Mulla on semmonen probleema, että otsa kasvaa kulmakarvaa. Siis toisen silmäpuolen kulmakarva rajan yläpuolella kasvaa jokunen pieni nippu karvoja. Vaikea selittää eikä se oikein näy mutta voisiko noiden kasvun jotenki pysäyttää?
Jotenki polttamalla varovasti tai jotain?
Kulmakarvojen kasvun esto?
4
124
Vastaukset
- Onnistuu!
Lähellä silmää laserin käyttö on riskialtista, minulle on kyllä annettu yksi hoitokerta, totesin kuitenkin nyppimisen helpommaksi. Pieniä määriä karvoitusta voi poistaa neulaepilaatiolla hyvinkin edullisesti. Pysyvään tulokseen tarvitaan menetelmän osaava pätevä kosmetologi. Voi vaatia muutaman hoitokerran ennen kuin karvojen kasvu loppuu kokonaan.
- Eye.
kuulostaa nii monimutkaselta että taidan pitäytyä tässä itse nyppimisessä. tai saksilla on nyt aina leikannut, niin pieni nippu on kuitenkin.
jos pinseteillä nyppis oikee useasti juuria myöten nii voisi kasvu loppua? - Onnistuu!
Eye. kirjoitti:
kuulostaa nii monimutkaselta että taidan pitäytyä tässä itse nyppimisessä. tai saksilla on nyt aina leikannut, niin pieni nippu on kuitenkin.
jos pinseteillä nyppis oikee useasti juuria myöten nii voisi kasvu loppua?Jotkut ovat "saaneet" kulmakarvojen kasvun loppumaan kokonaan ahkeralla nyppimisellä ja harmitellut myöhemmin kun ei ole enää kulmakarvoja. Minulla on niin vahva karvankasvu kulmissa ettei nyppiminen ole lopettanut sitä, mutta ahkera nyppiminen pitää "karanneet karvat" ohuempina. Ilmeisesti kasvaisivat entiseen paksuuteen ellen nyppisi säännöllisesti.
- Eye.
Onnistuu! kirjoitti:
Jotkut ovat "saaneet" kulmakarvojen kasvun loppumaan kokonaan ahkeralla nyppimisellä ja harmitellut myöhemmin kun ei ole enää kulmakarvoja. Minulla on niin vahva karvankasvu kulmissa ettei nyppiminen ole lopettanut sitä, mutta ahkera nyppiminen pitää "karanneet karvat" ohuempina. Ilmeisesti kasvaisivat entiseen paksuuteen ellen nyppisi säännöllisesti.
ok, kiitokset! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146