En haluais pudottaa näin painoa mutta pakko on. Äsken kävin puntarilla ja se näytti 73kg. Unelmapaino on siinä vähän alle 60kg mutta siihen ei nyt aika yksinkertasesti riitä. Eli nyt näyttää siltä että aikaa on ainoastaan 5 päivää ja sen lisäksi tämä ilta.
Tiedän että tämä on typerää, mutta olen perusterve nuori nainen. Alotan siis näillä näkymin 5 päivän vesipaaston. En ole ihan tyhmä tämän asian kans vaan oon lukenu paljon ylipäätänsä vesipaastosa. Sen lisäksi teen ihan omalla painolla tai pienillä painoilla 10min jalkatreenin, 10min käsitreenin, 10min pakaratreenin ja 10 min vatsatreenin. Lupaan päivittää tänne päivittäin miltä vaaka näyttää ja mikä on olo.
Paastoni
7
157
Vastaukset
- :-0
Hupsheijaa. 13 kiloa viidessä päivässä = yli kaksi kiloa/päivä. Et siis ole tyhmä? Et? Vaiko?
- 18+4
Aloittajahan totesi näin:
"mutta siihen ei nyt aika yksinkertasesti riitä. "
Itse suosittelen aloittajalle, että jättää treenit väliin, muutaman 100 kcal kulutus ei paljoa hyödytä. Rauhallista kävelyä voi paastolla harrastaa, jos jaksaa. - Lauraaaaaaaaaaaaaaaa
18+4 kirjoitti:
Aloittajahan totesi näin:
"mutta siihen ei nyt aika yksinkertasesti riitä. "
Itse suosittelen aloittajalle, että jättää treenit väliin, muutaman 100 kcal kulutus ei paljoa hyödytä. Rauhallista kävelyä voi paastolla harrastaa, jos jaksaa.Jep, en nyt ihan niin sekasi ole! :D Jätin tosiaan nuo treenit pois kokonaan koska rehkiminen ei pahemmin oloa paranna. Tänään aamulla kävin puntarilla niin oli siinä 71/72 kilossa.
- Lauraaaaaaaaaaaaaaaa
Lauraaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Jep, en nyt ihan niin sekasi ole! :D Jätin tosiaan nuo treenit pois kokonaan koska rehkiminen ei pahemmin oloa paranna. Tänään aamulla kävin puntarilla niin oli siinä 71/72 kilossa.
Ja tänään aamulla paino oli 70kg :) jipii!
- yttytxx
Se on suurimmaksi osaksi nestettä mikä on lähtenyt painosta. Kilo läskiä on 7700 kcal ja energian tarpeesi viikossa (7pv) n. 2000 kcl. Eli vaikka et söisi/joisi viikkoon mitään kaloripitoista (0kcl/vko) voit laihduttaa läskiä aivan maksimissaan 1,8kg. Todellisuudessahan tuo 1,8 kiloakaan ei ole pelkkää läskiä vaan elimistö ottaa osan energiasta myös lihaksista.
- edellinen...
korjaus, siis tarkoitin tietenkin että energiantarpeesi viikossa 2000x7=14 000kcl ja tuolla 14 000kcl/vko vajeella voit maksimissaan saavuttaa sen 1,8kg painonpudotuksen
- 5 vrk paastonnut
Tarkennan sen verran, että paastossa elimistö kuluttaa energiaksi kuolleita ja vaurioituneita soluja, ei tervettä lihaskudosta, mutta eniten rasvaa. Näin paasto myös tervehdyttää elimistöä samalla kun laihtuu ja niinpä jotkut sairaudetkin paranevat paastolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882