vammalan kiviniityn surkea asiakaspalvelu

jhkjgf

kävin kiviniityn huollosta kysymassä huolto aikaa ja tiskin takana ollut akka käyttäytyi todella töykeästi ymmärrän kyllä että tyrväällä ollaan joten ei se ihme ole mutta oli sitten viimeinen kerta kun astun jalallani kiviniittyyn

67

3308

Vastaukset

  • Olisi suotavaa, että nimimerkki jhkjg esiintyisi itse vastaavalla tunnistettavuudella, jota käyttää arvostelunsa kohteesta.

  • Olen asioinut siellä vuosien varrella monesti ja palvelu on aina ollut asiallista.

    • AKKA kehuu itse itseään täällä!!!! Ja nimimerkin takaa :)


  • Aina olen saanut hyvää ja asiallista palvelua kun autoni Kiviniityllä huollattanut. Nimimerkin takaa on tietysti hyvä haukkua.

    • Ja mitäs wiki sanoo nimimerkistä ?
      A pseudonym may also be used for purely personal reasons when an individual feels the context and content of the exchange offer no reason, legal or otherwise, to provide their given or legal name


    • ihan asiallinen paikka lapset tykkäs käy toistekkin


  • Nimimerkin takaa on hyvä kehua!

  • Minä en ole ollut koskaan tyytyväinen tuon paikan palveluihin. Aikoinaan kun vielä Tradekan bonuskortin piti käydä siellä niin monesti yhteenvedosta huomasin, että korttiani ei ollut leimatukkaan siellä vaikka sen olin näyttänyt ja kassan hoitaja oli korttini ottanut käteensä. Kerran kävin siitä varta vasiten huomauttamassa ja leimauttamassa (en edes tiedä onko kiviniitty enää yhteistyökumppani tradekalla). Nyt sillä ei ole merkitystä koska minulla ei ole mitään halua poiketa sinne muutoinkaan. Käyn mieluummin siinä kaupassa missä aasiakaspalvelu on kohillaan. Hopulta löytyy yksi sellainen.

  • En ole minäkään koskaan saanut huonoa palvelua, toivottavasti näin jatkuu myös tulevaisuudessa.

    ehkä olit itse vi77umainen Asiakas?

  • Olen itse saanut myös Kiviniityltä ala- arvoista asiakaspalvelua, tosin tällöin tiskin takana oli mieshenkilö. Äänestän jaloillani ja teen vastedes hankinnat muualta.

  • Täällä jotain juttua huittisten myymälästä

    http://keskustelu.suomi24.fi/node/8844224#comment-57476834

    Täällä oli myös jotain juttua
    http://keskustelu.suomi24.fi/node/5836364#comment-30652539

    Lainattu tuolta sivuilta

    KIVINIITYN VARAOSA
    Tai käykää tutustumassa kiviniityn varaosaan huittisissa. Jumaliste, siellä vasta ihme työmoraali tyyliin: "Voi ei asiakas, mitä vi***ua se täällä tekee!!!" Asiakas saa vaikka muumioitua tiskille, ei taatusti vaivauduta palvelemaan. Hyllyjen täyttäminen on ilmeisesti se, mistä jätkille maksetaan! Olen kuullut monen valittavan kiviniityn heppujen touhuista, osa on saanut naurut päin pläsiä, osa selän takana, mutta kaikkia on vi***anut paikan todella säälittävä palvelutaso. Ei ne osaa edes tavata sanaa palvelu. Hei jos joku kiviniityn supermyyjistä lukee tätä, niin ASIAKAS on se, joka on aikeissa ostaa tuotteen, mikäli joku teillä vaivaantuu sen hänelle myymään. Ja tätä toimintoa kutsutaan palveluksi, tarkemmin asiakaspalveluksi! Vielä kerran pojat PAL-VE-LU!

    • On tullut muutaman kerran vietyä auto sinne sastamalan huoltoon mutta ei tule enään toistumaan. Surkeaa palvelua huollon tiskillä molemmilla kerroilla. Viimeksi kun olin viemässä autoa huoltoon sama vaalea hiuksinen nainen tiskin takana pauhasi poru kurkussa asentajilleen suoraa huutoa jonka jälkeen poistui ovet paukkuen näin parhaaksi myös itse poistua paikalta ajoin lähellä sijaitsevalle raceman korjaamolle jossa palvelu aivan eri luokkaa.


  • Jos joutuu sieltä hakemaan jotain varaosia johonkin koneisiin tai autoon, niin aina on käytävä vähintään kaksi kertaa, sillä ensimmäisellä kerralla ei ikinä saa oikeaa osaa, vaikka olisi malli mukana

    • normaalia tyhmempi taidat olla itsekin jos et eroa huomaa siellä tiskillä,et osaa verrata sitä uutta ja käytettyä kuin vasta kotona?
      kuinka tyhmä pitää olla jos menettelee näin.
      kyllä asiakkaankin täytyy tietää mitä lähtee ostamaan.


    • Edellinen oli suomenkielen taidosta päätellen puljun rouvan tai pojan tekstiä...


  • Kertokaas takuuhuolloista kokemuksia. Kuulemma kovin vittumainen ja vihamielinen asenne on. Pitääkö paikkansa?
    Nimmerkki vaihtuu nimeen jos tarvetta aivan lähiaikoina.

    • Mikä takuuhuolto, nehän laskutetaan asiakkaalta!


  • No jopas! Meinasin tulla kommentoimaan ja täälähän on jo valmiiksi. Ei tarvitsekaan sanoa enempää.

  • Joo. Ei todellakaan ole mikään salaisuus että Kiviniityssä saa surkeaa asiakspalvelua.

  • Siihen on varmaan syynsä miksi Kiviniitty on Vammalan huoltopaikoista usein maalitauluna. Pääosin heillä on palvelu suht hyvää etenkin siellä kaupan puolella, mutta huoltohallilla ei niinkään. Koska auton saa huollosta ja mitä se maksaa?? Nämä ovat suuria kysymyksiä, jotka yleensä selviävät vasta kun huollettua autoa tulee noutamaan. Hinnat ovat korkealla.
    Se kestää noin viisi vuotta, jotta maine palautuu.

  • Tai sitten viisi vuotta ja kaikki on ohi!

  • Mitä sillä on väliä, miten ne autonsa huoltaa. Oli miten vaan niin parhaat nakit ja laadukkaimmat lihat sieltä ainakin saa. Maistakaa vaikka itse Kivikylä vanhan ajan nakkeja. On hyvää ja tuoretta!

    • Ryynäri se vasta poikaa on :)


  • Tässä ei todellakaan ole puhuttu Kivikylän lihoista ja makkaroista ja missä ne autonsa huoltaa, vaan Kiviniityn huonosta palvelusta.

    • Jaa missä makkarat huoltaa autonsa, en ossaa sannoo.


    • krakova kirjoitti:

      Jaa missä makkarat huoltaa autonsa, en ossaa sannoo.

      😄😄😃😃😃😃


  • Vai niin siel vammala-huittinen seudul kommentoidaan kiviniittyä !! No olen käynyt kiviniityn liikkees vammalas ja AINA SIEL ON PALVELU PELANNUT JA TUTUT MYYJÄT OVAT AINA OLLEET AVULIAITA !! SIIS AJANJAKSO JOLLOIN OLEN SIEL KÄYNYT ON-80-2014 VÄLISENÄ AIKANA,SIIS EI PIENEN AJANJAKSON OTOS !! mitä te odotatte liikkeen työntekijöiden tekevän?? ei ne aina ehdi sekunnissa palvelemaan!!! Olen tosi tyytyväinen kiviniityn palveluun !!

    • Niin, TUTUT!


  • Olen käynyt monesti vuosien varrella ja aina saanut hyvää palvelua,kiitos siitä. Viimeksi juuri joitain päiviä sitten ja palvelu toimi hyvin ja asiallisesti.

  • Aivan mahtavaa

  • puolet näistä eli kehun verran on pikkumiehen kirjootuksia=) lisää valoo vaiko haloo

  • Näkee naamasta kun lakkaa saamasta.

  • Hirveä ämmä

  • Tuo bimbo blondi on kyllä hieman takakiree ämmä. Palvellessa huoltotiskillä tiuski ja mäkätti, ei jäänyt kovin hyvä maku. Itse autonkorjaaja jannu oli aivan ihana ja täydet pisteet hänelle palvelusta :) Tästä vajaa vuosi aikaa..

  • Samanlainen käytös jatkuu illalla kivitallilla :(

  • olin töissä n kuukauden ja tajusin ajoissa häipyä.

  • Olen aina saanut hyvää palvelua, kiitos.

  • Kuukausi nyt odoteltu tilattuja työvaatteita Sastamalan myymälästä. Ei näy, ei kuulu.

  • Surkeeta on sekä Huittisissa että Vammalassa. Sekä palvelu että hinnat. Työvaatteet saa Tampereelta paljon halvemmalla, talvitakin ja housut samaan hintaan kun Niityn romuliike tarjosi vain takkia ja tinkasin vielä painatukset kaupan päälle (15 takki/housut settiä)

    Öltytynnyrin saa Pirkkalasta 80-150e halvemmalla laadusta riippuen ja tuodaan pihaan rahtivapaasti.

    Jotain pikkuostoksia enää teen siellä kun ovat hinnoitelleet itsensä pihalle joka tuotealueella. Ei joka euron ostoksen takia viitsi Tampereelle ajaa mutta toisaalta on paljon pikkunippeliä nykyään omassa varastossa kun saa Tampereelta saa 5 kpl samalla hintaa kun niityn romulta yhden.

    Joko on vammalaisilla kauheesti ylimääräistä rahaa tai sitten ovat vaan tyhmiä. Säästän vuodessa 15000e yritykseni rahoja keskittämällä työkalu-, työvaate-, öljy- ja varaosaostokset johonkin muualle kuin kiviniittyyn. Tämän verran olen viime vuosina viisastunut ja säästyneillä rahoilla vietän ensi vuonnakin taas pari ylimääräistä kuukautta lomaa!

    • Ymmärrän että tuollainen summa on joillekkin " autoalliyrittäjille " huomattava summa. Silloin pitääkin harkita mistä askartelu välineensä ostaa.
      Mutta kyllä siellä Kiviniityssä jotain tehdään hyvin ja oikein . Yritys ei kasva tuollaisiin mittoihin jollei siellä käy maksavia asiakkaita . Eikä riitä että asiakas käy vain yhden kerran oven avaamassa , ja siirtyisi sen jälkeen muualle.
      Jos ei saa hyvää tai kohtuullista palvelua , niin kannattaa miettiä minkälainen asiakas on itse . Kuinka kaupanteko tilanteessa käyttäytyy.

      Mulkku saa mulkkumaisen palvelun, ja hintaan lisätään vittuilulisä.


    • Kiviniityssä jokainen ovesta sisääntulija on siis mulkku. Eikä auta jos saa automaattisen -20% laskuun kun lähtöhinnat on 40% verrattuna kilpailijoihin. Toki se laskussa näyttää hyvältä ja vammalalainen yrittäjä kehuu tyhmänä saikanbaarissa tai heiheikuuleheillä kuinka hyvät alennukset saa. Vertailkaa idiootit niitä hintoja älkääkä aleprosentteja. Turha on maajussien kiukutella ettei maatalous kannata jos alistutte vapaaehtoiseen ryöstöön


    • Ei siellä ketään ryöstetä . Kato toisilla vaan on enempi rahaa . Ei sen silloin ole väliä mitä maksaa .


    • Ei oo kauaa enempi rahaa tolla ajattelutavalla. Mut kai sen oman idiotisminsa voi noinkin itselleen perustella. Mulle ei tarvi - se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa!


    • hetkilyö kirjoitti:

      Ymmärrän että tuollainen summa on joillekkin " autoalliyrittäjille " huomattava summa. Silloin pitääkin harkita mistä askartelu välineensä ostaa.
      Mutta kyllä siellä Kiviniityssä jotain tehdään hyvin ja oikein . Yritys ei kasva tuollaisiin mittoihin jollei siellä käy maksavia asiakkaita . Eikä riitä että asiakas käy vain yhden kerran oven avaamassa , ja siirtyisi sen jälkeen muualle.
      Jos ei saa hyvää tai kohtuullista palvelua , niin kannattaa miettiä minkälainen asiakas on itse . Kuinka kaupanteko tilanteessa käyttäytyy.

      Mulkku saa mulkkumaisen palvelun, ja hintaan lisätään vittuilulisä.

      Eihän tyäntekijät voi alkaa kettuileen asiakkaalle oli sitten kuinka veemäinen tahansa? Vai olenko väärässä? Olen myös kuullut palvelun tasosta, että olis ihan annelista, mutta ainakun itse olen käynyt niin olen saanut asiallista palvelua hymyn kera!


  • Kiviniittyn kanssa asioinut aikanaan paljonkin ja täytyy sanoa ettei ole moitteen sijaa.

  • Kyllä sielä palvellaan, kun tietää mitä tarvitsee. eikä se ole työntekijän vika tai ominaisuus jos Stratekia on yrityksessä eteenpäin. Minä olen saanut palvelua ja minua on autettu omissa tarpeissani ja varaosat tulevat sovitusti. Kiitos Yrityksen työntekijöille ja johdolle että ymmärtävät keitä varten ovat sielä.

  • Hintojen vertailu on nykyään helppoa.

    Googleta vaan auton varaosat

    Itse olen ostanut täältä ja nopea on toimitus
    http://www.autovaraosat24.fi

    • Sää ootkin tyhmä.


  • Kyllä varaosat täytyy saada tiskiltä.

  • juoru kerho. varsinkin huittisten.

  • Itse viisastuin kun kävin vaihdattamassa öljynsuodattimen autooni. Katsokaa tarkkaan koska autonne otetaan käsittelyyn ja sieltä pois. Minulta veloitettiin tunti ylimääräistä työtä. Ei auttanut reklamointi. Odotin paikan päällä, enkä edes ollut koko tuntia, mutta laskussa oli kaksi tuntia työtä. Oli kuulemma niin pahassa paikassa suodatin että kesti kauan. Joo, sinne en ikinä enää vie autoani.

  • Aina olen saanut asiallista ja kohteliasta palvelua kun olen asioinut siellä, kiitos siitä.

  • Meillä tänä aamuna todella hyvää palvelua Vammalan Kiviniityltä, kun kuorma autosta hajosi akku Häijäällä. Huoltoauto lähti liikkeelle nopeasti ja palvelu oli parasta laatua !! T. Erittäin tyytyväinen asiakas. Juha Finnilä

  • Yksi iloinen, ystävällinen myyjä loi jo eri tunnelman. Kiitos uudistuksesta. Tyytyväisin mielin poistunut.

    • 21 kertaa yritin päästä puhelimitse varaosapuolelle. About 18 kertaa kiukkuinen rouva löi luurin korvaan, taustalta kuului lasten melua... Viimeisen kerran (siis 21 soittokerta) käännettiin Huittisiin, josta joku Lindberg tjsp. vastasi HETI. Siltä kaverilta kohteliasta ja asiallista käytöstä, Osa tuli ostettua. Siirtäisi sen puhelinvaihteen pois omalta naisväeltä, niin voisi kaupankäyntikin piristyä. Ensi kerran nauhoitan nuo surkuhupaisat tuhahtelut ja "punaiset luurit". Pääsee muutkin käsitykseen hyvästä asiakaspalvelusta.


  • Hyvää ja asiallista palvelua aina saanut, kiitos siitä. Olen sitten käynyt tai soittanut ei ole moitteelle sijaa.

  • Äläs omistaja länkytä! Kyllä kuka tahansa huomaa tuon oman väen negatiivisen vaikutuksen Sastamalassa. Jos vaihde ei mainitse mitään, kun kerrot haluavasi vaikkapa varaosiin, niin se jo pelkästään ihmetyttää. Kuinka helvetin alentavaa on sanoa: hetki, yhdistän...? Ainoa, mitä kuuluu on: lasten metelöintiä, kolinaa ja knääk-knääk, kun puhelu heivataan jonnekkin missä ei vastata.
    Ja sitten hakataan punaista luuria seuraavilla soittokerroilla.
    Aikaisemmista *ittuiluista johtuen olen asioinut siellä vain pakon vaatiessa, nyt sekään ei ole enää riittävä syy.

  • Minulla on hyviä kokemuksia maatalouspuolen korjaamopalveluista ja myymäläpalveluista. En kuitenkaan voi ymmärtää, että autokorjaamon päälliköksi on otettu henkilö, jolla ei taida olla lainkaan autonasentajan ammattitaitoa. Käsittääkseni korjaamopäällikön, joka ottaa työt vastaa, pitää olla koko korjaamon pätevin henkilö. Nyt tilanne on se, että korjaamopäällikkö rähjää asiakkaille ja henkilökunnalle peittääkseen omaa osaamattomuuttaan. Hinta-arviot ovat myös usean kokemukseni mukaan rankasti yläkantissa. Autoni mittariremontissa kustannusarvio oli n. 1500 e enemmän kuin siitä muualla lopulta maksoin. Alle 250 e. Tästä seuraa suurta vahinkoa koko yritykselle, jolle toivon menestystä.

  • Kyllä se on surkeeta katseltavaa kun se Aisa huutaa työntekijöilleen.

  • Mielestäni palvelu on ollut hyvää ja huollot tehty hyvin. Pari kertaa on stereot jätetty "huutovoimakkuudelle" ja täysi blaastaus tulee silmille kun auton käynnistää, ei kiva. Veikkaan nuorta asentajaa jolla jalka vipattaa. Ja kerran oli jäänyt takaovi sulkematta mutta onneksi auto ilmoitti siitä ettei lävähtänyt liikenteessä auki. Mutta kuka ei koskaan virheitä tee...

  • Korjaamon puolella ei hyvää palvelua saa, kuten ei hinauksissakaan. Koska Kiviniitty & Kiviniitty.
    Varaosapuolella sentään sai jossain vaiheessa, taisi sieltäkin se ystävällisin kaveri karata Levorantaan. Ainakin näin kuulin, käyn jos on äärimmäisen pakko. Eikä mistään muualta saa, eikä ehdi tampereelta hakea. (Mieluummin haen treeltä, kuin menen ko. putiikkiin asioimaan.)
    Mutta siinäpä se näyttää pystyssä pysyvän, vaikka palvelu onkin ala-arvoista.

  • On täällä muitakin korjaamoita. Suosikaa niitä pienimpiä paikallisia yrityksiä, joilla ei ole riistohinnat huolloissa!

    • Kyllä näistä pienemmistäkin kuulee hinnoittelun karanneen käsistä. Tiedä sitten mikä on totta kun narisijoitakin maailma on täynnä, niitähän kukaan ei halua asiakkaakseen.

      Joskus kysyin nettisivuston kautta huoltohintaa pienyritykseltä kun sellaisen linkin olivat laittaneet. Vastaus oli jotenkin niin ettei tuota nyt niin ja sillee vähän ongelmallinen korjata tms. Kyse oli kuitenkin ihan perusviasta ja osasta. Menin sitten merkkihuoltoon. Ehkei naama miellyttänyt vaikka ekaa kertaa kysyinkin.


    • Yhteistä useimmalle Vammalan liikkeistä on, että he ovat tottuneet vain tuttuihin, paikallisiin asiakkaisiin. Mokkiläisenä käyn liikkeissä harvakseltaan ja sen huomaa, että minua kohdellaan kuin ulkomaalaista ja toivotaan, että se lähtisi pois.
      Kun asiakasta ei noteerata, niin olen alkanut sanomaan, että tiedätkö kuka sinun palkkasi maksaa? Asiakas on se kenen rahoista palkarat sinullekin saadaan kasaan.
      Vammalan sijasta asioin paljon Huittisisssa, Pirkkalassa ja Tampereella ja ostan paljon netistä.
      Vammalan liikeet (liian monet) ovat surkeita ja se näkyy koko alueen surkeutena ja taantumisena. Kari L


    • Anonyymi kirjoitti:

      Yhteistä useimmalle Vammalan liikkeistä on, että he ovat tottuneet vain tuttuihin, paikallisiin asiakkaisiin. Mokkiläisenä käyn liikkeissä harvakseltaan ja sen huomaa, että minua kohdellaan kuin ulkomaalaista ja toivotaan, että se lähtisi pois.
      Kun asiakasta ei noteerata, niin olen alkanut sanomaan, että tiedätkö kuka sinun palkkasi maksaa? Asiakas on se kenen rahoista palkarat sinullekin saadaan kasaan.
      Vammalan sijasta asioin paljon Huittisisssa, Pirkkalassa ja Tampereella ja ostan paljon netistä.
      Vammalan liikeet (liian monet) ovat surkeita ja se näkyy koko alueen surkeutena ja taantumisena. Kari L

      Onko tämä samaa firmaa kuin huittisissa....
      Juuri saivat yrittäjäpalkinnon ja panostavat kuulemma asiakkaisiin ja on heille kunnia asia palvella reilusti.


  • työteekin tiina leppäniemi voittaa kaikki huonossa asiakas palvelussa .pihlajalinna kohu ja avi kohu.lukekaa puheenaiheet .fi blogit

  • Kiviniityn hinnat ei pidä paikkansa koneelta tulee aina korkeammat hinnat kuin hyllyissä lukee. Varokaa hinnoittelua on tarjoukset jäänyt laittamatta koneelle ja tuotteet tulee kai muualta kuin ikh.lta jolloin hinnat on korkeampia. (että tälläi tälläkertaa kävi)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

  1. Maisa menee naimisiin

    Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    146
    6168
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

    Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    162
    2591
  3. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

    ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    34
    858
  4. Zoo aloittaa yt't

    Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    30
    490