Joo
Kysyisin että tietääkös että tietääkös joku mitä tarkoittaa kun myynnissä on noita Levi's Red Tab-farkkuja bniin mitä toi Red Tab tarkoittaa ?
Ja ist mitä eroa näillä farkuilla Levi's 501 ja 751 ja sit 751 Red Tab..?
Mitä tarkoittaa on Levi's Red Tab ? Mitä eroa Levi's 501 ja 751
2
3554
Vastaukset
- eikaisemuutatarkota
Red tab tarkoittaa alkuperäistä punaista pikku lipuketta takataskussa.
Farkkumalleja on erilaisia, numerot tarkoittavat niitä. 501 on klassikko. - Stilskin
No ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole, kuin "eikaisemuutatarkota" pelkistää.
Tietenkin numerot tarkoittavat malleja, mutta kysyjähän kysyi eroja. 501 on matalan vyötärön malli, se alkuperäinen. 751:ssä on normaalin korkuinen vyötärö. 501 on "button fly" eli sepaulus napeilla, 751:ssä on vetoketju. En ole varma, onko molemmissa suora lahje, joidenkin lähteiden mukaan 751:ssä kapenee hieman, mutta itse ostin juuri sellaiset, eikä ainakaan silminnähden mitään kapenemista ole.
Red tab tarkoittaa sinällään suomeksi juuri tuota punaista pikku lipuketta, joka kaiksita Leviksistä löytyy. Mutta tässä kysyjänkin tarkoittamassa tapauksessa Red Tab on jonkinlainen Leviksen malliston nimi, jota en vielä itsekään osa tarkemmin erotella. Mm. tuoteseloste- ym. laput ovat eri tavalla toteutettu, Red Tab 751:ssä ei ole sitä isoa pahvia, joka on esim. perus-501:ssä läjäytetty takataskuun. Mutta ei tämäkään välttämättä ole merkittävää, ehkä tarkoitus on vain erottaa aidot "Red Tabit" viime vuosina markkinoille tulleista "Signature by Levi Strauss & Co" -farkuista?
http://www.ehow.co.uk/info_8580487_difference-tab-signature-series-jeans.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078