Naiten asettamat pituusvaatimukset

kysyn vaan

Olen 171 cm pitkä ja tuntuu siltä että huono menestykseni parisuhdemarkkinoilla johtuu pitkälti pituudestani, olen normaalipainoinen jopa lihaksikas. Mutta kun katsoo naisten treffi-ilmoitusten pituusvaatimuksia niin sama käy ilmi mikä on todettu jo ihan livenä. Eli ilmoitukset ovat tyyliä " kaikki mieheni ovat olleet pitkiä, haen vähintään 178 cm pitkää miestä". Eli pituusko se on se tärkein asia, tällä vaatimuksella naiset rajaavat monia mukavia miehiä ulos, eihän tuollaisiin ilmoituksiin viitsi edes vastata. Mikä ihme siinä on että jopa lyhyet naiset tyyliä 160 cm hakevat pitkää miestä, eikö se riitä että mies olisi naista pitempi.

18

429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GiganttiGiga

Kannattaa siirtyä naisiin jotka alkavat numerosarjalla 15x. Tai vaikka aasialaisiin. Jos 160 senttinen nainen ei seksuaalisesti syty lyhyestä miehestä, niin ei syty. Ei se sitä voi itse valita.

• pätkä_masa

Kun tämä asia on nyt täällä nettideiteissä, niin sanon suoraan.

Jos oikeesti haluu mitää ihmissuhteita, nii ei kannata käyttää koko nettideittä. Paras elää vain livesää ja uskoa, että joskus kolisee muuten oikeasti.

Mä ainakin oon sitämieltä, että nettideitit on vaan jonkun pelimiehen ja itsensä luuseriksi todenneen ihmisen juttu. Se sopii sellaisella joka liikkuu paljon pitkin maata ja haluaa peittää jälkiään.

Live on paljon parempi. Siinä se toisen mielipide tulee nopeasti.... siis sehän on jo tiedetty kauan, että ihmisen visuaalisuus on toiselle 75% kaikesta.... Tosin se on pirun vaikeaa sit muuttaa mielipidetään, mutta voihan se mielipide myös muodostua siitä, että jotain ei haittaa toisen pienet liikuntaongelmat tai joku 10 cm puuttuvaa mittaa....

En tiedä tuleeko koskaan sitä aikaa että nettijutut voi toimia. Tai ehkä tuleekin, mutta vasta niille, jotka on syntynyt tai siis tulevat syntymään tulevaisuudessa. Me 1960-80 luvuilla syntyneet emme tule sitä iloa näkemään.

Ainakin nettiajan synnyn nähneille netti on vapautus siitä, että enää ei tarvi valehdella sitä mitä on. Netissä ei tarvi puhua totta, vaan voi kaataa kaikki ongelmat muiden syiksi.

Voi sitä aikaa, kun reilu 20v sitten olis ollut edes kännykkä... se olis pelastanu jotain..... siinä mielessä... kyllä netti olis hyvä jatke, ihminen kohdataan aluksi livessä ja mahdollisesti sitten jollain sähköisellä laitteella jatketaan keskustelua jossa kummankaan ei tarvi pelätä mitää toisesta... kun visuaalinen olemus on jo toisen tiedossa..... Mutta joskus asioiden kertominen on monesta syystä vaikeaa samassa tilassa naamatusten...... joskus se toinen ujostuttaa tai joskus se tila muuten ei ole luonteva.

Mutta kaiken alku on se, että selvästi vahvempi tekee sen aloitteen

• näinsemeneehygyu

Olen muuten eri mieltä siitä, etteikö nettideitit voisi muka toimia. Ne ei ehkä toimi kovin hyvin niiden pinnallisten paskiaisten kohdalla, joille ulkonäkö on ykkösjuttu, mutta kun kaikki eivät ole onneksi sellaisia.

Puhun kokemuksesta. Mutta annan neuvoksi, että ei kannata yrittää väärentää itseään netissä muuksi kuin mitä on. Ja toisaalta: jos ei netissä pysty tekemään aitona itsenään vaikutusta, ei sitä todennäköisesti tee livenäkään sellaiseen naiseen, jonka älykkyysosamäärä ylittää ruumiinlämmön.

• sataviiskuuss

Netissä lyhyys on iso ongelma. Olen itse 156 senttiä ja lyhin mies, mitä koskaan on ollut oli 176-senttinen.

En silti väitä, etten voisi ihastua lyhyeen mieheen, kuten ap:n 171 senttiä. Ehkä, mutta se tapahtuisi taatusti livenä. Vain äärimmäisen harva pieni mies on ulkonäöllisesti vetoava.

Nykyinen on 30 senttiä itseäni pidempi. Livenä sekin vastaan tuli. Ihan jees, vaikka voisi olla muutaman sentin lyhyempikin, niin menisi yleisimpään pituuteen poikaystävissäni, eli 183-184.

Tärkeintä on kuitenkin persoona. Jos se on itselleni sopiva, ei lyhyyskään niin haittaa, jos on muutoin riittävän kokoinen olematta vähääkään pullea.

• mies 196cm

Minulle on myös toisen pituus jotenkin tärkeä asia.
        Näin pitkänä miehenä en voisi kuvitella puolisokseni jotain 160 senttistä.
        Olkoonkin kuinka viehättävä tahansa, pituuseroa olisi 35cm.
        Minun seuralaiseni ovat poikkeuksetta yli 170cm pitkiä ja näillä mitoilla pituusero ei ole niin valtava.

• sataviiskuuss
        mies 196cm kirjoitti:

Minulle on myös toisen pituus jotenkin tärkeä asia.
        Näin pitkänä miehenä en voisi kuvitella puolisokseni jotain 160 senttistä.
        Olkoonkin kuinka viehättävä tahansa, pituuseroa olisi 35cm.
        Minun seuralaiseni ovat poikkeuksetta yli 170cm pitkiä ja näillä mitoilla pituusero ei ole niin valtava.

Niin, mikäs siinä, hyväksyn vallan suosiolla, että kaikki pitkät miehet eivät minusta viehäty pituuteni vuoksi. Jokaisella on oikeus viehättyä omista lähtökohdistaan.

Totta kai.

Ja myönnettäköön, että tuo 30 senttiä pituuseroa alkaa jo haitata minua ja käytännön elämää. Tosiaankin muutaman sentti vähemmän, eikä ole mitään epäsopivuuksia.

• tuulikki623

voi jos tietäiskin millainen mies on livenä, oli sitten pitkä tai pätkä. Jos saisin valita ulkonäön perusteella, ottaisin harteikkaan kun itsekin olen sennäköinen nainen. en kuitenkaan lihava, oon 167 ja mies saisi mieluusti olla väh.180. Jos siis vois valita. Suhteen rakentamisen kannalta kuitenkin luonne ja tekemiset on tärkeimpiä juttuja kuin ulkonäkö.

• 18+4

Ja useimmille miehille naisen ylin paino on 65kg. Myös niille, jotka ovat itse lihavia.

• ongelmainen nainen

Se on vaan kumma juttu...

Oon itsestäni sanonut että joo kyllä olen outo, oli mies kuin mukava ja ihana ja kiva ja luonne kohdillaan niin en vain voi kuvitella seurustelevani "lyhyen" miehen kanssa. Se vaan tökkäsee pahasti vastaan.

Ja siis en ole itse pitkä, olen 161cm ja miehen täytyy olla vähintään sen 180cm pitkä. Osittain tuo johtuu varmasti siitä, että tykkään käyttää korkokenkiä joissa saattaa olla 13cm korkoa. Ni kyllä se vain on niin että miehen täytyy myös silloin olla minua pidempi, eikä vain paria senttiä.

Tiedän että on väärin rajata tuolla pituudella monia kivoja miehiä pois mutta kun sille vaan ei voi minkään. Jos joku keksisi millä tuon ongelman saisi pois ni kertokaa toki yritetty on mut alkaa vain ahdistaa.

• onpa meininkiä

Onneksi on naisia joille luonne on tärkeämpi kuin joku pituus, itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani naisen kanssa joka asettaa kiinnostavuuden perusteeksi jonkun yhden ulkoisen seikan. Se vaan osoittaa että nainen kärsii huonosta itsetunnosta ja pyrkii miehen avulla pönkittämään omaaa heikkoa itsetuntoaan. Säälin sinua ja sinunlaisiasi

• Kyselytutkimusten mukaan naiset haluavat itselleen usein jopa 15-20 cm pidemmän miehen. Eihän tuollainen alle 180 cm pituinen mies ole mitään, vaikka itsekin olen 181 cm, niin vastaan tulee paljon itseäni pidempiä miehiä ainakin täällä Helsingissä, voisi sanoa että jopa joka toinen on pidempi, ja on paljon tuollaisia lyhtypylväitä, jotka ovat 190 cm tai ylikin (rumia ovat kyllä, tai näyttävät ainakin tahattoman koomisilta).

Ei kai kukaan muutenkaan tee mitään masoilla, harzoilla, jartsoilla, tai juhiksilla joita pyörii nettideiteissä, ovat nimien perusteella jo melkoisia juntteja.

• päätään lyhyempi

joo, ei mulla ainakaan ole mitää jakoa löytää ketään kun ketään nainen ei halua tällästä 166 cm pätkää.

• kakstynkää

Minä olen 160, mieheni 162, ja pidän viihteelle mennessäni ihan pokkana 10-senttisiä korkoja. Ei haittaa "väärinpäin" oleva pituusero kumpaakaan meistä. Kyllä se on pitkälti miehen omasta itsetunnosta kiinni, miten asian ottaa. Täytyy kyllä tunnustaa, että tutustuin mieheeni netin kautta, ja hän vei minulta jalat alta jo ennen ensitapaamistamme. Jos olisimme tutustuneet alunalkaen livenä, niin luultavasti en olisi näin lyhyeen mieheen juurikaan huomiotani kiinnittänyt (varsinkaan niissä korkokengissäni)...

• Minä olen ymmärtänyt, että se olisi ennen kaikkea naisen itsetunnosta kiinni. Hehän yleensä perustelevat pituusvaatimuksiaan niillä korkokengillään. Miehille se lienee aivan sama, vaikka nainen kävelisi puujaloilla, jos välttämättä haluaa. :-)

No joo, en voi tietenkään puhua kuin omasta puolestani. Mutta itselleni on siis aivan sama, jos nainen on minua pidempi koroissaan.

Mitä tulee pituuseroon toisinpäin, niin edellisessä suhteessani sitä oli 19 cm. Se oli jo siinä rajoilla, että onko homma tuon osalta kohdillaan. Ei ole niin mukavaa, jos esim. rakastellessa toinen katselee rintaani. Menee hankalaksi. Itselleni ihanteellinen pituusero voisi olla ehkä 10-15 cm, mutta nyt puhutaan siis todellakin vain ihanteesta. Kyllä nainen voi ihan hyvin olla myös samanpituinen itseni kanssa. Muut asiat ovat oikeasti paljon ihannepituutta tärkeämpiä.

• åäö

Olen 174 cm nainen. Pidän suunnilleen itseni pituisista miehistä. Kovin pitkä mies on jotenkin aivan liian massiivinen minulle.

• kyseleepähänvaan

Eipä tuo ole itselle ollut ongelma, kun mittaa on vähän yli keskiarvon, mutta täytyy silti sanoa, etten käsitä, miksi jotkut naiset pitävät tärkeänä, että mies on heitä pidempi? Mitä väliä sillä on, ihan aikuisten oikeastI?

Sophia Loren oli aikanaan yksi maailman kauneimmista naisista ja miestään pidempi. Jos se ei ollut ongelma hänelle, miksi se olisi kellekään muulle?

• pohdintoja

No näin mietittynä se miehen pituus pitäisi olla sivuseikka. Mutta mutta. En ole koskaan elämässäni kokenut yhtäkään mittaistani tai lyhyempää miestä millään tavoin puoleensavetävänä. En nyt siltikään jaksa uskoa, että kaikki naiset ajattelisivat samoin, makuja kun on monia. Ja on siinä sekin, että olen paljon yli keskimittaa pidempi naisihminen.

• 170 cm ois kiva

Olen 168 cm ja ottaisin mieluusti mittaiseni miehen. Ehkä jopa lyhyemmänkin jos miehellä on kiva naama.

Jokin aika sitten meinasin ottaa yhteyttä 163 cm pitkään mieheen, mutta tämäpä käväisi iskemässä ihannenaisen yläikärajan niin alhaiseksi että olisin ollut useita vuosia kyseistä ihanneikää vanhempi. Oli kai huomannut vierailuni profiilissaan ja pelkäsi että vanha akka ottaa yhteyttä. En nyt enää muista minkä ikäinen se mies oli, mutta jotakuinkin ikäiseni kai.

Eli jos naisille on kova juttu että miehen pitää olla pidempi, niin näemmä miehille sitten se että naisen pitää olla nuorempi.

Väkisinhän ei voi kenellekään tuputtaa mitään, että se siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      141
      3152
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      58
      2512
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      29
      1989
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1657
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      75
      1474
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      76
      1425
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1418
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1105
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1059
    10. 135
      1037
    Aihe