Mulla on semmonen probleema, että otsa kasvaa kulmakarvaa. Siis toisen silmäpuolen kulmakarva rajan yläpuolella kasvaa jokunen pieni nippu karvoja. Vaikea selittää eikä se oikein näy mutta voisiko noiden kasvun jotenki pysäyttää?
Jotenki polttamalla varovasti tai jotain?
Kulmakarvojen kasvun esto?
4
190
Vastaukset
- Onnistuu!
Lähellä silmää laserin käyttö on riskialtista, minulle on kyllä annettu yksi hoitokerta, totesin kuitenkin nyppimisen helpommaksi. Pieniä määriä karvoitusta voi poistaa neulaepilaatiolla hyvinkin edullisesti. Pysyvään tulokseen tarvitaan menetelmän osaava pätevä kosmetologi. Voi vaatia muutaman hoitokerran ennen kuin karvojen kasvu loppuu kokonaan.
- Eye.
kuulostaa nii monimutkaselta että taidan pitäytyä tässä itse nyppimisessä. tai saksilla on nyt aina leikannut, niin pieni nippu on kuitenkin.
jos pinseteillä nyppis oikee useasti juuria myöten nii voisi kasvu loppua? - Onnistuu!
Eye. kirjoitti:
kuulostaa nii monimutkaselta että taidan pitäytyä tässä itse nyppimisessä. tai saksilla on nyt aina leikannut, niin pieni nippu on kuitenkin.
jos pinseteillä nyppis oikee useasti juuria myöten nii voisi kasvu loppua?Jotkut ovat "saaneet" kulmakarvojen kasvun loppumaan kokonaan ahkeralla nyppimisellä ja harmitellut myöhemmin kun ei ole enää kulmakarvoja. Minulla on niin vahva karvankasvu kulmissa ettei nyppiminen ole lopettanut sitä, mutta ahkera nyppiminen pitää "karanneet karvat" ohuempina. Ilmeisesti kasvaisivat entiseen paksuuteen ellen nyppisi säännöllisesti.
- Eye.
Onnistuu! kirjoitti:
Jotkut ovat "saaneet" kulmakarvojen kasvun loppumaan kokonaan ahkeralla nyppimisellä ja harmitellut myöhemmin kun ei ole enää kulmakarvoja. Minulla on niin vahva karvankasvu kulmissa ettei nyppiminen ole lopettanut sitä, mutta ahkera nyppiminen pitää "karanneet karvat" ohuempina. Ilmeisesti kasvaisivat entiseen paksuuteen ellen nyppisi säännöllisesti.
ok, kiitokset! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k302855Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761811Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190