http://xhamster.com/movies/501835/russian_boy_fucked_in_bathroom.html
Ruipelon kulli
6
160
Vastaukset
- voi suippokulli
asushan siellä venäjän reisulla panee huo.raa.
- hgjhgjgjj
Ei asuksella oo noin isoa, eikä asus muutenkaan oo noin iso mies.
- Asus ihan ite
Hah hah:) Jos huoraa panisin, niin kaunista :) En kykenisi noin rumaa naimaan edes rahasta - olen laatutietoinen ja vaativa:)
Tuo rimppakinttu on 1/3 osa meikäläisen lihaksikkaasta kropasta :)
Paljonkohan tuo molo on kooltaan? Väitän 14cm ?? Ohut suppilo.. Asus ihan ite kirjoitti:
Hah hah:) Jos huoraa panisin, niin kaunista :) En kykenisi noin rumaa naimaan edes rahasta - olen laatutietoinen ja vaativa:)
Tuo rimppakinttu on 1/3 osa meikäläisen lihaksikkaasta kropasta :)
Paljonkohan tuo molo on kooltaan? Väitän 14cm ?? Ohut suppilo..Mitä sen molon koolla on väliä, jos tuota homohuoraa panisit? Ei tosiaan ollut poika kummoinen. Peniskin vain hiukan asus-luokkaa isompi, tosin huomattavasti paksumpi, mutta rumahan tuo oli minunkin mielestä. Hyvää oli normaali kullintapanen, pieni, mutta ei nyljetty.
Äitinsä oli muuten nätimpi. Ja vaikutti turhankin avaramieliseltä...
Laatutietoinen ja vaativa miettii, miksi ei panisi venäläistä hinttiä... Hmmm hmmm. On siinä laatutietoa.
- huh mitä schaissea!
vähemmästäkin menee halut... surkee rakeinen kuva ja aneeminen meininki :(
- cjcjcgj
vedän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122