Onko kellään tietoa, miten saisi kontakteja REHELLISIIN venäläisiin naisiin? Mulle tulee paljonkin yhteydenottoja nuorilta naisilta nimelta Natasha, Ludmila, Ekaterina, Elena yms.
Ikävä vaan, että tähän saakka poikkeuksetta ovat osoittautuneet huijareiksi. Eli siellä langan toisessa päässä on kuvankauniin naisen sijasta joku "karvainen Boris" tai "lihava Igor", tai ainakin joku jota kiinnostaa enemmän raha kuin ihmissuhteet.
"Olen pahassa taloudellisessa tilanteessa. Äitini on sairaalassa syöpähoidossa." "Voisitko lähettää 500 euroa Western Unionin kautta että saisin ostettua lentolipun täältä Kazanista / Ivanovosta / Novosibirskista Helsinkiin?"
Viesteistä näkee useimmiten myös, että minun viestejäni ei ole luettu lainkaan. On vaan copy-pastetettu jotain vakiokamaa. Hyvä jos vastaanottajan kohdalle on viitsitty vaihtaa nimeni.
Mutta pakko kai niihin todellisiinkin naisiin jotain kautta on saada kontakteja, koska aika moni suomalainenkin mies on sieltä kumppanin löytänyt?
Rehellisiä venäläisiä naisia?
2
168
Vastaukset
- onkopakkomääenainak
Epäilemättä joku on löytänyt kumppanin, mutta minun mökkinaapurin muija otti avioeron ja painui rahoineen takaisin, mistä oli tullutkin.
Helppoa: muuta Venäjälle joksikin aikaa, tutustu ihan tavallisiin ihmisiin siellä, tuttavapiirin laajentuessa opit tuntemaan myös paikallisia naisia. Opiskele kieltä, ole realisti: ei venäläinenkään nainen kaksikymppisenä nai nelikymppistä miestä ellei halua vain hyötyä tästä.
Suomessakin asuu paljon venäläisiä, miksi et tutustuisi heihin, jos venäläinen kulttuuri kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723