Kiviniitty varaosakauppa

pettynytasiakas

Kävin viime viikolla hakemassa kiviniityn varaosakaupasta autooni akkua kun vanha oli mennyt rikki.

Odottelin palvelua 30 min ja en sitä saanut joten lähdin pois.

Ihmettelen onko jollakin varaa näin "lamaaikaan" olla palvelematta maksavaa asiakasta.

Löysin netistä keskustelun, jossa on paljon puhetta kiviniityn vammalan myymälästä ja ei sielläkään taida hommat ihan toimia niinkuin pitäisi.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8150559


Missäköhän mahtaa vika olla?


Onneksi sain kätsäristä akun ja sain autoni taas käymään :)

78

10075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kybä
    • Myös asioinut

      Kiviniityn varaosakauppa onkin kuin Uuno Turhapuro rautakappiaana.

      • sillä lailla

        Olin taas käymässä kotipuolessa ja toki äidin autossa jotain laittoa tälläkin kerralla.
        Pissapojan moottori vuosi ja säiliöhän siitä tyhjeni.
        Otin ko osan irti ja Kiviniittyyn...
        3 kaveria tiskillä ja kaksi takahuoneessa.Meno kuten isommassakin liikeessä.
        Itsekin työnantajana ihmettelin nuoren sällin haukottelua tiskillä ja vetelää olemusta.Iskin osan tiskiin "tälläinen pitäis saada tarvikeosakin kelpaa" :tuijotus ja paljon puhuva komentti myyjältä
        "mikä toi o ".Tuumasin itsekseni että nyt tämä kestää...Sen jälkeen alkoi armoton pääteen räplääminen ja tohina kunnes kaveri tokaisi kolegalleen.
        Paa sää kattoen mun tarttee lähtee paskalle..........!!!!!Uskomatonta mutta ymmärettävää.
        Osaa ei löytynyt enkä apua saanut enkä palvelua.
        No loppu hyvin .Kylän toisesta liikeestä sain asiallisen tiedon noin 15 sekunnissa mistä huoltoliikkeestä sain avun.,koska malli oli erikoinen ja heillä ei heti osaa ollut hyllyssä.Eikä tarvittu tietokonetta moiseen asiaan


      • nii just
        sillä lailla kirjoitti:

        Olin taas käymässä kotipuolessa ja toki äidin autossa jotain laittoa tälläkin kerralla.
        Pissapojan moottori vuosi ja säiliöhän siitä tyhjeni.
        Otin ko osan irti ja Kiviniittyyn...
        3 kaveria tiskillä ja kaksi takahuoneessa.Meno kuten isommassakin liikeessä.
        Itsekin työnantajana ihmettelin nuoren sällin haukottelua tiskillä ja vetelää olemusta.Iskin osan tiskiin "tälläinen pitäis saada tarvikeosakin kelpaa" :tuijotus ja paljon puhuva komentti myyjältä
        "mikä toi o ".Tuumasin itsekseni että nyt tämä kestää...Sen jälkeen alkoi armoton pääteen räplääminen ja tohina kunnes kaveri tokaisi kolegalleen.
        Paa sää kattoen mun tarttee lähtee paskalle..........!!!!!Uskomatonta mutta ymmärettävää.
        Osaa ei löytynyt enkä apua saanut enkä palvelua.
        No loppu hyvin .Kylän toisesta liikeestä sain asiallisen tiedon noin 15 sekunnissa mistä huoltoliikkeestä sain avun.,koska malli oli erikoinen ja heillä ei heti osaa ollut hyllyssä.Eikä tarvittu tietokonetta moiseen asiaan

        Tunnistin sitten itseni kyseisen pumpun myyjäksi. Helteet oli kovat ja oli pakkikin hivenen sekaisin ollut jo pari päivää. Koitin parhaani mukaan ettiä pumppua useammalta toimittajalta ja lopuksi ei löytynyt toimittajiltakaan. Olin nytten ekassa kesätyöpaikassa palveluammatissa, joten kokemusta ei paljoa ollut. Pahoittelut nyt kaikesta mielipahasta mikä tuli aiheutettua.


      • Topi K.
        nii just kirjoitti:

        Tunnistin sitten itseni kyseisen pumpun myyjäksi. Helteet oli kovat ja oli pakkikin hivenen sekaisin ollut jo pari päivää. Koitin parhaani mukaan ettiä pumppua useammalta toimittajalta ja lopuksi ei löytynyt toimittajiltakaan. Olin nytten ekassa kesätyöpaikassa palveluammatissa, joten kokemusta ei paljoa ollut. Pahoittelut nyt kaikesta mielipahasta mikä tuli aiheutettua.

        antoi jo piiskaa etten istua voi.


        Voi voi......


      • fassi
        sillä lailla kirjoitti:

        Olin taas käymässä kotipuolessa ja toki äidin autossa jotain laittoa tälläkin kerralla.
        Pissapojan moottori vuosi ja säiliöhän siitä tyhjeni.
        Otin ko osan irti ja Kiviniittyyn...
        3 kaveria tiskillä ja kaksi takahuoneessa.Meno kuten isommassakin liikeessä.
        Itsekin työnantajana ihmettelin nuoren sällin haukottelua tiskillä ja vetelää olemusta.Iskin osan tiskiin "tälläinen pitäis saada tarvikeosakin kelpaa" :tuijotus ja paljon puhuva komentti myyjältä
        "mikä toi o ".Tuumasin itsekseni että nyt tämä kestää...Sen jälkeen alkoi armoton pääteen räplääminen ja tohina kunnes kaveri tokaisi kolegalleen.
        Paa sää kattoen mun tarttee lähtee paskalle..........!!!!!Uskomatonta mutta ymmärettävää.
        Osaa ei löytynyt enkä apua saanut enkä palvelua.
        No loppu hyvin .Kylän toisesta liikeestä sain asiallisen tiedon noin 15 sekunnissa mistä huoltoliikkeestä sain avun.,koska malli oli erikoinen ja heillä ei heti osaa ollut hyllyssä.Eikä tarvittu tietokonetta moiseen asiaan

        joo mää olen myös huomannut kyseisessä liikkessä asioidessa että siellä käy helvetin vaikeita mies asiakkaita kyselemässä aivan joutavan päiväisiä asioita.On meinaan ilkee kuunnella jonon hännillä kun joku tai jotkut kyselee mitä masksaa ja koska saa kuitenkaan heillä ei aikomustakaan ostaa kyseistä tuotetta. Kyllä siinä troput palaa hyvä hermoiseltakin puhumattakaan kiireisistä korjaamo asiakkaista.


      • ?
        fassi kirjoitti:

        joo mää olen myös huomannut kyseisessä liikkessä asioidessa että siellä käy helvetin vaikeita mies asiakkaita kyselemässä aivan joutavan päiväisiä asioita.On meinaan ilkee kuunnella jonon hännillä kun joku tai jotkut kyselee mitä masksaa ja koska saa kuitenkaan heillä ei aikomustakaan ostaa kyseistä tuotetta. Kyllä siinä troput palaa hyvä hermoiseltakin puhumattakaan kiireisistä korjaamo asiakkaista.

        asikas
        mies asiakas
        troput
        hyvä hermoinen
        korjaamo asiakas


      • timo -56
        nii just kirjoitti:

        Tunnistin sitten itseni kyseisen pumpun myyjäksi. Helteet oli kovat ja oli pakkikin hivenen sekaisin ollut jo pari päivää. Koitin parhaani mukaan ettiä pumppua useammalta toimittajalta ja lopuksi ei löytynyt toimittajiltakaan. Olin nytten ekassa kesätyöpaikassa palveluammatissa, joten kokemusta ei paljoa ollut. Pahoittelut nyt kaikesta mielipahasta mikä tuli aiheutettua.

        pojan ensimmäiseksi ja viimeiseksi työpaikaksi, kunhan J-P kuulee asista.-mutta oli sentään kundilla munaa pahoitella asiaa, sekin on jotain.
        mutta ei sinne ketään muutenkaan mene asioimaan,kyllä ne vanhatkin kundit jo markkinat pilanneet.


    • Entinenhuittislainen

      Onko kiviniityn uusi myymälä jo auki?

    • J P:kin tunteva

      Kyllä Kiviniityllä on palveluasenteessakin paljon tekemistä.Toki siellä on jaarittelevat
      asiakkaatkin ongelma palvelun hitaudessa.Puhelimkitse hintoja tiedustelevat voisi
      myös keskittää jonnekkin muualle kun tiskintaakse.Ärsyttää kun olet jonossa
      ja kaikki myyjät tarinoivat puhelimessa tai ovat lasikopissa nähtävissä tauolla.
      Palvelu on ollut ja on usein vaikuttamassa siihen että Kiviniitylle vain jos ei
      muualta löydy.Saapahan ainakin vastauksen ei oo ilman tunnin seisoskelua.

    • fixus OK!

      Uuteen myymälää tulee kuusi myyjää nykyisen kolmen sijasta. Nyt yksi puhuu puhelimessa, toinen lonii hyllyjen välissä ja kolmas puhuu kaverinsa kanssa paskaa tiskillä.

      Uudessa myymälässä kaksi puhuu puhelimessa, kaksi maleksii hyllyjen välissä ja kaksi muodostaa kvartetin myyntitiskille. Asiakkaasta ei kukaan piittaa edelleenkään paskaakaan.

    • Motonetti

      Itse tilaan motonetistä, tulee lähes aina päivässä matkiksella ja hinnat on aina lähes -30% halvemmat.

      • Struu

        Kyllä oli komia mainos lehdessä avajaisista.

        Onko joku jo käynyt?


    • pettynyt!

      Jep! Sentään tervehdittiin,mutta palvelusta ei edelleen tietoakaan,saatikka tuntemusta siihen mitä myy!!!

      • Missä on?

        vanhan liikkeen myyjät, niillä oli tietoa ja taitoa.


    • vanhanliikkeenmyyjät

      Ovat varmaan asiakaspalvelukoulutuksessa!

      • Vanhatmyyjät

        Osa vanhoista lopetti kiviniityn palvelimisen, mitä kylällä olen kuullut puhuttavan.


      • Vanhamyyjä
        Vanhatmyyjät kirjoitti:

        Osa vanhoista lopetti kiviniityn palvelimisen, mitä kylällä olen kuullut puhuttavan.

        Toivonen lopetti palvelemisen.....


    • ulkopaikkakuntalaine

      Itse en Huittisissa asu mutta onko tämä Kiviniitty se suuri halli siinä ABC:n vieressä? Pääseekö sinne vain ABC:n ohitse vai pääseekö Turkuun menevältäkin tieltä sinne kääntymään?

      • Ei voi eksyä

        Kaikki tiet vievät Kiviniittyyn.


    • ploö

      Siivottu kuin sontatunkio hylätyllä sikafarmilla.

    • jgclvhiy

      juu en kans kiviniittyyn mee ku pakon edestä. kätsystä saa sentään kunnon palvelua!

    • jallu18

      Mitä helkatin palvelua te huittislaiset oikein tarvitte kun monella foorumilla ootte kauppoja ja niitten myyjiä täällä haukkumassa. Katsokaa peiliin sieltä lyötyy kyllä syy miksei teitä palvella kun ette itse osaa käyttäytyä kun olette kaupoilla kyselette kaiken maailman paskaa höpötätte joutavan päiväisiä asioita joita ei kyllä jaksa kukaan täydellä järjellä varustettu myyjä kuunnella. Ja sitten vielä se tietämys joka huittislaisella on kaikista asioita varsikin teknisistä jutuista on kyllä myyjien turha lähtee väitteleen vaikka kuinka tietäis olevansa oikeassa.

      • Kkkiii

        Näin sanoo sastamalalainen yrittäjä vai?


      • 9dr2
        Kkkiii kirjoitti:

        Näin sanoo sastamalalainen yrittäjä vai?

        Eikä tarvi olla sastamalainenkaan yrittäjä kyllä toi on nähty muissakin lähi paikkakunnilla mimmonen huittislainen on kun astuu mihin vaan putiikkiin sisään ni alkaa sen päiväinen marmatus hinnoista ja tavaran laadusta. Vielä jotenkin menee kun ihan keskustasta kotoisin oleva mutta ne sieltä syrjäkulmilta olevat ovat kaikkein pahimpia suupaltteja ja vielä lisämausteena on se ominais haju sian paska kun tuntuu polttavan hapen koko myymälästä.


      • Ruuna Reipas
        9dr2 kirjoitti:

        Eikä tarvi olla sastamalainenkaan yrittäjä kyllä toi on nähty muissakin lähi paikkakunnilla mimmonen huittislainen on kun astuu mihin vaan putiikkiin sisään ni alkaa sen päiväinen marmatus hinnoista ja tavaran laadusta. Vielä jotenkin menee kun ihan keskustasta kotoisin oleva mutta ne sieltä syrjäkulmilta olevat ovat kaikkein pahimpia suupaltteja ja vielä lisämausteena on se ominais haju sian paska kun tuntuu polttavan hapen koko myymälästä.

        Huittisissa ei hyvä heilu,ellei vanki ravista.


      • kahdesti laskutettu
        Ruuna Reipas kirjoitti:

        Huittisissa ei hyvä heilu,ellei vanki ravista.

        Mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa?


    • 9dr2

      Onko joku samaa mieltä edellä kerrottujen tarinoiden suhteen.

    • vastauskin

      Osa asiaa,osa yrittää provosoida tahallaan.Vanhassa paikassa palvelu oli tuol-
      laista,uuteen en viitsi mennä kun pakon edessä.Johtuu aiemman paikan kokemuksista.Vammalassa on toiminut harvoilla käynneillä.

    • ihan on ok paikka

      Itse olen saanut hyvää palvelua Kiviniityssä ja olen vuosien mittaan asioinut kymmeniä kertoja.

      Suomi24:n periaatteen mukaisesti suurin osa näistä mollausketjuista joita täällä joka ainoa otsakkeen alla on paljon, sisältää todennäköisimmin useita haukkumatekstejä joltain katkeralta entiseltä irtisanotulta työntekijältä ja/tai kilpailevan yrityksen väeltä.

      Sellaista se on. Haukkuminen on helppoa varsinkin internetissä, nimettömänä.

      Olen kyllä saanut hyvää palvelua myös kilpailijoilta, eli en ole mikkään erityinen kiviniitty-fani.

    • money or nothing

      Palvelua olen aina saanut, sekä vanhassa että uudessa toimipaikassa. Tyhjänpäiväiset kyselijät kokenut myyjä tunnistaa jo pelkästä naamasta joten miksi vaivautua kun meitä maksavia asiakkaitakin on.

    • holydiverrr

      Vittu mitäpuupäitä on ny täällä,eihän ,ny nuo voi ees tietää ,oikeestaan mittään,haukutte ,vaikka ette itte tiiä mittään!!!!

    • nimimerkki11

      Kokeilkaas mennä takuuasioissa asioimaan....

    • niinsää

      oot rikkonut tämän!

    • Helpointa on,

      kun soittaa ensin esim T.H:lle kännyyn ja varmistaa osan löytymisen!

      Ja moni myyjä on oppinut tuntemaan allekirjoittaneen, et oon valmiiksi katsonut tuotenumeron www.ikh.fi mikäli kyseessä on joku traktoriin tjsp liittyvä osa...

    • Ryydi117

      Hinnat saisivat olla edullisemmat.

    • Hullu Yö

      Nyt hakeen halpaa kahvia....

    • 33478

      Eikös tämä TH lopettanut jo työt ja siirtyi kilpailijan leipiin?

    • Ymmiiii

      Kovin ainakin mainostaa kokoajan lehdissä.

      • ikh3

        Niinkun missä lehdessä oot nähny TH mainoksen.


    • tyämiäs

      Huittislainen on Ahne kade ja aina valittaa kuin vanhat ämmät, miehistykää ja menkää oikeesti töihin älkääkä koittako nillä sossun rahoilla ellää.

      • Kuidas

        Tyämiähellä saattaa olla vaikeuksia kirjoitetun tekstin ymmärtämisessä kuin myös sellaisen tuottamisessa, toki eiväthän ne taidot kehitykään kun seisoo viemärikaivannossa lapio kädessä odottelemassa sorakauhallista. Kaikki työ on arvokasta, myös lapiohommelit, en muuta väitäkään mutta miten vastauksesi liittyy varaosakauppaan? Ei mitenkään, niinkuin ei tämäkään vastaus.


    • kivestä tehty

      On hyvä, oon käyny!

      • Yämiäs

        Samaa mieltä, palvelu pelaa minunkin kohdalla vaikka aika minimissään ostokseni kokonaisuudessaan ovat.


    • tyämiäs

      Tyämiähen vastaus kuule Kuidas liittyy siten varaosakauppaan että kohdallani on aina palvelu pelannut kiitettävästi enkä muuten ole lapiohommia ikinä työkseni tehnyt ja uskoisin ansiotasoni olevan kaksinkertainen Kuidaksen palkkaan nähden, katos ammattimies on myös tyämies ja sitä ei ymmärrä Kuidas joka on vähän ,no jääköön sanomati

    • Ääliö

      Hattua nostan miten rahaa tehdään asiakkaiden kustannuksella. Tyhmä ei tajua edes, että häntä on kusetettu. Makso mitä makso ja kommentti on palvelu on hyvää.

      • asioin joskus

        Palvelu pelaa aivan eri tasoista mitä oli vanhassa paikassa,ei tarvi norkoilla
        puolta tuntia tiskin takana enään.Tiedä sitten syytä mutta muutos on iso.


      • Erpävarmakysyy
        asioin joskus kirjoitti:

        Palvelu pelaa aivan eri tasoista mitä oli vanhassa paikassa,ei tarvi norkoilla
        puolta tuntia tiskin takana enään.Tiedä sitten syytä mutta muutos on iso.

        Palvelu pelaa, ainakin myyjien autoja on pihalla enemmän aina kuin asiakkaiden.
        Käykö kiviniityssä oikeasti joku kun tuntuu, että aina kun ajaa ohi niin parkkis on tyhjä.


    • todennut

      Varmasti jokin valokuituyhteys , tavarat ja palvelut ammutaan ohjuksen tavoin valon nopeudella asiakkaalle . Kyllä pelaa!

    • HorisontissaNäkyi

      Komia oli uusi myymälä. Plörähti kateudesta paskat housuihin kun ohi ajoin.

    • Kauvatsalainen

      En kyllä löydä moitteen sijaa, on se vaan komia kauppa!

      • pitkään poikennut

        Palvelu on täysin eri planeetalta verrattuna vanhaan paikkaan.Itse olen huomannut
        ja muiltakin kuullut saman,hinnoittelu muuttunut ja ei niin edullinen enään.
        Maksan kuitenkin erotuksen mielelläni koska valikoima ja palvelu maksavat aina.


    • Kateuttako

      Taitaa käydä kaikki muut, paitsi Huittislaistet.

      • Kdkdkdkdk

        Miksi hitossa tämä kateus-kortti vedetään joka paikassa esiin, oli asia mikä hyvänsä. Niin, olen huittislainen ja asioin Kiviniityllä. Miksi? Minulle laadukkaat tuotteet, palvelu, hintataso, eikä nuo ulkoiset puitteetkaan hullummalta näytä.


    • Motonet

      Motonettiin siinä sulle laatua ja hintatasoa.

    • yrittäjä

      Se on kuin rahhaa laittas pankkiin kun käyttää paikkakunnan palveluverkostoa,usko pois.

      • kiviniitylle rohkeas

        Noinhan se menee.Mutta kaupunki (poikkeuksia lukuunottamatta)toteuttaa hank-
        keens yleensä ulkopaikkakuntalaisilla ja verot jäävät saamatta.Ajattelevat ilmeisesti
        että sitten tulee työttömyyskorvauksia paikkakunnalle.Kesko myös näyttää esi-
        merkkiä ettei oman paikkakunnan palvelut kelpaa.Kiviniitty pesi kasvonsa ja
        palvelunsa tuon uuden suhteen positiivisesti.Siellä voi kyllä poiketa kun omistaja
        on entinen Huittislainen niin ei tuo kateuskaan pitäisi estää käyntiä komeassa
        liikkeessä.


    • yrittäjä

      Kun käytät Motonettiä tai vastaavaa,paikkakunnalle ei jää latin latia. Kurjuus senkun lisääntyy!

      • Mursunviiksi

        Jää se paikkakunnalle, meinaan hintaerotus omaan taskuun ja kurjuus saa haistaa paskat pidemmäks aikaa.:D. Parempi pyy pivossa kun kymmenen naapurilla.


      • Trrrruuu

        Eihän omistaja asu edes Huittisissa eli verorahat menee muualle.


      • ja kansa kärsii
        Trrrruuu kirjoitti:

        Eihän omistaja asu edes Huittisissa eli verorahat menee muualle.

        Toinen ahneuden pesä on Agrimarket,rahat menee Tanskaan.


      • tietämätön
        ja kansa kärsii kirjoitti:

        Toinen ahneuden pesä on Agrimarket,rahat menee Tanskaan.

        miksi raha pakenee Tanskaan?


    • palvelusta halutaan

      Onko Kiviniitty ottanut palautteesta opikseen ja parantanut palvelujaan vai jatkaako entiseen malliin?

    • röpösnikkari

      Suurella varauksella menin liikkeeseen aikaisemmat kokemukset mielessä.Isot valoisat tilat ja tavaraa tuntuu olevan moneen lähtöön.Sirpakka tyttö neuvoi mistä löydän tarvitsemani hinnatkin oli kohdallaan sopis muidenkin olla tyytyväisiä ettei aina tarvii olla tilaamassa Biltemasta tai Motonetistä.

      • käynyt molemmissa

        Samoja tuntemuksia on tullut,tosin hinnoittelu on muuttunut(kalliinpaa)


    • Terve vaan

      Virosta saa varaosat nopeasti ja tosi halvalla.

      • Heikki helppo

        Mää saan Kiviniitystä, tinkaan aina perkeleesti! Onmeinaan varaa laskea.


    • Wyyyq

      Mullakin tulee joskus kaupassa alle kun oikein ajattelen.

    • remonttiroope

      tänään koitin soittaa sinne 18.20-19.05 välisen ajan ku olisin tarvinnu varaosia.eipä siellä enää ketään viitti klo 18 jälkeen puhelimeen vastata vaikka liike on auki klo.19 asti.ja tää ei oo eka kerta ku oon huomannu et siellä ei vastata puhelimeen klo. 18 jälkeen.

      • adhdko

        Ne näkee numeron eikä tietenkään vastaa niille joilla on laskut jo menossa perintään. Pelimies menee paikalle ja maksaa ostoksensa.
        Miten ne toimittaa varaosat puhelimitse? Älä nyt juippi mollaa enempää jos et ole saanut tiettyä tavaraa kirpputorihintaan.


      • Roso74

        Tai sit voi johtua vaik siitä et siellä ei ole kun 2myyjää paikalla klo 18 jälkeen ja asiakkaita liikkeessä.


    • Harrastelijakorjaaja

      Kardaanin tukilaakeri kiviniitys 154€, toimitus seuraavaksi päiväks.Tamgears valkeakoski, löytyy heti 57€, maksu tililtä ja sama. Tien postiin. Seuraavana päivänä kotona. Tamgearsia käyttäny usein. On laadukkaat osat.

      • suikka1

        Näin on kyseisen firman osista puuttuu kaikki asennus tarpeet jotka sitten pitää hankkia jostain muualta eli hinnaksi yleensä tulee on sama kuin mitä paikallinen varaosaliike myy.


      • kosu

        myy vääriä osia


    • monttööri

      Ostan kiviniitystä kaikki varaosat, palvelu on asiallista ollut aina.

    • kulissitmaksaa

      Hinnat pärstäkertoimella monttöörit saavat alennuksen mutta teeitse miehille tiedoksi että marmorilta saa alkuperäisen halvemmalla pari kertaa palauttanut tarvike tuotteen.

    • 4567

      Voi juman kekka jos ei heti pelitä ei kun mollaamaan tänne mene sitten sinne jossa ovi aukee paremmin ja palvelu on ovelta käsin äläkä mollaa muille perusta oma firma jossa palvelu liukuu.

    • MuualleMielummin

      Opettakaa nyt ihmeessä edes asiakaspalvelun alkeet sille kassaplikalle tai lähettäkää kottiinsa kasvamaan.
      Jos asenne on per... ei kannata olla kesätöissä.
      - Ei todellakaan ole asiakkaan vika, jos yleensä saa ko. kaupasta huonoa palvelua keneltä tahansa myyjältä.
      Itse olen kuunnellut asiakkaiden rutinaa ja kitinää, enkä ole koskaan vastannut ns. samalla mitalla. Ken leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe