Suhde ex:n kanssa

Tyytyväinen mies

Olin hieman alta 40 vuotias ja olin ollut monet vuodet sinkkuna, kun tapasin hänet, kuka vei jalat altani, kaksikymppisen sulottaren. Olin kuitenkin ennen hänen tapaamista tottunut sinkun elämään ja olin ollut varsin tyytyväinen elämääni, miksi epäilin pysyvän suhteen aloittamista. Suhde alkoi ja jatkui avoliittona, meille syntyi tyttö ja noin kaksi vuotta tyttäreni syntymän jälkeen elämämme muuttui rajusti, sulottareni ilmoitti, että on löytänyt uuden rakkauden itsellensä ja niinpä hän muutti pois luotamme uuden armaansa luokse. Jatkoimme elämäämme tyttäreni kanssa kaksistaan ja äitiä ei tuntunut kiinnostavan lapsen elämä pätkääkään.
Puolivuotta ex:ni lähdön jälkeen hän otti yhteyttä
ja kysyi, voisiko hän tulla käymään luonamme kylässä. Mietin hetken ja sitten myönnyin. Asia kehittyi siihen pisteeseen, että ex:täni tuli rakastajani, eli yhdessä petämme hänen nykyistä miestään ja seksimme on paljon parempaa, kuin koskaan yhdessäolomme aikana, mutta sen olen päättänyt, että yhteistä elämää meillä ei koskaan tule enää olemaan.

3

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo-o

Niiiiiin piti sanomani, että ennemmin vartioi kapallisen kirppuja, kuin huorahtavan akan.
      Sääliksi käy tytärtäsi, jolla on huorahtava äiti ja typerä isä, suorastaan tyhmä.

• vvvvvvvvv

Ootteko ajatellu, voisko tuon asian tehdä jotenkin VIELÄ vaikeammin?

• sade

Niin on minullakin ja tätä on jatkunut jo keväästä asti. Molemmilla oli uudet kuvioissa kun tämä salasuhde alkoi. Mun oli pakko tuolloinen suhde lopettaa kun exä tuli takaisin mun elämään. Exä jatkaa yhä uutta avoliittoaan ja käy salaa mun luonna. Miksi teen tätä? Tiedän ettei tässä ole mitään järkeä, mutta seksi on kivaa tutun ja turvallisen kanssa ja on mulla vielä häntä kohtaan tunteita jäljellä. Takaisin ei kuitenkaan olla palaamassa. Ongelmia oli niin paljon silloin. Nyt kun nähdään niin ei riidellä, puhutaan mukavia jne. Aika erikoista ystävyyttä, vai mitä? Hän ei kuulemma halua olla sillain tämän nykyisen kanssa. Kyse ei ole siitä, ettei saisi, vaan ei haluta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2547
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1650
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1518
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1208
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1051
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      964
    Aihe