Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haluatko kysyä naiselta neuvoa?

sanniinas

Tässä on 20 v. nainen jolta voi kysyä mitä vaan hyvän maun rajoissa. Kuten riitatilanteista ja tavoista toimia niissä.

Ottakaa huomioon, että jokainen on yksilö. En puhu kaikkien naisten puolesta. Voin koittaa auttaa ymmärtämään meitä. Muutkin naiset ovat tervetulleita tietenkin oman näkökantansa esittämään.

22

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaa

      Miksi nainen itkee riidellessä?

      • alkuperäne

        Itse ainakin toimin niin, johtuen menneisyydestäni. Olen aina ollut heikompi osapuoli enkä ole osannut puolustautua. Se itku itselläni ainakin tulee siitä pelosta ja järkytyksestä. Jos toinen huutaa, itken, koska lapsuudesta heijastuen pelkään toisen heittäytyvän väkivaltaiseksi. Jos mies kuitenkin osaa puhua asiansa rauhallisesti, riitely onnistuu ilman itkua.

        Pahinta on, kun alkaa itkemään ja mies alkaa huutamaan vielä enemmän. Silloin olisi tärkeää voida rauhottaa tilanne, ja laskea äänentasoa. Keskustelu voi jatkua, muttei kenenkään tarvitse nostaa ääntänsä. Jos on ylipäänsä syytä riidellä.


    • sanniinas

      Koska se on herkkä ja sille ei saa puhua rumasti

      • alkuperäne

        Komiata, pitäis vaan käyttää rekisteröityä nickiä :)


    • 6uir6tr7o

      minkä helevatan takia mä kysyisin neuvoa parikymppiseltä nappulalta?

      • alkuperäne

        Kuka käskee? Tarjouduin avuksi. Tuskin terveenä lääkäriä tarvit.


    • fghyytfggy

      Minkä takia 20 v. nainen luulee olevansa pätevä neuvomaan muita?

      • alkuperäne

        En luule enkä oleta. Aikani kuluksi.


    • Almatti

      Ihme porukkaa täällä. Mun mielestä sun vastaukset oli ap. fiksuja ja ei moni 20-vuotias on henkisesti kehittyneenmpi kuin esim. nelikymppinen. On niin ihmisestä kiinni eikä iästä.
      Toinen hyvää hyvyyttään tarjoaa apua, ja tällasia kommentteja:/

    • näin on.

      Itse muistan hyvin, kun oli parikymppinen, kaikkitietävä parisuhteissakin:)

      Upsista, kun meninkin avioon, minusta on jäljellä pelkkä raato, sen "ihanteen" rinnalla, nääs..

      Olen pahoillani, muttei 20:nen tiedä oikein mistään vielä mitään, vaan elää vielä prinsessaelämää. En pahalla, mutta odota edes vielä 10 vuotta, sillä tuon voi JOPA ottaa loukkauksenakin, nimittäin juurikin niitä ihmisraunioita ajatellen.

      Tuo taisi olla pikku jekku, eiks jee;D

      • dkdkd

        Mutta hei, eikös vanha sanontakin kuulu että lasten suusta kuuluu totuus.

        Ehkä se pätee vähän tässäkin ;D


    • 5+5+5

      Paljastin suutuksissa kaverista (nainen) "arkaluontoisia" juttuja tämän ex miehelle kun oli tarkoitus saada tämä vain reagoimaan jotenkin (ei kuulunut 3 vko mitään), noh tällä oli puolihyvä syykin olla vastaamatta 3vko mutta nyt ei halua olla missään yhteyksissä. Miten tilanteen voisi korjata, anteeksipyyntö ei oikein auttanut.

      • 2+13

        Ei mitenkään. Olet jo todistanut olevasi epäluotettava ja itseriittoinen nilkki.


      • 5+5+5
        2+13 kirjoitti:

        Ei mitenkään. Olet jo todistanut olevasi epäluotettava ja itseriittoinen nilkki.

        Olisin voinut kertoa enemmänkin ja useammalle henkilölle ja voisin vieläkin. Olisiko parempaa neuvoa kellään?


      • Jätä hänet rauhaan
        5+5+5 kirjoitti:

        Olisin voinut kertoa enemmänkin ja useammalle henkilölle ja voisin vieläkin. Olisiko parempaa neuvoa kellään?

        "Olisin voinut kertoa enemmänkin ja useammalle henkilölle ja voisin vieläkin."

        No sanopa tuo sille naiselle ja katso, kuinka hurjasti hän sinua arvostaa sen jälkeen. Parempi hänelle, ettei todellakaan sinuun aikaasi tuhlaa. Kuulostat ihan vinksahtaneelle.


      • 5+5+5
        Jätä hänet rauhaan kirjoitti:

        "Olisin voinut kertoa enemmänkin ja useammalle henkilölle ja voisin vieläkin."

        No sanopa tuo sille naiselle ja katso, kuinka hurjasti hän sinua arvostaa sen jälkeen. Parempi hänelle, ettei todellakaan sinuun aikaasi tuhlaa. Kuulostat ihan vinksahtaneelle.

        Koitatko provosoida minua kertomaan loputkin ja naisen muille ystäville myös? Miksi vihaat niin paljon sinulle tuntematonta naista että yrität tällaista?


      • Ding dong...
        5+5+5 kirjoitti:

        Koitatko provosoida minua kertomaan loputkin ja naisen muille ystäville myös? Miksi vihaat niin paljon sinulle tuntematonta naista että yrität tällaista?

        En, vaan koitan saada sinut käsittämään, kuinka omituisilta nuo sinun juttusi kuulostavat. Uskon todellakin, että nainen voi huomattavasti paremmin ilman kaltaistasi seuraa. Sen hän on varmasti ymmärtänyt itsekin, eikä siksi tahdo olla kanssasi enää tekemisissä. Korjaa itsesi. Tilanne meni jo.


      • 5+5+5
        Ding dong... kirjoitti:

        En, vaan koitan saada sinut käsittämään, kuinka omituisilta nuo sinun juttusi kuulostavat. Uskon todellakin, että nainen voi huomattavasti paremmin ilman kaltaistasi seuraa. Sen hän on varmasti ymmärtänyt itsekin, eikä siksi tahdo olla kanssasi enää tekemisissä. Korjaa itsesi. Tilanne meni jo.

        Sen sijaan että syyttelet ja tuomitset minun virheitä voisit ehdottaa jotakin oikeaa korjaavaa toimenpidettä.


      • Kaikkea ei voi saada
        5+5+5 kirjoitti:

        Sen sijaan että syyttelet ja tuomitset minun virheitä voisit ehdottaa jotakin oikeaa korjaavaa toimenpidettä.

        Väännetään nyt vielä rautakangesta. Kyse ei nyt ole mistään "virheestä" vaan siitä, miten sinä suhtaudut ihmiseen, jota väität kaveriksesi. Jos et saa häneltä kaipaamasi huomiota, menet puhumaan hänen arkaluontoisia asioitaan hänen exälleen ja puolustelet vielä asiaa sillä, että olisit voinut enemmänkin puhua ja muillekin ja voisit vieläkin. Tuo ei ole joku "virhe", johon on olemassa joku oikea korjaava toimenpide. Sinun pitää korjata itsesi, ettet mene jotain noin tökeröä enää tekemään tulevaisuudessa. Ymmärrätkö edes, kuinka paskamaista käytöksesi on ollut? Tuollaista ei kuitata jollain anteeksipyynnöllä tai korjaavilla toimenpiteillä. Olet menettänyt kaverisi luottamuksen ja voi hyvin olla, ettei sitä koskaan saa takaisin. Edelleen, korjaa itsesi. Muuten on turha kuvitella, että mitään kaveruutta saat uudelleen lämmiteltyä. Jos entinen kaverisi ei tahdo kanssasi olla enää tekemisissä, on hänellä siihen täysi oikeus. Parasta, että jätät sen kaverisi nyt rauhaan. Kaikkea ei voi kuitata jollain simppelillä toimenpiteellä. Välillä vaan pitää sietää tekojensa seuraukset. Jopa sinunkin.


    • kysyn vaan

      Miksi naiset rakastuu juoppoihin? Pitäiskö mun alkaa juopoksi että saisin tyttöystävän? Muuten meinaan joudun olee yksin loppuelämäni.!
      Miksei nainen eroa jos mies haukkuu naista huo.raksi suhteessa?

      • alkuperäne

        Ei tietenkään pidä. Itsehän en ole juopon kanssa parisuhteessa. Kannattaa ehkä alkaa kiinnittämään enemmän huomiota niihin vapaisiin yksilöihin, eikä roikkua varattujen perässä. Tai joskus siitä voi olla hyötyä, mutta ainahan ei nainen tajua tilannetta ja uppoaa sen mukana pohjamutiin. Joten ehkä kannattaa avartaa katsetta ja lähteä etsimään vapaita naisia esimerkiksi harrastuksista.

        No jos mies on narsisti tai muuten manipuloiva? Ehkä nainen luulee rakastavansa miestä niin paljon, ettei halua uskoa miehen sanovan niinkin pahasti.


    • rakkaus asiat

      Hei miten kun olen parhaan kaverini kanssa riidellyt aika paljon ja silloin kun minulla menee hermot niin sanon mitä sylki suuhun tuo jota kadun sitten kun olen rauhoittunut olemme monta kertaa puhuneet asiasta ja olen luvannut korjata asiaa että mietin jatkossa mitä sanon mutta nyt on tapahtunut taas tämä sama asia ja selvisi sitten samalla että meillä kummallakin on tunteita toisia kohtaan mutta hänellä ei ole enään koska en ole muuttunut ja hän käskee minun jättää hänet rauhaa eikä halua enään sopia asiaa joten miten toimin koska olen miettinyt pääni puhki ja olen tajunnut vaan että minun pitää parantaa tapaani ja välitän tästä ihmisestä liiankin paljon haluan hänen pysyä elämässäni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe