Citymaasturi on paras ajopeli talvisissa kaupunkioloissa ja muuallakin. On taas Helsingin katujen varsilla paksut aurausvallit ja vapaissa parkkiruuduissa kinokset. Mutta katumaasturia eivät penkat estä ja niiden neliveto on juuri omiaan, jotta auto lähtee vaivattomasti liukkaalla pinnalla ylämäkeenkin.
Ja hei, tiedän että katumaasturi ei ole maasturi enkä sillä maastoon yritäkään. Eipä ole ollut syytäkään lähteä koskaan autolla maastoilemaan.
Tietä pitkin olen aina päässyt sinne minne on pitänytkin päästä, kelioloista riippumatta.
Citymaasturi on paras kaupungin talveen
14
337
Vastaukset
- ristiriipuntaa
Mites nuo crv:t kun näin sellaisen kiikkumassa aurausvallin päällä, ei eteen eikä taakse.
- 4 kertaa 4
Kirjoitat varmasti asiaa, mutta miksi kirjoitat moisen viestin MAASTOAUTO palstalle??
Olet todella lukihäiriöinen tai Dille muuten vain.- 4 kertaa 4
Niin tämähän onkin maasturit-palsta niin sitten saa kirjoittaa.
- 4x4 ei 4x2
4 kertaa 4 kirjoitti:
Niin tämähän onkin maasturit-palsta niin sitten saa kirjoittaa.
Nimenomaan MAASTURIT palsta ja FAKTAA on ettei citymaasturi ole MAASTURI. Siksi palsta on monikossa Maasturit, koska maastoautoja on monen merkkisiä ja mallisia.
Citymaastureille ei ikävä kyllä ole omaa palstaa, koska sitä ei ole katsottu aiheelliseksi. Näin se vaan menee...Mölli.
Tee ihmeessä lukihäiriöllesi jotain. - maasturihan sekin on
Palstan nimi ei ole maastoauto vaan maasturit. Joten sitimaasturit mahtuu mukaan, täällä on myös asiantunemusta keskustelemaan nelivedoista, vaikka eivät olisikaan maastureita.
Palstan nimen voisi muuttaa kylläkin muotoon Maasturit ja nelivedot.
- Huoleton meno
"Mites nuo crv:t kun näin sellaisen kiikkumassa aurausvallin päällä, ei eteen eikä taakse.
Kirjoitat varmasti asiaa, mutta miksi kirjoitat moisen viestin MAASTOAUTO palstalle?"
Ei tarvitse ajaa autoa ristiriipuntaan ja uusi CR-V selviää siitä mainiosti. Puhumattakaan Dacia Dusterista, jonka nelivedon saa lukittua 80 km nopeuteen asti.
Mihinkäs nämä jutut olisi pitänyt kirjoittaa, koska katumaasturipalsta lakkautettiin ajat sitten loanheiton takia.- 4x4 ei 4x2
Kuten ylempää toteat, ei citymaasturi palsta ei ole aiheellinen.
Muuten, vain todellinen idiootti kopioi toisen tekstiä omaan typerään kirjoitukseen ja sitä juuri teet niin.
- Huoleton meno
Se kopioidaan ja pannaan lainausmerkkeihin, jotta tiedettäisiin mihin tekstiin kommentti liittyy. Sinun kommenttisi kertoo osaltaan, miksi citymaasturipalsta lopetettiin enkä minä ole todennut etteikö se olisi aiheellinen. Mutta en sitä kaipaakaan, koska aina löytyy trollijoukko, joka tekee keskustelun mahdottomaksi.
Minulla on ollut ns. oikea maasturi ja parikin katumaasturia ja jälkimmäiset ovat riittäneet tarpeisiini mainiosti. Jokainen tietysti ajaa haluamallaan autolla enkä vähättele toisten valintoja. Silti en voi olla ajattelematta, että mahtaako niitä "oikeita maasturisteja" joitenkin pänniä, kun huonoilla teillä ja kaupungin kinoksissa katumaasturilla pärjää ihan yhtä hyvin.
Maastossa näyttää ajelevan vain offroadjengi rakennetuilla autoillaan, sekin omilla urillaan maanomistajan luvalla...- Nelivetäjä
Laisesi lukihäiriöinen oikein loistaa nerouttaan!!! Jokaisen kommentin alla on "vastaa" sarake ja painat sen kommentin alla olevaa "vastaa" saraketta, joka sisältää mieltäsi painavaa kirjoitelmaa!!! Kas kas ja näin kaikki lukijat tietävät, mihin kommenttiin terävä kirjoituksesi on tarkoitettu. No, tämähän on ihan neuvottu palstan ohjeissakin.
Annan sinulle yhden oikean neuvon: Opettele nelivetämään oikealla neliveto maastoautolla kunhan nykyisen lelusi olet 34 kuukauden päästä maksanut.
- Huoleton meno
Kiitos neuvosta, mutta kun tässä on valmiina kommenttipohja, miksen kirjoittaisi suoraan siihen. Ja kerro vielä miten vedetään oikealla nelivetoautolla?
Minä en huomannut "oikeassa" maasturissani muuta eroa katumaasturiin kuin kalliimmat ylläpitokulut, kankeuden ja tarpeettoman alennusvaihteiston. Ajaminen on vaatimattomalla tavallani sujunut ihan hyvin, edellisellä katumaasturilla 250000 km ja nykyisellä on 29000 km mittarissa, molemmat maksoin heti.
Hyviä kilometrejä sinullekin, millä sitten ajatkin.- Nelivetäjä
No voi hyvät hyssykät sentäs!! Oikealla neliveto maasturilla vedetään oikeasti neljällä pyörällä. Minun nykyinen maasturini (Suzuki SX 4 4x4 Outdoor Grossower NELIVETO) päihittää onnettomat citymaasturit mennen tullen kaupungin kinoksissa sekä äärimmäisen kovassa maastoajossa.
- heh heh hhe
Nelivetäjä kirjoitti:
No voi hyvät hyssykät sentäs!! Oikealla neliveto maasturilla vedetään oikeasti neljällä pyörällä. Minun nykyinen maasturini (Suzuki SX 4 4x4 Outdoor Grossower NELIVETO) päihittää onnettomat citymaasturit mennen tullen kaupungin kinoksissa sekä äärimmäisen kovassa maastoajossa.
Ei kukaan tartu tähän provoon.
- Huoleton meno
heh heh hhe kirjoitti:
Ei kukaan tartu tähän provoon.
Sinä mukaanlukien jo 12 tarttunut provooni, että heh heh itsellesi.
- Huoleton meno
No niin, kun edellinen Huoleton meno en ole minä, ketjun aloittaja, voin todeta että taas kävi tyypillisesti. Huomioni citymaasturin erinomaisuudesta talvisissa kaupunkioloissa johti kiivailuun nelivetojen olemuksesta, tavastani vastailla kommentteihin sekä henkilöni mollaamiseen. Ja päälle päätteeksi joku vielä nyysii nimimerkkini. Niinpä tämä riittää.
Mutta vielä. Nelivetäjä paljasti SX4 kommentissaan tietämättämyytensä ja väärinymmärryksensä. Ensinnäkin SX4:n (se on X-over, ei Grossower, mikä sekin on väärin kirjoitettu) nelivedon (kokemusta on) saa lukittua vain 40 kmh asti, mm. Dacia Dusterin 80 kmh:een. SX4:n maavara on 19 senttiä, Dusterin 20. Mikä maastoajoauto SX4 muka on? Sitäpaitsi maastoajo ei ollut keskustelun kriteeri saati pointti. Mutta sekä SX4 ja Duster ovat hyviä citymaastureita, juuri talvisiin kaupunkioloihin.
Hyviä kilometrejä provoillekin! Ajakaa varovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849