Huittisten Expert: OSAAMINEN PUUTTUU!

Kokemusta on!

Hyvät ihmiset, välttäkää viimeiseen asti menemästä Huittisten Expertille! Myyvät kaikkea vaikka eivät oikeasti tiedä mitään. Oikea kodinkone myymälä. Ovat sitten ihan ulapalla, kun palautat viallista osaa kauppaan. Nehän on vaaan töissä siellä. Kun käy katselemassa puhelimia niin ominaisuuksista ei ole myyjillä hajuakaan. Missä on "ammattiosaaminen"?

57

12072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JERMULA

      Tai käykää tutustumassa kiviniityn varaosaan huittisissa. Jumaliste, siellä vasta ihme työmoraali tyyliin: "Voi ei asiakas, mitä vi***ua se täällä tekee!!!" Asiakas saa vaikka muumioitua tiskille, ei taatusti vaivauduta palvelemaan. Hyllyjen täyttäminen on ilmeisesti se, mistä jätkille maksetaan! Olen kuullut monen valittavan kiviniityn heppujen touhuista, osa on saanut naurut päin pläsiä, osa selän takana, mutta kaikkia on vi***anut paikan todella säälittävä palvelutaso. Ei ne osaa edes tavata sanaa palvelu. Hei jos joku kiviniityn supermyyjistä lukee tätä, niin ASIAKAS on se, joka on aikeissa ostaa tuotteen, mikäli joku teillä vaivaantuu sen hänelle myymään. Ja tätä toimintoa kutsutaan palveluksi, tarkemmin asiakaspalveluksi! Vielä kerran pojat PAL-VE-LU!

      • PALVELUUN TOTTUNUT

        Olipa hienoa huomata jonkun muunkin saaneen osakseen Kiviniityn palvelua. Kävin tällä viikolla itse kyseisessä liikkeessä.Olin hieman kiireinen ja huokasin helpotuksesta, kun huomasin olevani ainoa asiakas. Kaksi "asiakaspalvelijaa" täytti hyllyjä myymälän puolella, tervehdykseeni ei ehditty vastaamaan. Istuin palvelutiskille odottamaan. Kaksi ihmistä naureskeli kovaäänisesti tiskin takana. Istuin tiskillä viitisen minuuttia, kukaan ei tehnyt elettäkään minua palvellakseen tai edes morjestanut, joten poistuin paikalta enkä varmasti avaa kyseisen liikkeen ovea enää. Onko Kiviniityllä varaa tämmöiseen asiakkaan halveksimiseen,-ilmeisesti on.


      • kokemukset
        PALVELUUN TOTTUNUT kirjoitti:

        Olipa hienoa huomata jonkun muunkin saaneen osakseen Kiviniityn palvelua. Kävin tällä viikolla itse kyseisessä liikkeessä.Olin hieman kiireinen ja huokasin helpotuksesta, kun huomasin olevani ainoa asiakas. Kaksi "asiakaspalvelijaa" täytti hyllyjä myymälän puolella, tervehdykseeni ei ehditty vastaamaan. Istuin palvelutiskille odottamaan. Kaksi ihmistä naureskeli kovaäänisesti tiskin takana. Istuin tiskillä viitisen minuuttia, kukaan ei tehnyt elettäkään minua palvellakseen tai edes morjestanut, joten poistuin paikalta enkä varmasti avaa kyseisen liikkeen ovea enää. Onko Kiviniityllä varaa tämmöiseen asiakkaan halveksimiseen,-ilmeisesti on.

        viime viikolta.Onkohan kavereita kloosutettu vai mistä moinen jarruttelu.Kyllä siellä aiemmin homma toimi kohtalaisesti.Olin myös ainoa asiakas mutta kukaan ei ollut kiinnostunut mahdollisista ostoistani.Tervehtimisestä nyt puhumattakaan.Sentään
        tuttuja myyjiä.


      • cokehill
        kokemukset kirjoitti:

        viime viikolta.Onkohan kavereita kloosutettu vai mistä moinen jarruttelu.Kyllä siellä aiemmin homma toimi kohtalaisesti.Olin myös ainoa asiakas mutta kukaan ei ollut kiinnostunut mahdollisista ostoistani.Tervehtimisestä nyt puhumattakaan.Sentään
        tuttuja myyjiä.

        Ei pidä paikkansa. Molemmat yllämainitut liikkeet on ihan hyviä. Itse ulkopaikkakuntalaisena olen aina saanut todella hyvää palvelua, Aina. Te ootte vain ite niin ylimielisiä, että ansaitsette ihan sitä mitä itse olette. Jos on valittamista niin menkää suoraan liikkeiden johdon puheille. Se on varmin konsti, eikä tartte tänne tulla suutaan soittaan.


      • olet töissä?
        cokehill kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa. Molemmat yllämainitut liikkeet on ihan hyviä. Itse ulkopaikkakuntalaisena olen aina saanut todella hyvää palvelua, Aina. Te ootte vain ite niin ylimielisiä, että ansaitsette ihan sitä mitä itse olette. Jos on valittamista niin menkää suoraan liikkeiden johdon puheille. Se on varmin konsti, eikä tartte tänne tulla suutaan soittaan.

        Sitä paitsi liikkeen johdolle on jo ilmoitettu.
        ja mistäköhän tuppukylästä olet, jos tarttee asioida huittisissa...Ei huittisissa asioi kunnolla edes vampulalaiset.


      • cokehill
        olet töissä? kirjoitti:

        Sitä paitsi liikkeen johdolle on jo ilmoitettu.
        ja mistäköhän tuppukylästä olet, jos tarttee asioida huittisissa...Ei huittisissa asioi kunnolla edes vampulalaiset.

        Ihan muulla alalla olen. Ikävää huomata huittislaisten asenne oman asuinpaikkansa asioihin. Mikään ei oo mitään eikä niinkään hyvä.. Lähivuosien kehitys ratkaisee paljon. Käyttäkää olemassa olevia palveluita ja älkää valittako !


      • yritetään!
        cokehill kirjoitti:

        Ihan muulla alalla olen. Ikävää huomata huittislaisten asenne oman asuinpaikkansa asioihin. Mikään ei oo mitään eikä niinkään hyvä.. Lähivuosien kehitys ratkaisee paljon. Käyttäkää olemassa olevia palveluita ja älkää valittako !

        Siis käyttää olemassa olevia palveluita! Mutta kun ei ole mitään palvelua. Saat istua tonottaa kiviniityssäkin vaikka koko päivän, eikä sitä saamarin jakopäänhihnaa sulle kukaan myy. No onhan huittisissa toinenkin varaosaliike, jossa onneksi osataan palvella: Käteisvaraosalle isot plussat!


      • =Kokemäki?
        cokehill kirjoitti:

        Ihan muulla alalla olen. Ikävää huomata huittislaisten asenne oman asuinpaikkansa asioihin. Mikään ei oo mitään eikä niinkään hyvä.. Lähivuosien kehitys ratkaisee paljon. Käyttäkää olemassa olevia palveluita ja älkää valittako !

        Eiks kokemäellä ole expertliikettä?


      • reerailija

        En ole enään pitkiin aikoihin viitsinyt asioida liikkeessä.


      • akun paja

        Kiviniityn hinnoilla ei luulisi olevan varaa asiakkaiden plokkailuun. Tosin en ole siellä koskaan ruuhkaa nähnytkään. Huittisten käteisvaraosa on kyllä ihan kelpo paikka, vaikka ei ihan halpaa sielläkään. Mutta palvelu pelaa. Se on muuten ihan hieno se kiviniityn taulu siinä liikkeen seinässä, mitähän virkaa sillä on.. kun ei niitä osia kerran haluta puljusta pihalle antaa ei hyvällä, eikä pahalla ei edes rahalla.


      • eeoo

        Kyllä varmaan olis asiakkaissakin parantamisen varaa huittislaisella ostajalla on erittäin paha tapa kysellä ja tinkata kuitenkaan hän ei mitään osta mutta haluaa tietää kyseisestä tuotteesta kaiken turhamaisen ja asiaan kuulumattoman tiedon.Ja jos jotain joskus malttaa ostaa niin tuo sen varmasti seuraavana päivänä takaisin kun tuotteessa on ilmennyt jokin vika tai puute ja kuitenkin kun tarkemmin tutkitaan niin tavara on täysin kunnossa mutta silti se jää myyjän syyksi että myy heikkoa tavaraa saa sit haukkua ympäri kyliä et siel myyrään pas.aa.


      • on vampula
        olet töissä? kirjoitti:

        Sitä paitsi liikkeen johdolle on jo ilmoitettu.
        ja mistäköhän tuppukylästä olet, jos tarttee asioida huittisissa...Ei huittisissa asioi kunnolla edes vampulalaiset.

        vammaisen ja rimpulan risteytys?


      • maraama
        akun paja kirjoitti:

        Kiviniityn hinnoilla ei luulisi olevan varaa asiakkaiden plokkailuun. Tosin en ole siellä koskaan ruuhkaa nähnytkään. Huittisten käteisvaraosa on kyllä ihan kelpo paikka, vaikka ei ihan halpaa sielläkään. Mutta palvelu pelaa. Se on muuten ihan hieno se kiviniityn taulu siinä liikkeen seinässä, mitähän virkaa sillä on.. kun ei niitä osia kerran haluta puljusta pihalle antaa ei hyvällä, eikä pahalla ei edes rahalla.

        No ei kiviniityn vammalan liikkekään nyt kovia kehuja saa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8150559


    • asakastaan palveleva yritys

      ..mua kyllä sieppaa nykyään tää asiakaspalveluuden puute...
      eikö kauppiaat tajua että se on puolet kaupantekoa ja takuu seuraavaankin myyntikertaan.
      lama on tulossa ja se kyllä sitten vetää ylimieliset myyjät hiljasiksi...kun työt ja rahat loppuu...
      kannattaa ennakoida ja koittaa pitää asiakas pienillä jutuilla tyytyväisinä..ei maksa vaivaa ja antaa paljon

      • jos minut valitaan, niin

        yritän ainakin palvella joka asiakasta. Kaikki ei aina edes osta mitään, mutta jos palvelu on huonoa eivät koskaan palaa ostamaankaan. Asiaa pitäisi tarkastella hieman pidemmällä ajanjaksolla...


      • nalle100

        Ystävät hyvät! Menkää toki käymään Huittisten Muotihuoneella. Siellä vasta asiakaspalvelu pelaa...NOT! Sielläpä saa asiakas pyöriä yksinänsä, kuin orpo piru ikään, tunti tolkulla sillä aikaa kun "myyjät" juoruavat tiskin takana. Välillä oikein hävettää niiden emäntien puolesta. Taitaa silläkin liikkeellä mennä ihan liian hyvin, kun ei tarvitse asiakasta edes tervehtiä.
        Että näin...


      • Myyjä keskustasta
        nalle100 kirjoitti:

        Ystävät hyvät! Menkää toki käymään Huittisten Muotihuoneella. Siellä vasta asiakaspalvelu pelaa...NOT! Sielläpä saa asiakas pyöriä yksinänsä, kuin orpo piru ikään, tunti tolkulla sillä aikaa kun "myyjät" juoruavat tiskin takana. Välillä oikein hävettää niiden emäntien puolesta. Taitaa silläkin liikkeellä mennä ihan liian hyvin, kun ei tarvitse asiakasta edes tervehtiä.
        Että näin...

        Olen erittäin pahoillani kokemastasi huomioimattomuudestasi Muotihuone Pugéssa ja vien asiaa eteenpäin jotta palvelua voidaan parantaa.

        Vaatekaupassa yleensä toivotaan rauhallisuutta sekä, että katsella ja kierrellä saa rauhassa saaden apua tarvittaessa. Ilmeisesti he eivät ole huomanneet saapumistasi tai heillä on ollut jokin muu este sillä kertaa. Vatemyyjät tekevät montaa muutakin myynnin lisäksi eli esillepanevat, siivoavat, korjaavat tuotteita (lahkeiden lyhennys jne). Valitettavasti me myyjätkin olemme vain ihmisiä eli teemme virheitä myös. Tavoitteena vaatekaupanmyyjillä on seurata asiakasta ja tarvittaessa tarjota apua. Sisääntulossa huomioiminen ja tervehtiminen kyllä kuuluu aina silti asiaan.

        Kiitos kun kerroit niin voin korjata asian!


      • Laatuko maksaa?
        Myyjä keskustasta kirjoitti:

        Olen erittäin pahoillani kokemastasi huomioimattomuudestasi Muotihuone Pugéssa ja vien asiaa eteenpäin jotta palvelua voidaan parantaa.

        Vaatekaupassa yleensä toivotaan rauhallisuutta sekä, että katsella ja kierrellä saa rauhassa saaden apua tarvittaessa. Ilmeisesti he eivät ole huomanneet saapumistasi tai heillä on ollut jokin muu este sillä kertaa. Vatemyyjät tekevät montaa muutakin myynnin lisäksi eli esillepanevat, siivoavat, korjaavat tuotteita (lahkeiden lyhennys jne). Valitettavasti me myyjätkin olemme vain ihmisiä eli teemme virheitä myös. Tavoitteena vaatekaupanmyyjillä on seurata asiakasta ja tarvittaessa tarjota apua. Sisääntulossa huomioiminen ja tervehtiminen kyllä kuuluu aina silti asiaan.

        Kiitos kun kerroit niin voin korjata asian!

        Tässä liikkeessä kyllä osataan palvella asiakasta, mutta kyseisellä liikkeellä ei ole ( tai ei ollut heinäkuussa) kassakonetta, vaan lippaasta maksettiin, eikä saanut kuittia. Kun sitten pari viikkoa myöhemmin menin valittamaan mekosta, jonka ostin (mekosta lähti hikoillessa pinta, glittereitä joka paikassa, iholla ja sohvalla, hieno sotku..) Sanoivat, että itse olin sellaisen ostanut, mistä sitä kokeiltaessa voi tietää millaisen ostaa.. Harmittaa, kun maksoi reilun satkun... Empä enää astu siihen liikkeeseen..


    • NOPEAA ASIANTUNTEVAA

      mukavaa sakkia siellä.saa hyvät kaupat aina.

    • on perkele...

      kilpailija naapurikunnasta.

      Niillä menee heikosti!!!!!!!

      Huittinen on paras.

      • SUOMESSA sanoo rakentaja

        Huittisista.ja tää on tosi.missään et saa yhtä hyvää ja ystävällistä palvelua.kaikki pelaa kelloon ei katota kun tehrään kauppaa.Harrilla on kylän parhaat myyjät!!!! ja tääkin on tosi, kylä näin vanha mies tietää.ja hyvä on Olavikin kaupanteossa.Tattis vaan koko porukalle taas tullaan...,


      • olla omasta

        kylästäkin se joka ei saanut DNA:ta


      • on lähetetty
        olla omasta kirjoitti:

        kylästäkin se joka ei saanut DNA:ta

        krp:lle tarkistuksia varten.


    • Expertillä...

      ...ja täytyy sanoa, että minä ainakin sain hyvää palvelua! Usein siellä kyllä on jonoa, ja se ottaa aivoon kun joutuu odottamaan, mutta ei kai se ole myyjien vika?

      • -ert4

        Itsestäni expertillä ihan hyvää palvelua,mutta tottahan se on,että saa sielä aina vähintään 20 minuuttia odottaa vaikkei jonoa olisi,sillä myyjät eivät paljon asiakkaiden eteen tee vaan kiertelevät kauppaa ympäri,mutta hinnat eivät expertillä ole aina kovinkaan kalliit,sillä tarjouspelejä on ainakin paljon :D ystävältäni tosin kuulin,ettei kannattaisi expertiltä varata pelejä tai muita tavaroita sillä kestää todella pitkään. Itse olen ihan tyytyväinen silti experttiin vaikka saakin kauan aina odottaa =)


      • kelloon katsomatta
        -ert4 kirjoitti:

        Itsestäni expertillä ihan hyvää palvelua,mutta tottahan se on,että saa sielä aina vähintään 20 minuuttia odottaa vaikkei jonoa olisi,sillä myyjät eivät paljon asiakkaiden eteen tee vaan kiertelevät kauppaa ympäri,mutta hinnat eivät expertillä ole aina kovinkaan kalliit,sillä tarjouspelejä on ainakin paljon :D ystävältäni tosin kuulin,ettei kannattaisi expertiltä varata pelejä tai muita tavaroita sillä kestää todella pitkään. Itse olen ihan tyytyväinen silti experttiin vaikka saakin kauan aina odottaa =)

        - olen aina saanut tosi hyvää palvelua expertin pojilta, kyllä Harrilla on kylän parhaat kodinkone myyjät talossa. - osaavat hommansa ei tuputa, eikä hoputa ostamaan hätiköiden, neuvovat kun kysytään tekniikasta yms. asioista, reilua kauppaa eikä hinnatkaan päätä huimaa.kyllä taas tullaan....,


      • kassakone kilisee

        ja kunnon iloinen markkina meininki valtaa koko talon.


      • puoliselvinpäinå
        kassakone kilisee kirjoitti:

        ja kunnon iloinen markkina meininki valtaa koko talon.

        huittisten viinakaupassa on hyvä palvelu siellä on nähty luotettavcan tahon mukaan viimeviikolla myyjä edellisviikolla mulle ei myyty kun olin juonut yden keskikaljant


      • Ridder
        puoliselvinpäinå kirjoitti:

        huittisten viinakaupassa on hyvä palvelu siellä on nähty luotettavcan tahon mukaan viimeviikolla myyjä edellisviikolla mulle ei myyty kun olin juonut yden keskikaljant

        Alkossa ei humaltuneelle myydä, eikä Expertillä rahattomalle..


      • rahattomalle
        Ridder kirjoitti:

        Alkossa ei humaltuneelle myydä, eikä Expertillä rahattomalle..

        myydä,miten lie känniselle exspertillä.


      • juttua..
        puoliselvinpäinå kirjoitti:

        huittisten viinakaupassa on hyvä palvelu siellä on nähty luotettavcan tahon mukaan viimeviikolla myyjä edellisviikolla mulle ei myyty kun olin juonut yden keskikaljant

        ..että taannoin huittisten alkossa oli myyjä,joka kerran hymyili.
        Hymyillessän paiskasi kassakoneen kiinni,ja alahuuli jäi kassakoneen looran väliin.Sen
        jälkeen ei enää hymyilty sitäkään vähää...


      • ..
        juttua.. kirjoitti:

        ..että taannoin huittisten alkossa oli myyjä,joka kerran hymyili.
        Hymyillessän paiskasi kassakoneen kiinni,ja alahuuli jäi kassakoneen looran väliin.Sen
        jälkeen ei enää hymyilty sitäkään vähää...

        Mielestäni palvelu Huittisissa on hyvää ja asiakas huomioidaan. Jos tarvitsee apua ostoksissaan niin sitä voi mielestäni kysyä reippaasti myyjältä. Asiakkaan omakin asenne ratkaisee..


      • kaverit
        Ridder kirjoitti:

        Alkossa ei humaltuneelle myydä, eikä Expertillä rahattomalle..

        myy halvalla hyvää tavaraa ja nuukanikolaille voi tarjota vaihdossa mitä vain.


      • nim. "jospa Saulia j
        juttua.. kirjoitti:

        ..että taannoin huittisten alkossa oli myyjä,joka kerran hymyili.
        Hymyillessän paiskasi kassakoneen kiinni,ja alahuuli jäi kassakoneen looran väliin.Sen
        jälkeen ei enää hymyilty sitäkään vähää...

        ... joo, mutta oletkos käynyt jo takavuosina Huittisten Alkossa?
        Tää vuoden äiti, joka presidentti juuri palkitsi mitalilla oli tekemässä mitalin arvoita "äiti-työtä" Alkossa.

        Silloin ei voinut kuvitellakaan että olisi osakseen edes hymyä saanut.

        nim. "jospa Saulia jymäytettiin?"


    • riistakamera

      Sain sellaisen teknisen neuvon joka osoittautui toimivaksi, oli itseltä jäänyt huomaamatta ja vältyin kalliilta investoinnilta.(kuka piru joka puhelimen ominaisuudet osaa?)

      • 29

        Lataa akku, poista suojakalvo näytöltä, virtajohto seinään? Giganttia odotellessa...


    • HERÄTYS

      MITÄ!!!? Ite asun huittisissa ja monta kertaa käyn tuolla ja ei ikinä oo mitään valittamista ollut. suosittelen! SILMÄT AUKI

    • HOMMA HOITUU

      Eikun vaan Syksyllä avautuvaan Loimaan prisma keskeskukseen ja keskuksessa sijaitsevaan uuteen Giganttiin niin kyllä HOMMA HOITUU !

      • DEL Gigantos

        Niin, Loimaallahan on tähänkin asti ollut Gigantti, edellisestä voisi päätellä että tähän asti siellä EI ole homma hoitunut.


    • No mee..

      Kattomaan jos se isoperseinen ämmä sua kerta niin kovin kiinnostaa, v''''uako täällä sitä kyselet...

      • 9ssa

        mihin pitäis mennä kattoon


    • asiakas L.V

      Minä ainakin olen saanut aina hyvää palvelua.

      Olen ostanut ko. liikkeestä vuosien varrella mm. pyykinpesukoneen, kaksi telkkaria, kaksi digiboksia, kahvinkeittimen, polkupyörän, kännyköitä, pelikonsoleita ainakin kolme jne. jne. enkä ole koskaan ollut sen kummemmin pettynyt palveluun?

      Meille on ostotilanteessa kerrottu laitteista kaikki mitä ollaan keksitty kysyä ja jälkeenpäinkin on voitu soittaa ja kysellä lisää, eikä ikinä ole ollut tunnetta, että ei ne osaa?

      Olen joskus saanut viallisen laitteen ja aina on suhtauduttu fiksusti ja ekäi ole tarvinnut tapella mistään.

      Inhottavia tollaset isot otsikot "OSAAMINEN PUUTTUU ..." tulee mieleen että asialla on kilpailija ja joku muu jonka todelliset tarkoitukset on vähän kyseenalaiset?

      • VerkkoKauppa10

        Itse menin ostamaan langatonta puhelinta Expertiltä ja käskivät tilata verkkokaupasta... ei vähään aikaan aukea se ovi, tilaan sit mielummin verkkokaupasta!


    • aloittaja on homo

      ja sellaasiin ei oo lauttakyläsä totuttu

    • H J

      Noh Loimaalla osataan hommat kun käy Gigantissa niin tavaran saa heti ja luotettavasti noh syksyllä se onkin sit uudessa Prismassa että ostosreissut siirtyvätkin sitten sinne. Bensa rahat eivät kylläkään mee haaskoon. Huittisiinki sais tulla kunnon kaupat, ei ainakaan tänne saada jos kaikki vastustaa kehitystä mikä on Huittislaisille päähän pinttymä ettei mitään saa tulla.

    • HJ----

      hän se vasta homopoika onkin hävekköön moinen loimaalainen

    • Tamminen_Ile

      Kävin katsomassa vaimolleni vibraattoria, ei löytynyt perhana.

    • Pyllyssä

      Tilaa vipraattorit kaalimadosta, voi vidu kun teki hyvää kun laitoin sen pyllyyni.

      • häviä jo linjoilta

        Mitä jos laittaisit seuraavaksi kaljapullon sinne samaan paikkaan, niitä sulla varmaan on vaikka joka tunnille oma? Naista sulla ei tietenkää ole, sen verran sairaalta vaikutat.


    • toinen jalka haudass

      no no. kodinkoneista en ymmärrä mitään mutta ostin sieltä noin 2 vuotta sitten pakastimen plus jotain. tuli mainos ja jpakastin jotain a- luokkaa sähkön kulutukselta. menin kysymään että vaihtaisinko. ei sähkön kulutuksen vuoksi kannata. huippu palvelu siltä nuorelta mieheltä

    • mummo

      Samaa mieltä kanssasi eivät osanneet korjata Sigan trimmeriäkään valittivat ettei saa varaosia eivät varmaan osanneet netistä tilata minulta kyllä onnistui vaikka olen jo 61v vanha akka ja sain koneen kuntoon ihan itse .vai oliko vika siinä että olin naisasiakas ja luulivat etten ymmärrä mitään .

    • Stiga-huolto 7/24h

      >> eivät varmaan osanneet netistä tilata minulta kyllä onnistui vaikka olen jo 61v vanha akka ja sain koneen kuntoon ihan itse

      Meillä on samanlainen Stigan trimmeri hajonnut, ja siitäkin sanottiin että ei kannata enää korjata. Hanki itsellesi uusi, mutta enpä hankkinut.

      Mites on, jäikö sulla niitä varaosia yhtään ylitse? Jos toisin tuon meidänkin trimmerin sulle fixattavaksi?

      Turha niitä Huittisten merkkiliikkeiden korjaamoja on näköjään enää vaivata. Vanhat lujanäppiset naiset noita vehkeitä nykyään parhaten korjaa, ja tilaa netistä varaosia lisää jos jotain puuttuu.

    • Giganttiostaja

      Kyllä pympyn gigantti myy kaikkea halvalla.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe