Janottaako exääni vai pelleileekö hän kustannuksellani

suolainen3

Mieheni petti minua ja jätti todella rumasti ja erosta tuli riitaisa.

Nyt ollaan jouduttu olemaan tekemisissä pitkän ajan kuluttua viestein perusasioista.

Exäni seurustelee tämän naisen kanssa jonka kanssa petti minua, ja nyt näissä viesteissään kuitenkin käyttää vanhoja lempinimiäni( ihan kuin ei mitään) sekä vihjailee vanhoista "meidän keskisistä hauskoista muistoista" jotka ovat minun mielestäni epäsopivaa käytöstä kaiken tapahtuneen jälkeen. ja myös sen puolesta että hän seurustelee.

onko tämä vaan parantumaton paskakasa tämä minun exä koska taisi tehdä sitä minua ennen myös aiemmalle exälleen - ei ihme että tämä ei koskaan päässyt miehestä eroon.

mitä exä mahtaa haluta viesteillään? itse olen ollut asiallinen.

6

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinsevaanonn

      Hän haluaa testata viehätysvoimaansa sinuun. Ja koska sinä ET järkevänä halua antaa itsestäsi vähäarvoisen naisen kuvaa, niin älä vastaile kaikkiin hänen viesteihinsä edes. Miehet haluavat "korkea-arvoisen" naisen, eivät vähäarvoista eli helpooa naista jota pompottaa miehen tahdon mukaan, ja saada vähän seksiä sitten joskus jos ei satu muuta olemaan tarjolla. Unohda se mies, seriously. Älä pohdi ja analysoi mitä hän tarkoittaa, vaan anna olla ja jatka eteenpäin. Jos hän olisi vakavissaan sun suhteen, niin trust me, hän tekisi kaikkensa sun eteen, etkä joutuisi analysoimaan rivien välejä.

      • vapaus valita

        eikähän ne miehet halua sellaisen naisen jota ne RAKASTAA ennenkaikkea, vai ovatko miehet todella noin pinnallisia, ilmankos ei suhteet kestä jos jatkuvaa leikkiä pitää olla ilmassa....???


      • lohekas12
        vapaus valita kirjoitti:

        eikähän ne miehet halua sellaisen naisen jota ne RAKASTAA ennenkaikkea, vai ovatko miehet todella noin pinnallisia, ilmankos ei suhteet kestä jos jatkuvaa leikkiä pitää olla ilmassa....???

        ei se mies petä jos rakastaa... eli tässä on nyt kyse aivan muusta kuin rakkaudenkaipuusta...


    • get even

      Seksiä, kaksi naista, uusi epäilyttää, tuli alettua liian nopeasti uuteen vain koska vanha ei ollut tarpeeksi.

      Älä mene halpaan tai kosta jotenkin!!! Särje miehen sydän , omas on jo rikki, et voi enää muuta kuin kostaa.

    • pimpin puute sillä

      Se haluaa tietenkin nus.sia sinua ja pettää nykyistään. Niin kaikki exät tekee ja sinä tyhmänä avaat jalkasi exällsi

    • suolainen3

      niinpä olette oikeassa.
      en todellakaan avaa jalkojani - ällöttää koko mies, hänhän on toisen naisen kanssa!
      hän ehdotti että menisin hänen luotaan hakemaan muutaman jääneen tavaran ja kieltäydyin.

      en halua nähdä sen paskan naamaa enää koskaan enkä varsinkaan mitään puhua , tai toivotella hyviä jouluja samalla!

      tuntuu vain siltä, ettei tämä jäänyt tähän..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe