Niin, elikkä mistä saisi ostettua/tilattua hyvän ja laadukkaan oikean vyötärönmuokkaus korsetin? Siis sellaisen joka ei maksa tyyliin 300e.. Minulla on luonnostani jo erittäin hyvä vyötärön ja lantion suhde, eli omaan kapean vyötärön jo omastatakaa. Mutta taas pitkän tauon jälkeen aijon ruveta käymään salilla ja haluaisin vatsalihastreenin vastapainoksi kunnon korsetin että saan pidettyä vyötäröni kapeana. Viime kerralla kun treenasin paljon alkoi vyötäröni "hävitä" pikkuhiljaa lhasten kehittymisen myötä, joten korsetilla saisin sen pidettyä paremmin esillä. En siis ole mikään kehonrakentaja, enkä syö mitään mönnöjä, eli en todellakaan ole trreenaamassa itselleni mitään himolihaksikasta kroppaan ja haluankin säilyttää siksi voimakkaan vyötäröni :D Korsetti saisi mieluiten olla sellainen lyhyt, ei siis rinnan päällä tuleva.. Kiitokset vastauksista.
mistä vyötärönmuokkaus korsetti?
2
314
Vastaukset
- aikuinen gootti
Morticiasta saa edullisia kiristyskorsetteja, sekä (yleensä) myös asianteuntevaa neuvontaa. Belle Modeste taitaa mennä liian kalliiksi.
En kuitenbkaan usko, että korsetin käyttö auttaisi (jollet sitä sitten jatkuvasti pidä) kaventamaan vyötäröäsi. Paremman tuloksen saattaisit saada puhumalla jollekin personal trainerille tai muulle ohjaavalle henkilölle tästä "vyötärösi katoamisesta", jolloin voisit saada treenausvinkkejä, joilla säilytät vyötärösi kapeana. - joulupallot
niin sekin on totta :D mut mulla oli kerran kaverin vanha korsetti lainassa ja pidin sitä ehkä 4 kertaa viikossa, niin oli siitä kyll jotain apua:) kun siis tarkoitukseni ei oli yrittää kaventaa sitä nykytilasta vaan yrittää pitää se samanlaisena kun nyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393