Miesten Calvin Klein stringit

Aarni -76

Turun Stockmannilta löytyi eilen miesten osastolta kassojen takaa, miesten stringit. Ne lähtivät mun mukaani Tampereelle, kerrankin Turussa on jotain, mitä Tampereella ei ole. ;)

Ovat todella mukavat ja varsin pienet, varsinkin takaa. Suosittelen, miellyttävät, tuntuu ettei mitään olisi jalassa, mutta vaativat ainakin kohtalaisen bodyn. Monet naiset, kuten minun ovat ostaneet stringit miehelle lahjaksi ja on ollut hauska yllätys molemmille. Tänä jouluna ovat kuulemma menneet hyvin kaupaksi. Näistä ollaan täälläkin puhuttu, tässä kuva: http://mens-underwear-blog.com/underwear/wp-content/uploads/2011/04/Calvin-Klein-CK-One-Cotton-Thong-White.png .

Täytyy pyytää Tampereen Stockmanninkin valikoimiin. Kuulemma Turussakaan ei ole ollut kovin kauan valikoimissa. Sieltä vain hakemaan suosittelen tai Helsingin Stockmannilta.

32

3223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nipottaa tässä

      saa nähdä kuinka kauan pysyy valikoimissa jos miehet/vaimot eivät noita osta..

    • Turkukin, miks?

      pilailukaupaksi on stokka ruvennu, voihan noi olla hauskoja polttareissa tai muissa juhlissa, jossa tollaisia käytetään. :P

      turku on huumorikaupunki!

    • Kasvakaa aikuisiksi

      Naiset ovat jäävejä kommentoimaan miesten alushousuja ja niiden mukavuutta, heillähän ei ole mitään mitä laittaa alushousuihin joten eivät tiedä mitään asian tästä puolesta. Itse käytän miesten stringejä juuri niiden mukavuuden takia mutta nämä CK One stringit eivät ole mieleiseni, ovat jotenkin liian löysät.

    • Huutonetistä

      Nimimerkki: Kasvakaa aikuisiksi
      Olen samaa mieltä, CK:n stringit ovat todella löysät.
      Ostakaa kunnon merkkejä esim HOM, Bruno Banani, Andrew Christian ja Oboy

      Huuto netistä myyjiltä: Tapiopa ja MichelinManJr
      Myyvät halvalla ja postittavat tuotteet heti, tulevat siis parissa päivässä.

    • Ei käytettyjä X)

      Mitä mieltä olette Black Horsen stringeistä tai Armanin stringeistä?

    • Testannut

      BlackHorset on todella paksut ja kuumat, voisivat mennä pitkienkalsareiten alla.

    • Elinainen :)

      Mieheni sai sähköpostiviestien ansiosta string-valikoimaa kahteen kauppaan. Toisessa loppui melkein valikoma kuukausissa ja toisessa lähti heti joku tuote mukaan. Laitatte vain sähköpostia pyydätte stringejä kauppoihin ja kerrotte että käytte siellä kaupassa muutenkin jatkossa enemmän ostoksilla missä niitä stringejä on. Niin mieheni ja minäkin tehtiin.

    • Ostamaan

      Hienoa, että Turun Stockmannilta löytyy CK:n stringit. Pitäisi melkein käydä ostamassa, vaikka mulla nuo jo onkin Hesasta ostettuna. Itse kyllä tykkään tuosta mallista, niissä on edessä rittävästi tilaa ja vaikka ovatkin pienet takaa niin kuitenkin asialliset, jos nyt miesten stringit koskaan ovat. Nämä voivat kuitenkin vilahtaa helposti esim. farkkujen kanssa käytettäessä ja silloin esim. Black Horse on parempi malli. Itse en niistä kyllä pidä. Stringejä käytän filiksen mukaan silloin tällöin, eniten kesällä.

      • Anonyymi

        Jos miehellä hyvä peppu niin onhan ne kiihottavat takaa,naiset pitävät niistä.
        Mies joka huolehtii itsestään.


    • palaute auttaa

      Onko sinulla matalavyötäröiset housut? Itselläni ei vilahda tai näy rajoja stringeistä ollenkaan. Olen pankissa töissä, suoria housuja käytän siellä ja en itse ole ainakaan huomannut rajojen tulevan esiin. Farkujen ylikään eivät ole nousseet viikonlopun riennoissakaan. Turun Stockmannilla oli hieman piilossa stringit kassan takana. Jos stringejä ostetaan niitä tilataan lisää, myöhemmin lisää malleja jos kaupaksi menee. Saattaa olla Turun Stockmannilla katsomista kun tällainen 185, suht iso ei lihava mies menee ostamaan stringejä. Koripalloa aikanani pelailin ja nyt massaa on tullut salilla käydessä. Tyttöystävä ei ole vielä nähnyt tai tiedä niistä, mitä kävin Turussa ostamassa. Sokos ja Stockmann tilaavat kauppaan pyyntöjen mukaan, palautetta olen niille antanutkin. Turun Haloselta oli kuulemma loppunut, pyynnöillä mahdollisesti tilataan lisää.

    • tavishyvis

      minulla on calvin kleinin, black horsen, bruno bananin, slogin stringit vanhat mutta alle 10 kertaa käytetty ja armanin stringit. olen tavallinen mies, vaimo löytyy, paritalon puolikas, miehekkääksi sanottu, urheilullinen ylempi toimihenkilö. itse suhtaudun silti hieman ennakkoluuloisesti miehiin jotka käyttävät stringejä. jotkut heistä selittävät täällä 24llä myös sukkahousujuttuja jatkuvasti, jotkut laittavat kuvia nettiin ja jotkut tekevät niistä hirveän haloon.

      itse käytän jatkuvasti, teen kuten muutkin julkisissa tiloissa pukkareissa ja sellaisissa vähemmän. vaimo tykkää kovasti ja itsekin niitä on minulle ostanut. nautin toki hänen huomiostaan mutta syitä käytölle on useita, mukavuus ja hiostamattomuus. helpompi niitä olisi käyttää, jos mahdollisimman moni normaali mieskin käyttäisi niitä.

      palaute auttaa ja itsekin olen sen ansiosta voinut mennä ostamaan muutamasta kaupasta stringejä.

      • Anonyymi

        Itse 46v ja melkein aina ck thong jalassa, tyylikkäät hyvä kroppaselle.


    • heideken turku

      vaimon/naisensa kanssa ostamassa turun stokkalta stringejä, oli varmaan noita calvin kleinejä. kaikkea sitä näkeekin.

      taitaa olla joku innostus. alussa menee pari, sitten taas pari, tilataan lisää ja raivataan niille tilaa. asiakkaat huomaavat ne ja niitä ostetaan enemmän. tulee toisenlaista mallia, kilpailevankin kaupan hommattava jne.

      hei älkää tehkö tästä muotia! XD

    • 1992 tulee

      Kamu kävi läpällä ostamassa stringit Turun Stockmannilt, tenttas myyjää vitsinä tai jotain tyhmiä kyseli vakana. Luuli pienemmän määrän kangasta sisältäneitä calvinin stringejä halvaksi. Läppä muuttui omaksi kiukutteluksi kun hinta oli enemmän kuin luultu alle kymmenen euroa. Stringit menivät lahjaksi. Lahjan saaja oli kiukustui, kas kummaa... XDD

      • Voi teitä lapsia

        Voi mikä lapsellinen mukula...


    • Mistä saa

      stadista saa stockalta, turusta myös ja sokoksesta jostain haloselta. saako tampereelta mistään?

    • MK__1967

      stringit ovat usein vähän piilossa. helsingissä niitä ei meinaa heti löytää, turussa kassan takana alusvaateosastolla.. tampereeltakin voi löytyä, kunhan jaksaa etsiä.

    • Stadin boss

      Annoin palautetta uudelleen ja nyt toimi. Suosittelen muillekin palautteen antamista Citymarketeille, Anttiloille, Sokoksille, Stockmanneille esimerkiksi.

    • kuskilähetti

      turun wiklundilla pitäisi tulla mutta ei siellä vielä ollu.

    • kauppiasmies

      "tavishyvis" -plussa kommentillesi

      Olet yksi harvoista normaaleista miesstringi-käyttäjistä, mitä tulee kirjoitukseesi. Itseni miellän myös normaaliksi ja hyväksi mieheksi. En yhtään oudoksu niitä, jotka oudoksuvat stringejä käyttäviä miehiä. Useimmiten monilla niitä käyttävillä on joku fetissi niihin tai muihin erikoisuuksiin.

    • momomooo

      Mitä tulee naisiin niin en suosittele olemaan heidän edessään stringeissä. Ei seksistä. Käyttäkää niitä vain normaalisti.

      • Valivali88

        Tuskinpa naisetkaan miettivät minkälaisia rintaliivejä miehen edessä pitävät.


    • olen ihan tavakkinen perheellinen mies ja käytän stringejä enimmäkseen ja välillä tangoja. eikä tyttöystävällä ole ikinä ollut sanomista päin vastoin tykkää. Kinikiltä saa todella laadukkaita stringejä ja tangoja edullisesti. suosittelen tilaamaan kun suomesta ei meinaa saada.

      • vaihtelua1

        Kiva kuulla että Kiniki saa kannatusta, itse tilasin toissapäivänä sieltä parit kun ei Suomesta tunnu mistään löytyvän. Tosin enpä ole Stockmannilta kysynyt, mutta en ole valmis ihan CK:n hintaa maksamaan. Tähän asti olen käyttänyt lähes pelkästään boksereita, ajattelin että vaihtelu vois virkistää. ;)


    • Vuoden 1990 YO

      pyytämällä saa muitakin merkkejä. calvin kleinejä stockmanilla on, vähän vain piilossa.

    • meryl string

      Black Horsella on loistavat http://nansoshop.com/Black-Horse/Miesten-pukeutuminen/Miesten-lyhyet-alushousut/Meryl-string/p/BH-01-51805-1210
      Näitä on tällä hetkellä vain Hollolan myymälässä, mutta lähettävät postilla.
      Laittakaa palautetta tuolta sivuilta että tulisi muuallekin.

    • Huuto.netti rules

      Huuto.netin myyjältä (Michelinmanjr) löytyi sopiva string-malli (Andrew Christian), mutta kokoa ei ollut, mutta myyjällä olikin varastossaan useampia malleja ja kokoja, josta sitten pääsin valitsemaan parit ja postilaatikko kolahti päivässä.
      Ja Almost Naked-mallit ovat aika mukavat jalassa!

    • Nostan vanhaa aihetta, mutta mielestäni nämä miesten tangat/thongsit/stringit kaipaavat enemmän huomiota. Itse olen löytynyt tämän alusvaatetyypin vasta näin kolmekymppisenä ja juuri näiden Calvin Kleinin tangojen takia.

      Nämähän ovat aivan äärimmäisen mukavat ja etupuolella on kerrankin tilaa sillä tavalla ettei munat rutistu. Tämä on myös ihmeellinen ilmiö monissa kauppojen alusvaatteissa, että etupuolella ei ole kunnollista tukevaa pussia. Ainoa poikkeus löytyy jostain vähän kalliimmista designer -merkeistä tai sitten vaikeammin saatavista ja pääasiassa homomiehille markkinoiduista alushousuista, kuten John Sievers, Andrew Christian, Ergowear jne. Monet näistä tosin pyrkivät sellaiseen push-up-efektiin. John Sievers on näistä mielestäni paras sekä luonnollisin ja luo eniten tunteen siitä ettei olisi alushousuja ollenkaan. En tarkoita samaa tunnetta kuin löysissä boksereissa, jossa kaikki heiluu sinne tänne vaan sellaista tuettua mutta vapaata tunnetta. Tosi erikoista että näin oleellinen asia tuntuu täysin toissijaiselta vaatevalmistajien mielestä.

      Takapuolelta nämä tuntuvat siltä kuin menisi kommandona ja yllättäen se vaossa oleva nauha ei tunnu ollenkaan ikävältä. Tämä tuli itselleni yllätyksenä, sillä olen aina kuvitellut sen hiertävän ja muutenkin tuntuvan oudolta. Sen olemassaoloa ei huomaa hetken kuluttua ollenkaan, ja jos rehellisiä ollaan niin sinne vakoon menee aina jotain kangasta kaikkien alusvaatteiden kanssa, niin miksi ei sitten valmiiksi asettele kangasnauhaa ja anna olla. Näiden käytön jälkeen perinteiset lyhyet bokserit ja briefit tuntuvat oudoilta, hiostavilta, puristavilta ja rajoittavat myös jalkojen liikettä. Kaiken kaikkiaan outo tunne sen jälkeen kun on käyttänyt jotain näin vapauttavaa. Mainittakoon vielä että varsinkin kireiden housujen kanssa tangojen hyödyt nousevat selkeimmin esiin. Selkeästi viileämmät, alushousujen rajat eivät näy ja eivät hierrä kuten bokserit.

      Suosittelen siis avartamaan mieltä ja kokeilemaan. Myönnän itsekin olleen hyvin skeptinen kaikkia tangoja/stringejä kohtaan ja niistä tulee vähän sellainen mielikuva ristiinpukeutumisesta. Nämä ovat taas tyyliltään ihan Calvin Kleinin mustat miesten alushousut. Resori on samanlainen kuin muissakin alushousuissa eli vaikka alusvaatteet vilkkuvat niin esiin ei pilkahda mitkään vaaleanpunaiset pitsistringit.

      Itse olen käyttänyt tuhansia euroja elämäni aikana erilaisiin alusvaatteisiin ja olen löytänyt muutamia helmiä, nämä ja aikaisemmin mainitut John Sieversin briefit ovat siellä top kolmessa. Itse olen ihan normaali perheellinen kolmekymppinen mies ja työskentelen ylempänä toimihenkilönä. Itselleni nämä eivät ole mikää fetissijuttu, vaan yksinkertaisesti arvostan laadukkaita vaatteita ja pyrin hankkimaan aina itselle mukavimmat sekä istuvimmat.

      Naisten kommentteja on myös turha pelätä. Jos kroppa on kunnossa niin mitkä vain alusvaatteet näyttävät seksikkäiltä. Jos ei ole niin ei se ruho ole yhtään komeampi Dressmannin boksereissa. Naiset myös itse liputtavat stringien puolesta, joten en ymmärrä miksei samaa mukavuutta sallittaisi miehille.

      Ps. En ole varma mitä sanaa näistä pitäisi käyttää suomeksi. Englanniksi thongs tai tangat ovat kuvaavimmat. Stringit taas omassa päässä kuulostaa juurikin niiltä todella pieniltä naisten vaatteilta. Tässä olisi hyvä mahdollisuus jollekin vaatefirmalle uudelleenbrändätä nämä miehille kuullostavaksi ja tehdä näistä enemmän mainstreamia. Saattaa tapahtua nopeammin kuin uskomme kun unisex-pukeutuminen vain lisääntyy ja lisääntyy.

      • Anonyymi

        Moi! Joo kyllä löytyy ck stringejä useammat ja monia muitakin merkkejä. Pyrin aina ostamaan liikkeistä kun saatavilla ja myös nettikaupoista olen tilannut. Ne ovat tukevat ja mukavat toki mallista riippuen. Olen käyttänyt miesten stringejä lähes aina esim. Salilla tai uimahallissa käydessä. Juuri siksi että muutkin uskaltaisivat pitää muiden nähden ja ajattelisivat että ne on ihan ok valinta. Ajattelen että alushousut ne on siinä kuin muutkin. Ite en oo koskaan juuri välittänyt boksereista. Yleensä pidän brief mallisia. Onhan bokserit ihan miehekkäät mutta mun makuun liian kuumat. Kiva olla vähän erilainen. Uimarannalle en ole stringeissä uskaltautunut. Olen nelikymppinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Joo kyllä löytyy ck stringejä useammat ja monia muitakin merkkejä. Pyrin aina ostamaan liikkeistä kun saatavilla ja myös nettikaupoista olen tilannut. Ne ovat tukevat ja mukavat toki mallista riippuen. Olen käyttänyt miesten stringejä lähes aina esim. Salilla tai uimahallissa käydessä. Juuri siksi että muutkin uskaltaisivat pitää muiden nähden ja ajattelisivat että ne on ihan ok valinta. Ajattelen että alushousut ne on siinä kuin muutkin. Ite en oo koskaan juuri välittänyt boksereista. Yleensä pidän brief mallisia. Onhan bokserit ihan miehekkäät mutta mun makuun liian kuumat. Kiva olla vähän erilainen. Uimarannalle en ole stringeissä uskaltautunut. Olen nelikymppinen mies

        Parempaa tukea ei saa muista alusvaatteista ja ovat varsinkin kesällä hyvä valinta! Rannalla olen käyttänyt mutta vain ulkomailla.


    • Anonyymi

      Oisko peppupanoa tarjolla. Tääl ois yks stringi mies.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe