Mihin se kannattaa laittaa, eli missä pysyy parhaiten? Minkä verran ne maksaa? Onko tullut sivuoireita? Lähinnä ajattelen painonnousua, päänsärkyä, mielialanvaihteluja..
-kiitti:)))
ehkäisylaastarista...
3
420
Vastaukset
- nana
Muakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia ehkäisylaastarin käytöstä. Pysyykö se hyvin paikallaan? Oon syönyt e-pillereitä kolme vuotta, mutta ottamisajankohta töiden takia vähän heittelee (parilla tunnilla tosin, mutta otan siitäkin jo ihan hirmusta stressiä). Eli laasarin kanssa ei sellaista ongelmaa olisi ollenkaan. Onko muita, jotka on siirtynyt e-pillereistä laastariin?! Kertokaa kokemuksianne. Kiitti!:)
- nanna80
Löydätte molemmat paljon vastauksia e-laastarikysymyksiin, kun seuraatte tätä linkkiä ja niitä linkkejä joita löydätte tuosta keskustelusta :) En millään jaksa selittää uudelleen samoja asioita, mutta toivottavasti viitsitte lukea tuon linkin. T:tyytyväinen e-laastaroija :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=1500000000000010&posting=22000000004085556 - Bejbe*
Oon löytäny itelleni ihanan miehen ja Evran käyttö olis ajankohtaista, kunhan vaan sais ajan lääkäriltä. En oo ennen käyttäny kyseistä laastaria ja oon pohtinu sellasta että voiko sen iskee vaikka käsivarteen kiinni heti kun on apteekista sen hakenu vai tarviiko ootella esim. mekkojen alkua tai loppua ja vasta sillon laittaa. On ehkä tyhmä kysymys mutta kun en tiedä :D Helppikää siskot, jooks? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746