Nettitreffit!!!

marco

Hei,

olen kokeillut muutamat kerrat sinkkupalveluista nettitreffejä ja livenä sitten on tullut vastaan aikalailla erilaista, kun mitä sorvin ääressä puhutaan. Kerran jopa oli selvästi laittanut kuvan kaveristaan, koska niin erinäköinen ilmestys tuli vastaan.

Jututhan alkaa netti-perinteisesti, ensiksi sähköposti jne... Onko kokemuksia mimmeillä, että meneekö välillä kaverin kuva oman puolesta. Epärehellisyys kuitenkin näin perustavassa asiassa vie mielenkiinnon jatkoltakin??

Toinen juttu on sitten ensimmäisen meilin sisältö. Itse kirjoittelen niitä näitä melko yleistä ylipäätään, hieman poikkeavaa, että erottuisin massasta. Se toimii kohtalaisesti ja se toimii niiden kanssa, joita todennäköisesti haluaisinkin tavata. Niin, mitä Teille arvon neidit yleensä kirjoitetaan avausviestissä?

Kiitollinen infoista

T Marco

4

1862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeeAnn

Koskaan en ole laittanut kaverin/serkun/mutsin/naapurin koiran kuvaa, vaan aina oman. Joskun pakon sanelemana olen laittanut vanhan kuvan, mutta aina olen siitä kertonut ja sitten pistänyt uudemman myöhemmin. Väärän kuvan laittaminen on äärimmäisen typerää, valhe paljastuu heti, eikä sen jälkeen voi luottaa ollenkaan. Oletan myös saavani aidon kuvan vastineeksi.
      Ekoja meileja on niin monta kuin kirjoittajaakin, joskus natsaa, joskus ei...

• nainen30+

olen saanut aika omanlaatuisia vastauksia ,hyvä niin minun mielestäni pitää erottua muista huumori on kiva juttu!
      Ja mitä valokuvaan tulee oman aina lähetän ja mahdollisimman tarkan,muutenkin pidän siitä että ihminen on oma itsensä eikä esittele /teeskentele olevansa muuta,sillä sehän paljastuisi kuitenkin ennemin tai myöhemmin ja olisi erittäin tyhmää ,en ainakaan itse osaisi luottaa kys. henkilöön!

• Kuikka

...ja siinä mielessä tietysti kannattaa erottua edukseen. Itselläni oli ilmoitus keväällä, ja karsin välittömästi sellaiset vastaukset, joissa ollaan tosi lyhytsanaisia tyyliin:

Jonne 32v. tässä moi,
        kirjoittelepa mulle.

Sitten karsiutu liian omaperäiset, sellaiset, jotka näyttävät vilpittömän rakastuneilta itseensä. Huumori on kiva juttu, mutta jos kaveri ei osannut kirjoittaa yhtään lausetta ihan vakavissaan, en jaksanut kiinnostua. Auttaa kyllä, jos kertoo omista kiinnostuksen kohteistaan ja ajanviettotavoistaan, sekä siitä, mitä haaveita on mielessään elätellyt. Hieman henkilökohtaisempi tyyli kuin julkiprofiilissa on asiallista... Sen sijaan ei kannata kosia :I

Lyhyesti, kirjoita rehellisesti ja avoimesti, äläkä laita samaa viestiä useammalle. Sen täytyy olla just sille ihmiselle kirjoitettu...

Ai toisten kuvia? No enpä laittaisi, ihan omilla kasvoillakin tuli liiaksi asti vastauksia... :)

• Mussukka

Ei mitään muuta mistään ole koskaan tullut kuin vain seksiehdotuksia aivan suoraan tositarkoituksella ja vähän kai leikilläänkin. Maksua vastaankin.

Löysin yhden asiallisen vastauksen ok-mieheltä, ei netistä, tv:stä. Suhde jatkuu... :)

Juttelimme puhelimessa koko yön ja tavattiin sitten seuraavana päivänä. Juttelin ja hän kuunteli. Olin avoin...liikaakin kenties. Mies oli emppis ja on edelleen. Kyllä hänkin myönsi, että mieli tekisi, mutta ei ärsyttävällä tavalla eikä heti.

Kun juttelee puhelimessa, niin tietää, että kannattaako tavata. Jos ei juttelu suju puhelimessa, niin ei muutenkaan.

Ulkonäkö merkitsee minulle jonkin verran. Miehen pitää olla pitkä, rauhallinen ja mukava. Kokonaisuus....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      278
      5819
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      37
      3396
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2627
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      221
      2102
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      78
      1635
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1057
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      855
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      124
      847
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      798
    Aihe