vaan 13cm pitkä ja noin 12cm ympärysmitta??Kullitietäjä oulusta??
http://aijaa.com/IAsOZU
Asus kerro nyt rehellisesti onko mullakin
8
79
Vastaukset
- Saa kokoa 15cm
Ota vielä lähempää se kuva, niin näyttää isommalle tuo nakki.
- rtrefdg
Noh noh, asus ;)
- 5yefdg
20/14 ?
- kaisa
Tuo juuri tuollainen ruma laihuus kulli, ei ees suonia, onneton kikkeli
- Asus ihan ite
Luikkumulkkku.."kaisa" (lue kaitsu) puhuu asiaa..on tuo joku 14cm pitkä ja aika ohut??
Anna Asuksen kadehtia... Noita Asuksen kadehtimia onkin paljon täällä Suomessa, isojen kullien maassa.
Etenkin nykynuoriso on tavattoman isokullista porukkaa ja 80-luvun jälkeen syntyneistä en ole kenelläkään nähnyt pientä kullia. Yhdellä oli normaali 15-16 senttinen ja se häpesi sitä, vaikka kullendaali oli tosi söpö ja joka paikkaan käypä.Asus ihan ite kirjoitti:
Luikkumulkkku.."kaisa" (lue kaitsu) puhuu asiaa..on tuo joku 14cm pitkä ja aika ohut??
Asus kadehtii normaalia isompaa aina...
- aivan luikku
Ohut luikerohan tuo on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704