jos menee au pairiksi niin pitääkö olla täysi-ikäinen, että sinne pääsee.
olen tunnollinen ala-ikäinen ja minua kiinnostaisi mennä au pairiksi ulkomaille,mutta olen lukenut että pitää olla täysi-ikäinen ennen kuin sinne pääsee..??
mitä muita mahdollisuuksia on päästä ulkomaille kuin au pairiksi ja vaihto-oppilaaksi?
anteeksi tyhmät kysymykseni,mutta tämä on minulle tärkeää. olen todella kiitollinen jos viitsit nähdä vaivaa ja vastata minulle!!!!
au pairiksi?
3
312
Vastaukset
- FemaleSlash
Juu eli oon lähdössä ensi kuun alussa au pairiksi Englantiin ja täytän 18 vasta ensi vuonna.
Yhden suomalaisen järjestön löysin, joka välittää yli 17-vuotiaita au paireja. Päätin kuitenkin sitten lähteä yksityisesti ja löysin superihanan perheen!
Minkä ikäinen oot? - Tiia
Monet au pair välitystoimistot vaativat hakijoiltaan 18 vuoden iän,tai vähintään 17 vuoden.Uskoakseni myös suurinosa itsenäisesti au paireja hakevista perheistä toivoo ehdokkaan olevan vähintään tuon 17 tai 18..ainahan voi kuitenkin yrittää löytää perheen joka huolii myös nuorempia hakijoita.
Kielikurssit ovat yksi mahdollisuus päästä nuorenakin ulkomaille muutamaksi viikoksi,mutta aikas hintavaa huvia:/
Sittenhän ovat nämä kaikki työleirit ja kibbutsit mutta en ole varma niiden ikärajoista...netistä löytynee enemmän tietoa kaikesta.Laita vaikka hakusanaksi googleen jotain au pair juttuja tai työleirejä.
Valitetutavasti monet tiet ovat avoimia vain yli 18-vuotiaille:/ Eli jos ei muu auta,niin on vaan odotettava pari vuotta!
Tsemppiä etsiskelyyn!Toivottavasti jotakin löytyy:)- liian nuori(ko)
olen vasta 15-vuotias mutta, haluaisin todellakin päästä ulkomaille.
tiedän että joidenkin mielestä tämä on jotain teini hömpötystä joka menee pian ohi, mutta näin asia ei todellakaan ole!!!
minulla lähtee nyt peruskoulun viimeinen vuosi käyntiin ja minusta olisi tosi kivaa pitää vaikka välivuosi koulusta peruskoulun jälkeen ja miettiä mitä teen sen jälkeen elämässäni..
kiitos, teille vastanneille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552547Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241051Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964