et sitten voinut ajaa edes sallittua max. nopeutta? tiesitkö spede, että ohituskaista on tarkoitettu OHITTAMISEEN, ei matelemiseen. Et ilmeisesti tajunnut vaikka vilkautin pitkiä valoja.
Hei spede joka ajoit ohituskaistalla..
14
2159
Vastaukset
- ohi kiire
tööttää sille... toimii.
- huh
varmaan olisi siltikään tajunnut, jollain pakulla oli liikkeellä. Miksei ihmiset ymmärrä että ei sitä vasenta kaistaa ajeta perkele alinopeutta.
- maalainen
huh kirjoitti:
varmaan olisi siltikään tajunnut, jollain pakulla oli liikkeellä. Miksei ihmiset ymmärrä että ei sitä vasenta kaistaa ajeta perkele alinopeutta.
Siirry käyttämän bussia.
Tollaisia pönttöjä on liian paljon liikenteessä. - Sulle
maalainen kirjoitti:
Siirry käyttämän bussia.
Tollaisia pönttöjä on liian paljon liikenteessä.Bussia voisivat käyttää myös motarin vasemmalle kaistalle jumiutujat. Lukekaapa tieliikennelaista, mitä ohituskaistalla ja moottoritien vasemmalla kaistalla ajamisesta sanotaan!
- kaista
Sulle kirjoitti:
Bussia voisivat käyttää myös motarin vasemmalle kaistalle jumiutujat. Lukekaapa tieliikennelaista, mitä ohituskaistalla ja moottoritien vasemmalla kaistalla ajamisesta sanotaan!
Kyllä se minuakin jurppii, jos joku matelee vasemmalla kaistalla. Mutta lukekaapa TM 12/2004, mitä laki todellisuudessa sanoo moottoritiellä ja muilla teillä vasemmalla kaistalla ajamisesta. Kyllä se takana tööttäilijä taitaa olla väärässä.
- Iso
kaista kirjoitti:
Kyllä se minuakin jurppii, jos joku matelee vasemmalla kaistalla. Mutta lukekaapa TM 12/2004, mitä laki todellisuudessa sanoo moottoritiellä ja muilla teillä vasemmalla kaistalla ajamisesta. Kyllä se takana tööttäilijä taitaa olla väärässä.
Minähän en mitään poliisin mielistelylehtiä lue,ostelkoovat niille Jaggeja jonkun muun rahoilla.
- köröttelijäpappa
Jotkut nimittäin kuvittelee että kehä-ykkösenkin vasen kaista on joku ohituskaista. Siksipä heitä kouluttaakseni ajankin aina kehäteiden vasemmalla kaistalla, nopeudella 60km/h enkä väistä vaikka näivettynyttä piliään vilauttelisivat.
- Ohittaja
Aja ihan rauhassa millä vaan kaistalla kehä 1:llä. Ohittaa saa mitä kaistaa vaan haluaa ja mistä pääsee.
- ja sitten
tosimiehet ajaa oikeanpuoleisinta (bussikaistaa) ohi kun keskimmäisellä ja vasemmanpuoleisella kaistalla on rinnakkain kaksi jästipäätä ajaen samaa nopeutta.
- Ellu
Voi elämä!
Kyllä suomessa on hieno liikennekulttuuri.
esimerkkinä just tällaset "papat", jotka "opettavat" meitä ajamaan!
Kato peiliin mies! - pappa
Ellu kirjoitti:
Voi elämä!
Kyllä suomessa on hieno liikennekulttuuri.
esimerkkinä just tällaset "papat", jotka "opettavat" meitä ajamaan!
Kato peiliin mies!vittu teitä onnettomia "kiireisiä" asennevammasia juppeja,aina kun vähän pitäis höllätä kaasujalkaa teille pitäisi rakentaa oma kaista, eivät osaa uusavuttomat järjestää jokapäiväisiä toimiaan etteikö tule kiire, opetelkaa lähteen liikkeelle 10 min. aikaisemmin,kokeilkaa edes ette ehkä pettyis,tollot ! nimim. ulos oravanpyörästä . . . jos USKALLAT !
- nainen
Joka kiilasi eteeni ohituskaistalle hidastelemaan satasen alueella yhdeksääkymppiä - ja alkoi siinä sitten meikkaamaan ja laittamaan hiuksia, olettekos moista ennen nähnyt?! Minä en ja edustan itsekin monien mielestä kauniimpaa sukupuolta (ettei minua sovinistiksi aleta haukkua)...alkoi hiukan pinna palaa, kun rouva ei sitten siitä millään siirtyä älynnyt.
- ööh
oliko teillä siinä autojonossa merkityt paikat?
- nainen
ööh kirjoitti:
oliko teillä siinä autojonossa merkityt paikat?
Siten, että jouduin rajusti jarruttamaan, muuten olisi tullut kylkeeni. Kiilaus on melko kuvaava (eikös se ole vähän niin kuin väkisin välin tunkemista?!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243