Treffineitsyt, miksi?

baariperhonen

Eihän tämä nyt varsinainen ongelma ole, mutta syystä tai toisesta mä en oo koskaan päässy treffeille. Miehiä kuitenkin ollu ja pitempikin seurustelusuhde mutta kunnon treffit on jääny välistä, kun seurustelun päätyttyä on ollut vain noita yhdenillan-juttuja. Sitten saa lueskella cosmopolitanista yms. treffivinkkejä eikä oikeastaan osaa samaistua niihin. Onko treffit katoava luonnonvara vai oonko vaan lahjakkaasti onnistunu välttää treffailevat miehet? Tai ehkä se on vaan ikä. Kohtalontovereita?

9

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kandee muistaa

Elämä on laiffii!!!

• No unohda ainakin nuo Cosmopolitanin ohjeet ja käytä mieluummin kaupunkilaisjärkeä kun mietit treffejä .Tai oikeastaan älä mieti vaan tee niinkuin fiilis ja järki sanoo,niin eiköhän se hyvin mene;-)

• baariperhonen

Joo ei mua treffit huoleta, kyllähän niistä selviää muttakun ei oo koskaa semmosille päässy :D:D

• No lähetä priva-
      viesti ja pyydä mua;-)

• baariperhonen

Nimimerkki innostaa :D

• Painopiste sanalla Ihana;-)

• Rohkeasti vaan nettideittailemaan. Sitä kautta nyt ainakin treffeille päätyy.

• 78ik78k7k8

Itsekään ei ole tullut treffailtua, siltikin päässyt naisen kanssa saman katon alle (ja sieltä pois). Ja tuntuu omituiselta että sitä pitäisi alkaa "harrastamaan", etenkin tuntemattomien ihmisten kanssa.

• Olen käynyt treffeillä vain yhden naisen kanssa ja olen kuitenkin jo 33 vuotias. Seurustelusta ei sitten olekkaan mitään kokemusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56