Jalasjärven papukaijalle ja myös muille

ns. "Ylläpitäjä"

Nettisivu työttömyysturvan harhoista ja vääryyksistä - kuten kaikki täällä olevat vakiokävijät tietävät:
http://tinyurl.com/oikeutta (Samaa asiaa on toistettu liikaakin.)

Sivun sanoma EI ole se että "Liity kassaan", kuten sivun vieraskirjaa häiriköivä täälläkin paljon suutaan soittava jalasjärveläinen nimimerkki kuvittelee. Tämän henkilön takia jouduin tekemään vieraskirjasta moderoidun. (Muutama harva hänen viestinsä on jätetty.) Sivun tarkoitus on kertoa työttömyysturvaan sisäänrakennetusta vääryydestä ja ihmisten harhaluuloista, sekä virkamiesten asenteesta: He yrittävät selittää, että systeemi on tasa-arvoinen, kun kassajäsenet ovat keskenään tasa-arvoisia ja kaikilla on muka mahdollisuus liittyä kassaan, vaikka ei olekaan.

Sivun tarkoitus ei ole käskyttää ihmisiä liittymään sokeasti liittoihin tai kassoihin. Sivun tarkoitus on saada ihmiset YMMÄRTÄMÄÄN työttömyysturvan rahoituksen rakennetta. Sivustolla on myös ehdotuksia siitä miten systeemin saisi oikeudenmukaisemmaksi ilman lisäkuluja valtiolle. Näin ei olisi enää väliinputoajia, kuten nykyään on. Samalla ns. liittopäivien nollaus- siivestys ei enää olisi kannattavaa, kuten nyt on.

Sivulla on myös käsitelty aiheesta tehtyä kirjallista kysymystä hallitukselle ja vastausta siihen.

"Jalasjärven papukaijalta" kysyn, että miksi meidän pitäisi valistaa kansaa niistä asioista, jotka löytyvät mm. työttömyyskassojen tai Kelan nettisivuilta? Näillä sivuilla on paljon enemmän kävijöitä kuin meidän sivuillamme. Näiltä sivuilta löytyy yksityiskohtaista opastusta työttömyysturvan hakemisesta, joten en näe mitään syytä toistaa näitä asioita. Sen sijaan Kelan tai kassojen sivuilta ei löydy niitä asioita, joita on kerromme sivuillamme. Kenelläkään ei ole intressejä kertoa näitä epäkohtia, vaan päin vastoin: Monella on intressiä olla hiljaa niistä.

101

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapteni jack sparrow

poistit viestini jo kertaalleen tänään DELETE nappulalla joten laitan sen tänne udelleen

Viesti

Milloin mahtaa lamppu syttyä ylläpitäjän taivanrannan taakse tällä menolla!. Palstasi sivut sisältävät 99% taivaanrannan maalaamksta, ja lukijan täytyy olla melkoinen fakiiri saadakseen tietää 1% jyvä tiedon kaiken hötön keskeltä, ettei olisi tietämätön niistä tämän päivän 19.12.2012 klo 23:50 työttömyysturvassaan!.

Kaikkea muuta tarjoillaan hyvällä kattauksella, mutta sitä realista tietoa ei saa palstallasi kun koet sen härskisti mainokseksi

Ymmärrän mitä sanot mutta se ei auta tietämätöntä ymmärtämään senkään vertaa kun lukee taivannrataa.......-

Kun luet tekstejäni, VAHVOILLA silmälaseilla, ymmärtämättä

"Jalasjärven papukaija"

Ps Suomi24.fi viestit on eräänlainen "työ-vakuutus" kun vieraskirjassasi viestien kohtalo on (delete nappula) turvattomampi

19.12.2012 klo 16;58:22 ensimmäinben kerta DELETE nappula
      19.12.2012 klo 23:50 toisen kerran suomi 24 fi

Milloin se lamppu syttyy taivanrannan taakse sinne majakkaan jotta me tietämättömät löytäisimme perille kun ylläpitäjän "g" kokee oleellisen tiedon palstallaan mainokseksi

• kapteni jac sparrow

"Jalasjärven papukaijalta" kysyn, että miksi meidän pitäisi valistaa kansaa niistä asioista, jotka löytyvät mm. työttömyyskassojen tai Kelan nettisivuilta?

Kapteni jack sparrow vastaa kysymykseesi

Nyt on kyse ylläpitäjän omista sivuista (ei kelan ja työttömyyskassojen)

Milloin se lamppu syttyy taivanrannan taakse sinne majakkaan jotta me tietämättömät löytäisimme perille kun ylläpitäjän "g" kokee oleellisen tiedon palstallaan mainokseksi

• kapteni jack sparrow

Todistaa ainakin sen että voi tehdä sisältöönsä myös muutoksia, kun todellinen pelaaja on tyystin unohdettu hänen kaaviossaan

TYÖNANTAJA

Tässä likki kaavioon

http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=saunalahti kvarkki oikeutta&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCsQFjAA&url=http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Ansioturvan_rakenne.png&ei=27wVUcaRN6GD4ATX9YHQAg&usg=AFQjCNETFfy5UlF8gLFQUGH2u-v3hzJzqA&bvm=bv.42080656,d.bGE

Etsin wikipedian ylläpitäjää tekemään tämän muutoksen wikipedian sivuilla!.

• 17+9
        kapteni jack sparrow kirjoitti:

Todistaa ainakin sen että voi tehdä sisältöönsä myös muutoksia, kun todellinen pelaaja on tyystin unohdettu hänen kaaviossaan

TYÖNANTAJA

Tässä likki kaavioon

http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=saunalahti kvarkki oikeutta&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCsQFjAA&url=http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Ansioturvan_rakenne.png&ei=27wVUcaRN6GD4ATX9YHQAg&usg=AFQjCNETFfy5UlF8gLFQUGH2u-v3hzJzqA&bvm=bv.42080656,d.bGE

Etsin wikipedian ylläpitäjää tekemään tämän muutoksen wikipedian sivuilla!.

Vaihtelevalla menestyksellä myös kapteni jack sparrow noudattaa epäilemättä ideatasolla runsain määrin esiintyvää suurpiirteisyyttä sekä rauhattomuutta.

• ns. "Ylläpitäjä"

Hehehhheee... Tämähän menee hauskaksi. Aluksi ajattelin, että en viitsi vaivautua vastaamaan. Se on hyödytöntä, mutta vastaan nyt kumminkin vielä tämän kerran, kun se on niin hauskaa, vaikka väsyttää, sillä tulin töistä vasta noin klo 21.

Nettisivut ovat liian vaikeatajuiset Jalasjärven papukaijan pienille aivoille. 99% sivun asiasisällöstä menee yli ymmärryksen, joten sitä nimitetään taivaanrannan maalaamiseksi. Eihän siellä ole kuin muutama maalaus, Open Office -ohjelmalla tehty diagrammi rahavirroista. Ja muutama muu palkka/aika/korvaus-diagrammi. Yhtä hyvin sinne olisi voinut kirjoittaa kvanttimekaniikan yhtälöitä. Kun niitä ei ymmärretä, niin niitä voi nimittää vaikka hötöksi.

Jack Sparrowin mielestä sivulla pitää lukea helposti ymmärrettävä tiedotus: "HOIDA OMA OSASI KASSAJÄSENYYDESTÄ, NIIN TYÖTTÖMYYSTURVASI ON TAATTU". Kaikki muu on turhanpäiväistä höttöä.

Näin sivut ovat helpot ja niitä ymmärtää myös Jalasjärven papukaija. Ja kahden kilometrin päässä asuva ulkomaalainen. Mutta huomatkaa. Näitä sivuja ei ole tehty Jalasjärven papukaijaa varten, vaan niitä ihmisiä varten, jotka ovat kiinnostuneet näistä asioista ja niiden taustoista.

Saat tahtosi läpi, jotta voit nukkua yösi rahassa, etkä tunne olevasi sorrettu ja sensuroitu. Nyt olen noudattanut neuvoasi, ja olen hoitanut tiedottamispuolen juuri sillä tavalla kuin SINÄ haluat:
      http://tinyurl.com/cqklkt3
      Kaikki turhanpäiväinen taivaanrannan maalaus ja muu höttö on otettu pois. Tämä on TÄRKEÄ TIEDOTUS, jonka kaikki tietämättömät voivat lukea juuri tältä sivulta. TÄRKEÄÄ asiaa ei enää tarvitse etsiä VAHVOILLA LASEILLA turhanpäiväsen hötön seasta!

OLEELLINEN TIETO LÖYTYY TÄÄLTÄ: http://tinyurl.com/cqklkt3

• kapteni jack sparrow

No niin yllä pitäjä teet tästä nyt englanin, saksan,ranskan,italian venäjän,viron ja kaikki eu alueen kielillä koska nyt työntekijä huomaa oman osansa työttömyyskassan jäsenenä mitä pitää tehdä saadakseen ansiosidonnaita päivärahaa 20.12.12012 klo 03:10 on tämän päivän realiteetti

Lisäksi likit niihi kaikkiin 35 työttömyyskassojen sivuille ja erityisesti kelan sivuille

Kapteni jack sparrow

ps kaada kaikki se paska päälleni kyllä minä kestän

• ns. Ylläpitäjä

No niin yllä pitäjä teet tästä nyt englanin, saksan,ranskan,italian venäjän,viron ja kaikki eu alueen kielillä koska nyt työntekijä huomaa oman osansa työttömyyskassan jäsenenä mitä pitää tehdä saadakseen ansiosidonnaita päivärahaa 20.12.12012 klo 03:10 on tämän päivän realiteetti

Lisäksi likit niihi kaikkiin 35 työttömyyskassojen sivuille ja erityisesti kelan sivuille

Kapteni jack sparrow

Eihän se riitä. Täällä on tosi paljon somaleita ja venäläisiä. Jos sinä käännät sivut somaliksi, thaiksi jne, niin voinhan minä julkaista ne kääntämäsi sivut. Mutta tee koko sivut itse alusta loppuun editointia myöten, sillä aikani ei riitä kaikille tarpeellisille kielille.

Kerro miten minä saan kyyrilliset, kreikkalaiset tai japanilaiset kirjaimet koneeseeni. En osaa. Opeta minua.

Kerro myös minulle, miten minä saan kaikki tietämättömät ihmiset käymään noilla sivuilla?

• kapteni jack sparrow
        ns. Ylläpitäjä kirjoitti:

Eihän se riitä. Täällä on tosi paljon somaleita ja venäläisiä. Jos sinä käännät sivut somaliksi, thaiksi jne, niin voinhan minä julkaista ne kääntämäsi sivut. Mutta tee koko sivut itse alusta loppuun editointia myöten, sillä aikani ei riitä kaikille tarpeellisille kielille.

Kerro miten minä saan kyyrilliset, kreikkalaiset tai japanilaiset kirjaimet koneeseeni. En osaa. Opeta minua.

Kerro myös minulle, miten minä saan kaikki tietämättömät ihmiset käymään noilla sivuilla?

Yhtä hyvä kielitaitoni on kuin suomenkieli mutta se vironkieli on jollain virolaisella hallussa ja siellä helsingissä on yksi wenäjän kielen taitoinen ja tälläkin on tuttavan tuttava joka osaa ranskaa ja joku jarmo osaa mm saksaa kaikkia kieliä on mutta väärinkäsitysten summa kasvaa 1 2 = jo peräti 4 riskaapelia

Kapteni jack sparrow

• ns. Ylläpitäjä

Yhtä hyvä kielitaitoni on kuin suomenkieli mutta se vironkieli on jollain virolaisella hallussa ja siellä helsingissä on yksi wenäjän kielen taitoinen ja tälläkin on tuttavan tuttava joka osaa ranskaa ja joku jarmo osaa mm saksaa kaikkia kieliä on mutta väärinkäsitysten summa kasvaa 1 2 = jo peräti 4 riskaapelia

Kapteni jack sparrow

Delegoippa kääntämishomma sitten niille tuttavillesi.

• kapteni jack sparrow

mieluummin mensin tulkkaus toimistoon selkeän sanaisella , jos on selkeä sanoma suomen kielellä "mitään hötöä" tai höystöä!.

Niitä on esimerkiksi HELSINGISSÄ, tampereella, jopa seinäjoella sellaisia kääntämiseen erikoistuneita käänös, tulkkaus, toimistoja

MIKSI MINUN PITÄÄ TEHDÄ se sivuillesi kun ne kerran ovat sinun sivut, saathan luonnehtia omilla tulkinnoilla "kapteni jack sparrow" ihan niinkuin haluat ihan niin selkeästi niin monella kiellellä haluat

Kapteeni jack sparrow

• kapteeni jack sparro

HOIDA OMA OSASI KASSAJÄSENYYDESTÄ, NIIN TYÖTTÖMYYSTURVASI ON TAATTU

Muotoon

" Hoida oma osasi kassanjäsenyydestä suomen lainsäädännön mukaan, niin työttömyysturvasi on taattu"

Kapteeni jack sparrow

20.12.2012 klo 12:25

• kapteni jack sparrow
        kapteeni jack sparro kirjoitti:

Muotoon

" Hoida oma osasi kassanjäsenyydestä suomen lainsäädännön mukaan, niin työttömyysturvasi on taattu"

Kapteeni jack sparrow

lähetin yllä olevan vieraskirjaasi, voit lukea sen sieltä

Kapteni jack sparrow

20.12.2012 klo 12:50

• Ylläpitäjä

mieluummin mensin tulkkaus toimistoon selkeän sanaisella , jos on selkeä sanoma suomen kielellä "mitään hötöä" tai höystöä!.

Niitä on esimerkiksi HELSINGISSÄ, tampereella, jopa seinäjoella sellaisia kääntämiseen erikoistuneita käänös, tulkkaus, toimistoja

MIKSI MINUN PITÄÄ TEHDÄ se sivuillesi kun ne kerran ovat sinun sivut, saathan luonnehtia omilla tulkinnoilla "kapteni jack sparrow" ihan niinkuin haluat ihan niin selkeästi niin monella kiellellä haluat

Kapteeni jack sparrow

Entä miksi minun pitäisi tehdä ne? Kuka maksaa kulut? Mitä hyötyä sivujen kääntämisestä olisi? Pitääkö minun kääntää myös Kelan sivut omalla kustannuksellani? Kelan sivut ovat tärkeät sivut, meidän sivut eivät ole tärkeät.

Jätit vastaamatta seuraaviin kysymyksiin:

1. Kerro miten minä saan kyyrilliset, kreikkalaiset tai japanilaiset kirjaimet koneeseeni. En osaa. Opeta minua.

2. Kerro myös minulle, miten minä saan kaikki tietämättömät ulkomaalaiset käymään noilla sivuilla?

Vastaa ensin näihin kysymyksiin, niin jatketaan sitten tätä äärimmäisen typerää keskustelua.

• naureskelija_
        kapteeni jack sparro kirjoitti:

Muotoon

Kapteeni jack sparrow

Voiko kassajäsenyyden hoitaa kuntoon myös Suomen lainsäädännön vastaisesti, kun pitää erikseen mainita, että se pitää tehdä lainsäädännön mukaan?

• kapteni jack sparrow
        naureskelija_ kirjoitti:

Voiko kassajäsenyyden hoitaa kuntoon myös Suomen lainsäädännön vastaisesti, kun pitää erikseen mainita, että se pitää tehdä lainsäädännön mukaan?

anteeksi kun en nyt ymmärrä, kun olen niin tyhmä papukaija tyhmä ja yksinkertainen, mutta teen näitä juttuja linnun aivoin tiedostamatta miten

kapteni jack sparrow

• kapteni jack sparrow
        Ylläpitäjä kirjoitti:

Entä miksi minun pitäisi tehdä ne? Kuka maksaa kulut? Mitä hyötyä sivujen kääntämisestä olisi? Pitääkö minun kääntää myös Kelan sivut omalla kustannuksellani? Kelan sivut ovat tärkeät sivut, meidän sivut eivät ole tärkeät.

Jätit vastaamatta seuraaviin kysymyksiin:

1. Kerro miten minä saan kyyrilliset, kreikkalaiset tai japanilaiset kirjaimet koneeseeni. En osaa. Opeta minua.

2. Kerro myös minulle, miten minä saan kaikki tietämättömät ulkomaalaiset käymään noilla sivuilla?

Vastaa ensin näihin kysymyksiin, niin jatketaan sitten tätä äärimmäisen typerää keskustelua.

minä en pysty täyttämään näitä ehtojasi, kun lisää tulee koko ajan, parhaani olen yrittänyt sekään ei riitä, vieraskirjassasi rajoita viestien määrää käytät Delete nappulaa, tuntuu kuin painisin ana eri säänöi ja kakkein suurin tunne on "ylläpitäjän" taholta

LANNISTAMINEN

Kapteni jack sparrow 20.12.2012 klo 23:42

• "Ylläpitäjä"

minä en pysty täyttämään näitä ehtojasi, kun lisää tulee koko ajan, parhaani olen yrittänyt sekään ei riitä, vieraskirjassasi rajoita viestien määrää käytät Delete nappulaa, tuntuu kuin painisin ana eri säänöi ja kakkein suurin tunne on "ylläpitäjän" taholta

LANNISTAMINEN

Kapteni jack sparrow 20.12.2012 klo 23:42

En minäkään pysty täyttämään sinun ehtojasi, eli kääntämään sivua kaikille maailman kielille.

Miksi pyydät minua tekemään sivusta vieraskielisiä versioita, jos et tiedä miksi pyydät? Kaikki esitetyt väitteet pitää pystyä perustelemaan, sinä et perustele. Hoet vaan omaa lausumaasi kuin papukaija.

Uusia ehtoja ei tule koko ajan, olen jo aiemminkin kysynyt että miksi ja miten saan ihmiset käymään niillä käännetyillä sivuilla. Se on vanha ehto jo aiemmista kirjoituksista.

• Ylläpitäjä

anteeksi kun en nyt ymmärrä, kun olen niin tyhmä papukaija tyhmä ja yksinkertainen, mutta teen näitä juttuja linnun aivoin tiedostamatta miten

kapteni jack sparrow

Miksi lause "HOIDA OMA OSASI KASSAJÄSENYYDESTÄ, NIIN TYÖTTÖMYYSTURVASI ON TAATTU"

pitäsi muuttaa muotoon

"Hoida oma osasi kassanjäsenyydestä suomen lainsäädännön mukaan, niin työttömyysturvasi on taattu"

Näin olet toivonut. Mitä lisäarvoa lauseen muuttaminen tuo?

• zoologi

kapteni jack sparrow

Papukaijat ovat aika älykkäitä lintuja. Ne pystyvät päättelemään samalla tasolla kuin seitsemänvuotias lapsi.

• kapteni jack saparro
        Ylläpitäjä kirjoitti:

Miksi lause "HOIDA OMA OSASI KASSAJÄSENYYDESTÄ, NIIN TYÖTTÖMYYSTURVASI ON TAATTU"

pitäsi muuttaa muotoon

"Hoida oma osasi kassanjäsenyydestä suomen lainsäädännön mukaan, niin työttömyysturvasi on taattu"

Näin olet toivonut. Mitä lisäarvoa lauseen muuttaminen tuo?

suomen lainsäädännön mukaan tässä se ero ajatteluissamme on

kapteni jack sparrow 21.12.2012 klo 00:45

• kapteni jack sparrow
        "Ylläpitäjä" kirjoitti:

En minäkään pysty täyttämään sinun ehtojasi, eli kääntämään sivua kaikille maailman kielille.

Miksi pyydät minua tekemään sivusta vieraskielisiä versioita, jos et tiedä miksi pyydät? Kaikki esitetyt väitteet pitää pystyä perustelemaan, sinä et perustele. Hoet vaan omaa lausumaasi kuin papukaija.

Uusia ehtoja ei tule koko ajan, olen jo aiemminkin kysynyt että miksi ja miten saan ihmiset käymään niillä käännetyillä sivuilla. Se on vanha ehto jo aiemmista kirjoituksista.

Hoida oma osasi kassanjäsenyydellä suomen lainsäädännön mukaan, niin työttömyysturvasi on turvattu"

tässä vastaus "ylläpitäjä"

• 10+8

Hoida oma osasi kassanjäsenyydellä suomen lainsäädännön mukaan, niin työttömyysturvasi on turvattu"

tässä vastaus "ylläpitäjä"

Onko sulla kaikki kotona?

• J:ven papukaijalla
        10+8 kirjoitti:

Onko sulla kaikki kotona?

Ei olee...-..ikinä ollut.....

• 18+8
        J:ven papukaijalla kirjoitti:

Ei olee...-..ikinä ollut.....

Ei kukaan normaaliälyllä oleva anna vedättää itseään noin.

• heh heh heh heh.....
        18+8 kirjoitti:

Ei kukaan normaaliälyllä oleva anna vedättää itseään noin.

Hän kaipaa "ns yläpitäjänä" älykästä seuraa palstallaan............heh heh heh heh......

• kapteni jack sparrow

TYÖTTÖMYYSTURVA-arpajaiset = 100% HÖTÖ eli vale........

Jokainen vastaan tulijani on kommentoinut kun olen kertonut "ns yläpitäjän 100 % hötön" sehän on itsestään SELVÄ TOSIASIA KUULUA VALITSEMAANSA TYÖTTÖMYYSKASSAN JÄSENENÄ SUOMEN LAINSÄÄDÄNNÖN MUKAAN ETTÄ TYÖTTÖMYYSTURVA ON TURVATTU" se että sinä yrität tehdä politiikan välineen kierroille pyrkimyksellisi ei ole oikeutettua jo sana "tyottömyysturva-arpajaiset" sanana on 100% hötö eli VALE (toisinsanoen siilinjärven lahja suomelle, ura-ohjus 152 100% absoluuttinen fakta on samoilla linjoilla.)

Kapteni jack sparrow 22.12.2012 klo 13:40 tämän päivän realiteetti on voimassa

Ps sinulla on jo tasokasta seuraa keskenänne saman harrasteen kanssa ystäväsi WiskiSiepon kanssa!.

• tee u-käännös, jos

Nyt ns ylläpitäjä muutti takuu varmasti 100% sivujen sisällön varoituksena papukaijan niskojen väännölle ja laittoi rauta aidan päälle pään näkyviin (tämä kuva on Libyan sisällissodan aikainen kuva) onko se myös varoitus mihin ns. ylläpitäjä ryhtyy "kun ei sijoita suomeen ja itseensä"

Kapteeni jack sparrow

Ps ns.ylläpitäjä teki ns u-käännöksen muutti sivujaan 100% ja vai hän voi sen tehdä omilla sivuillaan!.

• 17 14 31

Nyt ns ylläpitäjä muutti takuu varmasti 100% sivujen sisällön varoituksena papukaijan niskojen väännölle ja laittoi rauta aidan päälle pään näkyviin (tämä kuva on Libyan sisällissodan aikainen kuva) onko se myös varoitus mihin ns. ylläpitäjä ryhtyy "kun ei sijoita suomeen ja itseensä"

Kapteeni jack sparrow

Ps ns.ylläpitäjä teki ns u-käännöksen muutti sivujaan 100% ja vai hän voi sen tehdä omilla sivuillaan!.

• 2 3 5

Kapteni jack sparrow

Kapteeni jack sparrow

• joop2

kapteni jack sparrow

Lienee sanomattakin selvää, että niin tyhmä papukaija vaatii täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä.

• G-G-

Jokainen vastaan tulijani on kommentoinut kun olen kertonut "ns yläpitäjän 100 % hötön" sehän on itsestään SELVÄ TOSIASIA KUULUA VALITSEMAANSA TYÖTTÖMYYSKASSAN JÄSENENÄ SUOMEN LAINSÄÄDÄNNÖN MUKAAN ETTÄ TYÖTTÖMYYSTURVA ON TURVATTU" se että sinä yrität tehdä politiikan välineen kierroille pyrkimyksellisi ei ole oikeutettua jo sana "tyottömyysturva-arpajaiset" sanana on 100% hötö eli VALE (toisinsanoen siilinjärven lahja suomelle, ura-ohjus 152 100% absoluuttinen fakta on samoilla linjoilla.)

Ps sinulla on jo tasokasta seuraa keskenänne saman harrasteen kanssa ystäväsi WiskiSiepon kanssa!.

Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että 100% HÖTÖ eli vale yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.

• Jattelen näin

Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että tämän päivän realiteetti on voimassa mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.

• nettisivut
        tee u-käännös, jos kirjoitti:

Kapteeni jack sparrow

On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että hän voi sen tehdä omilla sivuillaan järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös yleispätevien toimintaohjeiden tavanomaisia käyttökohteita.

• aivan!
        nettisivut kirjoitti:

On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että hän voi sen tehdä omilla sivuillaan järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös yleispätevien toimintaohjeiden tavanomaisia käyttökohteita.

Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että omilla sivuillaan on kiteytetty aatteeseen, jossa pohditaan organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta, sillä todellisuudessa yleispätevien toimintaohjeiden näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa peräänkuulutettua lakonisuutta.

• kapteni jack sparrow

Sivun sanoma EI ole se että "Liity kassaan", kuten sivun vieraskirjaa häiriköivä täälläkin paljon suutaan soittava jalasjärveläinen nimimerkki kuvittelee. Tämän henkilön takia jouduin tekemään vieraskirjasta moderoidun. (Muutama harva hänen viestinsä on jätetty.

KÄYTTÄISIT TÄMÄNKIN ENERGIASI SIIHEN ETTÄ SIVUSTOLLASI OLISI EDES LINKIT MAINISEMAISIIN KELAN JA TYÖTTÖMYYS KASSOJEN SIVUILLE

Kapteni jack sparrow

• ns. "Ylläpitäjä"

Miksi sivulla pitää olla linkit Kelan sivuille, kun sivu on tarkoitettu niille, jotka eivät osaa käyttää internettiä? Eiväthän he osaa klikata siinä olevia kela-linkkejä, jos ne ovat.

Se on tarkoitettu myös niille, jotka eivät osaa suomea, ja eivät sen takia ymmärrä mitään Kelan sivuista. Tosin he eivät ymmärrä myöskään mitään tästä uudesta sivustani, joten se on täysin tarpeeton sivu. Se on asia jota sinä et ole ymmärtänyt. Otit ihan vakavasti tuon pilailusivun, kun kerran ehdotit siihen parannuksia.

Nettisivu lukutaidottomalle on yhtä järjetön kuin sukset jalattomille tai MP3-soitin kuurolle. Haloo... äly hoi, älä jätä.

Kenen veikkaat käyvän tuolla tiedotussivulla? Senkö joka ei tiedä että hänen pitää käydä tuolla tiedostussuvulla? Jos joku osaa googlata näitä asioita, niin hän on jo niin pitkällä, että hän tietää muutenkin nuo asiat.

Vaihtoehtoisesti hän ei tiedä että hänen työttömyysturvansa ei ole kunnossa. Ja tuo tiedotus ei yhtään edesauta sitä että asia korjaantuisi. Eli täysin tarpeeton sivun myös suomalaisen nettiosaajan ja lukutaitoisen kannalta.

• Kapteni jack sparrow

Luuletko tosiaankin Kapteni jack sparrow pilailevan, kun kerron ongelmista

• kapteni jack sparrow

Jalasjärven papukaija tiedottaa:

Sinun ei tarvitse ymmärtää miten systeemi toimii, eikä sinun tarvitse tietää, että systeemiin on sisäänrakennettu vääryyksiä. Me viranomaiset ja AY-liike ajattelemme puolestasi. Tee kuten käskemme ja noudata ohjeitamme, niin kaikki on hyvin.

(Tämä sivu on tarkoitettu erityisesti niille ulkomaalaisille maahanmuuttajille, jotka eivät osaa käyttää internettiä tai eivät ymmärrä Suomen kieltä.)

Käytetäänkö tätä pohjana englannin, ranskan saksan viron venäjän sivuille
        kapteni jack sparrow

• ns. Ylläpitäjä

Jalasjärven papukaija tiedottaa:

Sinun ei tarvitse ymmärtää miten systeemi toimii, eikä sinun tarvitse tietää, että systeemiin on sisäänrakennettu vääryyksiä. Me viranomaiset ja AY-liike ajattelemme puolestasi. Tee kuten käskemme ja noudata ohjeitamme, niin kaikki on hyvin.

(Tämä sivu on tarkoitettu erityisesti niille ulkomaalaisille maahanmuuttajille, jotka eivät osaa käyttää internettiä tai eivät ymmärrä Suomen kieltä.)

Käytetäänkö tätä pohjana englannin, ranskan saksan viron venäjän sivuille
        kapteni jack sparrow

Saat kääntä ihan niitä sivuja joita tahdot kääntää. Valitse vapaasti. Voit kääntää vaikka kaikki sivut jos haluat.

• kapteni jack sparrow

Saat kääntä ihan niitä sivuja joita tahdot kääntää. Valitse vapaasti. Voit kääntää vaikka kaikki sivut jos haluat.

miten voit nyt heittäytyä "suureksi marttyyriksi" eikö sivujen kehittäminen enää ole suuri into-himosi, kun kerran olet tehnyt minusta "kapteeni jack sparrow":sta suuren konnan, miltei rupikonnan kun lukee tekstejä vieraskirjassasi!.

Voisit jos haluat voit tehdä sen monella kielellä!.
        selkeä sanainen tiivistelmä
        tämän päivän realiteetti 20.12.2012 Klo 12:20

Kapteni jack sparrow

• kapteni jack sparrow

Muotoon

HOIDA OMA OSUUTESI KASSANJÄSENYYDESTÄ SUOMEN LAINSÄÄDÄNNÖN MUKAAN, NIIN TYÖTTÖMYYSTURVASI ON TAATTU

tämä kaikille kielille mitä maailmassa on

Kapteeni jack sparrow'

20.12.2012 klo 12:30

• kapteni jack sparrow

Muotoon

HOIDA OMA OSUUTESI KASSANJÄSENYYDESTÄ SUOMEN LAINSÄÄDÄNNÖN MUKAAN, NIIN TYÖTTÖMYYSTURVASI ON TAATTU

tämä kaikille kielille mitä maailmassa on

Kapteeni jack sparrow'

20.12.2012 klo 12:30

Lähetin yllä olevan myös vieraskirjaasi!.

Kapteni jack sparrow

20.12.2012 klo 12:51

• kapteni jack sparrow

take care of your share of the fund membership of Finnish legislation. As unemployment security is guaranteed

Eli hoida oma osuutesi kassanjäsenyydestä suomen lainsäädännön mukaan, niin työttömyysturvasi on taattu

Tämä englanniksi lähde googlen kääntäjä

Kapteni jack sparrow

20.12.2012 klo 13:33

• kapteni javk sparrow

take care of your share of the fund membership of Finnish legislation. As unemployment security is guaranteed

Eli hoida oma osuutesi kassanjäsenyydestä suomen lainsäädännön mukaan, niin työttömyysturvasi on taattu

Kapteni jack sparrow

Auswahl des eigenen Aktien des Fonds Mitgliedschaft finnischen Rechtsvorschriften. Da die Arbeitslosigkeit Sicherheit gewährleistet ist

lähde googlen kääntäjä saksaksi

kapteni jack sparrow

• kapteni jack sparrow
        kapteni javk sparrow kirjoitti:

Auswahl des eigenen Aktien des Fonds Mitgliedschaft finnischen Rechtsvorschriften. Da die Arbeitslosigkeit Sicherheit gewährleistet ist

lähde googlen kääntäjä saksaksi

kapteni jack sparrow

Относитесь к своим доля членов фонда в соответствии с финским законом säädönnön. Как безработице гарантируется

lähde googlen kääntäjä wenäjäksi

Kapteni jack sparrow

20.12.2012 klo 13:45

• Ylläpitäjä

Kapteni jack sparrow

Kestihän se kauan ennen kuin äkkäsit Google kääntäjän: Siis käännös on tämä: "Hoidat osuus rahaston jäsenyydestä Suomen lainsäädännön. Koska työttömyys turvallisuus on taattu."

Onpa ymmärrettävää :) :) :)

• kapteni jack sparrow

Относитесь к своим доля членов фонда в соответствии с финским законом säädönnön. Как безработице гарантируется

lähde googlen kääntäjä wenäjäksi

Kapteni jack sparrow

20.12.2012 klo 13:45

Couvrez-vous la part des pays membres du FMI de la législation finlandaise. Comme protection contre le chômage est garanti

Lähde googlen kääntäjä ranska

kapteni jack sparrow

20.12.2012 klo 13:53

• kapteni jack sparrow
        Ylläpitäjä kirjoitti:

Kestihän se kauan ennen kuin äkkäsit Google kääntäjän: Siis käännös on tämä: "Hoidat osuus rahaston jäsenyydestä Suomen lainsäädännön. Koska työttömyys turvallisuus on taattu."

Onpa ymmärrettävää :) :) :)

kyllä sinä tiedät kielitaidottoman on turvauduttava mm kone käänökseen, koska paempaan en pysty

Kapteni jack sparrow

20.12.2012 klo 13:55

• kapteni jack saparro

Couvrez-vous la part des pays membres du FMI de la législation finlandaise. Comme protection contre le chômage est garanti

Lähde googlen kääntäjä ranska

kapteni jack sparrow

20.12.2012 klo 13:53

Tegele oma liikmelisuse töötukassas soome seaduste kohaselt. Nii töötuskaitses on tagatud

Lähde googlen kääntäjä Viro

kapteni jack sparrow

20.12.2012 klo 14:00

• Aku Ankka

kyllä sinä tiedät kielitaidottoman on turvauduttava mm kone käänökseen, koska paempaan en pysty

Kapteni jack sparrow

20.12.2012 klo 13:55

Kääntäjä:

"voi voi äiti, joulukuusi palaa" = "kan vara en mamma, julgransljus"

Yhtä hyvin se voisi olla:
        "smör smör mamma, jul sex återkommer"

Jos alkuperäisen kääntää takasin suomeksi, niin tulee: "voi olla äiti, joulukuusen valot"

Siis kääntäjillä ei tee yhtään mitään.

• -G-lle tiedoksi

-G-.lle... kyllä se sossu valistaa kaikki maahanmuuttajat kaikista asioista mistä voi jotain rahallista hyötyä saada, ne tietää asiat ihan yhtä hyvin kuin muutkin.Niiden edut turvataan kaikin keinoin paremmin kuin muiden, ei tästä tämän enempää mutta kun et tunnu sitä tietävän, niin tiedoksi sinulle. Ja erikoisosaajat sitten, oli mikä kansalaisuus hyvänsä, niin heidän etunsa tässäkin asiassa huolehtii jopa työnantaja, jollei paikan luottarit ole sitä ennen hommaa hoitaneet.Mutta tuo perus maahanmuuttaja saa tiedot sossusta.

• -G-

Tiedottaminen on aina tärkeää, mutta se ei saavuta koskaan kaikkia monestakaan eri syystä. Ja vaikka tavoittaisi, niin viestiä ei välttämättä ymmärretä, jos asia on monimukainen, kuten tämä asia on. Ongelmat pitää poistaa. Ei riitä että ongelmista tiedotetaan.

Otetaan vertaus: Tiellä on on hengenvaarallinen kuoppa. Kuopan eteen pitää laittaa heti varoituspuomit, että kukaan ei putoa siihen. Se on vain väliaikaisratkaisu, sillä silti joku joku voi pudota siihen puomeista huolimatta. Oikea ratkaisu on kuopan täyttäminen.

Puomit vastaavat tiedottamista, kuopan täyttäminen laissa olevan epäkohdan korjaamista. Tämä epäkohta on ollut jo vuosia voimassa, sillä on olemassa taho joka hyötyy tästä epäkohdasta. Sen takia sen korjaaminen on estetty.

Tilanne vastaa sitä että kuopan ympärillä parveilee suuri joukko ihmisiä, jotka haluavat tehdä asialle jotain. Sitten on yksi vahva taho, joka estää kuopan täyttämisen, sillä se hyötyy siitä, että ulkopuoliset uhrit putoavat aina välillä kuoppaan. Se ei kuitenkaan ole voinut estää varoituspuomien laittamista, joten niitä laitetaan lisää ja lisää. Silti kuoppaan pudotaan aina välillä.

Kannattamalla tiedottamista kannatta sitä että kuopan ympärille laitetaan lisää varoituspuomeja. Eikö olisi parempi täyttää kuoppa, niin silloin sokeatkaan eivät putoa siihen?

Kaikki maahanmuttajat eivät ole sossun asiakkaita. Jos on pudonnut sossun asiakkaaksi, niin silloin on jo myöhäistä liittyä kassaan.

• 223
        -G- kirjoitti:

Tiedottaminen on aina tärkeää, mutta se ei saavuta koskaan kaikkia monestakaan eri syystä. Ja vaikka tavoittaisi, niin viestiä ei välttämättä ymmärretä, jos asia on monimukainen, kuten tämä asia on. Ongelmat pitää poistaa. Ei riitä että ongelmista tiedotetaan.

Otetaan vertaus: Tiellä on on hengenvaarallinen kuoppa. Kuopan eteen pitää laittaa heti varoituspuomit, että kukaan ei putoa siihen. Se on vain väliaikaisratkaisu, sillä silti joku joku voi pudota siihen puomeista huolimatta. Oikea ratkaisu on kuopan täyttäminen.

Puomit vastaavat tiedottamista, kuopan täyttäminen laissa olevan epäkohdan korjaamista. Tämä epäkohta on ollut jo vuosia voimassa, sillä on olemassa taho joka hyötyy tästä epäkohdasta. Sen takia sen korjaaminen on estetty.

Tilanne vastaa sitä että kuopan ympärillä parveilee suuri joukko ihmisiä, jotka haluavat tehdä asialle jotain. Sitten on yksi vahva taho, joka estää kuopan täyttämisen, sillä se hyötyy siitä, että ulkopuoliset uhrit putoavat aina välillä kuoppaan. Se ei kuitenkaan ole voinut estää varoituspuomien laittamista, joten niitä laitetaan lisää ja lisää. Silti kuoppaan pudotaan aina välillä.

Kannattamalla tiedottamista kannatta sitä että kuopan ympärille laitetaan lisää varoituspuomeja. Eikö olisi parempi täyttää kuoppa, niin silloin sokeatkaan eivät putoa siihen?

Kaikki maahanmuttajat eivät ole sossun asiakkaita. Jos on pudonnut sossun asiakkaaksi, niin silloin on jo myöhäistä liittyä kassaan.

ei kai nyt ole tarkoitus vaan houkutella koko maailman työtävierovat Suomen työttömyysturvaa nauttimaan....Pois se sinusta ja kaikista muistakin...

• K.S.
        223 kirjoitti:

ei kai nyt ole tarkoitus vaan houkutella koko maailman työtävierovat Suomen työttömyysturvaa nauttimaan....Pois se sinusta ja kaikista muistakin...

Eihän työtävierovat saa muutenkaan työttömyyskorvausta. Kyse on siitä että jokaisen joka on töissä ollessaan maksanut ansiosidonnaista työttömyysvakuutusmaksua, niin kuuluu saada ansiosidonnaista korvausta. Monelta se jää saamatta kansalaisuudesta riippumatta sen takia, että asianomainen on kuvitellut kassajäsenyys on samaa kuin työttömyysvakuutus. Työttömyysvakuutushan ei ole vakuutus. Katso http://www.saunalahti.fi/kvarkki/oikeutta/luulo.htm

• kapteni jack sparrow
        K.S. kirjoitti:

Eihän työtävierovat saa muutenkaan työttömyyskorvausta. Kyse on siitä että jokaisen joka on töissä ollessaan maksanut ansiosidonnaista työttömyysvakuutusmaksua, niin kuuluu saada ansiosidonnaista korvausta. Monelta se jää saamatta kansalaisuudesta riippumatta sen takia, että asianomainen on kuvitellut kassajäsenyys on samaa kuin työttömyysvakuutus. Työttömyysvakuutushan ei ole vakuutus. Katso http://www.saunalahti.fi/kvarkki/oikeutta/luulo.htm

Jokainen vastaan tulijani on kommentoinut kun olen kertonut "ns yläpitäjän 100 % hötön" sehän on itsestään SELVÄ TOSIASIA KUULUA VALITSEMAANSA TYÖTTÖMYYSKASSAN JÄSENENÄ SUOMEN LAINSÄÄDÄNNÖN MUKAAN ETTÄ TYÖTTÖMYYSTURVA ON TURVATTU" se että sinä yrität tehdä politiikan välineen kierroille pyrkimyksellisi ei ole oikeutettua jo sana "tyottömyysturva-arpajaiset" sana on 100% hötö eli VALE (toisinsanoen siilinjärven lahja suomelle, ura-ohjus 152 100% absoluuttinen fakta on samoilla linjoilla.)

Kapteni jack sparrow

• Papukaija kiekaisee

Jokainen vastaan tulijani on kommentoinut kun olen kertonut "ns yläpitäjän 100 % hötön" sehän on itsestään SELVÄ TOSIASIA KUULUA VALITSEMAANSA TYÖTTÖMYYSKASSAN JÄSENENÄ SUOMEN LAINSÄÄDÄNNÖN MUKAAN ETTÄ TYÖTTÖMYYSTURVA ON TURVATTU" se että sinä yrität tehdä politiikan välineen kierroille pyrkimyksellisi ei ole oikeutettua jo sana "tyottömyysturva-arpajaiset" sana on 100% hötö eli VALE (toisinsanoen siilinjärven lahja suomelle, ura-ohjus 152 100% absoluuttinen fakta on samoilla linjoilla.)

Kapteni jack sparrow

Se ei muuta sitä että jokaisen työttömyysvakuutusta maksaneen kuuluu saada työttömyyskorvausta riipputatta siitä tietääkö hän työttömyysturvan rakenteen ykistyiskohdat vai ei.

Jos miljoona kärpästä on sitä mieltä että paska on hyvää, niin tekeekö se paskasta hyvää?

Jalasjärven papukaijan vastaantulijoista 100% luulee että tämä ylempi kuva on totta:
        http://tinyurl.com/luulo

Papukaijalta puuttuu kyky ymmärtää kysymyksen ydintä, joten hän kysyy: "Pitääkö kuulua kassaan jotta saa ansiosidonnaisen?" Tähän vastaus on tietenkin että "Kyllä". Sataprosenttisen varmasti. Mutta se ei ole oleellista, turha sitä on toistaa, kun se ei mahdu papukaijan pieniin aivoihin.

Jalasjärven papukaija ei osaa esittää tätä kysymystä: "Onko oikein, että kaikki ne jotka ovat ikänsä maksaneet työttömyysvakuutusmakuja, eivät ole oikeutettuja työttömyyskorvaukseen vain sen takia, että he eivät kuulu kassoihin syystä tai toisesta, esim. väärinkäsityksen takia.

Tähän voisi tulla jo toisenlaisia vastauksia myös Jalasjärven Papukaijalle.

Papukaija minäkin, kun toistan tätä samaa. Eli asetun yhtä alhaiselle tasolle kuin Jalasjärven Papukaija.

Papukaija nimityksesi tulee siitä että toistat ja toistat samaa lausetta ymmärtämättä ongelman ydinkohtaa.

• kapteni jack sparrow
        Papukaija kiekaisee kirjoitti:

Se ei muuta sitä että jokaisen työttömyysvakuutusta maksaneen kuuluu saada työttömyyskorvausta riipputatta siitä tietääkö hän työttömyysturvan rakenteen ykistyiskohdat vai ei.

Jos miljoona kärpästä on sitä mieltä että paska on hyvää, niin tekeekö se paskasta hyvää?

Jalasjärven papukaijan vastaantulijoista 100% luulee että tämä ylempi kuva on totta:
        http://tinyurl.com/luulo

Papukaijalta puuttuu kyky ymmärtää kysymyksen ydintä, joten hän kysyy: "Pitääkö kuulua kassaan jotta saa ansiosidonnaisen?" Tähän vastaus on tietenkin että "Kyllä". Sataprosenttisen varmasti. Mutta se ei ole oleellista, turha sitä on toistaa, kun se ei mahdu papukaijan pieniin aivoihin.

Jalasjärven papukaija ei osaa esittää tätä kysymystä: "Onko oikein, että kaikki ne jotka ovat ikänsä maksaneet työttömyysvakuutusmakuja, eivät ole oikeutettuja työttömyyskorvaukseen vain sen takia, että he eivät kuulu kassoihin syystä tai toisesta, esim. väärinkäsityksen takia.

Tähän voisi tulla jo toisenlaisia vastauksia myös Jalasjärven Papukaijalle.

Papukaija minäkin, kun toistan tätä samaa. Eli asetun yhtä alhaiselle tasolle kuin Jalasjärven Papukaija.

Papukaija nimityksesi tulee siitä että toistat ja toistat samaa lausetta ymmärtämättä ongelman ydinkohtaa.

Olet onnistunut luomaan 100% hötön eli valeen, koska kaikki Tietämättömät ovat tietämättömiä siihen mitä pitäisi tietää syyllisiä, Miten voit syyttää kaikkia tietämättömiä?., tämäkin on sinun vakio vastaus koska ystäväsi ja sinä jaatte saman maailmankuvan ja yhteisessä harrastuksessa "WISKISIEPON" kanssa koska hän antaa sinulle älykästä seuraa palstallasi mihin normaali ihminen ei kykene

NIMIMERKKINI ON KAPTENI JACK SPARROW, kysy ystävältäsi wiskisiepolta mikä on normaali nimimerkki käytäntö, koska hän on älykkäämpi kuin kukaan muu seurassasi "ns ylläpitäjä"

• kapteni jack sparrow

nyt sitten täyttämään valleja myös sivuillasi ylläpitäjä kaikilla mahdollisilla kielillä koska nyt on palstalla eräitä kieliä jo näytteenä tällä tekstillä

"Hoida jäsenyytesi työttömyyskassalla suomen lainsäädännön mukaan. Työttömyys turvasi on turvattu"

ja nyt
      englanniksi

Treat your membership unemployment fund Finnish legislation. Unemployment security is guaranteed

Tämän näytteen voit laittaa myös tänne tässä linkki sivuillesi että tiedät minne laitat http://tinyurl.com/cqklkt3 yllä olevan tekstin pätkän!.

Kapteni jack sparrow

20.12.2012 klo 15:22

• ylläpitäjä

Vielä puttuu noin 6000-9000 kieltä. Käännä nekin jotta voin aloittaa niiden julkaisemisen.

• -G-

Onko moraalisesti tuomittavaa kiusata sellaista joka ei ymmärrä olevansa kiusattu?

• kapteni jack sparrow
        -G- kirjoitti:

Onko moraalisesti tuomittavaa kiusata sellaista joka ei ymmärrä olevansa kiusattu?

Milloin "ylläpitäjä" rupeaa käyttämään nimimerkkiäni

"Kapteni jack sparrow"

20.12.2012 klo23:26

• "ylläpitäjä"

Milloin "ylläpitäjä" rupeaa käyttämään nimimerkkiäni

"Kapteni jack sparrow"

20.12.2012 klo23:26

Heti kun kerrot miksi sinun toivomuksesta tehty sivu
        http://tinyurl.com/cqklkt3 pitää kääntää maailman kaikille kielille.

Ja sen lisäksi sinun pitää kertoa vielä miten näitä maailman kieliä puhuvat ihmiset saadaan käymään tällä sivulla. Myös ne jotka eivät osaa lukea tai käyttää internettiä.

Ymmärrätkö että tämä keskustelu ja sivu on sarkasmia?

• Kapteni jack sparrow
        "ylläpitäjä" kirjoitti:

Heti kun kerrot miksi sinun toivomuksesta tehty sivu
        http://tinyurl.com/cqklkt3 pitää kääntää maailman kaikille kielille.

Ja sen lisäksi sinun pitää kertoa vielä miten näitä maailman kieliä puhuvat ihmiset saadaan käymään tällä sivulla. Myös ne jotka eivät osaa lukea tai käyttää internettiä.

Ymmärrätkö että tämä keskustelu ja sivu on sarkasmia?

se on liian vaikea selkoista jopa minulle, mutta sinulla ne muuttuu.....
        olen parhaani yrittänyt

Kapteni jack sparrow 20.12.2012 klo 23:54

mutta huomenna on uusi päivä

• Ylläpitäjä

Eiköhän lopeteta ja mennä nukkumaan. Lopetetaan toistemme kiusaaminen. Meidän sivuilla on tietty tarkoitus eikä se ole auennut sinulle - ja tuskin aukeaakaan.

Ei jatketa huomenna - eikä myöskään myöhemminkään.

• kapteni jack sparrow

ne tietämättömät nykyiset joita on vielä työssään, ei tiedä...YT-neuvettelut irtisanomiset- ja toimeentulon turvattomuus........perusraha kelalta

Kapteni jack sparrow 21,12,2012 klo 00:26

• kapteni jack sparrow

ne tietämättömät nykyiset joita on vielä työssään, ei tiedä...YT-neuvettelut irtisanomiset- ja toimeentulon turvattomuus........perusraha kelalta

Kapteni jack sparrow 21,12,2012 klo 00:26

TYÖNTEKIJÄ VARMISTA JÄSENYYTESI YKSITYISESSÄ TYÖTTÖMYYS KASSASSASI VIELÄ TÄNÄÄN 21.12.2012 KLO 16:55 ETTÄ OLET KASSAN JÄSEN KOKOKALENTERI VUODELTA!.

"ns ylläpitäjän" LUOKITTELEMA MAINOS= TIETÄMÄTTÖMÄLLE!.

KAPTENI JACK SPARROW

• kapteni jack sparrow

Ns ylläpitäjä ja normaali nimimerkki käytäntö!.

Kapteni jack sparrow22.12.2012 13:490
      Normaalisti palstalla kunnioitetaan nimimerkkiä esimekkiksi "kapteeni jack saparrow" jokainen joka sen lukee nimimerkkinä tietää sen olevan nimimerkki

Ns ylläpitäjällä on omat säänöt http://keskustelu.suomi24.fi/node/11132303 omilla sivuillaan nyt hän tämän käytännön on tuomassa jopa suomi24.fi sivuille!.

Siksi kysyn nyt onko normaalia tuoda "ns ylläpitäjä ne säänöt myös muille palstoille"

"ninimerkki kapteni jack sparrow" tänään 22.12.2012 tämän päivän realiteetit"

• j:ven papukaija

Kuten huomaamme taas kerran, niin Jalasjärven papukaija ymmärtää asian täsmälleen päin vastoin kuin se on: Liittymällä kassajäseneksi siirryt ryöstettävästä ryöstäjäksi.

Se 0,8 prosentin kassaan kuulumattomien työnantajan maksama osuus siirtyy edelleen kokonaisuudessaan kassajäsenten ansiosidonnaisiin maksuihin, ei kassaan kuulumattomien perusturvaan.

Miten TYÖNANTAJAN MAKSAMA TYÖTTÖMYYSVAKUUTUS MAKSU varastetaan työntekijältä?. kun se kuuluu työsuhteen pakollisiin menoihin työnantajana?.

• Selitys

"Miten TYÖNANTAJAN MAKSAMA TYÖTTÖMYYSVAKUUTUS MAKSU varastetaan työntekijältä?. kun se kuuluu työsuhteen pakollisiin menoihin työnantajana?. "

Tämän maksun euromäärä riippuu työntekijän palkasta ja työntekijä on maksanut sen työpanoksellaan työnantajalle. Jos tätä työntekijää ei olisi, niin silloin työnantajan ei tarvitsisi myöskään maksaa tätä 0,8% osuutta. Tämä maksu on tarkoitettu alun perin työntekijän työttömyysturvaksi.

Työttömyysvakuutusmaksuja kerätään työntekijöiden ansiosidonnaista työttömyysturvaa varten ihan riippumatta siitä miten suuri osa siitä näkyy työntekijän palkkalaskelmassa. Tämä ansiosidonnainen ei kuitenkaan toteudu kassoihin kuulumattomien kohdalla, vaan heidän maksamat 0,6 0,8 siirtyvät aivan muiden ihmisten hyväksi.

Oliko liian vaikeatajuista?

• 3+8=11

Miten TYÖNANTAJAN MAKSAMA TYÖTTÖMYYSVAKUUTUS MAKSU varastetaan työntekijältä?. kun se kuuluu työsuhteen pakollisiin menoihin työnantajana?.

• Sherlok Holmes

Se varastetaan epäsuorasti näin:
        http://www.saunalahti.fi/kvarkki/oikeutta/taulukko.png

Kun varkaus tapahtuu mutkan kautta, niin papukaija ei näe enää kokonaisuutta.
        Papukaijan mielestä vain se on varastamista, joka viedään vasta siinä vaiheessa, kun se on jo omistajan kädessä. Jos se viedään jo siinä vaiheessa, kun se on vielä työnantajan lompakossa, niin silloin se muka ei ole varastamista.

• työntekijän palkassa
        Sherlok Holmes kirjoitti:

Se varastetaan epäsuorasti näin:
        http://www.saunalahti.fi/kvarkki/oikeutta/taulukko.png

Kun varkaus tapahtuu mutkan kautta, niin papukaija ei näe enää kokonaisuutta.
        Papukaijan mielestä vain se on varastamista, joka viedään vasta siinä vaiheessa, kun se on jo omistajan kädessä. Jos se viedään jo siinä vaiheessa, kun se on vielä työnantajan lompakossa, niin silloin se muka ei ole varastamista.

sherlok holmes voisi päätellä mitkä on työsuhteen sivukulut

• 100% höttöä
        työntekijän palkassa kirjoitti:

sherlok holmes voisi päätellä mitkä on työsuhteen sivukulut

Ja sinä voit päätellä mitä on auton käyttökulut.

Sivukulut ei muuta pääasiaa. Yrität vetää aihetta sivuun. Ei mee läpi.

• 100% jänis kevennys
        100% höttöä kirjoitti:

Ja sinä voit päätellä mitä on auton käyttökulut.

Sivukulut ei muuta pääasiaa. Yrität vetää aihetta sivuun. Ei mee läpi.

http://tinyurl.com/cqklkt3 kertoo oleellisemman sisällön

• nosto

nosto

• Lars/mikko Sjöträsk

Ns ylläpitäjä EI SINUN TEKSTIT ole mitään jumalan sanaa, niitä pitääkin muokata eri tarkoituksiin sopivaksi, jospa siten heräisit tulkitsemastasi "syvästä unesta yläolmoista, tavallisten kuolevaisten pariin"

• ymmärrettävästi

Oletko tutkinut Lars/mikko Sjöträsk tapausta

• 7+9

Keitä nämä on? Jotain kvarkki kahvilan wiskisieppoja?

• Ns. Ylläpitäjä

Edelleen ihmettelen keitä nämä henkilöt ovat. Tietävätköhän he itse että heidän nimään riepotellaan täällä.

Sinä et ole syvässä unessa, sinä elät täydellisen ymmärryksen puutteessa. Sinulta puuttuu kyky ymmärtää sitä miksi kvarkki-sivut ovat olemassa. Sinulta puuttuu myös kyky ymmärtää sitä mitä niissä sanotaan. Sinä et ymmärrä sitä, että kaikki meistä tietävät sen, että ansiosidonnaisen saaminen edellyttää kassajäsenyyttä, joten miksi hoet sitä uudelleen ja uudelleen, kuten vähämieleinen papukaija.

Sinä et ole tavallisen kuolevaisen tasolla, sillä tavallisella kuolevaisella ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää kvarkki-sivuilla olevia asioita. Muutamia poikkeuksia tosin on, kuten sinä. Sinä raukka et vaan ymmärrä, vaikka sinulle selittäsi. Et edes ymmärrä sitä, että et ymmärrä.

• luova tulkinta
        Ns. Ylläpitäjä kirjoitti:

Edelleen ihmettelen keitä nämä henkilöt ovat. Tietävätköhän he itse että heidän nimään riepotellaan täällä.

Sinä et ole syvässä unessa, sinä elät täydellisen ymmärryksen puutteessa. Sinulta puuttuu kyky ymmärtää sitä miksi kvarkki-sivut ovat olemassa. Sinulta puuttuu myös kyky ymmärtää sitä mitä niissä sanotaan. Sinä et ymmärrä sitä, että kaikki meistä tietävät sen, että ansiosidonnaisen saaminen edellyttää kassajäsenyyttä, joten miksi hoet sitä uudelleen ja uudelleen, kuten vähämieleinen papukaija.

Sinä et ole tavallisen kuolevaisen tasolla, sillä tavallisella kuolevaisella ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää kvarkki-sivuilla olevia asioita. Muutamia poikkeuksia tosin on, kuten sinä. Sinä raukka et vaan ymmärrä, vaikka sinulle selittäsi. Et edes ymmärrä sitä, että et ymmärrä.

Jos hän olisi aktiivisessa työnhaussa - kuten minä - niin hänellä ei olisi aikaa eikä energiaa tällaiseen. http://tinyurl.com/cqklkt3 tekoon minun omilla sivuillani

• tutki tarkasti
        Ns. Ylläpitäjä kirjoitti:

heh heh heh heh heh google kertoo kuka on mikko sjöträsk suora viittaus ns ylläpitäjän sivuille

• Kiitos Mikolle!
        tutki tarkasti kirjoitti:

heh heh heh heh heh google kertoo kuka on mikko sjöträsk suora viittaus ns ylläpitäjän sivuille

Kiva kun asialla on kannattajia ja linkittäjiä! Kiitos Mikko!

• Yhtäläi Ns.yllpitäjä
        luova tulkinta kirjoitti:

Jos hän olisi aktiivisessa työnhaussa - kuten minä - niin hänellä ei olisi aikaa eikä energiaa tällaiseen. http://tinyurl.com/cqklkt3 tekoon minun omilla sivuillani

Paitsi että oikeasti mun nimi ei ole Mikko. Ei tulisi mieleenkään antaa henkilötietoja Facebookille tai Gmailille tai panna niitä minnekään muuallekaan nettiin. Nimi on keksitty ja naamakuvaksi otin yhden kuolleen rikollisen naaman. (Tämä nettirikollinen hirttäytyi vankilassa.) Profiilini netissä vaihtuvat säännöllisesti. Yhdellä toisella facebook-profiililla hankkiuduin juuri nigerialaiskirjeiden lähettäjän kaveriksi. Sain hakkeroitua hänet esiin. Hmmmm.. mitäköhän tekisi seuraavaksi tälle tyypille. On muuten nimeltään Moses Ikhuoria ja opiskellut tietotekniikkaa ja kiinnostunut kriminologiasta. Ja asuu oikeasti Nigeriassa.

Nuo muualla olevat kommentit rääväsuisesta 65-vuotiaasta eivät ole keksittyjä. Sitä samaa ikäluokkaa minäkin olen. Eli wanha hakkeri joka koodasi jo reikäkorttiaikana.

• hööhhööö
        Yhtäläi Ns.yllpitäjä kirjoitti:

Paitsi että oikeasti mun nimi ei ole Mikko. Ei tulisi mieleenkään antaa henkilötietoja Facebookille tai Gmailille tai panna niitä minnekään muuallekaan nettiin. Nimi on keksitty ja naamakuvaksi otin yhden kuolleen rikollisen naaman. (Tämä nettirikollinen hirttäytyi vankilassa.) Profiilini netissä vaihtuvat säännöllisesti. Yhdellä toisella facebook-profiililla hankkiuduin juuri nigerialaiskirjeiden lähettäjän kaveriksi. Sain hakkeroitua hänet esiin. Hmmmm.. mitäköhän tekisi seuraavaksi tälle tyypille. On muuten nimeltään Moses Ikhuoria ja opiskellut tietotekniikkaa ja kiinnostunut kriminologiasta. Ja asuu oikeasti Nigeriassa.

Nuo muualla olevat kommentit rääväsuisesta 65-vuotiaasta eivät ole keksittyjä. Sitä samaa ikäluokkaa minäkin olen. Eli wanha hakkeri joka koodasi jo reikäkorttiaikana.

Hehheh... vedit pois pohjan jalasjärven papukaijan luuloilta!
        Tai sitten Mikko vedättää papukaijaa - olemalla Mikko

Papukaijan profiili on pysyvä, sillä sen huomaa vaikka mitä nimeä käyttäsi.

Matruusi John Varpunen 4,2,2013 klo 0.39

• Höhööhhööö Hehheh.

Ja seuraavaksi google kertoi että se olikin väärässä.... joku kusetti googlea kun arvasi että googlataan.

• yhteen sattumaa
        Kiitos Mikolle! kirjoitti:

Kiva kun asialla on kannattajia ja linkittäjiä! Kiitos Mikko!

Mikko Sjöträsk · Helsingin yliopisto
        Työttömyysvakuutus ei ole vakuutus vaikka niin te ja suurin osa muista väittää. Se ei noudata vakuutusperiaatetta. Lue: http://tinyurl.com/oikeutta

• 7 7 14
        hööhhööö kirjoitti:

Hehheh... vedit pois pohjan jalasjärven papukaijan luuloilta!
        Tai sitten Mikko vedättää papukaijaa - olemalla Mikko

Papukaijan profiili on pysyvä, sillä sen huomaa vaikka mitä nimeä käyttäsi.

Matruusi John Varpunen 4,2,2013 klo 0.39

sehän on sinun luomasi 100% ns. ylläpitäjä, ja tiedän mistä sinä olet sen napannut herra helsingin herra

google kertoo kaiken kvarkki saunalahti oikeutta

• 99+0
        luova tulkinta kirjoitti:

Aktiiviselta työnhakijalta ei ikinä mene yli viittä tuntia päivässä työnhaussa joka päivä. Siinä ajassa ehtii selata kaikki uudet mahdolliset työpaikat ja jättää jopa pari hakemusta. Siis jää aikaa muuhunkin.
        Sen sijaan jos tänne kirjoittaa joka päivä kaikkina kellonaikoina, niin kyseessä ei voi olla kukaan muu kuin ansiosidonnaisella loisiva papukaija, jolla ei ole muuta elämää kuin räksyttää täällä, ja googlailla ja arvailla niitä, jotka kirjoittavat järkevillä palstoilla omilla nimillään, eikä vain täällä idioottien kansoittamalla Suoli24-osastolla.

• 7 4 11
        99+0 kirjoitti:

Aktiiviselta työnhakijalta ei ikinä mene yli viittä tuntia päivässä työnhaussa joka päivä. Siinä ajassa ehtii selata kaikki uudet mahdolliset työpaikat ja jättää jopa pari hakemusta. Siis jää aikaa muuhunkin.
        Sen sijaan jos tänne kirjoittaa joka päivä kaikkina kellonaikoina, niin kyseessä ei voi olla kukaan muu kuin ansiosidonnaisella loisiva papukaija, jolla ei ole muuta elämää kuin räksyttää täällä, ja googlailla ja arvailla niitä, jotka kirjoittavat järkevillä palstoilla omilla nimillään, eikä vain täällä idioottien kansoittamalla Suoli24-osastolla.

Nämä sinun lukuisat avauksesi pitävät yllä väärää tulkintaa tämän päivän realiteeteistä 2013. Miten näin jyrkillä mielipiteillä varustettu ihminen voi pystyä myymään ajatuksensa vastustajilleen kun menee henkilökohtaisiin ominaisuuksiin?. kun luonehdit minun ominaisuuksiani Ns. ylläpitäjä!. pyydään anteeksi sanaa "wiskisieppo ruispellossa"

• Voi tyhmyyttä!
        7 4 11 kirjoitti:

Nämä sinun lukuisat avauksesi pitävät yllä väärää tulkintaa tämän päivän realiteeteistä 2013. Miten näin jyrkillä mielipiteillä varustettu ihminen voi pystyä myymään ajatuksensa vastustajilleen kun menee henkilökohtaisiin ominaisuuksiin?. kun luonehdit minun ominaisuuksiani Ns. ylläpitäjä!. pyydään anteeksi sanaa "wiskisieppo ruispellossa"

Mikä hellvetin väärä tulkinta?

1. Väitätkö että valehtelen, kun sanon, että jokaisen on pakko maksaa työttömyysvakuutusmaksu?

2. Väitätkö että valehtelen, kun sanon, että kassoihin kuulumattomien maksamat vakuutusmaksut hyödyttävät kassajäseniä enemmän kuin kassoihin kuulumattomia?

ONKO KOHTA 1 VALHE. KYLLÄ VAI EI?

ONKO KOHTA 2 VALHE. KYLLÄ VAI EI?

Miksi pyydät anteeksi minulta jostain wiskisieposta, josta en tiedä mitään ja jota en tunne?

• tutki tarkasti
        Voi tyhmyyttä! kirjoitti:

Mikä hellvetin väärä tulkinta?

1. Väitätkö että valehtelen, kun sanon, että jokaisen on pakko maksaa työttömyysvakuutusmaksu?

2. Väitätkö että valehtelen, kun sanon, että kassoihin kuulumattomien maksamat vakuutusmaksut hyödyttävät kassajäseniä enemmän kuin kassoihin kuulumattomia?

ONKO KOHTA 1 VALHE. KYLLÄ VAI EI?

ONKO KOHTA 2 VALHE. KYLLÄ VAI EI?

Miksi pyydät anteeksi minulta jostain wiskisieposta, josta en tiedä mitään ja jota en tunne?

Kun liityt vapaaehtoisen työttömyyskassan jäseneksi, niin sijoitat suomeen ja itseesi tässä jopa linkki http://tinyurl.com/cqklkt3 se selventää asiaa oleellisesti

• d-ee

Kun liityt vapaaehtoisen työttömyyskassan jäseneksi, niin sijoitat suomeen ja itseesi tässä jopa linkki http://tinyurl.com/cqklkt3 se selventää asiaa oleellisesti

et osannut vastata.
        se todistaa että olit väärässä.

tuo hulluhan on taas valvonut koko yön kyttämässä

• Papukaijabongari

Jalasjärven papukaijasta tulee todellakin mieleen orrella istuva papukaija, joka huutelee sieltä joka väliin "liity kassaan, niin sijoitat suomeen ja itseesi". Se ei ymmärrä yhtään mitään ympärillä käytävistä keskusteluista, se vaan huutelee omaa hokemaansa. Välillä se on hiljaa eikä reagoi kysymyksiin. Samaan tapaan kuin oikea papukaija. Kun tulee vieraita ja oikeaa papukaijaa yritetään saamana puhumaan malliksi, niin se on hiljaa. Ja kun vähän ajan kuluttua muut poistuvat paikalta, kun vastausta ei tullut, niin alkaa taas koilotus: "liity kassaan, niin sijoitat suomeen ja itseesi" , "joka arpa voittaa", "liity kassaan, niin sijoitat suomeen ja itseesi" , "liity kassaan, niin sijoitat suomeen ja itseesi".

• vakiintunutulkinta
        Papukaijabongari kirjoitti:

Jalasjärven papukaijasta tulee todellakin mieleen orrella istuva papukaija, joka huutelee sieltä joka väliin "liity kassaan, niin sijoitat suomeen ja itseesi". Se ei ymmärrä yhtään mitään ympärillä käytävistä keskusteluista, se vaan huutelee omaa hokemaansa. Välillä se on hiljaa eikä reagoi kysymyksiin. Samaan tapaan kuin oikea papukaija. Kun tulee vieraita ja oikeaa papukaijaa yritetään saamana puhumaan malliksi, niin se on hiljaa. Ja kun vähän ajan kuluttua muut poistuvat paikalta, kun vastausta ei tullut, niin alkaa taas koilotus: "liity kassaan, niin sijoitat suomeen ja itseesi" , "joka arpa voittaa", "liity kassaan, niin sijoitat suomeen ja itseesi" , "liity kassaan, niin sijoitat suomeen ja itseesi".

Kvaak kvaak kvaak se on vallitseva todellisuus suomessa 2013 eri työpaikoilla liity kassaan, niin sijoitat suomeen ja itseesi" , "joka arpa voittaa", "liity kassaan, niin sijoitat suomeen ja itseesi" , "liity kassaan, niin sijoitat suomeen ja itseesi". myös tänään valitseva todellisuus suomessa 2013 eri puolilla suomea kvaak kvaak kvaak suomesa suomessa suomassa ............ laintulkintana........

• HYI HELVETTI!

HYI HELVETTI!

• Ytk4

Tee sijoitus suomeen. ja itseesi vapaaehtoisesti!.

• valistaja
      • diktatuuri4

alistaja

• nosto
    • ihme!

papukaija nostaa niitä tekstejä muiden luettavaksi, joita hän ei halua kenenkään lukevan
      mikä logiikka?

• epäillään

näette miten herra-g- toimiii kun hänen ylhäisyyttään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      121
      5737
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2090
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1922
    4. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      66
      1094
    5. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1083
    6. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      977
    7. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      967
    8. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      892
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      887
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      755
    Aihe