Ärsyttää kun kaikenmaailman kakarat kadulla huutelevat perään. Yksikin manne sanoi, että mitä tyttö, vaikka varsin hyvin tietää minun levan mies. Sanoi tyttö, koska minulla on poninhäntä. Minä en provosoi ketään, olen bodari, vaikka se ei ehkä ulospäin näykään. Minussa asuu bodarin sielu. Olen päättänt, että tästä lähin huutelijat ei jää rankaisematta vaan annan nyrkin paukkua, nuppiluuta ohtaan, munavelliä kauluksille, annan heidän maistaa omaa lääkettään, mitä alkoivat minulle, minullakin on rajani vaikka hyvähenkinen ja sydämminen mies olenkin.
Annan nyrkin laulaa
Mies jota haukutaan
6
182
Vastaukset
- Erno ernoerno
Oikee meininki, kaikenmaailman huutelevia manneja ja hiphoppareta, mummonhakkaajia ja sylkijöitä, pataan vaan, että oppivat elämään siveellisesti!
- badass?
ei ei ei näin, tota menoo sä oot sairaala kunnos ku joku huutelija onki vähä sua ronskimpi jäbä
- antaa nyrkin laulaa
päihin lapsia ja mummoja. isompia varotaan ja hakataan taas sit kaappien naisia!
- Kunfu mies
Mummoja ei saa hakata!!!!!!
Mutta jos vetää kierrepotkulla, ni se on siistiä :D- .........
Johtuuko muuten Pieksämäen nimi siitä, että ne on syntyny pieksämään?
t. Koskenkorvalainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996