Kaipaus
Sinua kaipaan.
Sinut viereeni haluan.
Sinun tuoksusi täällä leijailee,
vaikka sinua ei näy.
Sinua kaipaan.
Toivon, että kohta saapuisit viereeni.
Sinun kosketuksen tahtoisin tuntea.
Illalla sinua ajattelen ja silmäni ummistan. Saavut taas viereeni.
Aamulla auringon ensi säteet vie
sinut taas luotani pois.
Sinua kaipaan. Sinut tahdon uudelleen
elämääni. En koskaan sinua tahtonut luopua,
niin vain uskoin paremmksi.
Sinua kaipaan ja
tulen aina kaipaamaan.
--------------------------------
Sinua ajatellen.
Sinua ajattelen.
Siitä kauan on,
kun sinut näin.
Erosta selvinyt kai,
mut tunteeni on sama vain.
Tahdon sinut vierelleni
ja elämääni.
Järki sanoo, ettei ole viisasta,
mutta tunteet sanoo toista.
Tiedän vaan,
että se reiän kaivertais,
mutta yksinkään helppoa ole ei.
Sinua ajattelen, vaikka en sais.
Sinusta unelmoin, vaikka en tahdo.
Vai tahdonko?
Mitkään sanat eivät voi enempää kertoa tunteistani. Toivoisin,sinun lukevan ne,ja saavan tietää kuinka minä sinua ikävöin,yhtä paljon kuin aina ennenkin. Luulet,minun unohtaneet sinut,kyyneleet poskillani kertovat aivan toista...
En vain osaa sinua unohtaa....
6
1556
Vastaukset
- Peukaloinen
...ajatus on energiaa,
valkeaa energiaa..
lähetä viesti kera pienten enkelten..
tuuleen käänny, huuda kaipuusi matkaann..
elämä on yllätyksiä täynnä.. jos uskaltaa :-) - lukija
olet ja ketä kaipaat?
- Niiskuneiti
...Niiskuneiti ja kaipaan kultaani takaisin.
- niin
samoilla tunteilla ikävöin erästä todella paljon,en tiedä ikävöikö hän minua samalla mitalla...toivon niin
- ihanasti
kirjoitettu..kertoo juuri tuosta meidän tunteiden sekamelskasta, Mut jätettiin jokun kuukausi sitten, ja nyt olen toipunut mielestäni jo paljon, ja hyväksynyt etten edellisen vaimoni kanssa jaa tulevaisuuta..on ihanaa kun itselläni on kadonneet pahimmat mustasukkaisuuden ja katkeruuden tunteet, on olemassa enää kuin kaunis kaipaus..vaikea selittää, vaikka exälläni oli rinnakkaissuhde, niin minä muistan suhteestani niitä kauniitakin asioita,ja myös niitä vaalin.
Ja nyt tiedän että vaikka exä tulisi ja pyytäisi niin en ikinä palaisi hänen luokseen, pyrin vain olemaan yhteisille lapsillemme mahd. hyvä isä kuin pystyn ja auttamaan kun tarvitaan.
Nyt on aika rakentaa omaa tulevaisuutta, pikkuhiljaa, ei ole kiire, ei pakota, ei määrää kukaan. Saa olla oma itsensä, vaikka jokin kolkka päästä kaipaa parisuhteen turvallisuutta, niin silti järki sanoo jatka omillasi.
Tässä haluan sanoa exälleni, että vaikka meidän 9v liitto päättyi, niin kiitos pojistani ja on ihanaa että pystytään ja yritetään pitää lastemme arki mahdollisimman samanlaisena ja turvallisena kuin parisuhteemme aikana.
Kun te perheelliset eronne kipeinä hetkinä teette ratkaisuja, ottakaa lastanne kädestä ja katsokaa silmiin..sitten ymmärrätte keitä varten olette olemassa..vaikkette sitä olleet kumppanillenne.
Mukavaa syksyä ja voimia, meitä on monta täällä Suomessa samoissa tunteiden hässäköissä, ei katkeroiduta..on parempi tuntea välillä tuskaa, kuin olla tuntematta mitään..mistä sitä tietäisi miltä hyvä tuntuu jos ei tunne edes pahaa...
T: M30 - star
kyyneleet valuivat poskiani pitkin kun luin ton.. mä rakastan kans yhtä ihmistä niin paljon, et sydämeen sattuu liikaa.. on niin kauhee ikävä.. mut mä sain yhen neuvon.. "aika parantaa haavat, ja toisilla siihen menee pari päivää, toisilla pari kuukautta tai jopa monta vuotta.. älä luovuta!!! pärjäämisiä sulle..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648