Mun molo on 11cm paksu ja 25cm pitkä vaikka hässin muijat ei tunne mitään....
ja se on vielä alaspäin käyrä...
paksu
8
128
Vastaukset
Oletko Ralph Woods... Sillä on myös kymmentuumainen ja muoto kuin Concordella. Löytyy kuukkelista. Mitta on vähän yli kaksinkertainen erääseen merenrantakaupungin nykerökikkeliin...
- Asus ihan ite
Voi voi.. Sinä oot vähän loukkaantunut :)
Vaihda levyä homo!! - hx ihan ite
Asus ihan ite kirjoitti:
Voi voi.. Sinä oot vähän loukkaantunut :)
Vaihda levyä homo!!Sinun vittuiluistasi ei voi kukaan loukkaantua. Sen verran kyrvättömiä ovat...
Sulle vittuilu taas on kuin tikkukaramellin varastaminen sinun mielikuvituslapseltasi. Mutta itse annat aseet järjettömillä jutuillasi... Kiitos.
Palstan hauskuus piilee 98% sinussa ja hervottomissa jutuissasi, joista palsta on nauttinut...oliko se kymmenen vuotta, vai mistä asti ne vanhimmat "muttaukset" olikaan lähtöisin? Samoja kirjoitusvirheitäkin jo silloin, vaikka älykännyt ei olleet ihan tapetilla vielä silloin.
Apukouluissa olisi syytä panostaa aakkoosiin ja niiden suhteellisen oikeaan järjestykseen. Osaa kirjoittaa aikuisena, työtön, työtön, työtön jne., sit tukihakemukseen. - Voi ristus sua H-X...
hx ihan ite kirjoitti:
Sinun vittuiluistasi ei voi kukaan loukkaantua. Sen verran kyrvättömiä ovat...
Sulle vittuilu taas on kuin tikkukaramellin varastaminen sinun mielikuvituslapseltasi. Mutta itse annat aseet järjettömillä jutuillasi... Kiitos.
Palstan hauskuus piilee 98% sinussa ja hervottomissa jutuissasi, joista palsta on nauttinut...oliko se kymmenen vuotta, vai mistä asti ne vanhimmat "muttaukset" olikaan lähtöisin? Samoja kirjoitusvirheitäkin jo silloin, vaikka älykännyt ei olleet ihan tapetilla vielä silloin.
Apukouluissa olisi syytä panostaa aakkoosiin ja niiden suhteellisen oikeaan järjestykseen. Osaa kirjoittaa aikuisena, työtön, työtön, työtön jne., sit tukihakemukseen.Sun kannattais laittaa uus älypuhelin, niin ei tarviis katkeroitua ja näpytellä ymmärtämättömänä vanhalta pöytäkoneelta :)
- back to 90's
Voi ristus sua H-X... kirjoitti:
Sun kannattais laittaa uus älypuhelin, niin ei tarviis katkeroitua ja näpytellä ymmärtämättömänä vanhalta pöytäkoneelta :)
Mitä väliä sillä on vaikka näpyttelisin näitä viestejä vanhalta 386:lta??
back to 90's kirjoitti:
Mitä väliä sillä on vaikka näpyttelisin näitä viestejä vanhalta 386:lta??
38kutosella ei sellaista kirjainhässäkkää mitä älypuhelimilla, jota ei osaa käyttää.
- Asus ihan ite
h-x kirjoitti:
38kutosella ei sellaista kirjainhässäkkää mitä älypuhelimilla, jota ei osaa käyttää.
Ooppa hintti hiljaa. Minä en vaivaudukkaan puolta päivää viestejä hieromaan tällaiselle kyrvänmuttausoalstalle. Ei tarvii katoppa päteä, kun on meisseliä oikeesti :)
- Hyvä läppä
Asus ihan ite kirjoitti:
Ooppa hintti hiljaa. Minä en vaivaudukkaan puolta päivää viestejä hieromaan tällaiselle kyrvänmuttausoalstalle. Ei tarvii katoppa päteä, kun on meisseliä oikeesti :)
HOHOHOHOHOHOHOHOHOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!
"Ei tarvii katoppa päteä, kun on meisseliä oikeesti :) "
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAHAHAHHAH-AH-AH-HAHAHAH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811