Noh, duunia paiskon ja joutuu pakollakin kuuntelemaan radiota. Sattuipa sitten YleX:ltä Uniklubin "Kylmää"-biisi soivan. Pitää sanoa etten ollut pitkään aikaan saanut niin kovia nauruja kuin tuosta biisistä. Kaiken maailman kliseet kerätty yhteen, aivan paskaakin paskempaa musiikkia, eikä se äijä osaa edes laulaa vielä kaiken lisäksi. Tuo Uniklubi todistaa ainakin sen, että nykyään ei tarvitse olla sen kummempi kitaranpimputtaja niin menestystä tulee.
Uniklubi?
11
1166
Vastaukset
- Upi
todellakin veit sanat suustani!!
- Anti-teinirock
Kuten myös minunkin...:)
- Kalinka Jogurtti
Teinitytöt, varsinkin teinigootit tarvitsevat jotain mihin samaistua. Siksi meillä on bändejä kuten Negative ja Uniklubi. Nämä aikamme suurimmat kapinalliset ja itsesäälissä sekä surussa rypevät tyttöset tarvitsevat jotain mikä lohduttaa.
Tosin, itsekin olen sortunut tuon biisin jollekin levylleni polttamaan. Ehkä se on sitä kaipuuta tuohon ihanaan 16. vuoden ikään..- Poison
...miksi ihmeessä teinigootit kuuntelisivat glam rockia? Aika kaukana goottimusasta, jopa "wannabe-goottimusasta".
- Emmu
Uniklubi on todellakin mitä hirvein kyhäelmä... Olin tossa viikko sitten eräässä tapahtumassa, jossa kyseinen poppoo esiintyi,aika köyhää oli...
- epno
Eräs saksalainen tuttuni halusi ehdottomasti Uniklubin levyn. Ostin sen tietysti hänelle ja lähetin, sillä sain siitä itse hieman voittoa, kun hän maksoi hieman enemmän. Piti tietenkin ottaa kaikki hyöty irti ja kuunnella ensin se levy itse. Olisi ollut parempi olla kuuntelematta. Käsittämättömän kornia, hirveitä kliseitä ja mikä pahinta: sama tarina joka laulussa, vieläpä mukamas niin surullinen. Lisäksi musiikki on junnaavaa puuroa, josta ei saa mitään irti, eikä edes tätä levyn nimibiisiä voi kehua, kertsi on niin rasitta renkutus. Oliko tuonkin yhtyeen pakko lisätä maailman kauheutta levyllään? Ei naurata, vaan lähinnä itkettää noin paska "musiikki".
- *somebody*
Uniklubi rulaa!Ja Kylmää on kans hyvä biisi!
- DARK-88
mä en kyl tiedä miks tämmöstä musiikkia jaksetaan tehdä...onko tämä joku ihmeen himin kopio vai?,mut se on ihan sama koska him on paska bändi!!!!
- pepsi
oon tosi paljon samaa mieltä
- Maria
Olen myös joutunut töissä todistamaan tätä suomalaisen nykymusiikin ala-arvoista latteushumppaa.Mutta minkäs teet!Lyriikka on tarpeeksi selkeää ja sävellykset sopivan yksinkertaisia,niin että jo ensimmäisellä kuuntelukerralla ymmärtää biisien sisimmän tarkoitusperän,jota ei vaan ole,mutta jonka voi itse kehitellä...Imago myy!Surullista,mutta totta.
- maijahiimaijahuu!
...vähän kateutta ilmassa,vaikka en itsekään ole fani enkä pidä tästä kappaleesta,mutta silti tämä laulaja osaa mielestäni laulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3246205Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483676Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492861"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 671232
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831092Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11904