Pitkä tie

Se toinen

Niin, pitkälti yli vuosi erosta, mutta silti se tunne ja ajatus, että josko vielä joskus voitaisiin palata yhteen, ei helpota. Oltiin noin yhdeksän vuotta yhdessä, että onhan siinä tietenkin paljon irtipäästettävääkin.
Jotenkin outoa tässä on se etten minä ole meistä se ainut kuka näin miettii. Ollaan siitä puhuttukkin.
Itsellä on kuitenkin vahvasti se tunne että paljon jäi vielä kesken, paljon jäi vielä kokematta..

2

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä olla

Puhukaa ja yrittäkää vielä jos siltä tuntuu...
      Itse olen jo toistamiseen palaamassa yhteen exäni kanssa. Jotenkin sitä vaan tunnistaa sen ihmisen, jonka kanssa on sitten kuitenkin hyvä olla.

• Se toinen

Itse olisin vielä valmis yrittämään, siitäkin huolimatta mitä kaikkea on tapahtunut, tai mitä tällä hetkellä on. Mutta vaikka x puhuukin kaikkea yhteen palustaa, niin hän ei silti taida olla valmis yrittämään. On kuulemma ikävä minua, menneitä aikoja ja perhettämme, mutta silti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7950
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      1999
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1881
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      1644
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1386
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1242
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe