Kun niin usein puhutaan naisten tasosta, tasokkaiden naisten vaatimuksista jne., ajattelin kertoa omia kokemuksiani aiheesta. Taustatietoja vähän –olen noin nelikymppinen akateeminen, hyvässä työssä, siedettävän näköinen. En pinnallinen. Olen hyvä puhumaan, ja varmaan sen takia olen saanut naisia aikuisikäni ajan suht. vähällä vaivalla, silloin kun olen naista tarvinnut. Mutta, nyt niihin ”tasokkaisiin”..
Tapaus 1. Pitkä, kaunis, hoikka, johtavassa ammatissa oleva, varakas. Tällä naisella oli tarve syyttää aina muita kaikista mokistaan. Joka pettämiseen hänellä oli syy aina toisessa. Tunnen naisen edelleen hyvin, ja sama meno jatkuu. Vika on aina toisessa.
Tapaus 2. Kaunis, n. 35-vuotias opiskelija. Tämä oli nettituttavuus, juttu luisti hyvin. Ennen ensitapaamista sai kilarit yhdestä hieman huolimattomasta viestistäni (”mihis sinä katosit?”), haukkui minut, ”tiedän että tästä ei voi tulla yhtään mitään koska haluat satuttaa minua jne…”. Laittoi välit poikki ja katosi.
Tapaus 3. Lapsuuden ajan tuttu, hyvin koulutettu, hyvärunkoinen ja aika kaunis, tulot yli 200.000 €. Nähtiin 20 vuoden tauon jälkeen, oltiin kavereita ja pidettiin yhteyttä. Avautui koko elämänsä, haukkui kaikki exänsä. Erehdyin puristamaan tätä takamuksesta, suuttui ja laittoi välit poikki.
Tapaus 4. Nettituttavuus, noin nelikymppinen opiskelija. Juttu luisti. Päivä ennen ensi tapaamista ilmoitti että hänen kaverinsa tulee mukaan treffeille. Olin että öö.. tuota, miksipä ei? Tämän jälkeen hän alkoi vuodattamaan kesken olevaa eroaan. Sanoin, että vuodata jollekin muulle, en ole terapeutti. Hän jatkoi vuodattamistaan. Sanoin että ihan oikeasti, tuo on vaan hyväksi sinun kasvullesi, ja että en ole kiinnostunut sinun exästäsi. Suuttui ja laittoi välit poikki.
Tapaus 5. 35-vuotias nainen, kaunis ja erittäin hyvärunkoinen. Mukava ja avoin. Netin kautta tutustuttiin, tuli kylään yllättäen. Mentiin sänkyyn. Katosi. Viikon kuluttua palasi ja vuodatti huonosta itsetunnostaan ja vaikeasta isäsuhteestaan. Sitten katosi pysyvästi. Kuulin myöhemmin että tämä oli mennyt kihloihin pari viikkoa ensivierailun jälkeen.
Tapaus 6. Malli. Tämän kanssa ei ollut säpinää, mutta oltiin jonkin aikaa hyviä ystäviä. Teki myös ns. päivätöitä, ja työn kautta tutustuttiin. Hirveän hukassa itsensä kanssa, miehet vaihtuivat viikoittain. Laittoi poikki pitkän parisuhteensa kun ihastui ulkomaalaiseen. Muutti tämän kanssa yhteen ja erosi tästä vähän ajan päästä. Vuodatti koko ajan miehistä. En jaksanut kuunnella tätä joten jäädytin ystävyyden.
Tapaus 7. Kaunis ja erittäin hyvärunkoinen. Tapailtiin kuukausi-kaksi, mutta hän ei lämmennyt vaikka miten lämmittelin. Oli ollut sinkkuna 7 vuotta, vaikka miehiä tuppautui ovenraoistakin.. vuodatti paljon siitä miten huono ihminen on, vaikka minusta oli ihan ok.
Tuossa kokemukseni ”tasokkaista” naisista – yhteinen nimittäjä noille on kaunis ulkonäkö. Noiden lisäksi minulla on ollut säpinää useamman kymmenen naisen kanssa. Vähemmän kauniiden kanssa on synkannut paljon paremmin. Tuntuu, että nämä kauniit naiset, kenen kanssa on ollut virityksiä ovat kohdelleet minua tosi välinpitämättömästi. Pääasiassa ovat halunneet juttukaveria – yksikään noista ei ollut kiinnostunut siitä, miten minä jaksan tai mitä minulle kuuluu. Itsestä puhumista ja muiden haukkumista. Toki näitä on ollut myös vähemmän kauniissa naisissa, mutta vain pieni osa. Nämä kauniit kenen kanssa minulla on ollut jotain, ovat kaikki olleet terapeuttia vailla. Siksi minä kai olen kelvannutkin juttukaveriksi (osan kanssa vähän muuhunkin), vaikka ulkonäköni puolesta en samassa sarjassa paini.
Yhteenvedon aika – kauniit naiset ovat tottuneet saamaan haluamansa ja tarvitsevat huomiota. Hyvä ulkonäkö yhdistetään itsevarmuuteen, mutta minun kokemuksen mukaan nämä kauneimmat ovat hyvin epävarmoja itsestään – pukevat sen esim. teatraaliseen suuttumiseen, jos jokin ei mene juuri hänen haluamallaan tavalla. Vähemmän kauniit ovat vaatimattomampia, ja paljon helpompia ihmisiä. Aion jatkossa suosiolla skipata kauneimmat yksilöt, sillä en jaksa pönkittää kenenkään itsetuntoa.
Yritin kirjoittaa tuon mahdollisimman neutraalisti, mutta kieltämättä hieman tilitykseltä vaikuttaa.
Kokemuksia kauniista naisista
59
958
Vastaukset
- ajatteleva ihminen
Olet luultavasti itse valinnut näitä kauniita, itsellesi vähemmän sopivia juuri luonteen kustannuksella. Olet antanut heidän viesteilleen ja kommunikoinnilleen paljon enemmän anteeksi kuin tavallisen näköisille naisille. Tavallisia olet puolestasi rankannut enemmän persoonan perusteella jo ennen tapaamista.
Lopputuloksena todennäköisyys törmätä kivaan naiseen on kasvanut huomattavasti tavallisen näköisten joukossa verrattuna kauniisiin.
Näinhän se menee. Hyvä ulkonäkö antaa yllättävän paljon anteeksi muita vajavaisuuksia pinnallisten maailmassa.
Opettele sama persoonan rankkaus kauniisiinkin, niin et törmää kummajaisiin. Itse teen niin, tosin minulle persoona on huomattavasti ulkonäköä tärkeämpi. Ulkonäöllisesti riittää tavallinenkin, kun luonne on kohdallaan.
Terveisin kaunis, tasapainoinen, sydämellinen nainen, joka ei tarvitse itsetuntonsa pönkittämistä- ajatteleva ihminen
P.S. Liian ulkonäköön tuijottamisen huomaa myös kommentistasi: sinulle tasokkaaksi riittää kaunis ulkonäkö - sehän oli ainoa yhteinen nimittäjä.
- "tasokasta"
ajatteleva ihminen kirjoitti:
P.S. Liian ulkonäköön tuijottamisen huomaa myös kommentistasi: sinulle tasokkaaksi riittää kaunis ulkonäkö - sehän oli ainoa yhteinen nimittäjä.
Tuota ajattelin itsekin ap:n luettuani. Monelle tasokas ihminen merkisee hyvää ulkonäköä, korkeaa koulutusta ja suurta varallisuutta.
- teet eeeeeeeeeeeee
"tasokasta" kirjoitti:
Tuota ajattelin itsekin ap:n luettuani. Monelle tasokas ihminen merkisee hyvää ulkonäköä, korkeaa koulutusta ja suurta varallisuutta.
Haha, ja se korkea koulutus ja suuri varallisuushan muuttaisi naisten luonteet (mistä valittaminen oli aloituksen pointti) aivan toisenlaisiksi.
- akateeminen M
ajatteleva ihminen kirjoitti:
ajatteleva ihminen..
Olet ihan oikeassa, pitäisi kohdella näitä kauniita aivan samalla tavalla kuin vähemmän kauniita. Itse asiassa tätä olen yrittänytkin noiden tapausten kanssa, ketkä ovat suuttuneet mitättömästä. (edelleenkään se pyllystä puristaminen ei ole minusta niin kamalan paha asia, kun en ota tätä elämää kovin vakavasti muutenkaan).
Ongelma on ehkä siinä, että nämä kauniit ovat tottuneet siihen, että kaikki miehet kohtelevat silkkihansikkain ja sallivat mitä vaan. Minä kun en tee niin, niin näitä törmäyksiä on sitten tullut.
Mutta, yritän jatkossa seuloa pois näistäkin ne vaikeat tapaukset, hitto kun helposti olen jo ihastunut.. paljon on siis vielä töitä tehtävänä itseni kanssa =) - ajatteleva ihminen
akateeminen M kirjoitti:
ajatteleva ihminen..
Olet ihan oikeassa, pitäisi kohdella näitä kauniita aivan samalla tavalla kuin vähemmän kauniita. Itse asiassa tätä olen yrittänytkin noiden tapausten kanssa, ketkä ovat suuttuneet mitättömästä. (edelleenkään se pyllystä puristaminen ei ole minusta niin kamalan paha asia, kun en ota tätä elämää kovin vakavasti muutenkaan).
Ongelma on ehkä siinä, että nämä kauniit ovat tottuneet siihen, että kaikki miehet kohtelevat silkkihansikkain ja sallivat mitä vaan. Minä kun en tee niin, niin näitä törmäyksiä on sitten tullut.
Mutta, yritän jatkossa seuloa pois näistäkin ne vaikeat tapaukset, hitto kun helposti olen jo ihastunut.. paljon on siis vielä töitä tehtävänä itseni kanssa =)Kun vielä oppisit, että vaikka jokin asia ei sinusta ole kovin paha asia, se voi olla sitä toisen ihmisen mielestä. Sinä et määrittele soveliaan koskettelun rajoja naisystävällesi, hän tekee sen itse.
Erityisesti tuollaisessa tapauksessa, jos nainen on selvästi asemoinut itsensä kaveriasuhteeseen, ei takapuoleen koskeminen ole sallittua. Eikä se koskaan ole hyvä ensikontakti, vaikka suhteella olisi potentiaaliakin edetä ystävyyttä pidemmälle.
En väitä, että mikä tahansa on sallittua kauniillekaan. Sitä väitän, että kauniille sallitaan enemmän virheitä. Ihminen on kokonaisuuksiensa summa. Jokaiselle arvolle on jokin mittari. Jos mittareiden yhteenlaskettu summa on riittävä, suhde jatkuu. Jos jokin mittareista on kirkkaasti vihreällä, jokin muista mittareista voi olla alle normiarvon.
- konnkari
Ei tarvitse olla mikään huippukaunotar, että malli on tuohon suuntaan. Monet naisista eivät halua ottaa juuri mitään kritiikkiä vastaan. Itse aletaan tilittää kaavamaisesti edenneitä miessuhteitaan, vaikka samaa ei takuulla jaksettaisi kuunnella mieheltä. Eikä ainakaan samaan tyylilajiin.
Onko niin, että hyvännäköisten naisilla kilahtaa heti, jos heitä ei myötäile? Mistä tällainen ajatusmaailma syntyy? Jatkuvasta hyväksynnästä?- syy tässä
Hyvä ulkonäkö antaa paljon anteeksi, niin naisilla kuin miehilläkin.
Lakatkaa antamasta kauniille ihmisille erityiskohtelua, niin tilanne voi muuttua ajan mittaan. - konnkari
syy tässä kirjoitti:
Hyvä ulkonäkö antaa paljon anteeksi, niin naisilla kuin miehilläkin.
Lakatkaa antamasta kauniille ihmisille erityiskohtelua, niin tilanne voi muuttua ajan mittaan.Luulen vähän, että joku tulee aina antamaan sitä erityiskohtelua. Olen huomannut toisaalta, että kauniit naiset arvostavat sellaista miestä, joka kohtelee heitä kuin normaalia naista, eikä palvoen.
- akateeminen M
Tuo on totta - minä ymmärrän tasokkaalla naisella kauniin ulkonäön (mihin liittyy ulkonäöstään huolehtiminen). Ja tiedän että on myös olemassa kauniita "tervepäisiä" naisia, mutta ei ole minun kohdalle sattunut.
Niinkuin sanoin, minulla on ollut noiden lisäksi aika monta tavallisemman näköistä, ja näiden kanssa on mennyt paljon paremmin. Siksipä yritän muuttaa omaa käsitystäni - se ulkonäkö ei saisi olla niin tärkeä, voi jäädä oikeita helmiä huomaamatta.. - akateeminen M
Konnkarille, juuri näin olen heitä kohdellut. En ole tehnyt ulkonäöstä numeroa.
Unohtui tuosta listalta Tapaus 0 12 vuoden takaa. Ihan samanlainen kuin nuo muutkin - mutta erehdyin kehumaan tämän ulkonäköä (koska ei ollut vielä tätä kokemusta) - ja sain saman tien palautetta, että hän ei halua kuulla tuota. Otinkin opikseni =) - -,-.
Vähän veikkailisin, että kauniit ja fiksut naiset viedään ns. hyvien miesten toimesta parisuhteeseen siinä kahdenkympin molemmin puolin. Elleivät sitten ole vaikkapa sosiaalisesta fobiasta tai sairaalloisesta ujoudesta kärsiviä naisia. Ovat suhteessa vuosia tai kenties ikuisesti. Jos eroavat, ovat puoli vuotta tai vuoden sinkkuna ja aloittavat sitten toisen pitkän ja hyvän parisuhteen. Yli 30-vuotiaat kauniit sinkkunaiset ovat varmaankin hyvin usein kuvailemiasi tuskaisia tyyppejä.
- akateeminen M
Joo, nämä listaamaani ovat olleet tapausta 6 lukuunottamatta 30-40-vuotiaita.
- kyssäri1
Miten muuten seksin laatu kauniin naisen kanssa ? Tarkoitan usein kuultua väitettä, että kaunis nainen on seksissä aika passiivinen, koska katsoo, että hänen ei kauneutensa takia tarvitse muuta kuin olla ja odottaa miehen tekevän vastaavasti kaikkensa.
- mies32
Eiköhän seksissä terve nainen osaa heittäytyä kiihkon vietäväksi, eikä ajattele, että mitä hänen "kuuluisi" tehdä ulkonäkönsä perusteella.
- jk jk
Tuo koskee miehiä. Todella hyvännäköinen mies on (lähes) poikkeuksetta huono rakastaja. Paska pano, jos rahvaasti asia ilmaistaan.
Eivät vaivaudu olemaan hyviä rakastajia, koska uutta on aina tarjolla, jos ei nykyiselle kelpaa.
- mies32
Luulenpa, että se olennaisin yhteinen tekijä on vähän vanhempi ikä. Ne helpot ovat löytäneet ja pitäneet kiinni miehistään jo vuosia. Mitä vanhempia sinkut ovat, sen tiuhemmassa ovat tavalla tai toisella ongelmaiset. Kauniilla naisilla ongelma ei ole vetovoiman puute, joten kauniista 35v sinkusta suurella todennäköisyydellä löytyy vikaa korvien välistä.
- Kympin Nainen
Kaunis 35v täysipäinen ja tasapainoinen nainen voi olla vapaaehtoisesti sinkku jonkin aikaa - esim. pitkästä parisuhteesta eronnut nainen, joka haluaa "koota itsensä" ("puhdistaa pöydän" ed. suhteen pettymyksistä ettei vie niitä uuteen suhteeseen) ja/tai hieman "katsastella tarjontaa" ennen seuraavaan parisuhteeseen ryntäämistä.
Tämä osoitus täysipäisyydestä ja tasapainoisuudesta, ei halua laastarisuhteita, ei tarvitse uutta miestä pönkittämään ed. suhteen aiheuttamia pettymyksiä. Mieluummin odottaa että se oikea, mahd. loppuelämän kumppani, löytyy. - mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Kaunis 35v täysipäinen ja tasapainoinen nainen voi olla vapaaehtoisesti sinkku jonkin aikaa - esim. pitkästä parisuhteesta eronnut nainen, joka haluaa "koota itsensä" ("puhdistaa pöydän" ed. suhteen pettymyksistä ettei vie niitä uuteen suhteeseen) ja/tai hieman "katsastella tarjontaa" ennen seuraavaan parisuhteeseen ryntäämistä.
Tämä osoitus täysipäisyydestä ja tasapainoisuudesta, ei halua laastarisuhteita, ei tarvitse uutta miestä pönkittämään ed. suhteen aiheuttamia pettymyksiä. Mieluummin odottaa että se oikea, mahd. loppuelämän kumppani, löytyy.Totta kai. Puhuinkin vain todennäköisyyksistä. Väitän, että 18v sinkuista suurempi osa on täyspäisiä kuin 35v, mutta ei tämä tarkoita, etteikö helmiä löytyisi minkä ikäisistä ja näköisistä tahansa.
- 19+14
Kaunis nainen on oman elämänsä kuningatar. Usein näiden naisten on todella vaikea kohdata vastoinkäymisiä ja asioita, jotka eivät mene heidän toiveidensa mukaan. Näiden naisten elämän ongelmat ovat pieniä. Se kynnen lohkeaminen, yksi mitätön epäonnistuminen tai kaksi finniä liikaa naamassa voi romuttaa näiden naisten itsetunnon kokonaan.
Olen pitkään pohtinut, miksi vähemmän kauniit naiset ovat usein rauhallisia, kypsemmän oloisia ja ymmärtäväisempiä. Kauniiden naisten maailma pyörii vain heidän oman pikku napansa ympärillä. Mutta mitä muuta voi olettaakaan, jos koko elämänsä on tottunut rakentamaan oman itsetuntonsa ja käyttäytymisensä sen pohjalle, miten muut ulkonäköön suhtautuvat. Ei heidän ole tarvinnut pohtia, miten heidän pitäisi muttaa itseään, jotta kelpaisivat paremmin. Koska muut ovat aina nähneet vain heidän ulkokuorensa. Ja usein ilkeän ja oikukkaan luonteenkin voi saada anteeksi, jos nainen on kaunis.
Miehille number Uno naisessa on kuitenkin se, että nainen on kaunis. Mies voi sietää vuosikausia naisen oikkuja vain sen vuoksi, että nainen on pantavan näköinen. Osittain siis myös miesten vika.- Kympin Nainen
19 14: tämä saattaa (?) päteä malleihin/misseihin, joille ulkonäkö on työkalu ja joille finni saattaa merkitä peruuntunutta työkeikkaa ja tulojen menetystä.
Mutta tasokkaisiin naisiin se ei sitten pädekään...
Minä olen oman elämäni kuningatar, mutta vain koska hallitsen sitä. Ja hallinta tapahtuu pään sisällä, joskin se heijastuu ulospäin. Tämä heijastus ei ole ilkeä tai oikukas, vaan elämäniloinen ja sydämellinen.
Minun valtakuntani ei kaadu kynnen lohkeamiseen tai finniin, koska ne ovat oikeasti tasokkaalle naiselle epärelevantteja asioita. Jos kynsi lohkeaa, kaikki kynnet leikataan lyhyiksi - eipä siinä sen kummempaa.
Olen myös oman elämäni kuningatar juuri siksi, että olen elämäni eri vaiheissa nöyrästi miettinyt miten olisin parempi ihminen. Ei siksi että kelpaisin muille, vaan siksi että haluan olla parempi ihminen.
Totta on, että on olemassa miehiä jotka ovat kiinnostuneita minusta vain ulkonäköni vuoksi - joskus olen heihinkin haksahtanut, mutta kovin lyhyiksi ovat suhteet jääneet. Nopeasti on käynyt ilmi, etteivät he olleet muusta kiinnostuneita, ja siinä kohdassa minun mielenkiintoni päättyy hyvin nopeasti.
Odotan kuitenkin että mies on se oman elämänsä kuningas.
Kuningattaren valtakunta on joskus horjahtanut kun kuninkaaksi luulemani mies osoittautuikin narriksi... muttei valtakunta silti kaatunut - minä, kuningatar, uudelleenrakensin sen vakaammalle pohjalle. - mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
19 14: tämä saattaa (?) päteä malleihin/misseihin, joille ulkonäkö on työkalu ja joille finni saattaa merkitä peruuntunutta työkeikkaa ja tulojen menetystä.
Minä olen oman elämäni kuningatar, mutta vain koska hallitsen sitä. Ja hallinta tapahtuu pään sisällä, joskin se heijastuu ulospäin. Tämä heijastus ei ole ilkeä tai oikukas, vaan elämäniloinen ja sydämellinen.
Minun valtakuntani ei kaadu kynnen lohkeamiseen tai finniin, koska ne ovat oikeasti tasokkaalle naiselle epärelevantteja asioita. Jos kynsi lohkeaa, kaikki kynnet leikataan lyhyiksi - eipä siinä sen kummempaa.
Olen myös oman elämäni kuningatar juuri siksi, että olen elämäni eri vaiheissa nöyrästi miettinyt miten olisin parempi ihminen. Ei siksi että kelpaisin muille, vaan siksi että haluan olla parempi ihminen.
Totta on, että on olemassa miehiä jotka ovat kiinnostuneita minusta vain ulkonäköni vuoksi - joskus olen heihinkin haksahtanut, mutta kovin lyhyiksi ovat suhteet jääneet. Nopeasti on käynyt ilmi, etteivät he olleet muusta kiinnostuneita, ja siinä kohdassa minun mielenkiintoni päättyy hyvin nopeasti.
Kuningattaren valtakunta on joskus horjahtanut kun kuninkaaksi luulemani mies osoittautuikin narriksi... muttei valtakunta silti kaatunut - minä, kuningatar, uudelleenrakensin sen vakaammalle pohjalle.Turhaan kuvittelet, että ne "paremmatkaan" miehet olisivat kanssasi jos olisit ruma.
- akateeminen M
Kympin Nainen kirjoitti:
Kuningattaren valtakunta on joskus horjahtanut kun kuninkaaksi luulemani mies osoittautuikin narriksi... muttei valtakunta silti kaatunut - minä, kuningatar, uudelleenrakensin sen vakaammalle pohjalle.Juuri tämänsisältöistä tarinaa olen kuullut osalta noista listan naisista. Minä sitä ja minä tätä, minun maailma... Ei millään pahalla, mutta voisit olla hyvinkin yksi noista listan naisista, etenkin Tapaus 1. Toivottavasti et ole =)
- akateeminen M
akateeminen M kirjoitti:
Juuri tämänsisältöistä tarinaa olen kuullut osalta noista listan naisista. Minä sitä ja minä tätä, minun maailma... Ei millään pahalla, mutta voisit olla hyvinkin yksi noista listan naisista, etenkin Tapaus 1. Toivottavasti et ole =)
.. tämä oli tarkoitettu Kympin Naiselle...
- Kympin Nainen
akateeminen M kirjoitti:
.. tämä oli tarkoitettu Kympin Naiselle...
Hyvä huomio, ymmärrän täysin miten tekstistäni saattaisi tämäntyyppisen johtopäätöksen vetää, olihan se ehkä vähän kopeaa - otan onkeeni!
Väärinymmärrys oli minun sanavalinnoista johtuva - ei ole aina helppoa tämä kirjallinen kommunikaatio...
Tarkoituksena oli a) tuoda esille ettei kaikkien kauniiden naisten elämä pyöri oman navan tai ulkonäön keskellä ja toisaalta b) oma tontti ja pää pitää olla kunnossa, silloin kestää ne isommatkin pettymyksetkin paremmin.
Ehkei tämä välittynyt tarpeeksi vaikka olinkin tekstissä käyttänyt mm. sanoja elämäniloinen, sydämellinen ja nöyrä. Myös viittaus siihen että kuningatar on haavoittuvainen sen kuninkaan edessä ei ehkä auennut tarpeeksi....
No, anyways - en ole mielestäni ollenkaan samanlainen kuin tapaus 1, ainakaan en ole pitkä ;) - akateeminen M
Kympin Nainen kirjoitti:
Hyvä huomio, ymmärrän täysin miten tekstistäni saattaisi tämäntyyppisen johtopäätöksen vetää, olihan se ehkä vähän kopeaa - otan onkeeni!
Väärinymmärrys oli minun sanavalinnoista johtuva - ei ole aina helppoa tämä kirjallinen kommunikaatio...
Tarkoituksena oli a) tuoda esille ettei kaikkien kauniiden naisten elämä pyöri oman navan tai ulkonäön keskellä ja toisaalta b) oma tontti ja pää pitää olla kunnossa, silloin kestää ne isommatkin pettymyksetkin paremmin.
Ehkei tämä välittynyt tarpeeksi vaikka olinkin tekstissä käyttänyt mm. sanoja elämäniloinen, sydämellinen ja nöyrä. Myös viittaus siihen että kuningatar on haavoittuvainen sen kuninkaan edessä ei ehkä auennut tarpeeksi....
No, anyways - en ole mielestäni ollenkaan samanlainen kuin tapaus 1, ainakaan en ole pitkä ;)Totta, et mitenkään voi olla tuo, koska et kilahtanut =)
- 3+8
Hep AP,
ajatteletko olevasi myös tasokas mies?
Nimittäin esim tuo pyllystä puristaminen ei kuulu tasokkaan miehen ensitreffien repertuaariin. eikä huolimattomat viestit, eikä toisen puheen keskeyttäminen, eikä välttämättä sänkyyn hyppääminen. Eikä myöskään se, ettei jaksa kuunnella naisen vuodatusta.
Elikä johtopäätös on, että et välttämättä itse ole tasokas mies tai et ainakaan tuo sitä esille. Ja silloin on totta kai paljon mahdollista, etteivät naisetkaan aidosti olleet tasokkaita. Tälläinen johtopäätös pelistä täältä laidalta katsottuna :)- tasot kunniaan
Pyllystä puristaminenhan nimenomaan kuuluu, ja mikäli tasoa löytyy, sitä seuraa myös villi seksi.
- akateeminen M
Heh, ei nyt ihan ensitreffeistä ollut kysymys =) Seurusteltiin teininä. Pidettiin yhteyttä silloin tällöin. Sitten kun tavattiin (hän kutsui luokseen yökylään, nukuttiin eri huoneista), ajattelin olla sen verran herrasmies että nipistän.
Mitä omaan tasokkuuteeni tulee.. en tiedä olenko tasokas. Naisia olen saanut aika helpolla, siitä päättelisin että ainakin näiden naisten maun mukaan olen aika kiinnostava. Osaan käyttäytyä (edustan työni puolesta paljon), mutta osaan olla oma itseni - enkä niin hirveästi aina jaksa miettiä toisten reaktioita. Olen siis suora. Siitä olen saanut paljon hyvää palautetta, paitsi nämä kauniit naiset ei siedä arvostelua. En ole ilkeä kuitenkaan, vaan sanon usein vain mitä ajattelen.. - mies32
Sinulla on omat määritelmäsi tasokkuudelle. Toisen mielestä taas esimerkiksi Mike Tyson oli/on äärimäisen tasokas, vaikka käyttäytyy samoin kuin miltä näyttää: gorillalta.
- Carlos Kieroz
"tuo pyllystä puristaminen ei kuulu tasokkaan miehen ensitreffien repertuaariin. eikä huolimattomat viestit, eikä toisen puheen keskeyttäminen, eikä välttämättä sänkyyn hyppääminen. Eikä myöskään se, ettei jaksa kuunnella naisen vuodatusta."
Ei tasokas mies palstan määritelmän mukaan tarkoita samaa kuin kohtelias, tai jopa ylikohtelias mies. Pyllystä puristaminen väärässä kohdassa ei ole kyllä mitenkään fiksua. - herrasmies on pop
akateeminen M kirjoitti:
Heh, ei nyt ihan ensitreffeistä ollut kysymys =) Seurusteltiin teininä. Pidettiin yhteyttä silloin tällöin. Sitten kun tavattiin (hän kutsui luokseen yökylään, nukuttiin eri huoneista), ajattelin olla sen verran herrasmies että nipistän.
Mitä omaan tasokkuuteeni tulee.. en tiedä olenko tasokas. Naisia olen saanut aika helpolla, siitä päättelisin että ainakin näiden naisten maun mukaan olen aika kiinnostava. Osaan käyttäytyä (edustan työni puolesta paljon), mutta osaan olla oma itseni - enkä niin hirveästi aina jaksa miettiä toisten reaktioita. Olen siis suora. Siitä olen saanut paljon hyvää palautetta, paitsi nämä kauniit naiset ei siedä arvostelua. En ole ilkeä kuitenkaan, vaan sanon usein vain mitä ajattelen..Nimenomaan herrasmies EI nipistä.
*huoh*
Ei ihme, että nykyaikana herrasmiehet ovat harvassa, kun miehet kuvittelevat törkimyksen käytöksenkin oleva hyviä tapoja noudattavaa. - tasokas nainen
Carlos Kieroz kirjoitti:
"tuo pyllystä puristaminen ei kuulu tasokkaan miehen ensitreffien repertuaariin. eikä huolimattomat viestit, eikä toisen puheen keskeyttäminen, eikä välttämättä sänkyyn hyppääminen. Eikä myöskään se, ettei jaksa kuunnella naisen vuodatusta."
Ei tasokas mies palstan määritelmän mukaan tarkoita samaa kuin kohtelias, tai jopa ylikohtelias mies. Pyllystä puristaminen väärässä kohdassa ei ole kyllä mitenkään fiksua.Eipä sekoiteta miesten ja naisten näkemyksiä keskenään.
Naisten mielestä tasokas mies ei nipistele. Tasokkuuteen kun kuuluvat käytöstavatkin. - mies32
herrasmies on pop kirjoitti:
Nimenomaan herrasmies EI nipistä.
*huoh*
Ei ihme, että nykyaikana herrasmiehet ovat harvassa, kun miehet kuvittelevat törkimyksen käytöksenkin oleva hyviä tapoja noudattavaa.Aika usein herrasmies jää yksin, kun sikamies vie naiset eli on tasokkaampi.
- re ew
mies32 kirjoitti:
Aika usein herrasmies jää yksin, kun sikamies vie naiset eli on tasokkaampi.
Se sikamies ei saakaan tasokkaita naisia. Vain Kannattaa vähän katsoa, mihin sikamiesten taso riittää, ennen kuin väittää tasokkaaksi.
- Carlos Kieroz
tasokas nainen kirjoitti:
Eipä sekoiteta miesten ja naisten näkemyksiä keskenään.
Naisten mielestä tasokas mies ei nipistele. Tasokkuuteen kun kuuluvat käytöstavatkin.Tasokkuuteen kuuluu vain se, millä saa haluamiaan naisia. Todellisuudessa näkee monella lailla käyttäytyvien miesten saavan halutuimpia naisia. Ymmärrän, että naiset haluaisivat heidän haluamiensa miesten käyttäytyvän tietyllä tavalla, mutta niin ei aina ole.
- mies32
re ew kirjoitti:
Se sikamies ei saakaan tasokkaita naisia. Vain Kannattaa vähän katsoa, mihin sikamiesten taso riittää, ennen kuin väittää tasokkaaksi.
Tuossakin lähinnä kyse sinun (ja kaltaistesi) tasoluokitteluista. Kuitenkin maailman halutuimpina eli siten tasokkaimpina pidettyihin miehiin ja naisiinkin on kuulunut paljon "sikamaisia" tyyppejä.
Tietysti voit aina sanoa, etteivät he ole oikeasti tasokkaita, eivätkä saamansa seksipommitkaan, eikä sinun tietysti tarvitse heitä tasokkaina pitääkään. Mutta eipä heitäkään sinun mielipiteesi hetkauta, he saavat toisiaan ja taviksia mielinmäärin vaikka sitten peppua puristelemalla. - tasokas nainen
Carlos Kieroz kirjoitti:
Tasokkuuteen kuuluu vain se, millä saa haluamiaan naisia. Todellisuudessa näkee monella lailla käyttäytyvien miesten saavan halutuimpia naisia. Ymmärrän, että naiset haluaisivat heidän haluamiensa miesten käyttäytyvän tietyllä tavalla, mutta niin ei aina ole.
Eli sinun mielestäsi lähiöpubin ruusuja saava lähiökapakan alkoholisoitunut punaniskajuntti on tasokas, koska saa haluamiansa (pokaamiansa) naisia?
Sillä samalla heebolla ei ole mitään asiaa edes normaaleihin naisiin, saati tasokkaisiin. Niihin kauniisiin, kuten moni näyttää tasokkaan naisen määrittelevän. - Carlos Kieroz
tasokas nainen kirjoitti:
Eli sinun mielestäsi lähiöpubin ruusuja saava lähiökapakan alkoholisoitunut punaniskajuntti on tasokas, koska saa haluamiansa (pokaamiansa) naisia?
Sillä samalla heebolla ei ole mitään asiaa edes normaaleihin naisiin, saati tasokkaisiin. Niihin kauniisiin, kuten moni näyttää tasokkaan naisen määrittelevän.Jos tuo tuli mieleen, niin eipä taida kannattaa tästä vääntää enempää.
Sanon vain uudestaan, että: "Pyllystä puristaminen VÄÄRÄSSÄ KOHDASSA EI ole kyllä mitenkään FIKSUA." - Kympin Nainen
herrasmies on pop kirjoitti:
Nimenomaan herrasmies EI nipistä.
*huoh*
Ei ihme, että nykyaikana herrasmiehet ovat harvassa, kun miehet kuvittelevat törkimyksen käytöksenkin oleva hyviä tapoja noudattavaa.Herrasmies on pop, ja kyllä, käytöstavat kunniaan, mutta minä en kyllä ollenkaan pistä pahakseni jos herrasmies sillä tavalla ikään kuin huomaamatta, melkein kuin vahingossa hipaisee... esim. ohikulkiessaan.
Ei nyt ehkä mitään nipistelyä tai puristelua, mutta semmoinen "tahallinen vahinkohipaus" voi olla äärimmäisen....miellyttävää.
Tämän tyyppinen toiminta on tietysti hyvin delikaatti taiteenlaji, ettei mene sinne huonon maun puolelle. Miehen muu käytös, tilanne kokonaisuudessaan, kuinka kauan tunnettu jne tietysti vaikuttavat paljon myös siihen että mikä on sopivaa ja suotavaa. Mutta kyllä mielestäni nyt tällä vuosituhannella voi hieman näitäkin sääntöjä päivittää. - mies32
Carlos Kieroz kirjoitti:
Jos tuo tuli mieleen, niin eipä taida kannattaa tästä vääntää enempää.
Sanon vain uudestaan, että: "Pyllystä puristaminen VÄÄRÄSSÄ KOHDASSA EI ole kyllä mitenkään FIKSUA."Luulenpa, että oikean miehen ja naisen kohdatessa väärää aikaa eikä paikkaa ole olemassakaan.
- akateeminen M
Tuolla ylempänä oli kysymys seksistä.. Tässä kokemukset (niistä kenen kanssa sängyssä olin)
1. Lahna. Tykkäsi rajusta käsittelystä, mutta ei itse tehnyt oikein mitään. Tykkäsi peppuseksistä, mutta pelkäsi sitä.
5. Seksi oli enemmänkin zumbaa kuin seksiä. Hän halusi näyttää kaikki asennot mitä tiesi, ja kun hän oli tosi hyväkuntoinen (urheilja) niin se seksi oli enemmänkin urheilua kuin seksiä. Yhden kerran tosin vaan ehdittiin harrastamaan sitä.
7. Tykkäsi rajusta käsittelystä ja peppuseksistä erityisesti. Mutta seksi aina hänen ehdoillaan - tiettyyn aikaan, ja hänen määrämällään kaavalla. Kun hän kertoili joskus mistä tykkää, niin mietin sitä ja sanoin että et sinä oikeasti halua tuota, sinähän kaipaat vaan rakkautta ja hellyyttä. Pillahti itkuun ja sanoi että tunnen hänet paremmin kuin hän itse..
0. Vähän samanlainen kuin 5. Akrobatiaa, ja peppuseksiä.
En ole ennen ajatellutkaan sitä, mutta se että kolme näistä neljästä piti rajusta käsittelystä ja peppuseksistä.. mistä se johtuu? Itsetunnon puutteesta? Miehen pitää olla vahva ja määrätä sängyssä (ja vain sängyssä, ei missään muualla)?
Silleen hämmentävä tuo tilasto kun muista, noin 30 naisesta kenen kanssa sängyssä olen ollut, vain 3 tai 4 on ollut kiinnostunut peppujutuista.- off topic
"En ole ennen ajatellutkaan sitä, mutta se että kolme näistä neljästä piti rajusta käsittelystä ja peppuseksistä.. mistä se johtuu?"
Jos päivät pitkät johtaa ja hallitsee työpaikalla, kotona on kiva saada vastakkaistakin kokemusta - heittäytyä itse hallittavan rooliin... mutta VAIN sängyssä.
- Kympin Nainen
Pahasti on menneet termit tasokas ja kaunis sekaisin...
Mielestäni tasokas nainen on paitsi kaunis, myös tasapainoinen, täysipäinen, sydämellinen, älykäs, huumorintajuinen, itsevarma, seksuaalinen jne.
Kaikilla tapausesimerkeilläsi on ollut jokin "issue" - kivi kääntämättä, huono isäsuhde, käsittelemätön ero tms. Eli he eivät ole olleet täysipäisiä saatikka tasapainoisia. Ehä kauniita mutteivät itsevarmoja/itsensä tuntevia ja sinuita itsensä kanssa.
Monesti tämäntyyppiset asiat heijastelevat kaikkeen käytökseen, mutta joskus jopa räikeimmin seksuaalisuuteen - siitäpä ehkä johtuu tuo "hämmentävä" tilastosi. He luulevat, että suurin osa miehistä haluaa peppuseksiä ja koska ovat epävarmoja, esittävät sitä (tai muun laista akrobatiaa/urheilua) itsekin haluavansa.
Eli näiden tapausesimerkkien kohdalla ei koskaan tasokkaista naisista ollutkaan kyse - tasokas nainen on kaikin puolin upea pakkaus eikä silloin miehen tarvitse tehdä kompromissia luonteen, seksin tai muunkaan asian suhteen.- Ysi miikan mies
Ehkäpä aloittaja siksi laittoikin tasokkaan lainausmerkkeihin.
"Eli näiden tapausesimerkkien kohdalla ei koskaan tasokkaista naisista ollutkaan kyse - tasokas nainen on kaikin puolin upea pakkaus eikä silloin miehen tarvitse tehdä kompromissia luonteen, seksin tai muunkaan asian suhteen."
No näinhän asia juuri onkin. Tasokkaat naiset ovat kuitenkin harvinaisuuksia. Älykkyyden suhteen, jos on Mensa-tasoa vaikkapa, ja on kaikin puolin muutenkin upea pakkaus (myös siis täysipäinen ja itsevarma), niin siinä on tasokas nainen, voisiko sanoa ylemmän tason nainen.
- Reipas Mies
Kerro yksi syy miksi keskitasoisen miehen tulee taistella kelpaamisensa kanssa tuollaisille ns. kauniille naisille henkihieverissä asiakaspalvellen romanttisessa mielessä?
Ihan oikein sanoa tuollaisille naisille etten ole sosiaaliviranomainen, ei kiinnosta exäsi ja palataan asiaan kun pääset siitä yli. - akateeminen M
Joo, myönnän että käytin vähän väärin tuota tasokas -sanaa. Otsakkeessa viittasin kauniisiin naisiin, ja lainausmerkeillä viestin mielipidettäni tasosta.
Eli puhuin tuossa kauniista naisista, en tasokkaista naisista. Itse asiassa koko tasokysymys on minulle täysin yhdentekevä - jokainen määrittelee tasonsa itse. Jos se ei muille käy niin sille ei voi mitään..- jeejeeeee
Jos sä oot eräs jonka kanssa lopetin juuri tapailun, niin "thank god" pääsin sinusta eroon. Oot kirjoitustesi perusteella ihan pe-seestä.
- akateeminen M
jeejeeeee kirjoitti:
Jos sä oot eräs jonka kanssa lopetin juuri tapailun, niin "thank god" pääsin sinusta eroon. Oot kirjoitustesi perusteella ihan pe-seestä.
Kiitos palautteesta! En usko että olen hän, sillä en ole tapaillut vähään aikaan ketään.
- jeeeeejeeeee
jeejeeeee kirjoitti:
Ei ole minun kirjoittamani viesti. En ole tapaillut ketään.
- TheTruth00
Onpa ollut huonoa tuuria, vaikka sinänsä lohduttavaa lukea, omalla kohdallani miesten kanssa käynyt ihan samalla tavoin ja ainakin yhä usein. Se on hyvä jos jaksat vielä uskoa ja luottaa, itselläni on molemmat kadonneet ja olen tullut tulokseen, että nähtävästi minun on tarkoitettukin elää yksin. Ei sinänsä ihanteellinen olotila, mutta senkin kanssa varmaan oppii elämään, en vaan jaksa enää yhtään pettymystä.
Sen verran totean ja kommentoin vielä, että ihmeen paljon on noita kuvailemiasi ihmisiä, niin miehissä kuin naisissakin, joissa itsessään ei mitään vikaa, kaikki vika ja syy löytyy aina niistä existä.
Kaikesta huolimatta, onnea niin sinulle kuin kaikille muillekin ihmissuhteissa pettyneille, ehkä joskus vielä kohdallenne osuu nk.tervepäinen ja ongelmaton yksilö:)
Hyvää joulua ja iloista vuodenvaihdetta jokaiselle tämän lukevalle!- akateeminen M
Tottakai jaksan uskoa ja luottaa. Se helmi odottaa minua jossain =)
En kyllä ole pettynyt (enää), hetken se aina kirpoo kun huomaan, että tästäkään ei tullut mitään. Mutta minusta jokainen kohtaamaani ihminen on ollut tärkeä, jokainen omalla tavallaan.
Hauskaa joulua sinulle! - TheTruth00
akateeminen M kirjoitti:
Tottakai jaksan uskoa ja luottaa. Se helmi odottaa minua jossain =)
En kyllä ole pettynyt (enää), hetken se aina kirpoo kun huomaan, että tästäkään ei tullut mitään. Mutta minusta jokainen kohtaamaani ihminen on ollut tärkeä, jokainen omalla tavallaan.
Hauskaa joulua sinulle!Olen kanssasi samaa mieltä tuosta jokaisen ihmisen tärkeydestä....laulun sanoin "Jokainen ihminen on laulun arvoinen":) Laulun, muiston, ajattelemisen.....
- 8+6
Pakko myöntää, että me miehet ollaan myös vaikutettu liikaa kauniiden naisten oma-napa-lähtöiseen ajatusmaailmaan. Me ollaan annettu niille liikaa huomiota heidän ulkonäkönsä takia. :(
- carambola87a
Minkä ikäinen aloittaja olet?
- akateeminen M
42
- älllllööööä
Facebook sivustollani on 200 naista ystäväkaartissani.
En haluaisi kategorioda naisia rumiksi tai kauniiksi, mutta kun tälle linjalle jo aloituksessa lähetään niin aloitetaanpas jaottelu....
Noin 100 kpl naisista ulkonäköön katsomatta on hiljaa eikä juurikaan laita statuksia.
40 kpl naisista tykkää lainauksista jossa naisten ulkomuotoa jollain tavalla pistetään halvalla. Hoikkia naisia halvennetaan sanomalla että aidon naisen tunnistaa kurveista ja lautaa/kakkosnelosta saa kaupasta tai saunan takaa. Miss suomi kisat kun voittaa joku kaunotar, niin johan on lauma naisia kommentoimassa kuinka oli ruma ja tyhmä miss Suomi jne.
Järjestäen nämä kanssasisariaan dissaavat naiset ovat ei niin hehkeitä kuin muut naiset ja he ovat olleet sitä aina. He ovat niitä käärmeitä jotka houkuttelevat väärälle polulle. Ei ihmekään, että heillä on sitä lapsikatrasta osalla ties kenen kanssa. Mutta kyllä käärme sen osaa miehen liehittelyn taidon... ja taas pässiä viedään ja valheet menee täydestä. Osalla käärmeistä ei ole lapsia, mutta uusi mies löytyy heti kun vanhasta ei saa mitään hyötyä irti.
Kauniit tuntemani naiset eivät keskity epäolennaisuuksiin ja koita pönkittää omaa egoaan muiden haukkumisella. Osa heistä on parisuhteessa ja osa ei.
Kaunis ihminen on hyvä ihminen ulkomuotoon katsomatta.
Lopettakaa tämä vastenmielinen kaakatus jo.
Aloittajan kirjoitus pätee kaikkiin ihmisiin.- no huhhuh
En ole koskaan nähnyt yhdelläkään naisella yhtään naista mollaavaa päivitystä. Naisia ystävinä 17v-60v.
En yhtään kommenttia misseistä, ketään ei kiinnosta.
En yhtään kommenttia laudoista tai kurveistä, ei rumilla tai kauneimmillakaan.
Väitän että valehtelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413182
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582572Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292019- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?801463Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651425- 891115
- 901069
- 841065