi jyystää ilman inhoittavia eritteitä!

        Terv. Itsekin bakteerikammoinen!


    • Anonyymi

      Naisilla menee niin herkästi kumpikin lasti housuun, naisilla on herkkä alapää panohommissa monesti tulee paska milloin kusi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe