Onhan näitä surullisia juttuja. Itse olen avo vaimoni kanssa asunut 3 vuotta.
Avokkini on monesti pyytänyt , että aletaan tekemään lapsi. Olen sanonut (keväällä),että yritetään vuonna 2013. Olen siirtänyt taktillisesti lapsen hankintaa
kun avokkini jäi pitkästä salasuhteesta kiinni alkukesästä. Sitten avokkini ilmoitti heinäkuussa , että on raskaana olin yllättynyt asiasta. Hän oli tullut raskaaksi keväällä jolloin meillä oli kriisi meneillään hänen salasuhteestaan.
Mielenkiinnolla odotan helmikuuta 2013 ja lapsen syntymää. Olen kyllä tällä hetkellä lähes varma ettei se voi olla minulle.
MITEN MENETELLÄ
48
1234
Vastaukset
- Kympin Nainen
Pyydät isyystestin kun vauva on syntynyt, yksinkertaista. Avokkisi suostuu tähän jos sinut haluaa pitää.
- Eräitä neuvoja
Suuri myötätuntoni sinulle ,olet joutunut kohtaamaan mitä suurimman vääryyden. Avokkisi lienee nuori ja erittäin tyhmä, tekojen seurauksia ajattelematon ihminen. Tämä kokemus opettanee häntä.
Tosiasioiden selvittäminen on ensimmäinen tehtäväsi. Epäilet raskauden alkaneen samaan aikaan, kun avokilla oli salasuhde. Toivottavasti avokkisi tajuaa vihdoinkin puhua sinulle totta tekemisistään? Jos epäilet että tyttö ei edelleenkään puhu totta, voisit harkita sitä että menet keskustelemaan hänen vanhempiensa kanssa asiasta. Jos he ovat fiksuja, he ohjaavat tyhmää tyttöään oikeaan tekoon, siis puhumaan totta.
Avoliitossa asuvan isän tulisi, ymmärrykseni mukaan, erikseen mennä tunnustamaan isyytensä. Vain avioliitossa syntynyt lapsen isäksi kirjataan automaattisesti aviomies, olen ymmärtänyt. Mutta aivan varma en totuudesta ole, ota selvää.
Asia lienee sellainen, että jos et tunnusta isyyttä vapaaehtoisesti, sinut ja/tai tuo toinen mies kutsutaan testeihin, jossa isyys lopulta varmistetaan 100%. Tämä testi lienee oman tulevaisuutesi ja mielenrauhasi kannalta joka tapauksessa tärkeä tehdä, vaikka luottamus tyttöön palautuisi ja voisit olla varma isyydestäsi ilman. Mutta pieni epävarmuus voisi kiusata mieltäsi loppuikäsi, ilman testiä.
Pyydän sinua harkitsemaan lääkärissä käyntiä, terveyskeskuksen yleislääkäri ohjaa eteenpäin, kun kerrot hänelle tilanteesi ja mielialasi. Jos huono lääkäri, tai siis sellainen, joka ei ymmärrä sattuisi kohdellesi (esim ulkolaisenen joka ei ymmärrä sanomaasi) varaa uusi aika itsellesi yksityiseltä lääkäriasemalta, ja pyydä varausta tehdessäsi että pääset vanhemman, suomalaisen mieslääkärin vastaanotolle. Oma tilanteesi on vaikea, luule että olisi hyvä jos hakisit itsellesi ammattiapua, sillä luulen että henkisesti kokemasi voi olla niin raskas asia, että olisi hyvä että saisit tukea, sellaista joka ei ole liian läheistä, mutta joka on osaavaa. Suomessa on onneksi paljon apua tässä.
Sydämen asioista en osaa neuvoa. Yritä kuunnella itseäsi, omaa sydäntäsi, sitä mitä sinä itse haluat tehdä. Jos sinusta on todella paha olla avokin kanssa yhdessä asumassa nyt, muuta pois. Jos haluat jäädä hänen kanssaan suhteeseen, jää, mutta suosittelen silloin pariterapiaa, tämän vaikean asian ylipääsemiseksi. Yleislääkäri osaa neuvoa eteenpäin siinäkin.
Rinta pystyyn, mies, et ole tehnyt väärää ja kuulostaa siltä, että toimit kuin mies. Voit olla ylpeä itsestäsi, mitä olet ja mitä teet, suuressa vääryydessä mitä kohtasit. - isä itsekin.
Ei kannata tunnustaa lasta ilman varmuutta isyydestä. Elikkä kiellät isyyden, jolloin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin selvittää se isyystestillä,mikäli nainen haluaa että saa ruokot.
Tässä vaiheessa olisi muutenkin hyvä sauma jättää nainen, koska lapsen kanssa eläminen on rankkaa. Siihen prässiin ei kannata lähteä arvottoman naisen kanssa ja toimimattomassa parisuhteessa.
Tosin sen verran voit jatkaa suhdetta, ettei voi lähteä salasuhteen perään eli olet vielä maisemissa muutaman kk, mutta et hoida kummiskaan mitään isän velvollisuuksia ja sitten lähdet kävelemään.
Yh-elämä on kenkkua ja se olisi tuolle naiselle ihan oikein. - voi voi sua
Joo kuule, isyystestin teetät sitten kun se on syntynyt. Tiedän yhen tapauksen jossa nainen sai lapsen ja mies epäili ettei ole hänen. Facebookissa sitten kertoili et muija sai lapsen toisen miehen kanssa.
- oma mies suostui
Ehdottomasti dna-testiin ennen kuin pistät nimes yhteenkään paperiin. Nainen haluaa maksumiehen lapselleen ja miehen sukunimen. Säälittää monet miehet jotka lankeaa naisen virittämään ansaan ja uskoo naisen vakuuttelut. Älä suostu maksumieheksi.
- keneltä kysyn
Kiitos kun sain hyviä neuvoja. Eilen illalla heitin Tarjalle epäilevän lauseen lapsesta ja kuulin heti vihaiset kommentit. Sanoin , että kuinkahan paljon lapsella on minun geenejä. Tänään töihin tuli Tarjan suvulta haukkumisryöppy , ettäs kehtaat epäillä avokkis lasta toiselle miehelle. Sanoin etten ole syyttänyt häntä mistään. Tarjan siskot haluaa tulla illalla kylään ja minua kuulustelemaan sanonnasta , niin avokkini ilmoitti äskettäin. Minua kun alkavat tenttaamaan niin hyvin äkkiä löytävät itsensä oven ulkopuolelta.
Mulla vahvistu teidän monen neuvo , että teetän DNA testin syntymän jälkeen ja jos tulos on mitä vahvasti epäilen , niin otan pitkät.- Akka pihalle
Siis jos tuo akka on pettänyt sua, niin tuskinpa teidän suhteessa on hirveesti luottamusta jälellä? Suhde josta luottamus on mennyt on sama kuin auto, josta irtoaa rengas moottoritiellä.... Jatkaisitko matkaa tuommosella autolla? Tuskin. Miksi jatkat suhdetta tuommosen vosun kans? Tässä maassa on olemassa ihan tervepäisiäkin naisia, miksi jäädä riutumaan tuommosen rinnalle..? Sinuna potkisin akan pihalle samantien, kun lapsi syntyy, niin siinä vaiheessa isyystestit. Mikäli lapsi on sun, voit olla vanhempi lapselles ILMAN suhdetta pettävään akkaan. Lapsella on oikeus isäänsä, isällä on oikeus lapseensa ja isällä on myös oikeus onnellisuuteen, jota luottamukseton suhde ei todellakaan tuo.
Näille "kuulustelemaan tuleville siskoille" kannattaa muuten sitten lyödä faktat pöytään: Sanot suoraan, että akka on pettänyt sua toisen miehen kanssa just raskaaksitulon aikoihin ja näin ollen SINÄ et katso olevas millään tavalla velvollinen vastaamaan mihinkään syytöksiin. Jos jotakota pitää kuulustella, niin kuulustelkoot sitä siskokultaansa... - Neuvo huomiselle
Jos sukulaiset saapuvat, voisit sanoa että koska te tulitte kotiini, niin kuunteletteko te minua nyt, koska sinulla on puheoikeus omassa kodissasi. Sitten kerrot tosiasiat. harjoittele etukäten, mitä sanot, on oikeutesi kertoa heille se mitä tiedät uskottomuudesta. Sen jälkeen sinun ei ehkä tarv tse olla tentattavana ja voit puheesi jälkeen jämäkästi pyytää vieraita poistumaan kodistasi.
- keneltä kysyn
Joo eilen illalla sitten vaimoni sisaret saapuivat )2 siskoa 1 veli) ja aloittivat tentit. Kerroin faktat mitä tiesin ja sanoin , että en syytä vaan epäilen ja teetän DNA:n
( kuten teiltä sain täältä sivulta tietoa). Tilanne meni siihen kun pyysin heitä poistumaan niin vaimon veli kävi minuun käsiksi ja painihan siitä tuli. Kyllä minä tiesin kumpi sen voittaa koska harrastan aktiivisesti voimalajeja. Siskot menivät jo ulos ja oikein paiskasin avokkini veljen ulos. No vieraat lähtivät ja poliisi tuli paikalle , olin yllättynyt. Onneksi avokki selitti tilanteen. Juttelin niitten kanssa , että
minä jouduin laittamaan miehen ulos kun kävi käsiksi eikä muuten osannut ulos.
Tämä avokin veli oli käynyt valehtelemassa , että olin syyttä käynyt pihalla kimppuun. Vahvistuu koko ajan , että lähden ja jätän avokin helmikuussa.- Reipas meininki
No jopas on perhe.... sattuuko tuolla porukalla olemaan joku "uskonlahkotausta", vai muutenvaan sekopäitä koko sakki? Uskonlahko tulee mieleen ensimmäisenä hoitokokouksineen.... Sinuna en oottelis helmikuuhun asti, eiköhän tuossa ole jo ihan tarpeeksi, vai haluatko ihan tosissas jatkaa elämää tuommosen "perhelahkon" otteessa?
- Ou nou
Reipas meininki kirjoitti:
No jopas on perhe.... sattuuko tuolla porukalla olemaan joku "uskonlahkotausta", vai muutenvaan sekopäitä koko sakki? Uskonlahko tulee mieleen ensimmäisenä hoitokokouksineen.... Sinuna en oottelis helmikuuhun asti, eiköhän tuossa ole jo ihan tarpeeksi, vai haluatko ihan tosissas jatkaa elämää tuommosen "perhelahkon" otteessa?
Oy nou. Sivustaseuraajaa jo naurattaa, mutta vakavasti. Olet tainnut joutua täysin sivistymättömään sukuun. Koulujakäymätöntä slummiporukkaako ne on? Alkoholistivanhemmatko? Fiksut ihmiset kasvaisivat lapsuudestaan, huonostakin, ulos ja oppivat toimimaan kanssaihmisiään kohtaan hyvällä käytöksellä. Tappeluun ryhtyminen toisen kodissa ja poliisille valehtelu kertoo samaa, minkä tyttöystäväsi jo todisti. Näillä ihmisillä ei ole kykyjä toimia rehdisti ja fiksusti. Kuulostaa siltä että oikea tapa on poistua, maailma on täynnä kunnollisia ihmisiä ja hienostikäyttäytyviä naisia, mihin ei tunnu kuuluvan tämä porukka.
- Sivistymätön
Ou nou kirjoitti:
Oy nou. Sivustaseuraajaa jo naurattaa, mutta vakavasti. Olet tainnut joutua täysin sivistymättömään sukuun. Koulujakäymätöntä slummiporukkaako ne on? Alkoholistivanhemmatko? Fiksut ihmiset kasvaisivat lapsuudestaan, huonostakin, ulos ja oppivat toimimaan kanssaihmisiään kohtaan hyvällä käytöksellä. Tappeluun ryhtyminen toisen kodissa ja poliisille valehtelu kertoo samaa, minkä tyttöystäväsi jo todisti. Näillä ihmisillä ei ole kykyjä toimia rehdisti ja fiksusti. Kuulostaa siltä että oikea tapa on poistua, maailma on täynnä kunnollisia ihmisiä ja hienostikäyttäytyviä naisia, mihin ei tunnu kuuluvan tämä porukka.
Kouluja käymättömätkään normaalit ihmiset ei käyttäydy noin, tervepäisyyttä ei hankita koulutodistuksilla.... enemmän tuo touhu vaikuttaa joltain pahasti luonnevikaisen yhteisön meinigiltä, kuten tuossa aikaisemmin jo viitattiinkin uskonlahkoon, tai muuhun vastaavaan. Voihan toki kyseessä olla varsin vahvat mielenvikaiset perintötekijät omaava suku. Olipa taustalla mikä tahansa, niin tuohon sakkiin ei kannattaisi jäädä katselemaan ja odottelemaan, mitä huominen tuo tullessaan...
- Kerro kuulumiset
Onko tullut mitään uutta? Vieläkö akan sukulaiset ahistelee? Tekivät rikosilmoituksen ja joudut käräjille? Entäs akka, vieläkö se majailee sun nurkissa? Mun mielestä tuo joutais kyllä sukunsa pariin, vaikuttaa just yhtä sekopäältä kuin sisaruksensakin...
- keneltä kysyn
Akka majailee vielä 5.1 .2013 saa asunnon johon tehdään remppaa nyt.
Aikoi viettää uudenvuoden juhlat kavereiden kanssa luonani. Hän kertoi ,että kun
on luvannut veljensäkin tulla onko sinulla mitään sitä vastaan. Sanoin , että tämä
seko veli ei minun asuntoon saa tulla taikka soitan polisit. Peruivat rikosilmoituksen polisi oli sanonut , että toisinpäin tämä olisi mentävä , että minä tekisin. Vaimollani on muuten akateeminen koulutus.- Njhjblhhbytpfe
Musta toi jengi kuullostaa aika sekopäiseltä sitäpaitsi valehtelijoita sisko ja veli.
Musta tuntuu siltä että ne käyttää menetelmää "hyökkäys on paras puolustus"
Voit helposti tsekata lasketusta päivistä 40 viikkoa takaperin. Raskaus lasketaan viimeisistä kuukautisista eli oikea raskaus on noin 38 viikkoa eli ovulaatiosta. Plärää kalenteria ja muistele oletko nussinut noilla tienoilla muijaasi.
Musta on sen verran tulehtunut toi suhde että mieti vakavasti plan B:tä - Hjvujjvg
Tiedätkö jätkän kenen kanssa nussi. Laske päivät ja onnittele isukkia.
- Nähty ja kuultu on
Onkohan sillä "oikeasti" mitään kämppää varattuna? Yleensä tuommoset sekopäät keksii vaikka mitä kiemuroita, ettei niiden tarvis lähteä... esim se "remontti" voi olla ihan vaan ajan pelaamista, että sinä aikana tulisit katumapäälle jne... ja se "remontti" todennäköisesti yllättäen venyy, eikä siihen kämppään pääsekään tammikuun alussa.. blaa blaa blaa.. näitä selityksiä on nähty ja kuultu, ne on kaikki sitä yhtä ja samaa peliä.
Potki akka pihalle viimestään tammikuun alussa, oli se "remppa" valmis taikka ei. Onhan sillä liuta sisaruksia ja ilmeisesti vanhemmatki, menkööt niiden nurkkiin, SINÄ et ole velvollinen hyysäämään sua pettänyttä vosua, huolehtikoon omaiset omistaan, ellei se itse osaa itsestään huolehtia. - just joooo
Njhjblhhbytpfe kirjoitti:
Musta toi jengi kuullostaa aika sekopäiseltä sitäpaitsi valehtelijoita sisko ja veli.
Musta tuntuu siltä että ne käyttää menetelmää "hyökkäys on paras puolustus"
Voit helposti tsekata lasketusta päivistä 40 viikkoa takaperin. Raskaus lasketaan viimeisistä kuukautisista eli oikea raskaus on noin 38 viikkoa eli ovulaatiosta. Plärää kalenteria ja muistele oletko nussinut noilla tienoilla muijaasi.
Musta on sen verran tulehtunut toi suhde että mieti vakavasti plan B:tä"Musta toi jengi kuullostaa aika sekopäiseltä sitäpaitsi valehtelijoita sisko ja veli."
No eipä tuo aloittajakaan ihan täysipäiseltä tekstin lauserakenteiden ja sanavalintojen perusteella vaikuta.
Samanlaista omituista tekstiä sain aikoinani nettitreffeiltä eräältä naiselta, joka paljastui kyllä sitten aivan täydellisen omituiseksi tapaukseksi. Siinä rajalla olisiko voinut sanoa hulluksi.
- keneltä kysyn
Moi kaikille. Avokkivaimoni sitten muuttaa 5.1 pois oli tilanne hänen kohdallaan mikä vain. Tarja sanoi , että voidaan vielä viimeinen uusivuosi juhlia ja kutsuin veljeni mukaan koska siitä oli ennen puhetta, Olen kutsunut oman veljeni joka
on poliisi ja kerroin , että Tarjan veli on tulossa vaikka olen kieltänyt häntä. Veljeni sanoi , että sinun pihalle ei voi astua koska olet kieltänyt ja avokkisi ei voi häntä kutsua koska talon omistaja olet sinä. Tämä avokin veli oli tutuille selittänyt kuinka hän antaa turpiin siskon miehelle (minulle) Saa nähdä miten tämä uusivuosi vaihtuu.- Faktoja pöytään vaan
Tulipa sitten uudenvuoden pippaloissa mitä farssia tahansa, niin latele tyynen rauhallisesti faktat pöytään kuka on pettänyt ja ketä. Eiköhän farssit lopu heti alkuunsa....
- täti monica
No on sulla tuuria jos kerran on poliisi omasta takaa. Ei sinun tarvitse tosiaan uutta vuotta aloittaa tappelemalla ??
Avoliitossa ei tarvitse isyyttä myöntää ja silloin tehdään dna testin ihan automaattisesti .
Kun ette ole asuneet yli 5 v yhdessä mikään muukaan yhdessä asumisen sääntö ei päde joten ei voida vierittää kannettavuuksia kun ette avioliitossa kerran ole. Sattuuhan noita että isä on eri kuin lapselle on ilmoitettu.
Sukulaistyttö teki kanssa rakkautensa kanssa lapsen kunnes selvisi että ei se isä ollutkaan. Oli juuri sillä viikolla vähän kärhämää ja pientä eroa joka johti sitten konkreettisiin seurauksiin. No ero siinäkin lopulta tuli mutta nyt on siis väärä isi tunnustanut ja maksaa ne 18v elareita.
Elämä ei aina ole tasa arvoista. - keneltä kysyn
Moi. Uusi vuosi tuli ja meni. Oltiin veljeni kanssa ampumassa raketteja illalla
ja kuinkas sattui avokkini veli tuli kaverinsa kanssa taksilla pihaan. Huusin Tarjalle kuka tuli taksilla hän kertoi , että veli ja hänen tuttavansa.
Sanoin veljelle , että nyt
se hamppi tuli. Hän änkes takapihalle tuttunsa kanssa ja avasi viinapullon kerroin , että älä täällä avaa. Hän alkoi isottelemaan minä pyysin häntä poistumaan tontiltani. Veljeni meni käymään varaston takana ja kohta tuli kertoi , että teille tulee kohta taksi jolla jatkatte matkaa.
Ei ollut monta minuttia kun poliisi auto tuli pihaan. Poliisit tulivat takapihalle ja veli kertoi heille , että olen kieltänyt heitä tulemasta pihalleni ja eivät usko. Äijät joutu kummatkin rautoihin ja viettivät yön putkassa. Avokkini alkoi huutamaan , että pitikö soittaa Poliisit koska veli olisi vain halunnut viettää uutta vuotta kanssamme. Kerroin avokille etten kaipaa veljesi seuraa ollenkaan. Hän oli kertonut uutena vuotena veljeni vaimolle , ettei minun epäily ole turhaa joten lapsi ei ole minulle. Kyllä vaistoni on ollut jotenkin oikeassa. Onneksi avokki muuttaa lauantaina pois. Minun varmaan täytyy sarjoittaa lukot uudelleen, koska en voi tietää kenelle hän on kopioinut avaimia. Pitäisi laittaa kamera etupihalle mutta minkälainen se pitäisi olla.
Minä huokaan helpotuksesta kun avokki muuttaa pois ja saan lähteä tavallaan puhtaalta pöydältä taas.
Hauskaa uutta vuotta vaan kaikille tänne kirjoittajille, auttajille.- Jösses sentään
Todella "tasapainoista" sakkia tuo avokin perhe.... onneksi pääsit niistä =)
- Uskoo ken tahtoo
Uudenvuodenaattona soitit poliisit, ja ne ehtivät pihaan muutamassa minuutissa. Jopas jotain...
- Wau, taas oikea teko
Ap, olet oikea mies. Rehellinen, vahva ja tinkimätön, kova jätkä. Minä ihailen sinua. Pelkkien kirjoitustesi ja kertomasi perusteella, olen naisena aivan ihastunut. Älä sorru kyynisyyteen yhden h**n vuoksi, jatka rehellistä ja suoraa linjaasi.Tulet löytämään itsellesi arvoisesi naisen, rehellisen ja uskollisen. Meitä on, usko pois, ja sinunlaisiasi miehiä me etsimme.
- hyvä ratkaisu
Surullista etta teidän kertomuksenne näin päättyi. vaan uskon että olet tehnyt oikean ratkaisun, että eroatte. Tietenkin koskee jos ei tiedä onko lapsi sinun vai ei.
Mutta tällainen äiti ei ole sopiva äiti, eikä sopiva vaimo sinulle.
parempi että menee lusimaan sen salarakkautensa luo, ja sinä saat oman elämäsi takaisin.
- keneltä kysyn
Mioi, ihanaa avokkini Tarja muutti tänään pois luotani. Tarjan seko veli tuli autolla pihaan ja sanoi tulevansa muuttamaan siskon kanssa. Kerroin hänelle , että vie autosi minun pihalta äkkiä pois ja korjaa omat luusi äkkiä pois minun pihalta. Hän alkoi lässyttää sanoin , että voin soittaa polisit tänne. Sanoin ettet minun asuntoon astu jalallakaan ja häivy. Tarja huusi minulle , että kyllä saa tulla kantamaan minun tavaroita sanoin , että minä ja tuttava kannetaan ja sinulla ei ole paljon kannettavaakaa. Tarjan veli norkoili tienpäällä kävelin hänen luokse ja sanoin , että älä tule tänne enää soittamaan suutasi. Kerroin vielä , että minun pihaan kun astut niin enää et osaa omin avuin pois.
- naurettava ap tai
PROVO!
- naurettava ap tai
PROVO!
- Onnea jatkoon
AP, tsemppiä ja onnea uuteen elämääsi. Kun lusikat on jaettu, pistä kaikki välit poikki, asioidenhoitoa lukuunottamatta. Jos viha ja raivo ei laannu, uni tms vaikeuksia on, käy lääkärissä, kuten neuvoin aiemmin.
- keneltä kysyn
Moi, 2.2.2013 syntyi lapsi ja Tarja soitteli laitokselta katsomaan häntä ja lasta
kävin katsomassa tyttövauvaa ja heti tuli ulkonäöstä mieleen ettei lapsi ole minun. Juttelin lääkärin kanssa , etten tunnusta lasta ja epäilen sen olevan toiselle miehelle. Lääkäri järjesti minulle näytteen ottoajan ja menin sinne. Tänä aamuna
lääkäri soitti , että kokeet näyttä siltä ettei lapsi voi olla sinulle.
Onnea vaan Tarjalle ja hänen lapsensa isälle.- Valhee
Isyystestiä ei tehdä vastasyntyneestä.Keksi parempia satuja!
- Perheenisä
Jumaleissa mikä setti sulla... no huhuh. Olet kyllä aika suorin selin vetänyt koko kierroksen kotiin... hyvä äijä, miehenvaistolla maaliin.
"Meidän muiden" ongelmat ja kuviot tuntuu kyllä aika köykäisiltä pikkuongelmien nipertelyiltä tuohon verrattuna.
Saat paremman. Se vain vie aikaa. - Onnea, uusi isä!
Onnea paljon täältäkin tuntemattomalle isukille! "Katkerana petettynä" en voi olla hihitelemättä yksinäni, sillä toivon NIIN että uusi isukki olisi tapapettäjä, härski, kakkospan*llaan muille äijille kukkoillut tyyppi. Tarja sai mitä ansaitsi, elatusmaksuja karkaava isä olisi kyllä sopiva jatko hänen omille elämänvalinnoilleen.
AP - kaikkea hyvää jatkoon sinulle! - keneltä kysyn
Kiitos kaikille tukijoilleni. Rehellisesti sanoen kyllä tämä prosessi vei voimia ja olin välillä epäuskoinenkin jos se ei ole totta miten sitten. Exän suku olisi ollut riemuissaan jos olisin ollut väärässä epäilyksieni kanssa , mutta olinpas oikeassa. Tuttavat ovat soitelleet ja tulevana viikonloppuna pidämme pirskeet.
Selvisi , että tämä Tarjan lapsen isä on avioliitossa, huh,huh.- Loogista
Arvelinkin, että Tarjan lapsen isä on avioliitossa, tai muutoin huono mies. Juuri se oli ainoa järkevä selitys, miksi Tarja yritti hanakasti valehdella sinut isäksi. Tiesi että lapsen biolgisesta isästä ei ole oikeaksi isäksi, sen sijaan sinä olet kunnon mies, ja joskus, uskon, myös hyvä isä.
- geenipaholainen
IOnhan näitä surullisia juttuja. Itse olen avo vaimoni kanssa asunut 3 vuotta.
Avokkini on monesti pyytänyt , että aletaan tekemään lapsi. Olen sanonut (keväällä),että yritetään vuonna 2013. Olen siirtänyt taktillisesti lapsen hankintaa
kun avokkini jäi pitkästä salasuhteesta kiinni alkukesästä. Sitten avokkini ilmoitti heinäkuussa , että on raskaana olin yllättynyt asiasta. Hän oli tullut raskaaksi keväällä jolloin meillä oli kriisi meneillään hänen salasuhteestaan.
Mielenkiinnolla odotan helmikuuta 2013 ja lapsen syntymää. Olen kyllä tällä hetkellä lähes varma ettei se voi olla minulle.
Ja nyt sitten tulet hurraamaan palstalle ,ettet ole lapsesi oikea isä .
Vikkonloppunako oikein pidetään pirskeet peteyksi tulemisen johdosta.
Vei sitten kovasti voimia -)Uskomatonta jorinaa. - get a life
Sulla on kulunut monta iltaa näitä juttuja keksiessäs. Eikö ole muuta elämää? Aika säälittävää....
- Näitä näkyy
Johan geenipaholainen ehti tähänkin ketjuun kommentoimaan omalla erikoisella tyylillään! Eikä hän ole oppinut vieläkään käyttämään lainauksia kopioidessaan toisen kirjoittajan tekstiä.
Mikähän hän itse on naisiaan/miehiään, kun ohjeita riittää jokaiseen ketjuun?
Minusta keneltä kysyn-tyyppi vaikuttaa ihan uskottavalta ja ihan normaalilta petetyltä ihmiseltä.- Paheksun
Geenipaholainen (kuten ap myös) ovat hienoja kommentoijia ja antavat naisille, joita suurin osa täällä lienee, hyvää miesnäkökulmaa. Olen heille kiitollinen, ja paheksun pilkkaasi ja ivallista arveluasti hänen persoonaansa kohtaan. Jos et tiedä, vaan arvaat, niin älä ainakaan omassa arvauksessasi ivaa, sellainen osoittaa nimittäin tyhmyyttä.
- kyllästynyt n
Tämä geenipaholainen jollain tapaa päästään vialla.Kopioi miden tekstejä kaikissa mahdollisissa ketjuissa
- get a life
Tää sama tyyppi on kirjoitellut monille palstoille näitä juttujaan. Niissä on aina joku Marja, Tarja, Keijo tai Mara. Tyylin tunnistaa samoina toistuvista kielioppivirheistä, sellaisista, joita ei pitäisi olla peruskoulun läpäisseellä henkilöllä.
Mutta huvinsa kullakin. Tai ongelmansa, riippu kai katsantokannasta. - epätotuus
Isyystutkimus on oikeusgeneettinen toimenpide, joka tehdään lastenvalvojan tai oikeusistuimen määräyksestä osana isyyden tutkimusta.
"Juttelin lääkärin kanssa , etten tunnusta lasta ja epäilen sen olevan toiselle miehelle. Lääkäri järjesti minulle näytteen ottoajan ja menin sinne."
Synnytysosaston lääkäri ei näin koskaan toimi. Keksitty juttu, ainakin tämä osa.- Keksittykö?
"Keksitty juttu". Ehkä haluat todella kovasti uskoa näin?
Lukijoiden joukossa lienee pettäjiä, jotka tämän luettuaan pelkäävät niin, että itsepetoksellisesti selittävät itselleen, että tätä *e i v o i* tapahtua.
Annan heille ilmaisen vinkin. Ex-mies oli ostanut itse ehkäisypuikkoja, oli peloissaan upotellut niitä salaa naisten selän takana näiden... - epätotuus
Keksittykö? kirjoitti:
"Keksitty juttu". Ehkä haluat todella kovasti uskoa näin?
Lukijoiden joukossa lienee pettäjiä, jotka tämän luettuaan pelkäävät niin, että itsepetoksellisesti selittävät itselleen, että tätä *e i v o i* tapahtua.
Annan heille ilmaisen vinkin. Ex-mies oli ostanut itse ehkäisypuikkoja, oli peloissaan upotellut niitä salaa naisten selän takana näiden...Ei ole totta tuolta osin, minkä mainitsin isyystutkimuksesta.
Isyystutkimusta ei tehdä synnytyssairaalassa. ei vastasyntyneeltä siis.
Tutkimuksen valmistuminen kestää yleensä noin kaksi viikkoa. Yms mahdottomuusksia sisältyi tähän kertomukseen.
Muuhun en tietenkään ota kantaa, mikä totta ja mikä ei. - .Totta
epätotuus kirjoitti:
Ei ole totta tuolta osin, minkä mainitsin isyystutkimuksesta.
Isyystutkimusta ei tehdä synnytyssairaalassa. ei vastasyntyneeltä siis.
Tutkimuksen valmistuminen kestää yleensä noin kaksi viikkoa. Yms mahdottomuusksia sisältyi tähän kertomukseen.
Muuhun en tietenkään ota kantaa, mikä totta ja mikä ei.Olet oikeassa.
- eihän hän
Terveisiä Ap.lle olet varmasti väsynyt näihin muutamiin solvaaviin kirjoituksiin.
Ihmettelen näitä muutamia haukkujia kun ihmisellä on tällainen hätä , niin nämä muutamat joka sivulla haukkuu jokaista kirjoitusta. Epätotuus näyttää provosoivan vähän jokaisella sivulla toisten kirjoituksia.
Eihän AP edes sanonut kelle lääkärille synnärin lääkäri järjesti ajan.
nim.epätotuus kirjoitti)
Synnytysosaston lääkäri ei näin koskaan toimi)) - kummallista
Mikä saa jotkut keksimään tällaisia juttuja? Koska tuo isyydentunnustamisosuus on selvästi valhetta, on vaikea uskoa että muukaan tarina on totta.
Uskottomuus herättää niin kiivaita tunteita, että ei ajatella enää ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725