Olen ensikertaaa alittamassa paastoa. Olen 51v enkä ole aiemmin paastonnut. Minulla on verenpaineeseen lääkitys. Nyt kysyisin teiltä kokeneemmilta miten tässä pitäisi valmistautua. Olen ajatellut aloittaa tammikuun ensimmäisenä päivän 7pv:n paastoni. Olisiko järkevää hankkia päästopaketti, pitääkö käydä lääkärillä. Kaikki neuvot ovat tervetulleita. Olen myös livästi ylipainoinen ja painonpudotus voisi tästä lähteä käyntiin. Verenpaineeseen voi myös vaikuttaa
Paaston aloittelija
2
110
Vastaukset
- 5 vrk paastonnut
Ei siihen tarvitse sen kummemmin valmistautua, mutta jos olet kahvinjuoja, siitä kannattaa vieroittaa itsensä aiemmin, ettei tule päänsärkyä. Suolihuuhteluja ei tarvita, elimistö osaa asiansa ilman sitäkin, itseasiassa se on haitallinen. Senkuin vain jätät ruuan pois. Tehoikkainta on paastota vedellä, mutta se on myös raskainta. Syöminen kannattaa aloittaa sitten pikkuhiljaa, jos viikon olet syömättä, ettei kerralla ahmi isoa annosta, vaan pikkuhiljaa lisätä syömisiä päivän mittaan ja tarvittaessa seuraavana päivänä vasta normaalia syömistä.
- 5 vrk paastonnut
Paastohan sitten alentaa verenpainetta, huimausta voi tuntua välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278128- 2342768
- 262621
- 1642019
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61725Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185