lantiota pienemmäksi!

girlie

toivottavasti täällä ois sellasia ihmisiä ketkä vois auttaa.. miten saa lantiota pienemmäksi?? muuten oon aika normaalin kokonen mutt toi lantio vähän ärsyttää.. oisko siihen mitään liikuntaliikkeitä tai jotain? tää on tosi tärkeetä! kiitos jo etukäteen... :) ja vielä toinen juttu.. oonko suht normaali jos mitat on 162cm/61kg?

19

4663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olga

      Se ihmisen malli on aika pitkälle geeneissä. tietysti kun pidät ittes hoikkana ja harrastat liikuntaa, turhat makkarat pysyy kurissa, mutta kyllä mulla on levee lantio vaikka olen aina harrastanut liikuntaa.
      Toisaalta jos on kapea poikamainen lantio, niin kyllä lasten synnyttäminen voi olla tuskan ja työn takana. Tällaisella naisellisella lantiolla se sujui aika sutjakasti.
      Taidat olla aika nuori kun tuo on iso ongelma. Mitä vanhemmaksi tulet sitä paremmin huomaat että onnellisuus riippuu ihan muista asioista.

      • lantion leveydellä ja

        keskenään. Itselläni on leveähkö lantio, tosin enimmäkseen läskin ansiosta mutta synnytyksessä ei ole mitään apua. Päälle päin et voi nähdä lantionleveydestä, millaista synnytys tulee olemaan. Monilla kapealanteisilla vauvat ovat tulleet helposti ja leveälanteisella on todella ahdasta. Se, millainen rakenne on SISÄLTÄ, vaikuttaa, ei sitä näe päällepäin.


      • Anonyymi
        lantion leveydellä ja kirjoitti:

        keskenään. Itselläni on leveähkö lantio, tosin enimmäkseen läskin ansiosta mutta synnytyksessä ei ole mitään apua. Päälle päin et voi nähdä lantionleveydestä, millaista synnytys tulee olemaan. Monilla kapealanteisilla vauvat ovat tulleet helposti ja leveälanteisella on todella ahdasta. Se, millainen rakenne on SISÄLTÄ, vaikuttaa, ei sitä näe päällepäin.

        Sitä minäkin olen aina ihmetellyt että sanovat usein että leveä lantioinen muka synnyttää melkein ilman kipua että,oikein synnyttäjän vartalo muka. Se ei pidä paikkaansa mitenkään. Leveälantioisilla saattaa olla hyvinkin vaikeita synnytyksiä , kun taas kapealantioinen pääsee helpommalla, sinisinä mitään mallia ole kuka pääsee helpolla tåriippuu ihan eri syistä kun lantiosta


    • Sisu

      Jos lantiollasi ei ole ihmeemmin turhaa rasvaa, silloin siellä on luut. Ja niitä voi olla vaikea millään jumppaliikkeillä kadottaa =)

      Mittasi ovat loistavat.

      • girlie

        mä oon aina ollu kaikista paras selittäjä ja nyt taas selitin aika hyvin..
        meinasin just miten sais ne läskit pois..
        mä oon vähän tällänen hölömö.. :D no jos kuitenki ois jotain neuvoja siitä miten ne läskit sais pois nii niitä vois pistää.,. :) kiitos etukäteen.. :)


      • Sisu
        girlie kirjoitti:

        mä oon aina ollu kaikista paras selittäjä ja nyt taas selitin aika hyvin..
        meinasin just miten sais ne läskit pois..
        mä oon vähän tällänen hölömö.. :D no jos kuitenki ois jotain neuvoja siitä miten ne läskit sais pois nii niitä vois pistää.,. :) kiitos etukäteen.. :)

        Aerobista liikuntaa, kävelyä/hölkkää/juoksua, aerobicia, pyöräilyä... minä en ainakaan tiedä yhtään erityisesti lantiota kaventavaa likuntamuotoa, muuten olisin jo kuluttanut sen loppuun =) Mut jos joku keksii niin vinkkejä otetaan mielellään vastaan.


      • mies
        girlie kirjoitti:

        mä oon aina ollu kaikista paras selittäjä ja nyt taas selitin aika hyvin..
        meinasin just miten sais ne läskit pois..
        mä oon vähän tällänen hölömö.. :D no jos kuitenki ois jotain neuvoja siitä miten ne läskit sais pois nii niitä vois pistää.,. :) kiitos etukäteen.. :)

        Lantiota pienemmäksi hyppynarulla..! persauksetkin piukistuu...:))) *lääh*


    • Lolleroxx

      Itse täytin juuri 12v, ja sama ongelma. Muuten ei ole läskiä missään mutta se lantion leveys vähän ahdistaa... Varsinkin kun näin pitkällä murrosiässä. Ja reidetkin niin isot että huh huh..

      • Mayja-70

        Te molemmat lapsukaiset, aloittaja ja sinä, ette ole kasvaneet täyteen mittaan.
        Keho ei kehity tasaisesti, vaan milloin mistäkin. Ette voi paikkoja itse päättää.


    • Itkujenitku

      Mä niin haluisin pinentää lantiota,rintoja ja persettä mut mä en tiedä miten oisko mitään koti kontteja??

      • Anonyymi

        Tiputin 4kk painoo 22kg sil et Söin päiväs yhden Terveellisen aterian ja join 3-4L Vettä päivässä lopetin sokerin turhan syönnin ja kaiken muun ja jos jossain kohtaa tuli kova nälkä tai halus syödä iltapalan niin ruis leipiä ja kananmunat päälle


    • Anonyymi

      Joku nainen töissä kerran kertoi että yrittää pienentää lantioitaan , siis makaa lattialla sivu asennossa ja nostaa aitä jalkaa joka on ylinnä 20: kertaa ylös alas , sitten kääntää kylkeä ja tekee samoin toisen jalan kanssa,
      Hän tuli aika hoikaksi kolmessa kuukaudessa , ja oli ottanut vielä lisäksi jonkun jumppa videon YouTubesta jonka mukaan teki liikkeitä

    • Anonyymi

      Aloittaja-girlie on saanut näiden 20 vuoden aikana pari lasta,
      joten se lantio peppuineen ja masuineen on levinnyt entisestään.
      Siinä ei mitkään jalkojen sivusaksaukset enää auta!
      Hänellä on nyt tärkeämmät asiat tapetilla, kuten lasten hoito.

    • Anonyymi

      Lantionseudun muoto on tärkeä, ei se onko iso vai pienempi.

    • Anonyymi

      Etukirjain tärkeä

    • Anonyymi

      Ookko nää Oulusta?

    • Anonyymi

      Tunnetaaks me? ;)...

    • Anonyymi

      Kummasti loppuu kun kysytään?
      Missä mättää?

    • Anonyymi

      Mokka ei maistukaan Pissi housuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe