Naisten kiima

carambola87a

Osaisiko joku linkittää tutkimuksia aiheesta onko naisten seksuaalivietti korkeampi kuin miehillä ja naiset on vain kasvatettu (valehtelemaan ja piilottelemaan asian todellista tilaa) niin että tämä kiiman todellinen määrä tulee selville vain yksittäisten naisten kautta.

23

10657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahdghadgh

itsellä ollut vähän naisia, mut naiset joilla kasvaa viikset ovat kiimaisia. joku hormonaalinen juttu. tunsin tälläsen panopuun kerran ja oli kiimainen tapaus. eihän tää viiksiään kasvattanut mut tunsin kyllä karheuden ylähuulen päällä.

• 64t46t

Naisissa on enemmän vaihtelua tässä asiassa kuin miehissä. Jotkut naiset on todella kiimaisia, kiimaisempia kuin miehet yleensä ja jotkut on sitten ihan frigidejä ja vihaa seksiä. Ja kaikkea tältä väliltä.

• 16+3

Yleensä, mitä rumempi nainen, mitä pienemmät tissit ja mitä karvaisempi on yleensä myös sitä kiimaisempi. Nämä kaikki piirteet johtuvat liiallisesta mieshormonin määrästä suhteessa naishormoniin. Kauniit naiset eivät koskaan ole turhan kiinnostuneita miehistä.

• Seksuaalinen nainen

Mä luulen omaavani naiseksi normaalia korkeammat testosteroni-tasot, mikä ilmenee voimakkaana karvan kasvuna, rasvaisena ihona ja helposti näppylöityvänä naamana (ja näillehän voi tehdä jotain pitämällä karvoituksen siistinä ja hoitamalla ihoaan), ja voimakkaana seksuaaliviettinä. Kuppikoko on silti G70. Ja voimakkaasta seksuaalisuudestani huolimatta olen täysin kykeneväinen kontrolloimaan seksuaalikäyttäytymistäni. Masturboin kyllä runsaasti. Olen kuitenkin tarkka siitä, kenen kanssa päädyn sänkyyn, koska seksuaalivietistäni huolimatta seksi on mulle erittäin tunnepitoinen juttu, ja edellyttää kiintymyssuhdetta kumppaniin.

• hmmm niin joo

Tunnistan ajatuksesi ainakin ajoittain.

Suurin osa naisista tuntuu menevän seksistä nauttiessaan sellaiselle mielen ja kehon tasolle, jolle en itse miehenä pääse. Nainen ikäänkuin nauttii samaan aikaan mutta menee tilanteesta pois johonkin sellaiseen olotilaan, jota en pysty tulkitsemaan. Olisi ihan hienoa päästä itsekin tuollaiseen.

Toisaalta taas, muutama nainen on ollut niitä selälläänmakaajia, joille ei tule mitään kiimaa, ja jotka vaan odottavat miehen tekevän kaiken työn. Nämä eivät mene edellä kertomaani tilaan, mutta odottavat kyllä kovasti että mies veisi heidät siihen.

Kummastakaan vaihtoehdosta en pidä aivan täysin. Toisessa nainen nauttii oikeastaan ilman minua, koska itse en pääse samaan tilaan kuin hän. Toisessa nainen ei nauti, vaan ainoastaan odottaa minulta palveluksia ja on tyytymätön kun odotuksensa ei täyty.

• Shine on

^ edelliseen viestiin pitää naisena kommentoida että menen mielen ja kehon suljetulle tasolle kun en tunne kumppania eli kyse on irtosuhteesta, jota ei ole aikomustakaan syventää. Silloin nautin tilanteesta "itseni"kanssa.

Hyvässä parisuhteessa seksi nouseekin sitten ihan eri tasolle.

Lahnailusta ei voi kommeoida kun ei ole kokemusta.

"Nauti kesästä auringosta ja hmmm"

• fghjuytrfg

Eikös se ole niin että tutkimukset sanovat että jopa yli puolet naisista ei saa orgasmia, etenkään normaalisti miehen kanssa.

• hmmm niin joo

Ei naisen tarvitse edes saada orgasmia mennäkseen sen tyyppiseen kiima olotilaan, johon miehenä en pääse.

• huujjyuu
        hmmm niin joo kirjoitti:

Ei naisen tarvitse edes saada orgasmia mennäkseen sen tyyppiseen kiima olotilaan, johon miehenä en pääse.

Eikös se nyt sitten tarkoita sitä että miehillä olisi jotain opittavaa.

• kysmysys

Haiseeko kiimainen nainen erilaiselle?

• 1. Sonni

Ensinnäkin, nainen ei koskaan haise, hän tuoksuu. Kiimassa oleva nainen erittää erilaista tuoksua, viimeistään hetki ennen aktin alkamista, jolloin hänen kiimansa aloittaa todellisen nousukiidon. Sen huomaa eritysesti helmiäishien mukana tulevasta erilaisesta, mystisestä tuoksusta ja ainakin mulle tulee loistava fiilis kun huomaan sen.

• mies32

Tuota tuoksua olen itsekin pohtinut. Tosin googlaamalla ei tietoa löydy, enkä haista sitä kaikista naisista.

• Tuoksuvat

Naiset edelleenkin tuoksuvat!

• Aisuri Ti**

Miksi tyttäreni tuoksuu tummalta mieheltä?

• annast11

ehkä saanut tummaa munaa /Eliksiiriä sisäänsä, useammat naiset eivät pääse erikseen siitä koskaan kun saa tummaa kalua.

• mies32

Tässä tutkimusta:

"Miehet saivat satoja kirjeitä kiinnostuneilta naisilta ja osa otti yhteyttä myös omatoimisesti Facebookin ja sähköpostin kautta. "
      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288577552676.html

Aika kiimaisina ainakin jenkkimiesten perään. Ei ihme, että Milli-klubi valittu maailman helpoimmaksi baariksi löytää seuraa ja helsinkiläisnaiset tilastollisestikin maailman helpoimpia.
      Valitettavasti vaan:
      "- Aluksi en ollut sillä tavalla kiinnostunut valikoiduista naisista, ehkä toivoin, että he olisivat olleet kauniimpia."

• Isä Timppa

Ainakin vaimoni ja tyttäreni libidot ovat vain voimistuneet viime vuosien saatossa.

• Ei meitä muuten olisi

Naiset haluaa lapsia, miehet seksiä. Useimmat ihmiset ei näitä perimmäisiä viettejä kykene hallitsemaan. Eli eri tavoitteet mikrotasolla, mutta sama päämäärä makrotasolla.

• Aaameen

Hienosti sanottu! Näin se on! Naiset haluavat lapsia, mies seksiä ja siittää naisia aina vaan kuin liukuhihnalta!

• Anonyymi

Kyllä se on niin että nainen on kiimassa muutaman päivän kuukaudessa. Silloin ainakin meillä on ihan sama mihin reikään nussii kunhan vain nussii. Sen huomaa meillä siitäkin että normisti puoliso ei kovin ahne ole peppuseksille mutta tuona aikana ei säästele mitään vaan kaikki käy ja sitä käytänkin hyväksi.

• Anonyymi

Olet siis pohjimmiltasi homo. Ei ne persepanot heteroja kiinnosta pätkääkään. Mieluummin vaikka eläintä kuin toisen paskarööriä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis pohjimmiltasi homo. Ei ne persepanot heteroja kiinnosta pätkääkään. Mieluummin vaikka eläintä kuin toisen paskarööriä!

No hyi.Kertoo aika paljon miten sekaisin olet

• Anonyymi

Kun naisella on pienet viikset ylähuulen päällä, helvetin karvainen alapää, kainalot, karvoitusta nousee pillusta kohti napaa sellaisena viiruna, ni se on KONE...ja yleensä nämä naiset melko kauniitakin ovat.!!!.. ja sitten kun parturoivat ittensä näistä intiimistä paikoistaan (viiksiä ei tartte,ne o hauskat), ni voi taivas. Yleensä naiset ovat myös melko mutkattomia ja hauskoja. Melkeinkun äijiä,,, mutta hetero äijälle parasta A-ryhmää. Onneksi mul on löytynyt tällainen n.165cm unelma joka on mun lasteni äiti nykyään ja meil menee lujaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4636
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3095
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      205
      2597
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1529
    Aihe