Sanokaas joku hyvä ns."budjetti Les Paul". Elikkäs semmonen ei hirveen kallis ja joka ois kumminkin laadukas.....aattelin tota Epiphonen Black Beauty-kitaraa....muistaakseni se maksaa semmoset 750€.....se Epiphonen Les Paul Special on kait aika huono ku ei maksa ku vähän yli 200 €uroa...toinen ois Epiphonen Firebird.....en tiiä... Sen kitaran hinta sais olla max. se vajaa tonni.
Budjetti Les Paul...
5
763
Vastaukset
- Beavis
Kannaattaa myös katsastaa Tokain LP-kopiot. Varsinkin nuo japanissa valmistetut Tokait ovat erittäin laadukkaita kitaroita. Esim. LC-80. Hinta vähän alle 1000e.
- Paul fani
Osta itsellesi aito Gibson les paul faded malli ja hinta on alle 1000€. kts esim kitarapajan sivuja
- Beavis
Tuo Gibsonin Faded-mallisto ei ole laadultaan kovinkaan kummoinen. Kaukana "oikeista" Gibsoneista. Hinta-laatusuhde aivan pielessä. Japsi-Tokait pesevät nuo budjettigibsonit mennen tullen.
- LesPaul
Mä sain iha ihka aidon vielä jenkeissä valmistetun LesPaulin 650e ei musta ollu kallis...No mut epiphonet ois varmaa sit iha hyviä en vaa tiiä mitä maksaa
- Lester
suosittelen tutustumaan tokain mallistoon. Vajaalla tonnilla saa nimittäin jo tosi hyvän lessun tokailta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512273
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!10802- 69723
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35721Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48535
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82527Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489