vammalan kiviniityn surkea asiakaspalvelu

jhkjgf

kävin kiviniityn huollosta kysymassä huolto aikaa ja tiskin takana ollut akka käyttäytyi todella töykeästi ymmärrän kyllä että tyrväällä ollaan joten ei se ihme ole mutta oli sitten viimeinen kerta kun astun jalallani kiviniittyyn

99

8610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi tyytyväinen

      Olisi suotavaa, että nimimerkki jhkjg esiintyisi itse vastaavalla tunnistettavuudella, jota käyttää arvostelunsa kohteesta.

    • yks kans

      Olen asioinut siellä vuosien varrella monesti ja palvelu on aina ollut asiallista.

      • tökerö.akka

        AKKA kehuu itse itseään täällä!!!! Ja nimimerkin takaa :)


    • Myös tyytyväinen

      Aina olen saanut hyvää ja asiallista palvelua kun autoni Kiviniityllä huollattanut. Nimimerkin takaa on tietysti hyvä haukkua.

      • People

        Ja mitäs wiki sanoo nimimerkistä ?
        A pseudonym may also be used for purely personal reasons when an individual feels the context and content of the exchange offer no reason, legal or otherwise, to provide their given or legal name


      • åman

        ihan asiallinen paikka lapset tykkäs käy toistekkin


    • ykxopxp

      Nimimerkin takaa on hyvä kehua!

    • nimimerkki66

      Minä en ole ollut koskaan tyytyväinen tuon paikan palveluihin. Aikoinaan kun vielä Tradekan bonuskortin piti käydä siellä niin monesti yhteenvedosta huomasin, että korttiani ei ollut leimatukkaan siellä vaikka sen olin näyttänyt ja kassan hoitaja oli korttini ottanut käteensä. Kerran kävin siitä varta vasiten huomauttamassa ja leimauttamassa (en edes tiedä onko kiviniitty enää yhteistyökumppani tradekalla). Nyt sillä ei ole merkitystä koska minulla ei ole mitään halua poiketa sinne muutoinkaan. Käyn mieluummin siinä kaupassa missä aasiakaspalvelu on kohillaan. Hopulta löytyy yksi sellainen.

    • ihanokpalveluasaanut

      En ole minäkään koskaan saanut huonoa palvelua, toivottavasti näin jatkuu myös tulevaisuudessa.

      ehkä olit itse vi77umainen Asiakas?

    • terkuin Annamaria

      Olen itse saanut myös Kiviniityltä ala- arvoista asiakaspalvelua, tosin tällöin tiskin takana oli mieshenkilö. Äänestän jaloillani ja teen vastedes hankinnat muualta.

    • asiakasaina

      Täällä jotain juttua huittisten myymälästä

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8844224#comment-57476834

      Täällä oli myös jotain juttua
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/5836364#comment-30652539

      Lainattu tuolta sivuilta

      KIVINIITYN VARAOSA
      Tai käykää tutustumassa kiviniityn varaosaan huittisissa. Jumaliste, siellä vasta ihme työmoraali tyyliin: "Voi ei asiakas, mitä vi***ua se täällä tekee!!!" Asiakas saa vaikka muumioitua tiskille, ei taatusti vaivauduta palvelemaan. Hyllyjen täyttäminen on ilmeisesti se, mistä jätkille maksetaan! Olen kuullut monen valittavan kiviniityn heppujen touhuista, osa on saanut naurut päin pläsiä, osa selän takana, mutta kaikkia on vi***anut paikan todella säälittävä palvelutaso. Ei ne osaa edes tavata sanaa palvelu. Hei jos joku kiviniityn supermyyjistä lukee tätä, niin ASIAKAS on se, joka on aikeissa ostaa tuotteen, mikäli joku teillä vaivaantuu sen hänelle myymään. Ja tätä toimintoa kutsutaan palveluksi, tarkemmin asiakaspalveluksi! Vielä kerran pojat PAL-VE-LU!

      • että sellasta

        On tullut muutaman kerran vietyä auto sinne sastamalan huoltoon mutta ei tule enään toistumaan. Surkeaa palvelua huollon tiskillä molemmilla kerroilla. Viimeksi kun olin viemässä autoa huoltoon sama vaalea hiuksinen nainen tiskin takana pauhasi poru kurkussa asentajilleen suoraa huutoa jonka jälkeen poistui ovet paukkuen näin parhaaksi myös itse poistua paikalta ajoin lähellä sijaitsevalle raceman korjaamolle jossa palvelu aivan eri luokkaa.


    • Kyllästynytttttttttt

      Jos joutuu sieltä hakemaan jotain varaosia johonkin koneisiin tai autoon, niin aina on käytävä vähintään kaksi kertaa, sillä ensimmäisellä kerralla ei ikinä saa oikeaa osaa, vaikka olisi malli mukana

      • valittajienvaltakunt

        normaalia tyhmempi taidat olla itsekin jos et eroa huomaa siellä tiskillä,et osaa verrata sitä uutta ja käytettyä kuin vasta kotona?
        kuinka tyhmä pitää olla jos menettelee näin.
        kyllä asiakkaankin täytyy tietää mitä lähtee ostamaan.


      • apinota

        Edellinen oli suomenkielen taidosta päätellen puljun rouvan tai pojan tekstiä...


    • nimimerkki221

      Kertokaas takuuhuolloista kokemuksia. Kuulemma kovin vittumainen ja vihamielinen asenne on. Pitääkö paikkansa?
      Nimmerkki vaihtuu nimeen jos tarvetta aivan lähiaikoina.

      • Trrewwe

        Mikä takuuhuolto, nehän laskutetaan asiakkaalta!


    • Jukka1966T

      No jopas! Meinasin tulla kommentoimaan ja täälähän on jo valmiiksi. Ei tarvitsekaan sanoa enempää.

    • eX_

      Joo. Ei todellakaan ole mikään salaisuus että Kiviniityssä saa surkeaa asiakspalvelua.

    • György

      Siihen on varmaan syynsä miksi Kiviniitty on Vammalan huoltopaikoista usein maalitauluna. Pääosin heillä on palvelu suht hyvää etenkin siellä kaupan puolella, mutta huoltohallilla ei niinkään. Koska auton saa huollosta ja mitä se maksaa?? Nämä ovat suuria kysymyksiä, jotka yleensä selviävät vasta kun huollettua autoa tulee noutamaan. Hinnat ovat korkealla.
      Se kestää noin viisi vuotta, jotta maine palautuu.

    • Rytt82

      Tai sitten viisi vuotta ja kaikki on ohi!

    • pysykööt jokainen le

      Mitä sillä on väliä, miten ne autonsa huoltaa. Oli miten vaan niin parhaat nakit ja laadukkaimmat lihat sieltä ainakin saa. Maistakaa vaikka itse Kivikylä vanhan ajan nakkeja. On hyvää ja tuoretta!

      • ryynäripoika

        Ryynäri se vasta poikaa on :)


    • ymmärrä mitä luet

      Tässä ei todellakaan ole puhuttu Kivikylän lihoista ja makkaroista ja missä ne autonsa huoltaa, vaan Kiviniityn huonosta palvelusta.

      • krakova

        Jaa missä makkarat huoltaa autonsa, en ossaa sannoo.


      • Anonyymi
        krakova kirjoitti:

        Jaa missä makkarat huoltaa autonsa, en ossaa sannoo.

        😄😄😃😃😃😃


    • jaska 62.

      Vai niin siel vammala-huittinen seudul kommentoidaan kiviniittyä !! No olen käynyt kiviniityn liikkees vammalas ja AINA SIEL ON PALVELU PELANNUT JA TUTUT MYYJÄT OVAT AINA OLLEET AVULIAITA !! SIIS AJANJAKSO JOLLOIN OLEN SIEL KÄYNYT ON-80-2014 VÄLISENÄ AIKANA,SIIS EI PIENEN AJANJAKSON OTOS !! mitä te odotatte liikkeen työntekijöiden tekevän?? ei ne aina ehdi sekunnissa palvelemaan!!! Olen tosi tyytyväinen kiviniityn palveluun !!

      • K-AISAa

        Niin, TUTUT!


    • asiaakas

      Olen käynyt monesti vuosien varrella ja aina saanut hyvää palvelua,kiitos siitä. Viimeksi juuri joitain päiviä sitten ja palvelu toimi hyvin ja asiallisesti.

    • Anusolli

      Aivan mahtavaa

    • uunihauki

      puolet näistä eli kehun verran on pikkumiehen kirjootuksia=) lisää valoo vaiko haloo

    • apea

      Näkee naamasta kun lakkaa saamasta.

    • apinoita

      Hirveä ämmä

    • Darcy25

      Tuo bimbo blondi on kyllä hieman takakiree ämmä. Palvellessa huoltotiskillä tiuski ja mäkätti, ei jäänyt kovin hyvä maku. Itse autonkorjaaja jannu oli aivan ihana ja täydet pisteet hänelle palvelusta :) Tästä vajaa vuosi aikaa..

    • Hevonvi..u

      Samanlainen käytös jatkuu illalla kivitallilla :(

    • paskasäkki887

      olin töissä n kuukauden ja tajusin ajoissa häipyä.

    • tyytyväinenoon

      Olen aina saanut hyvää palvelua, kiitos.

    • saatanaprkl

      Kuukausi nyt odoteltu tilattuja työvaatteita Sastamalan myymälästä. Ei näy, ei kuulu.

    • YrittäjäVammalasta

      Surkeeta on sekä Huittisissa että Vammalassa. Sekä palvelu että hinnat. Työvaatteet saa Tampereelta paljon halvemmalla, talvitakin ja housut samaan hintaan kun Niityn romuliike tarjosi vain takkia ja tinkasin vielä painatukset kaupan päälle (15 takki/housut settiä)

      Öltytynnyrin saa Pirkkalasta 80-150e halvemmalla laadusta riippuen ja tuodaan pihaan rahtivapaasti.

      Jotain pikkuostoksia enää teen siellä kun ovat hinnoitelleet itsensä pihalle joka tuotealueella. Ei joka euron ostoksen takia viitsi Tampereelle ajaa mutta toisaalta on paljon pikkunippeliä nykyään omassa varastossa kun saa Tampereelta saa 5 kpl samalla hintaa kun niityn romulta yhden.

      Joko on vammalaisilla kauheesti ylimääräistä rahaa tai sitten ovat vaan tyhmiä. Säästän vuodessa 15000e yritykseni rahoja keskittämällä työkalu-, työvaate-, öljy- ja varaosaostokset johonkin muualle kuin kiviniittyyn. Tämän verran olen viime vuosina viisastunut ja säästyneillä rahoilla vietän ensi vuonnakin taas pari ylimääräistä kuukautta lomaa!

      • hetkilyö

        Ymmärrän että tuollainen summa on joillekkin " autoalliyrittäjille " huomattava summa. Silloin pitääkin harkita mistä askartelu välineensä ostaa.
        Mutta kyllä siellä Kiviniityssä jotain tehdään hyvin ja oikein . Yritys ei kasva tuollaisiin mittoihin jollei siellä käy maksavia asiakkaita . Eikä riitä että asiakas käy vain yhden kerran oven avaamassa , ja siirtyisi sen jälkeen muualle.
        Jos ei saa hyvää tai kohtuullista palvelua , niin kannattaa miettiä minkälainen asiakas on itse . Kuinka kaupanteko tilanteessa käyttäytyy.

        Mulkku saa mulkkumaisen palvelun, ja hintaan lisätään vittuilulisä.


      • maajussi-66

        Kiviniityssä jokainen ovesta sisääntulija on siis mulkku. Eikä auta jos saa automaattisen -20% laskuun kun lähtöhinnat on 40% verrattuna kilpailijoihin. Toki se laskussa näyttää hyvältä ja vammalalainen yrittäjä kehuu tyhmänä saikanbaarissa tai heiheikuuleheillä kuinka hyvät alennukset saa. Vertailkaa idiootit niitä hintoja älkääkä aleprosentteja. Turha on maajussien kiukutella ettei maatalous kannata jos alistutte vapaaehtoiseen ryöstöön


      • eheehe

        Ei siellä ketään ryöstetä . Kato toisilla vaan on enempi rahaa . Ei sen silloin ole väliä mitä maksaa .


      • sillaikaisanoliittokurre

        Ei oo kauaa enempi rahaa tolla ajattelutavalla. Mut kai sen oman idiotisminsa voi noinkin itselleen perustella. Mulle ei tarvi - se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa!


      • Rattopoikatyrwäältä
        hetkilyö kirjoitti:

        Ymmärrän että tuollainen summa on joillekkin " autoalliyrittäjille " huomattava summa. Silloin pitääkin harkita mistä askartelu välineensä ostaa.
        Mutta kyllä siellä Kiviniityssä jotain tehdään hyvin ja oikein . Yritys ei kasva tuollaisiin mittoihin jollei siellä käy maksavia asiakkaita . Eikä riitä että asiakas käy vain yhden kerran oven avaamassa , ja siirtyisi sen jälkeen muualle.
        Jos ei saa hyvää tai kohtuullista palvelua , niin kannattaa miettiä minkälainen asiakas on itse . Kuinka kaupanteko tilanteessa käyttäytyy.

        Mulkku saa mulkkumaisen palvelun, ja hintaan lisätään vittuilulisä.

        Eihän tyäntekijät voi alkaa kettuileen asiakkaalle oli sitten kuinka veemäinen tahansa? Vai olenko väärässä? Olen myös kuullut palvelun tasosta, että olis ihan annelista, mutta ainakun itse olen käynyt niin olen saanut asiallista palvelua hymyn kera!


    • valmetti

      Kiviniittyn kanssa asioinut aikanaan paljonkin ja täytyy sanoa ettei ole moitteen sijaa.

    • poikennut

      Kyllä sielä palvellaan, kun tietää mitä tarvitsee. eikä se ole työntekijän vika tai ominaisuus jos Stratekia on yrityksessä eteenpäin. Minä olen saanut palvelua ja minua on autettu omissa tarpeissani ja varaosat tulevat sovitusti. Kiitos Yrityksen työntekijöille ja johdolle että ymmärtävät keitä varten ovat sielä.

    • Autonvaraosat

      Hintojen vertailu on nykyään helppoa.

      Googleta vaan auton varaosat

      Itse olen ostanut täältä ja nopea on toimitus
      http://www.autovaraosat24.fi

      • tyhmäoot

        Sää ootkin tyhmä.


    • herääny

      Kyllä varaosat täytyy saada tiskiltä.

    • ookskuullu

      juoru kerho. varsinkin huittisten.

    • Entinen-asiaas

      Itse viisastuin kun kävin vaihdattamassa öljynsuodattimen autooni. Katsokaa tarkkaan koska autonne otetaan käsittelyyn ja sieltä pois. Minulta veloitettiin tunti ylimääräistä työtä. Ei auttanut reklamointi. Odotin paikan päällä, enkä edes ollut koko tuntia, mutta laskussa oli kaksi tuntia työtä. Oli kuulemma niin pahassa paikassa suodatin että kesti kauan. Joo, sinne en ikinä enää vie autoani.

    • repatäällä

      Aina olen saanut asiallista ja kohteliasta palvelua kun olen asioinut siellä, kiitos siitä.

    • veljeksetfinnilä

      Meillä tänä aamuna todella hyvää palvelua Vammalan Kiviniityltä, kun kuorma autosta hajosi akku Häijäällä. Huoltoauto lähti liikkeelle nopeasti ja palvelu oli parasta laatua !! T. Erittäin tyytyväinen asiakas. Juha Finnilä

    • ajantasalle

      Yksi iloinen, ystävällinen myyjä loi jo eri tunnelman. Kiitos uudistuksesta. Tyytyväisin mielin poistunut.

      • Mäxä39

        21 kertaa yritin päästä puhelimitse varaosapuolelle. About 18 kertaa kiukkuinen rouva löi luurin korvaan, taustalta kuului lasten melua... Viimeisen kerran (siis 21 soittokerta) käännettiin Huittisiin, josta joku Lindberg tjsp. vastasi HETI. Siltä kaverilta kohteliasta ja asiallista käytöstä, Osa tuli ostettua. Siirtäisi sen puhelinvaihteen pois omalta naisväeltä, niin voisi kaupankäyntikin piristyä. Ensi kerran nauhoitan nuo surkuhupaisat tuhahtelut ja "punaiset luurit". Pääsee muutkin käsitykseen hyvästä asiakaspalvelusta.


    • tyytyväisyys

      Hyvää ja asiallista palvelua aina saanut, kiitos siitä. Olen sitten käynyt tai soittanut ei ole moitteelle sijaa.

    • Mäxä39

      Äläs omistaja länkytä! Kyllä kuka tahansa huomaa tuon oman väen negatiivisen vaikutuksen Sastamalassa. Jos vaihde ei mainitse mitään, kun kerrot haluavasi vaikkapa varaosiin, niin se jo pelkästään ihmetyttää. Kuinka helvetin alentavaa on sanoa: hetki, yhdistän...? Ainoa, mitä kuuluu on: lasten metelöintiä, kolinaa ja knääk-knääk, kun puhelu heivataan jonnekkin missä ei vastata.
      Ja sitten hakataan punaista luuria seuraavilla soittokerroilla.
      Aikaisemmista *ittuiluista johtuen olen asioinut siellä vain pakon vaatiessa, nyt sekään ei ole enää riittävä syy.

    • Asiallinen

      Minulla on hyviä kokemuksia maatalouspuolen korjaamopalveluista ja myymäläpalveluista. En kuitenkaan voi ymmärtää, että autokorjaamon päälliköksi on otettu henkilö, jolla ei taida olla lainkaan autonasentajan ammattitaitoa. Käsittääkseni korjaamopäällikön, joka ottaa työt vastaa, pitää olla koko korjaamon pätevin henkilö. Nyt tilanne on se, että korjaamopäällikkö rähjää asiakkaille ja henkilökunnalle peittääkseen omaa osaamattomuuttaan. Hinta-arviot ovat myös usean kokemukseni mukaan rankasti yläkantissa. Autoni mittariremontissa kustannusarvio oli n. 1500 e enemmän kuin siitä muualla lopulta maksoin. Alle 250 e. Tästä seuraa suurta vahinkoa koko yritykselle, jolle toivon menestystä.

    • nähnyt

      Kyllä se on surkeeta katseltavaa kun se Aisa huutaa työntekijöilleen.

    • Pikkuviilausta

      Mielestäni palvelu on ollut hyvää ja huollot tehty hyvin. Pari kertaa on stereot jätetty "huutovoimakkuudelle" ja täysi blaastaus tulee silmille kun auton käynnistää, ei kiva. Veikkaan nuorta asentajaa jolla jalka vipattaa. Ja kerran oli jäänyt takaovi sulkematta mutta onneksi auto ilmoitti siitä ettei lävähtänyt liikenteessä auki. Mutta kuka ei koskaan virheitä tee...

    • Matti1959

      Korjaamon puolella ei hyvää palvelua saa, kuten ei hinauksissakaan. Koska Kiviniitty & Kiviniitty.
      Varaosapuolella sentään sai jossain vaiheessa, taisi sieltäkin se ystävällisin kaveri karata Levorantaan. Ainakin näin kuulin, käyn jos on äärimmäisen pakko. Eikä mistään muualta saa, eikä ehdi tampereelta hakea. (Mieluummin haen treeltä, kuin menen ko. putiikkiin asioimaan.)
      Mutta siinäpä se näyttää pystyssä pysyvän, vaikka palvelu onkin ala-arvoista.

    • Pienyrittäjille_tukea

      On täällä muitakin korjaamoita. Suosikaa niitä pienimpiä paikallisia yrityksiä, joilla ei ole riistohinnat huolloissa!

      • näinkinkäy

        Kyllä näistä pienemmistäkin kuulee hinnoittelun karanneen käsistä. Tiedä sitten mikä on totta kun narisijoitakin maailma on täynnä, niitähän kukaan ei halua asiakkaakseen.

        Joskus kysyin nettisivuston kautta huoltohintaa pienyritykseltä kun sellaisen linkin olivat laittaneet. Vastaus oli jotenkin niin ettei tuota nyt niin ja sillee vähän ongelmallinen korjata tms. Kyse oli kuitenkin ihan perusviasta ja osasta. Menin sitten merkkihuoltoon. Ehkei naama miellyttänyt vaikka ekaa kertaa kysyinkin.


      • Anonyymi

        Yhteistä useimmalle Vammalan liikkeistä on, että he ovat tottuneet vain tuttuihin, paikallisiin asiakkaisiin. Mokkiläisenä käyn liikkeissä harvakseltaan ja sen huomaa, että minua kohdellaan kuin ulkomaalaista ja toivotaan, että se lähtisi pois.
        Kun asiakasta ei noteerata, niin olen alkanut sanomaan, että tiedätkö kuka sinun palkkasi maksaa? Asiakas on se kenen rahoista palkarat sinullekin saadaan kasaan.
        Vammalan sijasta asioin paljon Huittisisssa, Pirkkalassa ja Tampereella ja ostan paljon netistä.
        Vammalan liikeet (liian monet) ovat surkeita ja se näkyy koko alueen surkeutena ja taantumisena. Kari L


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteistä useimmalle Vammalan liikkeistä on, että he ovat tottuneet vain tuttuihin, paikallisiin asiakkaisiin. Mokkiläisenä käyn liikkeissä harvakseltaan ja sen huomaa, että minua kohdellaan kuin ulkomaalaista ja toivotaan, että se lähtisi pois.
        Kun asiakasta ei noteerata, niin olen alkanut sanomaan, että tiedätkö kuka sinun palkkasi maksaa? Asiakas on se kenen rahoista palkarat sinullekin saadaan kasaan.
        Vammalan sijasta asioin paljon Huittisisssa, Pirkkalassa ja Tampereella ja ostan paljon netistä.
        Vammalan liikeet (liian monet) ovat surkeita ja se näkyy koko alueen surkeutena ja taantumisena. Kari L

        Onko tämä samaa firmaa kuin huittisissa....
        Juuri saivat yrittäjäpalkinnon ja panostavat kuulemma asiakkaisiin ja on heille kunnia asia palvella reilusti.


    • Anonyymi

      työteekin tiina leppäniemi voittaa kaikki huonossa asiakas palvelussa .pihlajalinna kohu ja avi kohu.lukekaa puheenaiheet .fi blogit

    • Anonyymi

      Kiviniityn hinnat ei pidä paikkansa koneelta tulee aina korkeammat hinnat kuin hyllyissä lukee. Varokaa hinnoittelua on tarjoukset jäänyt laittamatta koneelle ja tuotteet tulee kai muualta kuin ikh.lta jolloin hinnat on korkeampia. (että tälläi tälläkertaa kävi)

      • Anonyymi

        Ohi olen ajanut monesti.....


    • Anonyymi

      Jos on sama Kiviniitty jonka joskus tunsin kannattaa kiertää kaukaa. Siis en tiedä onko tämä sama.

      • Anonyymi

        Onko auki vielä?

        Uskaltaako mennä, onko käsidesiä saatavissa?


    • Anonyymi

      Olen aivan samaa mieltä, autohuollon asiakaspalvelu todella töykeetä.myymälän puolella erittäin hyvä.

    • Anonyymi

      Te ainaiset narisijat nyt ette saa hyvää palvelua ikinä yhtään mistään.

      • Anonyymi

        Meneppä ite kuuntelee sitä autohuollon naista, siitä on asiakaspalvelu kaukana. Ja kun se soittaa niin tuntuu että siinä ei edes puhelinta tarvita on huuto sen verran kova


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppä ite kuuntelee sitä autohuollon naista, siitä on asiakaspalvelu kaukana. Ja kun se soittaa niin tuntuu että siinä ei edes puhelinta tarvita on huuto sen verran kova

        Ja ne huoltohinnat.... huh, huh

        Rikkaat siellä ja ja hehän eivät valita, kun maksavat vaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppä ite kuuntelee sitä autohuollon naista, siitä on asiakaspalvelu kaukana. Ja kun se soittaa niin tuntuu että siinä ei edes puhelinta tarvita on huuto sen verran kova

        Täytyy sitten mennä koska mikään ei naurata minua enempää kuin äkäinen huutava nainen.


    • Anonyymi

      Jokusen kerran huollattanut eikä itsellä mitään negatiivistan sanottavaa, hinta ok kuten tiskillä palvelukin. Onko nää kateellisten horinoita vai saako hankala henkilö arvoisensa vastaanoton? Vai ongelmainen entinen kostava työntekijä?

      Toisen alan yritystä pyörittävänä olen myös tottunut hankaliin asiakkaisiin, niillä palvelu hidastuu ja heikkenee sekä hinnat nousee, niinsanottu siisti työntö muualle. Työssäni ei keskimäärin voi olla vikaa ja palvelukin kohtuullista kun kymmeniä vuosia näin toiminut ja asiakkaita riittää. Neuvoisin myös toisia yrittäjiä toimimaan samoin.

      Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta kertoi Junnu Vainio

    • Anonyymi

      Jos ei elämässä ole muuta valittamista kuin joku Kiviniityn myyjä, niin hyvin on asiat elämässä.

      • Anonyymi

        Meneekö kiviniityllä niin huonosti että pitää hakea ely keskuskukselta tukea 30 000€ ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö kiviniityllä niin huonosti että pitää hakea ely keskuskukselta tukea 30 000€ ??

        Ostettiinko tuolla tuolla niitä fortteja sinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostettiinko tuolla tuolla niitä fortteja sinne?

        Mersut vaihtuu fortteihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersut vaihtuu fortteihin

        Liikkeessä asiakaspalvelu todella loistavaa.toista on autohuollon puolla jossa on huutava muija. Eikö omistaja pysty vaikuttamaan ko henkilön käytökseen. En enää asioi autohuollo puolella. Siinä on muijjalla todellinen suojatyöpaikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersut vaihtuu fortteihin

        Taitaa olla pienenpi kk erä


    • Anonyymi

      Tilanne on niin että sen aisan olisi pitänyt poistua jo aikoja sitten korjaamon työn vastaanotosta. Varma keino karkoittaa asiakkaat on laittaa aisa puhisaeen kiukussaan korjaamon tiskin taakse ja varma asiakaskato on. Sellaisia asiakaspalvelukursseja kyllä järjestetään mutta ei kai nekään kaikkia sinne huoli. Itse lopetin asioinnin ko paikassa jo vuosia sitten.

      • Anonyymi

        Sen aisan vois laittaa heidän autopesu pisteeseen työnjohtajaksi, se olis sille oikea paikka, kun ei siellä mitään ruuhkaa tunnu olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen aisan vois laittaa heidän autopesu pisteeseen työnjohtajaksi, se olis sille oikea paikka, kun ei siellä mitään ruuhkaa tunnu olevan.

        Onko sillä muijalla töissä joka päivä mukana muutaman kk ikäinen lapsi. Eikö sosiaaliviranomaisten pitäisi puuttua tuohon kasvatus hommaan. Ei oo lapsen paikka olla korjaamolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä muijalla töissä joka päivä mukana muutaman kk ikäinen lapsi. Eikö sosiaaliviranomaisten pitäisi puuttua tuohon kasvatus hommaan. Ei oo lapsen paikka olla korjaamolla

        Toivottavasti nyt viranomainen puuttu miten ja missä lasta hoidetaan . Aisalle olisi todella hyvä työpaikka siellä autopesulassa, siellä saa huutaa ei tarvi tehdä mitään tuottavaa, niin ku ei nykyäänkään tee. Eikä karkoita asiakkaita.tai siitä en voi olla aivan varma


    • Anonyymi

      Onneksi on vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        Onneksi on autohuoltoja, joissa on oikeeta asiakaspalvelua töiden vastaanotossa


    • Anonyymi

      Nainen on todella töykeä! En kyllä mene uudestaan saisi opetella puhumaan ihmisille :)

      • Anonyymi

        Ihme, että tälläkin tyylillä yritys pysyy pystyssä. Ammattitaidottomia nöösejä autohuollossa. Xenon ajovalolamppu piti vaihtaa poika rupes irroittaan etulokasuojaa onneksi olin itse paikalla. Koko vaihto oli yhtä katastrofia. Vanhempi asentaja oli onneksi vieressä jota pyysin apuun. Koko touhuun meni 2 tuntia. Maksaessa valitin ja päästin harmistuneena muutaman ärräpäänpäänkin. Niin tämä kommenteissa usein mainittu blondi rupesi moralisoimaan minua. Että näin asiakkaassa vika eikä palvelussa.


    • Anonyymi

      Kylläpäs on aisaa kehuttu :D

    • Anonyymi

      Nätti tyttö

    • Anonyymi

      Kartan paikkaa...

      • Anonyymi

        Viisas kannanotto. Niin teen minäkin.


    • Anonyymi

      Hyvää asiallista ja kohteliasta on palvelu aina ollut ainakin minulle mutta en yleensäkkään haasta riitaa kun asioin eri paikoissa vaan kerron mitä palvelua haluan enkä ala haukkumaan heti kun oven avaan, meilläpäin koirat hoitaa haukkumisen.

      • Anonyymi

        Nöyrä suomalainen ottaa kaiken vastaan.


    • Anonyymi

      Taitaa noi negatiiviset kirjoittelut olla kilpailevalta autohuollolta, en sitäkään ihmeenä pitäisi. Kylillä kuulee jos minkämoisia juttuja.
      Itse olen ollut tyytyväinen huolto-ja korjauspalveluihin. Nopeeta ja mutkatonta. Luotettavaakin vielä.

    • Anonyymi

      Tyytyväinen kun ei muusta tiedä ……

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe