Kulmakarvojen kasvun esto?

Eye.

Mulla on semmonen probleema, että otsa kasvaa kulmakarvaa. Siis toisen silmäpuolen kulmakarva rajan yläpuolella kasvaa jokunen pieni nippu karvoja. Vaikea selittää eikä se oikein näy mutta voisiko noiden kasvun jotenki pysäyttää?
Jotenki polttamalla varovasti tai jotain?

4

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnistuu!

Lähellä silmää laserin käyttö on riskialtista, minulle on kyllä annettu yksi hoitokerta, totesin kuitenkin nyppimisen helpommaksi. Pieniä määriä karvoitusta voi poistaa neulaepilaatiolla hyvinkin edullisesti. Pysyvään tulokseen tarvitaan menetelmän osaava pätevä kosmetologi. Voi vaatia muutaman hoitokerran ennen kuin karvojen kasvu loppuu kokonaan.

• Eye.

kuulostaa nii monimutkaselta että taidan pitäytyä tässä itse nyppimisessä. tai saksilla on nyt aina leikannut, niin pieni nippu on kuitenkin.
        jos pinseteillä nyppis oikee useasti juuria myöten nii voisi kasvu loppua?

• Onnistuu!
        Eye. kirjoitti:

kuulostaa nii monimutkaselta että taidan pitäytyä tässä itse nyppimisessä. tai saksilla on nyt aina leikannut, niin pieni nippu on kuitenkin.
        jos pinseteillä nyppis oikee useasti juuria myöten nii voisi kasvu loppua?

Jotkut ovat "saaneet" kulmakarvojen kasvun loppumaan kokonaan ahkeralla nyppimisellä ja harmitellut myöhemmin kun ei ole enää kulmakarvoja. Minulla on niin vahva karvankasvu kulmissa ettei nyppiminen ole lopettanut sitä, mutta ahkera nyppiminen pitää "karanneet karvat" ohuempina. Ilmeisesti kasvaisivat entiseen paksuuteen ellen nyppisi säännöllisesti.

• Eye.
        Onnistuu! kirjoitti:

Jotkut ovat "saaneet" kulmakarvojen kasvun loppumaan kokonaan ahkeralla nyppimisellä ja harmitellut myöhemmin kun ei ole enää kulmakarvoja. Minulla on niin vahva karvankasvu kulmissa ettei nyppiminen ole lopettanut sitä, mutta ahkera nyppiminen pitää "karanneet karvat" ohuempina. Ilmeisesti kasvaisivat entiseen paksuuteen ellen nyppisi säännöllisesti.

ok, kiitokset! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 523
      8012
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2009
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1891
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1685
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1496
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1252
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe