Totta vai tarua? Tarua siinä mielessä että ehkä Pohjois-Korea voisi olla vieläkin epäeroottisempi kuin Suomi.
Tällaiset ajatukset on tullut mieleen kun tuon tuostakin julkaistaan tietoa joissa toisaalta väitetään suomalaisten olevan tyytyväisiä elämäänsä. Mutta toisaalta monet muut mittarit osoittavat että varsin huomattava osa suomalaisista suorastaan vihaa maamme ahdasta, harmaata ja kaiken eroottisen ja kauniin eliminoimista pois. Jopa sana "eroottisuus" ymmärretään aivan väärin. Ensimmäisenä se mielletään johonkin suttuiseen Jallu-lehden tasoiseen törkyyn.
Väitän että varsin suuri osa suomalaisesta jokapäiväisestä tragediasta johtuu tästä meidän ankeasta astillisuuden ja esteettisyyden poissulkevasta ilmapiiristä.
Suomi - maailman epäeroottisin maa?
Liinukka
1
348
Vastaukset 1
- Una Donna
Sulla on pointti. Aistillisuus ja esteettisyyden puute ovat asioita, jotka vaivaavat yhteiskuntaamme. Keskitytään suorasukaisesti asioihin: koulutukseen, uraputkeen, työurien pidentämiseen, poliisivaltiotyyliin , mennään samassa putkessa kaikki, istutaan ruuhkabussissa totisina ja vihaisina, kukaan ei puhu toisilleen. kehdosta hautaan. ihme junttikanssaa täällä on. Ymmärrän sua niin hyvin.
Tragediat voivat osin johtuakin tästä kommunikaation puutteesta ja esteettisyyden, jokapäiväisten pienten tekojen puutteesta.
Hyvää vuotta 2013 Sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547