Laitetaan kuva,

sggstrrr

49

1422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asus ihan ite

Komee muna. Suora. No mitäs oot mitannut tuollemitaksi ? Minusta tuo näyttää joltakin n. 16cm kalulta?

• höäx

Haista vitttu!! Voit verrata vaikka tuonne takana olevaan kaakeliin, niin reilusti päälle 20cm on!
        On tuo 28cm!! Ainakin!!

• sggstrrr
      • lollers!

Vyökotelo... :D

• Asus ihan ite

Kuten sanoin, niin notmaalia usompi 16cm tuo on!
        Nyt siis puhutaan oikeinmittaamisesta!!

• hxn sijainen
        Asus ihan ite kirjoitti:

Kuten sanoin, niin notmaalia usompi 16cm tuo on!
        Nyt siis puhutaan oikeinmittaamisesta!!

Eikö käännyt oikeeseen suuntaan ja eikö ole tarpeeksi pieni?

Kyllä olet Asus nolo tapaus...:(

Ja 16 on ihan "notmaali", mutta sinun on sitä vaikea hyväksyä ja ymmärtää. Tuo kullihan ei ole kuuttatoista lähelläkään. Yhtä kaukana 16:sta kuin sinunkin 11-senttinen. Mutta eri suuntaan, arvasit varmaan.

• ¤ 14 cm max

Ei mikään paksu laitos mutta pituutta on kyllä

• mikämikä

Ei tuolla saparolla nyt kannata oikeen henkseliä paukutella.

• sggstrrr

Paksuuden saa kun vertaa etusormeen tuossa ensimmäisessä kuvassa.

Mitä enempi pituutta niin sitä enempi se vääristää paksuutta. Jos lyhyt niin tottakai se näyttää silloin paksummalta. Ei käsittääkseni ihan saparon paksuinen ole. Moni nainen pelännyt, että ei mahdu sisään kun liian paksu. Ja on tiukkaa tehnytkin. Lisäksi jos ottaa lähikuvia niin saa kaiken näyttämään isommalta ja paksummalta, ja nämä eivät ole lähikuvia.

• ...

No tuota...eihän tuota kyllä paksuksi voi sanoa mielistelemälläkään..mutta pituus on monelle riittävä..abaut 18cm?

• Vaiiiii???
        ... kirjoitti:

No tuota...eihän tuota kyllä paksuksi voi sanoa mielistelemälläkään..mutta pituus on monelle riittävä..abaut 18cm?

Puhut nyt homoista?

• Vaiiiii??? kirjoitti:

Puhut nyt homoista?

Kyllä tuota paksuhkoksi voi sanoa. Jos keskipaksuus on 12-13 senttiä, niin tuo ylittää sen reilusti ja keskipituuden, 15-17 senttiä, usealla sentillä.

Eli iso kalu. Kateelliset vaiti...

Riittää hyvin homoille, kuin heteroillekin. Voisi jopa lesboille olla käypänen. Iso, eikä mikään kippura. Sellainen kullin pitää olla.

• kiitoos?

Voisitko vielä kertoa ympärysmittasi?

• Komian näkönen kullli. Asuskin heltyi normimittaiseksi kehumaan, mutta itse kulliasiantuntijana en tuota kyllä kehtaisi 16 senttiseksi sanoa. Yleensä Asus tarjoaakin kolmeatoista, mutta nyt ei ilennyt;)

Ainoastaan kateudesta punottava oululainen ei näe isoa kullia edes silloin, kun se on näkyvillä.

Aloittajalle parhaimmat onnittelut. Joitakin Luojamme on hellinyt reilulla kädellä.

Tuossa muutama hapan kommentti jo tulikin, mutta osaat niihin suhtautua, kun tiedät mistä se koon vähättely lähtee...

Hatunnosto kuvasta ja siitä, että annoit sen tänne raadeltavaksi:)

• liisiiiiiiiiiii

Harvinaisen tylsän näköinen kalu

• Tytötkin tietää,

että ylöspäin käyrä sen pitää olla. Suoralla ei tee yhtään mitään.

• hxn serkkulikat
        Tytötkin tietää, kirjoitti:

että ylöspäin käyrä sen pitää olla. Suoralla ei tee yhtään mitään.

Läskimahan alla piilevä pikkuinen ja haiseva yläkäyräkippura ei kolise...

Näköaistilla sitä ei edes löydä, mutta hajuaisti antaa jo parempaa vinkkiä. Hyi vitunvittu.

• sggstrrr
      • Dresssman

Onko tuo -78 syntymävuotesi vai ikäsi? Tyylistäsi päätellen ikäsi !

• knoppitietona
        Dresssman kirjoitti:

Onko tuo -78 syntymävuotesi vai ikäsi? Tyylistäsi päätellen ikäsi !

Asuskin tais olla ´78...

• knoppitietona kirjoitti:

Asuskin tais olla ´78...

Onko Asuksella tuon kokoinen mulukku... Ai niin. Ei.

• Salainen agentti

Mille puhelimelle sulla tuo vyökotelo, joka on näköjään lerssisi kokoinen tismalleen, mutta paksumpi?

• Otan osaa

Vyökooteloon suhteutettuna normaali 15cm !!

• Otan osaa kirjoitti:

Vyökooteloon suhteutettuna normaali 15cm !!

Jos tuo olisi ollut oikein kirjoitettu, niin olisin saattanut luulla sitä ehkä jonkun muun, kuin palstan ikikitisijän raapustamaksi...
        Mutta kun se kullikateus paistaa niiiiin selvästi tuostakin kommentista.

Käsi ylös, kellä on isompi kullli kuin tuo... Noooh. Antaa tulla!!!!
        Aha. Ei noussut kuin pojka_87:n käsi ja sekin hieman takellellen:D

Vinkki: Oma muna ei pitene yhtään, vaikka väittäisi toisten isoja kulleja pieniksi. Olen huomannut sen aivan itse.
        Jaan tuskanne, pienimulkkuiset palstatoverit...;)

• sggstrrr

Näinhän se on, 15:stapa viisitoista.

Noh, uskoo ken uskoo. Sanotaanko, että jos 15, niin sitten se on kutistunut viimenäkemään todella reilusti.

Tuo kotelo toisaalta luo optista harhaa jostain syystä. Kotelo on 17cm pitkä ja 8-9cm leveä. Jos kotelon mittainen olisi, niin pitäis jo mennä lääkärin juttusiin kysymään kutistumisen estopillereitä.

Mutta ihan totta on kuitenkin se, että kun ihminen lihoaa niin mittaa vähenää. Nyt painan 79kg ja ennen kun painoin 67kg, niin tuosta kuvan mitasta on lähtenyt liki 4cm pituutta pois ja paksuuttakin myös jonkun verrran.

Vai johtuuko iän tuomasta yleisestä tuppikulli taudista, tupakinpoltosta, epäterveellisistä ja rasvaisista luonaista, korkeasta kolestrooli arvosta, jne.?

• Tällä palstalla kuule isokin kullli pienenee kummasti. Sellainen 18-20 senttinenkin on hyvin äkkiä nälännussimassa selkärepussa oleva 13-senttinen.

Hyvin yleinen kommentti on, jonka huomasit itsekin isosta kuvan laittaessasi; iso ja komea kolmetoistasenttinen, mutta pirun ohut.

Uskoisitko, että kukaan normaalikullinen kehtaisi tuollaista shittiä suoltaa?

• Asus ihan ite

Siis jätkä on kärpässarjalainen kropallisesti ja aivoiltaan, niin kuka sua uskoo? 17cm kännykotelo? Mikä stnan halko sun luuris on?

• sggstrrr

Niin vähän kärpässarjalainen kyllä olen, jos bodariin tai suureen kaljamahaan vertaa. Mutta eipähän liikaa massaa ainakaan ole. Olen juuri sellainen kunnossa kun olen itse tyytyväinen. En enää hyppää salilla, mutta ihan ok, kunnossa silti olen.

Ei juurikaan löysää, koska takana on harjoitteluakin.Tosin aikaa siitä jokunen vuosi, mutta lihakset jäivät, ainakin osaltaan sopivasti. Ei ole löysää, mutta ei yliammuttuakaan lihasmaassaa. 20 vuotta itsepuolustuksen kilpatasolla treenaaminen muokkasi kropan hyvään kuntoon, yhdessä salin kanssa.

Mitä aivoiltaan tulee, niin korkeakuolun todistuksessa oli suurin osa kiitettävää ja nykyisin työskentelen ylimmässä johtoportaassa. Ilmeisesti aivoiltaan siis olen myös kärpässarjalainen, mutta ilmeisesti aivot ainakin jollain lailla pelaa.

Asus kuullut ikinä tabeista ja älypuhelimista? Ne ovat suuria, jonkunverran tuo on väljä tuo puhelinkotelo pituudeltaan. Kun ei ole saman merkkinen kuin puhelin. Se oli arvio tuon kotelon mitaksi, voi olla 16cm:kin. Kun ei ole tapana mittailla puhelinkoteloita.

Mitat laitan joskus myöhemmin meisselistäni. Pidän vain hiukan aikaa sinua asus jännityksessä. Tai en tiedä kannattaako mittoja ilmoittaa kun, maailmassahan ei ole yli 20 senttisiä olemasssakaan tämän palstan mukaan.

• Asus ihan ite

Älä jauha pskaa pelle!

• anonyymi5

Laitetaan rehellistä tekstiä tulemaan: Olen mies 23v ja munani pituus on 14cm. Olen pärjännyt sillä hyvin ja saanut ainakin itseni aina tyydytettyä. ;P Myös tyttöystäväni saan tulemaan normaalilla yhdynnällä, sormettamalla tai nuolemalla jne. Haluaisin kuitenkin pituutta 2.5cm lisää. 16.5cm olisi idyllinen koko mielestäni. Kerran olen saanut kommentin, että "Voisi se olla vähän pidempi" ja useasti penistäni on kehuttu söpöksi. Mielestäni se on lähes täydellisen mallinen, mutta liian pieni. Minkäs teet? Pakko tulla toimeen ei se siitä enää varmasti kasva. Tietenkin minulla on about 10kg ylipainoa eli jos alkais taas treenaa niin varsi vois näyttää vähän pidemmältä kun ei uppoa sinne rasvaan, eikä maha ota yhdynnässä kiinni. :)

• Asus ihan ite

Kyllähän kropan kutistuminen tuo visuaalista mittaa , se selvä..

• sggstrrr

En olisi noita asioita kertonut, mutta asus sai sen aikaan. Hänen kiusakseen, en muuten todellakaan hehkuta millään tavoin normi elämässä vehkeen mittaa, tulo tasolla tai millään muullakaan. Hiljaisena on parempi olla tietyissä asioissa.

Toivottavasti kukaan ei ottanut noista ns. rossaamisista itseensä. Pyydän rossaamista anteeksi, kaikilta muilta paitsi herralta kenelle teksiti oli osoitettu.

• Asus ihan ite

Minua ei luule toisten onni tai onnettomuudesta johtuva todistelutarve "rossaa". Olen sen verran rehellinen itselleni ja muille, että ei ole tarve provosoitia jonkun mutättömyyde todisteluista. Ihmisyys on ihan muuta kuin nämä sinun kehuskeluaiheesi.

Ihmeen henkilökohtaisesti otat kritiikkini? Onkohan itselläsikin epäilys mittataidoisyasi ja muista "hyveistäsi" ?

• Asus ihan ite kirjoitti:

Minua ei luule toisten onni tai onnettomuudesta johtuva todistelutarve "rossaa". Olen sen verran rehellinen itselleni ja muille, että ei ole tarve provosoitia jonkun mutättömyyde todisteluista. Ihmisyys on ihan muuta kuin nämä sinun kehuskeluaiheesi.

Ihmeen henkilökohtaisesti otat kritiikkini? Onkohan itselläsikin epäilys mittataidoisyasi ja muista "hyveistäsi" ?

Kyllä se vaan tuo iso mulukku otti sieluusi. Ja tuo mittaustaidoista puhuminen, vaikka mitään mittaa ei ole annettukaan, on kyllä jo lipsahdus parhaimmillaan.
        Muistatko Asus? Sulla lipsahtelee aina välillä.

Ja isokullista kun haukkuu mitättömyydeksi, niin eiköhän se ole selvä peli. Kateellinen, mikä kateellinen.

Kyllä pienen munan kanssa voi elää, mutta jos se aiheuttaa tuollaista katkeruutta, niin se eläminen on hankalaa. Hyväksy tirrisi ja lopeta toisiin vertaaminen ja kadehtiminen, niin ehkä saat rauhan sielullesi.

• Asus ihan ite
        h-x kirjoitti:

Kyllä se vaan tuo iso mulukku otti sieluusi. Ja tuo mittaustaidoista puhuminen, vaikka mitään mittaa ei ole annettukaan, on kyllä jo lipsahdus parhaimmillaan.
        Muistatko Asus? Sulla lipsahtelee aina välillä.

Ja isokullista kun haukkuu mitättömyydeksi, niin eiköhän se ole selvä peli. Kateellinen, mikä kateellinen.

Kyllä pienen munan kanssa voi elää, mutta jos se aiheuttaa tuollaista katkeruutta, niin se eläminen on hankalaa. Hyväksy tirrisi ja lopeta toisiin vertaaminen ja kadehtiminen, niin ehkä saat rauhan sielullesi.

Mullahan ei ole pieni. Mulla on iso. Muutenkin mulla menee hyvin vrt. teihin.

Mulkun pienuus ei tee kenestäkään mitättömyyttä. isous ei tee parempaa miestä. Muu olemus sen tekee. Kokonaisuus tekee miehen - jos näin voisi sanoa.

Mutta olet sairas, homo, turha sulle on rautalangasta vääntää.

• Sinä olet iso mulukku, jos näin voi sanoa. Mutta peniksesi on tuskin edes sitä mainostamaasi 12-13 senttiä ja isossa (läskissä) miehessä se näyttää, kuin olisi pikkuruinen helmi aavikolla...
      Eipä ihme, että vituttaa... Onko sulla yhtä iso, kuin tuolla kuvan laittajalla. Tuo kuvanlaittaja, jonka isoa kulllia arvelit rohkeasti 16 senttiseksi. Ei se Asus kuule ole 16 senttiä. Ja sen hyvin tiedät itsekin ja siksi sitä dissailet.

Sattuu, niin syvälle sattuuuuuuu

• Asus ihan ite

No kun se on 17cm!! ja oikeinmitattuna!!

• 547ytrehfgsdg
        Asus ihan ite kirjoitti:

No kun se on 17cm!! ja oikeinmitattuna!!

No sitten kuvaa kehiin vaan! Sen jälkeen saat niin kovat rispektit, että ei mitään rajaa!

• 547ytrehfgsdg kirjoitti:

No sitten kuvaa kehiin vaan! Sen jälkeen saat niin kovat rispektit, että ei mitään rajaa!

Ohops.
        Viimeinen google-haku oli, millä muokata 12 senttinen nysä isoksi 17 senttiseksi. Oulusta kyselty, eli saattaa olla kuvaa tulossa;)

• in asus we trust
        h-x kirjoitti:

Ohops.
        Viimeinen google-haku oli, millä muokata 12 senttinen nysä isoksi 17 senttiseksi. Oulusta kyselty, eli saattaa olla kuvaa tulossa;)

Asuksella on kyllä ihan oikeesti 17 cm. En ole nähnyt, mutta täytyyhän miehen sanaan luottaa. Varmasti on yksi palsta isokullisimpia. Tietää olevansa sitä myös oikeassa elämässä ja siksi ihmetteleekin, että miten tänne muka voisi kaikki isokulliset tulla. Täällä ei monta oikeasti isokullista ole, mutta asus on kuitenkin yksi heistä.

• in asus we trust kirjoitti:

Asuksella on kyllä ihan oikeesti 17 cm. En ole nähnyt, mutta täytyyhän miehen sanaan luottaa. Varmasti on yksi palsta isokullisimpia. Tietää olevansa sitä myös oikeassa elämässä ja siksi ihmetteleekin, että miten tänne muka voisi kaikki isokulliset tulla. Täällä ei monta oikeasti isokullista ole, mutta asus on kuitenkin yksi heistä.

Ehkäpä jopa palstan suurikullisin... Täällä kun on muutamasta 20-senttisestä ollut kuvia, niin Asus hakkaa ne maanrakoon.

Jos se arvosteltu kikuli on niin iso, ettei sitä voi edes persemitatuksi väittää, niin eihän se sentään ole yläkäyrä.

Nyt olen löytänyt vertaiseni väittelykaverin ja siksi olen hänen kovasti kanssaan samaa mieltä. Joka asiasta. Minkä kokoinen kullli sulla on. Haluatko treffata?

Olisikohan aika pyytää anteeksi epäilyjäni asuksen persemitatusta 17 senttisestä, kun olen epäillyt sitä 12 senttiseksi?
        Se tuskin on sitäkään:(

• puhuu asus asiaakin
        h-x kirjoitti:

Ehkäpä jopa palstan suurikullisin... Täällä kun on muutamasta 20-senttisestä ollut kuvia, niin Asus hakkaa ne maanrakoon.

Jos se arvosteltu kikuli on niin iso, ettei sitä voi edes persemitatuksi väittää, niin eihän se sentään ole yläkäyrä.

Nyt olen löytänyt vertaiseni väittelykaverin ja siksi olen hänen kovasti kanssaan samaa mieltä. Joka asiasta. Minkä kokoinen kullli sulla on. Haluatko treffata?

Olisikohan aika pyytää anteeksi epäilyjäni asuksen persemitatusta 17 senttisestä, kun olen epäillyt sitä 12 senttiseksi?
        Se tuskin on sitäkään:(

No, se on ihan ymmärrettävää, ettei halua kalustaan laittaa kuvaa nettiin. Mutta asukselle tiedoksi, että vaikka sun kalus kuva ois jatkossa jokaisen suomalaisen koneella, ei sua sen kalun perusteella kukaan tunnista. Ellei sulla sitten ole jotain tatskoja sillä alueella tms. Eli olisi mukava saada sitä kuvallista todistetta. Kyllä mä uskon, että sulla on 17 cm! Mutta moni muu tällä palstalla ei sitä tunnu vaan uskovan. Eivätkä he ehkä ilman kuvaa tule koskaan uskomaankaan.

Mä en oikein osaa arvioida kullien kokoa kuvien perusteella. Toki kuvissa koitetaan kulli saada aina näyttämään mahdollisimman isolta. Mutta on se niinkin, että ison kullin omistajat poikkeuksetta kuvaavat kullinsa. Sitten on helppo laittaa se kuva jakoonkin.

En tiedä vastasinko oikein mitenkään juuri teidän viestiinne, h-x, mutta kunhan nyt sanoin tähän samaan syssyyn :)

• puhuu asus asiaakin kirjoitti:

No, se on ihan ymmärrettävää, ettei halua kalustaan laittaa kuvaa nettiin. Mutta asukselle tiedoksi, että vaikka sun kalus kuva ois jatkossa jokaisen suomalaisen koneella, ei sua sen kalun perusteella kukaan tunnista. Ellei sulla sitten ole jotain tatskoja sillä alueella tms. Eli olisi mukava saada sitä kuvallista todistetta. Kyllä mä uskon, että sulla on 17 cm! Mutta moni muu tällä palstalla ei sitä tunnu vaan uskovan. Eivätkä he ehkä ilman kuvaa tule koskaan uskomaankaan.

Mä en oikein osaa arvioida kullien kokoa kuvien perusteella. Toki kuvissa koitetaan kulli saada aina näyttämään mahdollisimman isolta. Mutta on se niinkin, että ison kullin omistajat poikkeuksetta kuvaavat kullinsa. Sitten on helppo laittaa se kuva jakoonkin.

En tiedä vastasinko oikein mitenkään juuri teidän viestiinne, h-x, mutta kunhan nyt sanoin tähän samaan syssyyn :)

Sano h vaan.
        My name is h. H-X.

Omaan nolon kullinpätkän ja siksi minua saa sinutella ja imeäkin jos mieli tekee.
        Asukseen verrattuna terskanikaan ei ole lantunpuolikkaan kokoinen, mutta maultaan kuulemma paahdetun suolapähkinän makuinen ja joku mainitsi sen olevan sitä myös kooltaan.

• Kuvat isontaa
        puhuu asus asiaakin kirjoitti:

Kuvat ei todista yhtään mitään!!

• Kuvat isontaa kirjoitti:

Kuvat ei todista yhtään mitään!!

Eli jos on kaksi kuvaa, joissa toisessa on pieni ja toisessa iso, niin sekään ei todista sitä toista isommaksi? Samalta etäisyydeltä otettuja tietty.

Kai se kuva isontaa sitä pienempääkin, vai tuleeko raja vastaan 12,5 sentissä? Vain sitä isompia kuvat suurentaa:D

Kuvien perusteella ei kovin tarkkoja mittoja voi sanoa, koska palstatietojen mukaan voi vertailukohtana käyttää kutistettua mittaa tai kuivatettua HK-Blöötä.

Kynnys pienen laittamisesta näkyviin on isompi, kuin mahtijorman, jota omistaja tietenkin ylpeänä esittelee, mutta eikö ketään rohkeaa löydy.

Syy, miksi haluaisin sellaisen näkyviin on vain se, että näkisin millaisen kehun tai teilauksen se saisi eräältä, omien sanojensa mukaan, Suomen ainoalta isokulliselta.

• kerro kerro
        h-x kirjoitti:

Eli jos on kaksi kuvaa, joissa toisessa on pieni ja toisessa iso, niin sekään ei todista sitä toista isommaksi? Samalta etäisyydeltä otettuja tietty.

Kai se kuva isontaa sitä pienempääkin, vai tuleeko raja vastaan 12,5 sentissä? Vain sitä isompia kuvat suurentaa:D

Kuvien perusteella ei kovin tarkkoja mittoja voi sanoa, koska palstatietojen mukaan voi vertailukohtana käyttää kutistettua mittaa tai kuivatettua HK-Blöötä.

Kynnys pienen laittamisesta näkyviin on isompi, kuin mahtijorman, jota omistaja tietenkin ylpeänä esittelee, mutta eikö ketään rohkeaa löydy.

Syy, miksi haluaisin sellaisen näkyviin on vain se, että näkisin millaisen kehun tai teilauksen se saisi eräältä, omien sanojensa mukaan, Suomen ainoalta isokulliselta.

itellä 16 patukka kuink muilla just seisoo lujaa ja tipat päässä

• ei jaksa kirjautua
        kerro kerro kirjoitti:

itellä 16 patukka kuink muilla just seisoo lujaa ja tipat päässä

Sinähän voisit jakaa sen riemun kanssamme esim. valokuvan muodossa;)

• isomuna

Ellei uskalla laittaa mittanauhaa tai viivoitinta mitä vain kalun viereen vertailuksi vaan jotain epämääräisiä esineitä niin totuus saattaa olla tarua ihmeellisempää..

• Hieno aisa sinulla. Olenkin sitä mieltä että alle 20-senttisen kullin omaavat miehet pitäisi viedä saunan taakse ja täräyttää Smith and Wessonilla luoti niskaan. Ongelma on vain se, että mitä komeampi mies ulkoisesti sitä pienempi kulli. Naisen on siis tasapainoiltava syvimpien intohimojensa ja reaalimaailman tavoitteiden kanssa.

Jos suomalainen nainen haluaa isoa mustaa letkua ei muuta kuin Karibialle tai mustan Afrikan sydämeen. Käsittääkseni myös mustilla amerikkalaisilla miehillä on housuissaan kookas patukka.

Erityisesti yökerhoissa on hyvin tärkeää että suomalainen blondikaunotar pokaa mustan miehen. Mutta jos sattuu niin huonosti ettei satu olemaan mustia miehiä paikalla ja joutuu tyytymään valkoihoiseen, miehen kullin koko on ehdottomasti käytävä tarkistamassa vaikkapa yökerhon vessassa tai sitten ihan tanssilattialla. Ehdoton minimipituus aisalle on siis se 20 cm.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe