Nykynaiset pieniä...

Asus ihan ite

Katselin kaupungilla naisia, nuoria 20 - 35 vuotiaita, kauniita, ja hitto että ne on pieniä ja siroja. Pikkusesti lattaperseisiä, mutta pieni kamelinvarvas kertoo siitä että pillu on kireä. Pienuus, lähinnä lyhkäinen koko kertoo sen, että matala on tavara. Jos nainen on

11

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukas kissanhännän nostaa, ellei kissa itse...

Kukas Asuksen mulkun nostaa? Ei kukaan. Hautalerppa ei enää nouse...

Koska luultavasti et nai kuin unissasi, niin sama, vaikka sitten valaita.

• Vähän samoilla linjoilla kuin H-X:sä, ihmeen paljon sinulla riittää energiaa "varattuna" "miehenä" (sun kohalla miehenä tulee kaninkorvilla erikseen.) itkeä palstalla ja haaveilla nuoresta. Ja haaveilla "nartunulvotusmulqullani" sun prinssinakki lähinnä aiheuttaa naurunpurskahduksia!

Brüno vetäsi viikseen viime viikonloppuna ysitoistavuotiasta lapintyttöä, WOU!!
      Voin sanoa että oli ja on ehkä niin lähellä että Brüno pakkaa repun ja lähtee kultaa "huuhtomaan" lappiin ;)

Muistan lukeneeni kun kerroit joskus aikaisemmin jotain paskaa taas panohommista, sanoit jotain näin että:

"pillu vetää mulkun esinahkaa panohommissa edestakas."

Ei asus näin, minkälainen erektio sinulla on naidessa, jos märkä pillu saa vedettyä esinahan päälle poisvedossa?

Sitähän minäkin, saahan ekaksi sitä pillaa ja tule sitten pätemään vasta, jookos? :D

• Asus ihan ite

Voi vittu miyä diipp shaissea tuo homo-x ja nämä sen mt-sairauden satuhahmot tuottaa. Pitää olla hintin sairas!

Minä pojat saan tänäänkin pillua, mutta omalta naiselta jolle olen nykyisin ollut uskollinen. Te hooäxön satuhahmot ette ole saaneet ikinä ettekö tule saamaan muuta kuin hinttiäijjän karvapersettä ja oma kouraanne!

• Asus ihan ite kirjoitti:

Voi vittu miyä diipp shaissea tuo homo-x ja nämä sen mt-sairauden satuhahmot tuottaa. Pitää olla hintin sairas!

Minä pojat saan tänäänkin pillua, mutta omalta naiselta jolle olen nykyisin ollut uskollinen. Te hooäxön satuhahmot ette ole saaneet ikinä ettekö tule saamaan muuta kuin hinttiäijjän karvapersettä ja oma kouraanne!

Hahahhahah!! xDD Mahtavaa, mä en repeämättä näitä sun postauksia yksinkertaisesti pysty lukemaan!!

Vittu, se oli mahtialotus sulta joskus aikoinaan kun kysyit että mistä teidät voi löytää? ja että puristat paskat kantapäille!!! xD Harmi kun joku ilmeisesti ilmoitti sen asiattomaksi, vaikka se oli täyttä a-asiaa.

Miten se on että sinä Asus mies kehut täällä pillunsaannilla? Enhän minäkään kehu täällä että join äskön vettä! Että tepä ette juo! Onko se sulle hirmusaavutus vai mikä?

Sairasmies olet, etkö itse sitä edes näe?

• Asus ihan ite
        faktat_kohilleen kirjoitti:

Hahahhahah!! xDD Mahtavaa, mä en repeämättä näitä sun postauksia yksinkertaisesti pysty lukemaan!!

Vittu, se oli mahtialotus sulta joskus aikoinaan kun kysyit että mistä teidät voi löytää? ja että puristat paskat kantapäille!!! xD Harmi kun joku ilmeisesti ilmoitti sen asiattomaksi, vaikka se oli täyttä a-asiaa.

Miten se on että sinä Asus mies kehut täällä pillunsaannilla? Enhän minäkään kehu täällä että join äskön vettä! Että tepä ette juo! Onko se sulle hirmusaavutus vai mikä?

Sairasmies olet, etkö itse sitä edes näe?

Minä olen kuule teihin verrattuna ja yleisesti saatanan terve ja pidetty henkilö.

Minä olen kuule teihin verrattuna ja yleisesti saatanan terve ja pidetty henkilö.

Elä nyt kehtaa! Voisin antaa tulemaan kuin mussoliini parvekkeelta mutta en alennu sun tasolle :D .. Miten sinä olet pidetty henkilö? Sinä olet tämän palstan alinta kastia ja et tosiaankaan ole terve! :D Hahhah, en tiedä itkenkö vai nauranko sulle?

• Asus ihan ite
        faktat_kohilleen kirjoitti:

Elä nyt kehtaa! Voisin antaa tulemaan kuin mussoliini parvekkeelta mutta en alennu sun tasolle :D .. Miten sinä olet pidetty henkilö? Sinä olet tämän palstan alinta kastia ja et tosiaankaan ole terve! :D Hahhah, en tiedä itkenkö vai nauranko sulle?

Tämä on mt-ongelmaisten palsta, se on eri asia olla pidetty irl...

Tämä on mt-ongelmaisten palsta, se on eri asia olla pidetty irl...

Kaikkea paskaaa se sinäkin jaksat kirjoitella... Että katselet tyttöjä/naisia talvella ja heidän kamelinvarpaatkin näet. Mitkä vidun röntgenlasit sulla on päässääsi?

Ja jos noin pervonoloinen ukko hiippailee baariin, niin kyllä käsilaukut menee intiimipaikkojen eteen. Ne parhaat kamelinvarpaat näet parhaiten kamelilla, jotka arvatenkin kiihottaa sinua naista enemmän.

Sanovat muuten pilluntapaista mukavaksi tuttavuudeksi, mitä se muistaakseni olikin, mutta sinähän et noista asioista taida tietää. Vieläkö Kaakkurivaaran kirjastopssa on se KamaSutra vai oletko lukenut puhki?

• Asus ihan ite
        h-x kirjoitti:

Kaikkea paskaaa se sinäkin jaksat kirjoitella... Että katselet tyttöjä/naisia talvella ja heidän kamelinvarpaatkin näet. Mitkä vidun röntgenlasit sulla on päässääsi?

Ja jos noin pervonoloinen ukko hiippailee baariin, niin kyllä käsilaukut menee intiimipaikkojen eteen. Ne parhaat kamelinvarpaat näet parhaiten kamelilla, jotka arvatenkin kiihottaa sinua naista enemmän.

Sanovat muuten pilluntapaista mukavaksi tuttavuudeksi, mitä se muistaakseni olikin, mutta sinähän et noista asioista taida tietää. Vieläkö Kaakkurivaaran kirjastopssa on se KamaSutra vai oletko lukenut puhki?

Kamelinvarpaan näkee housujen istuvuudessa, mutta sinä homohan katselet äijjien mulkkkuja.

• kukkulan kuningas

Oletko Assus kuppimiehiä? Meneekö monta bisseä illassa?

• Asus ihan ite

No en kauheesti. Näin pikkujouluaikaan tulee otettua ehkä joka toinen vkl. Välillä on kolmenkin kuukauden preikkejä ottamisessa.
        Eilen oli bileet ja meni n. 8 kaljaa ja muutama napsu.
        Rapulahan tuo on ollut. Alkuviuodesta taas hiljenee ottaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3404
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2632
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2536
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1757
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1405
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      985
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      955
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      779
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      734
    Aihe