Olen aloittanut harrastamaan yhden yön juttuja

Sincity10

Moi. Ennen pidin yhdenyönjuttuja harrastavia miehiä pukkeina ja naisia lutkina. Mutta nyt olen aloittanut itse harrastamaan yhden yön juttuja. Viime viikonloppuna minulla oli sutinaa miehen kanssa, jonka tapasin baarissa. Menimme luokseni ja panimme. Sama tapahtui kuukausi sitten. Sitä edellinen taas reipas kuukausi sitten tästä. En kadu juttuja, mutta mietin että voiko ihmisen suhtautuminen seksiin muuttua iän myötä erilaiseksi? Olen siis jo lähemmäs 30 v. nainen ja kuulemma ihan nätti ja nuorekas :) Olen seurustellutkin aiemmin, nyt jo tovin sinkkuna. Ajattelen nykyään seksistä, että se on kun puuroa söisi, mutta paljon jännempää ja ihanampaa. En pidä seksiä likaisena asiana vaan kahden ihmisen välisenä nautintona. En mene sänkyyn jokaisen tapaamani ihmisen kanssa, vaan sinä ihmisessä täytyy olla jotain minua kiehtovaa. Ystäväni eivät tiedä, että harrastan yhden yön juttuja, mutta tiedän varmasti muutaman kohdalla, että eivät harrasta yhdenyönjuttuja, koska he avoimesti tuomitsee sellaisen. Ainoastaan yksi ystävänä tietää tämän, hän itekkin harrastaa joskus näitä. Nuorempana minäkin tuomitsin tällaisen käytöksen, olin niin mustavalkoinen ja jyrkkä, kunnes kokeilin... Pelkään vain, että helppoon ja jännittävään seksiin jää koukkuun, enkä enää haluakaan harrastaa loppuelämää seksiä saman naaman kanssa. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta haluan valloittaa/tulla valloitetuksi, tulla tyydytetyksi ja elää vielä kun olen nuori nainen ;) Olen muuten uskovaisesta perheestä alunperin.

29

2697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et silleen

      Miten ihmeessä sun henkinen kehitys voi mennä vaan alaspäin sun vanhentuessa?Kato peiliin

    • Sincity10

      Tekisi mieli olla vastaamatta tuollaiseen henkilökohtaiseen hyökkäykseen. :) Mutta minulla on ihan hyvä itsetunto, enkä ota tuota itteeni. Mun henkinen kehitys on menossa siinä määrin eteenpäin, että en ole enää niin mustavalkoinen asioiden suhteen mm. juuri seksin. Ei seksin tarvitse välttämättä kuulua parisuhteeseen tai rakkauteen. Seksiä voi olla muutenkin. Nuorena ajattelin näin, koska olin saanut vanhanankaisen kasvatuksen vanhemmiltani ja vielä uskonnollisen. Hämmästyin, kun olen tajunnut että seksiähän voi harrastaa ihan seksin ittensä vuoksi eikä siksi että on vaikka naimisissa :) Mitäs muut mieltä tästä?

      • m 27

        jooo,itse olen myös saanut kasvatuksen että seksi kuuluu rakkauteenja olen alkanut ajattelemaa että seksi voi olla todellakin rakkaudenosoitus toiselle,hellyydenosoitus mutta miksi sitä ei voisi myös harrastaa ihan hauskuuden ja läheisyyden takia.Itse kaipaisin valtavasti toisen ihmisen läheisyyttä,hyväilyä,kosketusta ja seksuaalista mielihyvää,molempiin suuntiin.
        Itse tuomitsin myös vielä 3-4vuotta sitten jokaisen,joka harrasti irtonumeroita,mutta,näin ne ajatukset muuttuvat.Ja vaikka en itse en tekisi,niin ymmärrän nyt miksi jotkut sitä tekevät.


      • siisseli**

        Juuri näin - minullakin meni hukkaan monta nuoruusvuotta pihdatessa. Kasvatus ei ollut kovin tiukka, ehkä olin lukenut liikaa pienirunotyttö-tyyppistä kirjallisuutta.

        Vasta nelikymppisenä avioliittoni päätyttyä tajusin, että hipheijaa, seksiä voi harrastaa ihan vain lystikseen ja annoinkin palaa kunnolla. Laskuissa olen jo mennyt sekaisin, kuka terve nyt exceliäkään siitä pitäisikään.


    • ei uskon asia vain

      Alussa harmintonta mutta sitten tulet riippuvaiseksi ja mikään ei enää tyydytä. Jäät myös seksin koukkuun. Kyllä irtosuhteet pirskovat ihisen ja elämä on lopulta vain pinnallista ja aistinautintojen metsästystä. Tyhjää! elämällä ei tarkoitusta. Seurauksena on myös ettei pysty kiintymään ja sitoutumaan kehenkään, tullee irrallisuuden tunne, ei kuulu mihinkään eikä kenellekään. Psyyke rikkoutuu!
      Lopeta nyt jo. Se kannattaa!
      Vaikka et olisi usovainen niin tuollainen elmä ei tee sinusta onnelista: Samaa mieltä ovat monet ateistiset psykiatritkin.

      • Muffinssitossut

        Niinkö ne psykiatrit kertoivat sulle? ;))


      • ei uskon asia vain
        Muffinssitossut kirjoitti:

        Niinkö ne psykiatrit kertoivat sulle? ;))

        Olen kuullut luentoja ja joutunut työni puolesta kohtaamaan noita seksiorjia. Ennenpitkää nuo seksihurjastelijat ajautuvat mielenterveyspalvelujen vakioasiakkaiksi, alkavat käyttää päihteitä, lääkkeitä, ovat itsemurhakierteessä.
        Varmaan tällä aloittajalla valittu elämäntyyli on myös jonkinlaista kapinaa vanhempien arvoja kohtaan. Yleensä seksuaalinen siveys ja uskollisuus mielletään kiineteästu uskonnollisuuteen.
        On iahn totta että täsyin ukontoon neutraalisti tai jopa kielteisesti suhtautuvat eivät näe hyväksi ihmiselle eläimellistä rajatonta seksimoraalia.
        >Tuhoon tämä ihmien on tällä valinnalla menossa> Oma on valintansa kuitenkin!
        Vastaan kun hän palstalla elämäntapasna esille tuo.


      • ei uskon asia vain kirjoitti:

        Olen kuullut luentoja ja joutunut työni puolesta kohtaamaan noita seksiorjia. Ennenpitkää nuo seksihurjastelijat ajautuvat mielenterveyspalvelujen vakioasiakkaiksi, alkavat käyttää päihteitä, lääkkeitä, ovat itsemurhakierteessä.
        Varmaan tällä aloittajalla valittu elämäntyyli on myös jonkinlaista kapinaa vanhempien arvoja kohtaan. Yleensä seksuaalinen siveys ja uskollisuus mielletään kiineteästu uskonnollisuuteen.
        On iahn totta että täsyin ukontoon neutraalisti tai jopa kielteisesti suhtautuvat eivät näe hyväksi ihmiselle eläimellistä rajatonta seksimoraalia.
        >Tuhoon tämä ihmien on tällä valinnalla menossa> Oma on valintansa kuitenkin!
        Vastaan kun hän palstalla elämäntapasna esille tuo.

        Yli 85% suomalaisista käyttää jo nyt päihteitä ja välillä myös lääkkeitä, joten ilmeisesti kaikki he ovat kuvaimiasi seksin ylikäyttäjiä.
        Varo vain, että jos sä joulun tienoilla otat hieman punkkua, olutta tai vaikka viinaa ja sitten myöhemmin jälkioireisiin hieman lääkkeitä, niin sinustahan voi tulla silloin seksin ylikäyttäjä. ;)

        Ja mikä kukaan on kenellekään sanomaan sitä, onko hänen elämäntapansa oikea. Sillä minun mielestäni elämisessä liika siveys on perverssioista pahin. ;)


    • sitäkö haluat?

      Elämä jakorasiana ei ole helppoa! Vaikka valikoitkin virtaa!

    • odotan innolla

      Toivottavasti kohtaamme yössä ja panemme rajusti !

    • lifemocker
      • Ja sinunko elämäntyylisi olisi se ainut oikea? Haha.. hanki itsellesi elämä. ;)


    • jhjghgv

      AP, totesit itsekin yhden niistä syistä jonka takia yhden yön jutut eivät kannata:

      "Pelkään vain, että helppoon ja jännittävään seksiin jää koukkuun, enkä enää haluakaan harrastaa loppuelämää seksiä saman naaman kanssa. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta haluan valloittaa/tulla valloitetuksi"

      Juuri noin siinä valitettavasti yleensä käy. Yhden yön suhteita harrastavista ihmisistä tulee himojensa orjia ja he tulevat usein myös riippuvaisiksi tuosta valloittaa/tulla valloitetuksi tunteesta. Kun on tottunut antamaan himoilleen aina periksi, niin niitä on sitten hyvin paljon vaikeampaa torjua enää avioliitossakaan.
      Tämän takia yhden illan juttuja harrastavat ihmiset eivät ole kovin houkuttelevia kumppaneita parisuhteeseen. He pettävät todennäköisemmin kuin ne, jotka eivät ole irtoseksiä harrastaneet.

      Älä siis pilaa itseäsi ihmisenä.

      • qwerty

        Nauti elämästäsi ja seksuaalisuudestasi kuvaamallasi tavalla jos olet mainitsemasi asian kanssa sinut ja se elämäntilanteeseesi ja arvoihisi sopii. Jätä muiden mielipiteet omaan arvoonsa jos siltä tuntuu, tämäkin. Pidä itsestäsi hyvää huolta.


    • Suti-Suti

      Sama täällä, alle kolmekymppisenä "säästelin" itseäni mutta kun rupesin käymään neljättä kymmenettä niin petikumppaneita on tullunna ja mennynnä. Pitää mielen virkeänä ja jännitystä elämässä kun on sutinaa eri naisten kanssa. Täytyy vain varoa ettei puoliso saa tietää vahingossakaan. Siksi käytänkin kumia paitsi tuhkaluukkutouhuissa tai suikkareissa.

    • vailla mitää

      pari huomiota. On varmaa paljon ihmisiä jotka kuvittelee että se on parasta kun odottaa sitä yhtä ja oikeaa. Mutta onko se sitten se taivas. Olen joskus jutellut tälläisen naisen kanssa ja ja jossain vaiheessa se kokemattomuus alkaa painamaan ja sitten on edessä posliinin rikkominen ja ei se ensimmäinen uus sit ole mitää vaan se on vasta alkua.

      Tottakai määrä voi olla kohtuullinenkin.

      Mutta entäs nuori ja runsaat partnerimäärät. Kyllähän se menee kunnes on aika vakiintua. Mutta onnistuuko vakiintuminen?. Se uusien ihmisten kohtaaminen ja kokeminen on aiemmin niin helppoa että vakiintuminen on harvasyinen kalteri ja rikottavissa pian.

      Aivan sama se on meillä jotka elämme yksin ilman toisen kosketusta. Pitkä yksinäisyys on yhtä pahaa kuin kosketuksen yltäkylläisyys. Ääripäitä on vyhtävaikea korjata ja ääripäät eivät kelpaa tai kohtaa koskaan.

      • kunnollinen n

        Jakorasioita samoin kuin siementään auliisti jakavia äijiä on ikävä kyllä Suomi täynnä.Joskus oikeasti tuntuu että mihin moraali ja selkäranka on tästä piskuisesta maasta kadonnut?Nuo asiat oksettaa eivät kä ole ollenkaan minun maailmaani, nuo ihmiset tekevät itsestään vähitellen tyhjiä sekä sielultaan, sudämeltään että ruumiiltaan ja pilaavat sillä elämänsä.Mutta tapansa kullakin.Toisaalta säälittää ja toisaalta huvittaa.


      • vailla mitää
        kunnollinen n kirjoitti:

        Jakorasioita samoin kuin siementään auliisti jakavia äijiä on ikävä kyllä Suomi täynnä.Joskus oikeasti tuntuu että mihin moraali ja selkäranka on tästä piskuisesta maasta kadonnut?Nuo asiat oksettaa eivät kä ole ollenkaan minun maailmaani, nuo ihmiset tekevät itsestään vähitellen tyhjiä sekä sielultaan, sudämeltään että ruumiiltaan ja pilaavat sillä elämänsä.Mutta tapansa kullakin.Toisaalta säälittää ja toisaalta huvittaa.

        Vailla mitään kysyy kunnolliselta naiselta.

        Itse olen 40 mies. Ollut yksin aina ja naisita on vain kavereiksi.

        Mutta mistä sen tietää, mikä se nainen on joka kolahtaa....?

        Siis jos vaatimus on jotain omaaikäluokkaa ja jonkunlaiset siivot elintavat ja sitten tulee vastaan ihminen joka täyttää omat visuaaliset vaatimukset, niin mistä tietää sen mikä se ihminen on?

        Mä ymmärrän täysin sen, että on joku yhdenillan juttu, mutta ei ihmistä saa heitää kuin tiskirättiä parinopäivän käytön jälkeen pihalle roskapussin mukana.

        Olen sellaoinen ihminen, että olen herkillä naisen suhteen.... ja liian helposti lankeava ja kuvitteleva juuri oman elämättömän elämän vuoksi..... Mutta jos tälläinen 40v/plus miinus 5v nainen tulee vastaan, nii onko se vaan joku kierätyspakkaus?

        Kyllä aina pitäs tietää toisen historia, sillä nää viikonlopunkoeajot voi olla riskejäkin.


    • kumikumipallo

      muistakaa ehkäisy pitää kunnossa.kumilla panolle ei ilman!!! eipä siinä ehkäisy kuntoon ja pidät ittes elävien kirjoissa ja terveenä.silloin kaikki on jees:)

    • melkeen 30 myös

      hei! ennen tuomitsin itsekkin kaikki yjden illan harrastajat.. myöhemmon ymmärsin että jokaisella on halunsa ja jokainen tarvitsee kosketusta.. mut se on eri asia kun löydät sitten sen ns.oikean.. ja huomaat hetken päästä että janoat sitä tunnetta edelleen että koku tuntematon koskisi.. tiedän kokemuksesta että se ei ole helppoa..

    • hyihyihyihyi

      kyllä nämä yhdenyön ystävät ovat niitä vähiten kiehtovia ihmisiä, heillä kun kelpaa kuka vaan paijaamaan/paijattavaks. Helppoja nakkeja muttakun ei ole haastatte niin kuka sitä pidempää viitsii katsella

    • marza62

      Tohan on ihan hyvä että olet löytänyt itsesi. Raja on kuitenkin hyvä vetää jossakin ettei mene ihan överiksi. Minä olen ollut liiankin tiukkapipoinen periaatteideni kanssa ja pitkän ikäni vain "odottanut sitä oikeaa" ja uskollinen .. nyt sitten kun huomasin että saa aina olla seksin puutteessa vaihdoin vapaalle ja heitin parisude toiveet pois ja voi vapaasti keskittyä seksiin silloin kuin haluttaa, seksin antajia kyllä löytyy... että tseppiä sullekin ja tee mikä tuntuu hyvältä kerranhan täälä eletään... ei kannate kuunnella noita moraali saarnaajia.. heillä on pipo liian tiukalla...

    • stop2

      Yhden yön jutut, niitä on aluksi, mutta kun sana kiirii, loppuu tarjonta. Olet saanut leiman ja se kyllä kiertää kaikkien korviin.
      Jos elämällesi haet edes jonkinlaista polkua, jossa jaksaa elää, ei yhtään seksisuhdetta pitkään aikaan. elämääsi pitää saada muuta viihdettä, hakeudu jonnekin yhdistyksiin tekemän jotakin ja yriä saada ystäviä oman sukupuolsesi edustajista, muutoin olet menettämässä elämäsi hallinan.

      Kovin helposti, tuohon tunteeseen, jonka noista seksisuhteista saa alkaa käyttää viinaksi, jotta jotenkin kestäisi moraalittomuutensa ja pian se tie vie kovin huonon tilaan.
      Nyt on aika pysäyttää ja miettiä haluatko todella elää ykisnäisenä lopun elämääsi, sillä ystävätkin katoavat viereltäsi, sitten ei ole muuta kuin se viina ja viinan käyttäjät ja ennenaikainen hauta.

    • ei enää parisuhteita

      Ite haluisin vakipanon, mut pelkään et siinä tunteet astuu peliin jommallakummalla.Joten yhden illan juttuja pitänee katsella. Varsinkin juhannukseksi olis kiva löytää joku osaava tyyppi.

    • nainen vfghtjnhm

      Harrasta yhden illan juttuja ihan vapaasti. En ole koskaan ymmärtänyt sellaisten paheksujia, jokainen päättää itse omasta elämästään. Eikä se todellakaan mitään sitoutumiskykyä vähennä, päinvastoin auttaa paremmin tunnistamaan oikean kumppanin, kun se eteen tulee. Lisäksi tulevassa parisuhteessasi on parempaa seksiä, kun on oppinut tietämään mitä haluaa. Leimautuminen... ehkä jossain tuppukylässä maaseudulla, mutta ainakin pk-seudull aon niin paljon ihmisiä, ettei täällä ole todellakaan mistään sellaisesta pelkoa, hullu ajatuskin.

    • kyllä tunteen TUNTEE

      Olen harrastanut vain 6 yhden illan juttua enkä ainakaan itse jäänyt koukkuun niihin. Voihan olla, ettei ollut tarpeeksi kivaa :D. Kolmessa tapauksessa ilta ei tosin jäänyt yhteen. Noiden tapausten välillä seurustelin 2 kertaa vakavasti, kyllä sen huomaa kun ihastuu tai rakastuu, hullaantumisen tunne on niin voimakas ja kumppani vastustamaton. Ehkä riippuu ihmisestä myös paljon.Yhden yön kumppanit eivät kuitenkaan minulle tarjonneet niin paljon kuin seksi rakkaan kanssa. Itse olin siis parikymppinen kuin noita juttuja oli enemmän, nyt olen vakiintunut. En ole ikinä tuominnut ihmisiä yhden illan suhteiden takia, ne panee jotka tykkää. Ei kai siinä sen enempää.

    • Suhteissa elänyt

      Oot vielä kuitenkin niin nuori !!!! Tuut vielä rakastumaankin ehkä montakin kertaa ja vakavastikin, mutta miksi monta kertaa???
      Siksi kun nuo vakavaan suhteeseen kanssasi joutuneet, eivät ehkä ymmärrä tuota hyppelyäsi.

      Kyllä he 1/2 - 2 vuotta kanssas seurustelee, alkuhan on aina huumaa, eikä huolet paina, mut sit tulee suhteeseenkin arki ja ehkä menneisyytesi tulee kuvioihin.

      Puolisoiden pitää rakastaa, kunnioittaa ja olla ylpeitä toisistaan.
      Sinulla on jo ehkä monta miestä jotka on ylpeitä siitä että ovat päässeet kanssasi peiton alle
      Sillä asialla, että moni mies on saavutuksestaan ylpeä ei ylpeile kumminkaan tuo viimeisinkään Rakkaasi, jonka taas kerran löysit.

      On eri asia, jos et halua vakisuhteita, mutta rakastumistakaan ei voi ite määrätä, rakkaat vain tulee, ehkä silloin kun ei ite uskoiskaan.
      Nuo rakkaat, jotka sitten taas pakenee, koska eivät sinun elämänarvoille uskalla tai kehtaa yhteiselämää rakentaa.

      Oot sit lopun elämääs lyhyiden tai yhdenyön suhteiden seurassa, ellet ota epäsosiaalista elätettävää jonka kanssa aika kuluu kaljotellen ja kinastellen.

      Oot viel tosi nuori, älä vielä pilaa elämääs, kohtuus kaikessa, vain muutaman eri kaverin kanssa seksisuhde vuodessa, ja silläkin pääset partnereissasi siihen määrään, että naapurit nimittelee jo "jakorasiaksi" 10 vuoden päästä.

    • Entä tulevaisuus?

      Eikö tietä lyhyitä juttuja harrastavia naisia pelota, ettette alkoholilla marinoituihin playboyhin tottumisen jälkeen enää pysty tyytymään tylsään tavismieheen - sellaiseen, joka ei juhli ja olisi valmis sitoutumaan perheeseen?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1768
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1482
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      995
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      832
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      691
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      666
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe