Voiko ulkonäkö olla merkityksellinen? Entä jos tutustuu netissä?

Nettimimi

Onko ulkonäkö suhteen aloituksessa A ja O?
Mites jos tutustuu ihmiseen netin kautta, ihan pelkästään kirjoituksilla ja omilla sanoilla. Onnistuuko suhde, vaikkei ole ihastunut "ensinäkemältä" tai jotain tuollaista, vaan on keskustellut ja tutustunut ensin netin kautta pitkään.
Ja ylipäätään jos netin kautta ihastuu, vaikka keskustelisi monta kuukautta joka päivä monen tunnin ajan, niin onko siinä kuitenkin ero sille, että treffailee kerran viikossa pari tuntia tyyliin ruokailu ja ehkä leffa?
Miten siis käy, jos on monta kuukautta jo tutustunut ihmiseen, sit hänet tapaa, eikä ulkonäön puolesta aivan heti löydykään niitä ihastuttavia piirteitä...?

4

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen...

      Oman siippani kanssa juteltiin n vuosi netissä ennen kun nähtiin. Alkuun ihan s-postilla, sitten mesessä tunnista toiseen.. Oltiin tosi paljon tekemisissä netin kautta. Mies näki minun kuvani ennen kuin kirjoitti minulle. Hän näytti kuvansa minulle myöhemmin. Aluksi olin vähän "nääh, ihan ok, mut ei mikään ihmeellinen" mutta kun tunteita alkoi tulemaan, alkoi hänenkin ulkonäkönsä olemaan erittäin miellyttävä.

      Sitten nähtiin, vihdoin ja viimein. Alkuun irl oli sama, ei oikein mun tyylinen, muttei mitään vikaakaan. Ja kas kummaa, jonkun ajan päästä hän oli maailman seksikkäin mies. Ja on edelleen. Muutimme äskettäin yhteen, hän tuli toisesta kaupungista luokseni.

      Toki voi käydä niin, että luo toisesta mielikuvan ja ihastuu siihen ja sitten myöhemmin huomaa että eihän toi ole sellainen kun luulin. Vaikkei toisessa mitään vikaa olekaan, voi tulla pettymys ja suhde kärsii ja se voi päättyä siihen. Itse sain mitä halusinkin ja nyt olen erittäin onnellinen. Löysin itselleni sopivan ihmisen. Se on harvinaista se.

    • hhy55665665656666565

      Jos kehittää toista kohtaan tunteita niin kyllähän se ikäänkuin tekee vähemmän nirsoksi.

      Itselleen kävi, nyt jo tosin exän kanssa, niin että jutusteltiin netissä etäisyyden takia aktiivisesti noin kaksi kuukautta. Sitten kun nähtiin niin käytännössä heti oltiin parisuhteessa, seksiä 15 minuutin päästä kun päästiin kämppään sisään, muutettiin yhteen ilman mitään sen kummempia.

      Ja se täytyy vielä sanoa että kyseessä oli sellainen nainen ettei esim. baarissa pokaamisessa olisi ollut mitään saumaa. Eli kyllä se nettailu auttoi.

    • lifemocker

      ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan

    • nettiin vaan

      No voi käydä hyvin tai huonosti.
      Olen tutustunut moniin henkilöihin netin välityksellä. Puolentusinaa tapasinkin. Kyllä se ulkonäkö ja olemus vaan vaikuttaa. Jos ei tavatessa oikein napannut niin sitten jäi vaan se viime ponnistus siitä pois. Eli ei enää vitsinyt panostaa sen enempää. Ystävyys jatkuu ja yhteyttä kyllä pidetään. Kaikenkaikkiaan olisikin parempi ehkä tavata suht nopeasti ennenkuin alkaa elämään pää pilvissä.
      Minulle se ehkä seitsemäs tapaaminen oli sitten se joka nappasi. Pidin toisen ulkonäöstä, hän oli "tyyppiäni", aikaa vietettiin aina lomilla ja joskus viikonloppuisin. Pari vuotta sitä kesti. Mentiin jossain välissä naimisiinkin. Se oli hyvä koska Suomessa ainakin Lahdessa on ikävä byrokratia maahanmuuttajien riesana. Poliisikuulustelut ja kaikki. Mutta onneksi oltiin oltu jo naimisissa jonkun aikaa ennen muuttoa ja EU:n sisällä. Mutta silti yllättävän kankeaa. Lopulta kaikki onnistui ihan hyvin vaikka välillä hermoja rassasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe