huonoa hammaslääkäri palvelua turussa!

asiakkaanne

Menin hammaslääkäriin kysyäkseni kuinka kauan" hammasremonttini" kestäisi.
Hoitaja antoi ajan seuraavaksi päiväksi,jotta voisin jutella hammaslääkärin kanssa asiasta.
Seuraavana päivänä kysymykseni sivuutettiin, ja hoito vaan aloitettiin.Itse olin haavi auki mitä tapahtuu.Olisin toki halunnut itse päättää otanko kalliin hoidon heiltä.
Ennen hoidon alkua hoitaja kuulutti odotus aulassa sairauksistani kovaan ääneen..aulassa ei ollut muita,mutta entä jos olisi ollut?olisiko tilanne ollut sama?
Hoito tilanteen aikana joutusin pyytämään sulkemaan oven..aulassa oli muita.Sälekaihtimien väleistä sai ihailla hoitoani..itse ainakin näin ulos.
Koska tarvitsin teknikkoa..minulle sanottiin suopeasti,että voin sen tunnin odottaa aulassa mitä teknikolla kestää..kesti tunti..toinen..en ollut varautunut tällaiseen,joten soittelin paniikissa kuka hakisi lapset hoidosta.
Seuraava aika annettiin minulle.Kukaan ei vaivautunut kysymään sopiiko aika..eikä kertonut kestääkö taas kenties tunteja,kertoi kyllä mitä tehdään.
Tuli niin paha mieli..olisi tietenkin pitänyt sanoa jotain,mutta olin aivan tyrmistynyt.
Toivon,että hoito sujuu hyvin..tai saatte "hyvää" mainosta.
Näin muuten hammaslääkärini siviilissä(sairastan mielestäni arkaluontoista sairautta)katsoi pitkään, ja jo kaverit olivat hetken päästä tupakalla lähelläni missä odottelin kyytiäni.
Mahtoiko vaitiolovelvollisuus pitää?Tuollaisen kohtelun jälkeen käy tuokin mielessä.
Kiitos vaan mieleni pahoittamisesta..tuntuu kurjalta.Hyvää joulua teillekin.
Olen sen verran herkkä,että pistin kotona itkuksi.Olenko liian herkkä vai oliko tuo hyvää hoitoa?

90

10989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häveliäs

      Itsekin olen kummastellut hammaslääkärissä sitä, että ei paljon välitetä yksityisyydestä. Asia on tuntunut silloin pahalta kun ei olisi halunnut omien tietojen kuuluttelua. Esim. hampaiden puuttuminen ja huono kunto on tuntunut häveliäältä asialta.

      Joskus on ollut hoitohuoneen ovi auki henkilöstön kertoillessa asioita. Ilmeisesti ovi auki kuuman sään ja ilmanvaihdon takia?

      Ehkä ei tule mieleen että hammashoidossa voitaisiin käsitellä mitään asiakkaalle häveliäitä asioita.

    • Palvelu ratkaisee

      Olipas hammaslääkärillä kova into saada sinut asiakkaakseen kun aloitti työn vauhdilla. Taisi olla pulaa asiakkaista, kohtelustasi päätellen syykin löytyi. Kehotan äänestämään jaloilla kuten ilmeisesti muutkin ovat tehneet.

      • Anonyymi

        Pyydä kustannus arvio mustaa valkoisella .Kokonais hinta kaikesta..Vertaile muita hoitopaikkoja..Muutoin tekevät osa lääkäreistä mitä lystäävät.Usko puolet mitä selittävätKassa saa vasta laskullaan sanattomaksi.Joukossa on tietysti rehellisiäkin yrittäjiä sitä en kiellä.


    • mnjnijnij

      millä vastaanotolla olit

    • asikkaaanne

      olin HAMMASNEOSSA

    • kukalie6

      Kuka hammaslääkäri käsitteli sinua, ettei joudu
      samaan käsittelyyn!!!!!!!

      • åboende

        Taitaa olla parempi vältellä paikkaa


      • jiiohoiioho
        åboende kirjoitti:

        Taitaa olla parempi vältellä paikkaa

        kiitos varoituksesta, meinasin mennä, mutta sain peruttua ajan


      • jlkhgvcf

        olisi hyvä tietää


      • kfkdndbdb
        jiiohoiioho kirjoitti:

        kiitos varoituksesta, meinasin mennä, mutta sain peruttua ajan

        Toivottavasti eivät laskuta peruuttamisesta.


      • Anonyymi
        jlkhgvcf kirjoitti:

        olisi hyvä tietää

        Näinkin voi käydä Turussa!!Menin erääseen operaatioon keskustan alueelle kävelin vastaanotto tiskille ilmoittautumaan hammaslääkärille tiskillä ei ketään palvelijaa odottelin häntä.Kuinka ollakaan hetkenpäästä ilmestyi kärttynen"akka"taukohuoneesta kysyen minulta mintävarten siinä olette miksi siinä olette??Oho ja hyvää palvelua tarjoamme läheltäpiti etten tehnyt uukkaria. Työn kesken eräisyyden vuoksi en niin tehnyt mielessä kävi.Hammaslääkäri,Hammashoitaja OK.ei valittamista käynyt heidän vastaan otollaan vuosikaudet.Seuraavalla kerralla kutsun saadessani kynnys noussut korkealle ja harkinnassa vakavasti toinen talo.Raha kyllä kelpaa näämmä oikein hyvin.Tyhmä olen jos jatkan mietin vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkin voi käydä Turussa!!Menin erääseen operaatioon keskustan alueelle kävelin vastaanotto tiskille ilmoittautumaan hammaslääkärille tiskillä ei ketään palvelijaa odottelin häntä.Kuinka ollakaan hetkenpäästä ilmestyi kärttynen"akka"taukohuoneesta kysyen minulta mintävarten siinä olette miksi siinä olette??Oho ja hyvää palvelua tarjoamme läheltäpiti etten tehnyt uukkaria. Työn kesken eräisyyden vuoksi en niin tehnyt mielessä kävi.Hammaslääkäri,Hammashoitaja OK.ei valittamista käynyt heidän vastaan otollaan vuosikaudet.Seuraavalla kerralla kutsun saadessani kynnys noussut korkealle ja harkinnassa vakavasti toinen talo.Raha kyllä kelpaa näämmä oikein hyvin.Tyhmä olen jos jatkan mietin vielä.

        Suosittelisin kyllä äidinkielen kertausta sulle, ihan vaan näin off topic huomautuksena, aivan hirvittävää luettavaa sun kommentti😂 kirjoitatko virallisetkin viestit noin? Toivottavasti et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelisin kyllä äidinkielen kertausta sulle, ihan vaan näin off topic huomautuksena, aivan hirvittävää luettavaa sun kommentti😂 kirjoitatko virallisetkin viestit noin? Toivottavasti et.

        Olipa paska kommentti, ei tämä ole virallista keskustelua vaan suoli24 🤣🤣🤣

        Tunnista tilanteet ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelisin kyllä äidinkielen kertausta sulle, ihan vaan näin off topic huomautuksena, aivan hirvittävää luettavaa sun kommentti😂 kirjoitatko virallisetkin viestit noin? Toivottavasti et.

        Suosittelisin ammatin harjoittajille rehellisyyttä hinnoittelussa!Laskun hinta kirjallisesti potilaalle ennakkoon.Sivukuluineen!Ennen työn alottamista!Asiakkaat maksu-automaatteja????Potilaan varauduttava suuriinkin yllätyksiin.Paska maku suussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelisin kyllä äidinkielen kertausta sulle, ihan vaan näin off topic huomautuksena, aivan hirvittävää luettavaa sun kommentti😂 kirjoitatko virallisetkin viestit noin? Toivottavasti et.

        Suosittelisin sinulle oikeaa syventymistä hammas lääkärin tieto taitoihin.Piilo rahastus hauskaa eikö niin.Hymyä en tarvitse..Ammattitaitoista hoitoa kylläkin.Hammas suutarit eivät paljoa lämmitä.


    • rgsjzjdu

      Onko joku muu käynyt

      • Neon asiakas

        Olen käynyt ja saanut aina loistavaa palvelua.


    • aikaavailla

      kun peruit ajan. mistä varasit uuden ajan ?

    • tk:hon

      Menin tk:hon

    • epäileväinen

      saako tk:ssa muka parempaa palvelua

    • ???????

      Voiko joku suositella Turussa jotain paikkaa ??

      • kysy kavereilta

        Vinkki: parhaat ei mainosta lehdissä kalliilla.


      • KalleMa

        Sibeliuksenkadun Aboadent on luotettava, edullinen , mutta silti erittäin laadukas hoito. Eivät ota edes tiomistomaksua. Kaverin kautta kuulin ja sinne olen nyt jäänyt, mukava henkilökunta myös.
        http://www.aboadent.fi


      • Anonyymi

        Verkahovin hammaslääkärit! Parasta palvelua saa hakea!


    • porriiin

      Kannataa tulla Poriin.

    • gucyxuvi

      Luulisi että yksityisellä palveltaisiin

      • PETTYNYTUSEIN

        Yksityisellä rahastetaan tai palvellaan niin, että ensin tullaan vain tarkastukseen, ja se maksaa, sitten lähetetään suuhygienistille: plakin/hammaskivenpoisto/tahnapuhdistus-fluorausoperaatioon, hintaa saadaan vielä lisää, jos pakotetaan ottamaan harjauksen ja muun hammaskotihoidonopastusta vielä ajan pidentämiseksi päälle, Kela-korvauksen saa hammaslääkärin määräämiin juttuihin.
        Hammaslääkärinvastaanotolla otetaan tietenkin isot röntgenkuvat leuoistasi, ja sitten vielä hoitotuolissa pikku-sivukuvat hampaistasi. Sitten onkin vain tuurin kauppaa jatko, osaako hammaslääkäri valita oikeat paikkausaineet, vai halkeaako hampaasi hiusmurtumille muovipaikoista, tai jos otat vaikkapa parikolmekertaa kalliimmat keraamiset paikat (hampaasi eivät hajoa, vain kukkarosi kenties). Puudutus maksaa vielä erikseen jne.
        Jos hamm.lääkärin sormet mahtuvat suuhusi, hänen kätensä eivät tärise, ja hänellä on näkökyky kohtalainen, voit saada kauniinkin paikan/korjauksen hampaaseesi. Mutta jos hänellä ei ole esteettistä silmää nimeksikään, hän voi pilata ainoat hampaasi kokonaan. Hioo esim. aivan hullusti, ja saat rumat, kenties vihlovatkin hampaat. Et edes saa samanmallisia,kuin olivat ennen, etkä varsinkaan kauniimpia. Jotkut h.lääkärit eivät edes kysy, huseeraavat vaan suussasi, kertomatta mitä todella tekevät, tai edes lupaa kysymättä. Eli siis eivät kunnioita itsemääräämisoikeuttasi, tai sitä että sinä omistat omat hampaasi! (On yhtä kuin kohtelisivat sinua kuin idioottia jne.) Heille on yksi hailee ulkonäkösi tai ilosi, kunhan rahat tulevat vain tilille. He voivat tunnissa pilata hampaasi, ja joita sinä joudut katsomaan koko loppuikäsi. Hampaat ovat tuhansien arvoista luuta sinulle, mutta kuka tahansa uuno lääkäri voi lääkäriluvallaan sörssiä hampaasi. Et voi tietää lopputulosta, aivan arpapeliä. Aina ei voi uskoa esitteiden ennen- ja jälkeen-kuviin, ei sieltä sellaisia hampaistoja välttämättä saa. Ihan jos tutun kautta voit saada tietää hyvän, tai jos joku julkkis ym. kertoisi esim. lehdessä.
        Kumma, että näinkin kalliissa hoidoissa Valtio ei vaadi standardeja, tai pidä laatuluokituksia eri hammaslääkäreiden taidoista. (Tosiasiakkaiden suukuvia esille, tai nettiin.) Saavat nyt vaan pilata/tuhota toisten hampaita, ja asiakas joutuu maksamaan hoidot ja korjaukset. Vieläpä Suomessa. Aivankuin marmoripatsaan hinnalla saisi lantakasan (taidetta).
        Kuinkahan moni on saanut masennusta, tai jopa päättänyt päivänsä, esim. nuorista, jos suun "kalusto" on pilattu?! Ei innosta varmaan hoitamaan jatkossa niitä rumia hampaita.
        Vain suosituksilla voit löytää hyvän, tai lukea tarkkaan mainostekstinsä.
        Ajatella, jos samaa hommaa tehtäisiin esim. asiakkaan sormille. Hui! Ei porukka pelkää poraamista, vaan lopputulosta. Hirviöhammaslääkäriä. Miten he kehtaavat, jotkut. Kaikki eivät sovellu alalle, ei mitään kauneussilmää, tai mittasuhdetajua, kolmiulotteisuutta, kunnioitusta asiakkaita kohtaan.


      • Anonyymi
        PETTYNYTUSEIN kirjoitti:

        Yksityisellä rahastetaan tai palvellaan niin, että ensin tullaan vain tarkastukseen, ja se maksaa, sitten lähetetään suuhygienistille: plakin/hammaskivenpoisto/tahnapuhdistus-fluorausoperaatioon, hintaa saadaan vielä lisää, jos pakotetaan ottamaan harjauksen ja muun hammaskotihoidonopastusta vielä ajan pidentämiseksi päälle, Kela-korvauksen saa hammaslääkärin määräämiin juttuihin.
        Hammaslääkärinvastaanotolla otetaan tietenkin isot röntgenkuvat leuoistasi, ja sitten vielä hoitotuolissa pikku-sivukuvat hampaistasi. Sitten onkin vain tuurin kauppaa jatko, osaako hammaslääkäri valita oikeat paikkausaineet, vai halkeaako hampaasi hiusmurtumille muovipaikoista, tai jos otat vaikkapa parikolmekertaa kalliimmat keraamiset paikat (hampaasi eivät hajoa, vain kukkarosi kenties). Puudutus maksaa vielä erikseen jne.
        Jos hamm.lääkärin sormet mahtuvat suuhusi, hänen kätensä eivät tärise, ja hänellä on näkökyky kohtalainen, voit saada kauniinkin paikan/korjauksen hampaaseesi. Mutta jos hänellä ei ole esteettistä silmää nimeksikään, hän voi pilata ainoat hampaasi kokonaan. Hioo esim. aivan hullusti, ja saat rumat, kenties vihlovatkin hampaat. Et edes saa samanmallisia,kuin olivat ennen, etkä varsinkaan kauniimpia. Jotkut h.lääkärit eivät edes kysy, huseeraavat vaan suussasi, kertomatta mitä todella tekevät, tai edes lupaa kysymättä. Eli siis eivät kunnioita itsemääräämisoikeuttasi, tai sitä että sinä omistat omat hampaasi! (On yhtä kuin kohtelisivat sinua kuin idioottia jne.) Heille on yksi hailee ulkonäkösi tai ilosi, kunhan rahat tulevat vain tilille. He voivat tunnissa pilata hampaasi, ja joita sinä joudut katsomaan koko loppuikäsi. Hampaat ovat tuhansien arvoista luuta sinulle, mutta kuka tahansa uuno lääkäri voi lääkäriluvallaan sörssiä hampaasi. Et voi tietää lopputulosta, aivan arpapeliä. Aina ei voi uskoa esitteiden ennen- ja jälkeen-kuviin, ei sieltä sellaisia hampaistoja välttämättä saa. Ihan jos tutun kautta voit saada tietää hyvän, tai jos joku julkkis ym. kertoisi esim. lehdessä.
        Kumma, että näinkin kalliissa hoidoissa Valtio ei vaadi standardeja, tai pidä laatuluokituksia eri hammaslääkäreiden taidoista. (Tosiasiakkaiden suukuvia esille, tai nettiin.) Saavat nyt vaan pilata/tuhota toisten hampaita, ja asiakas joutuu maksamaan hoidot ja korjaukset. Vieläpä Suomessa. Aivankuin marmoripatsaan hinnalla saisi lantakasan (taidetta).
        Kuinkahan moni on saanut masennusta, tai jopa päättänyt päivänsä, esim. nuorista, jos suun "kalusto" on pilattu?! Ei innosta varmaan hoitamaan jatkossa niitä rumia hampaita.
        Vain suosituksilla voit löytää hyvän, tai lukea tarkkaan mainostekstinsä.
        Ajatella, jos samaa hommaa tehtäisiin esim. asiakkaan sormille. Hui! Ei porukka pelkää poraamista, vaan lopputulosta. Hirviöhammaslääkäriä. Miten he kehtaavat, jotkut. Kaikki eivät sovellu alalle, ei mitään kauneussilmää, tai mittasuhdetajua, kolmiulotteisuutta, kunnioitusta asiakkaita kohtaan.

        Vaikuttaa siltä, että kun on saanut sen valkoisen takin käyttöoikeuden, niin sen jälkeen kaikenlaiset puuhailut ovat sitä niin hyvää hoitoa, josta potilaalla ei ole valitusoikeutta.
        Vain maksa täydet hinnat valittamatta!


    • ässätässät

      Tulee porriin hoithhoon.

    • ökojihuj

      Mitä paikkaa suosittelette Turussa ??

      • Tyytyväinen vakioasi

        Minun kokemuksieni mukaan HammasNeo on ehdottomasti paras. Erittäin tasokasta hoitoa ja kaikki hammaslääkärit osaavat toimia pelkopotilaiden kanssa.


      • Anonyymi

        Kysykää Unkarista hammashoitoa tai Virosta.Samat laitteet ja tuotteet.Vertailkaa Suomen hintoja keskenään.


      • Anonyymi
        Tyytyväinen vakioasi kirjoitti:

        Minun kokemuksieni mukaan HammasNeo on ehdottomasti paras. Erittäin tasokasta hoitoa ja kaikki hammaslääkärit osaavat toimia pelkopotilaiden kanssa.

        HammasNeo on kallis ja esteettistä hammashoitoa ei saa tai osata. Laittoi väärän värisen paikan kruunun. Ylähampaissa nätin valkoiset laminaatit ja alahampaat tarkoitus laittaa samanlaisiksi. Ei ole järkeä laittaa eriväristä alahampaisiin, siis tummempaa sävyä. Hinta oli 2000€. Meinasin pyörtyä kassalla, jälki ei ollut tosiaan sen arvoista. Muuten Neo on hyvä, käyn siellä muuten lääkäreillä.


    • åpoihugjvhg

      Itse en menisi

    • jdjbdbdbz

      Miten hampaasi voivat nyt ?

    • menetetty

      Rahat ja hampaat menetettiin.

    • uusrurur

      Paljonko rahaa menetit ?

      • Anonyymi

        Helvetisti!


    • persaukinen----

      Aika paljon.

    • nrherth

      Menetitkö hampaat ??

    • pioubyvhg

      Joko on mennyt konkurssiin.

    • mklnjbhvg

      Vieläkö paikka on pystyssä

    • komjinkbh

      Vaihdoitko hoitopaikkaa ??

    • kalevi--

      Tulkaa Tampereelle,täällä kahden hampaan paikkaus on nyt kestänyt 10 kk kaupungin tilaamassa hoidossa. Hygienisti hoiti parissa viikossa hammaskivet. Toukokuussa vasta etuhammastani porattiin,laittoi juureen lääkkeen ja väliaikaisen paikan,toista poskihammasta ei edes katsonut,kun siinä on selvä teräväreunainen hampaan sivussa. Seuraava aika tuli elokuun lopussa ja taas porattiin etuhammas auki(nyt oli neljässä kuukaudessa tullut tulehdus juureen ja taas uusi lääke juureen),sitten taas välaikaispaikka ja nyt on jo joulu ja uutta aikaa ei ole tullut,kuka korvaa,jos molemmat hampaat hajoaa pitkittyneen hoidon takia,implanttia yleinen hammashoito ei kuitenkaan laita terveyskeskuksen hoitohinnalla. Ei näköjään hammaslääkärillä ole mitään vastuuta hoitaa työtänsä loppuun asti,vaikka tietokone on käytössä ja potilastiedot.

    • missäkäytnykyään

      Vaihdoitko paikkaa

    • JMarttila

      Ajanvaraus onnistui hyvin, mutta hammaslääkäri oli myöhässä. Lasku meni yli arvion. En suosittele Verkahovin hammaslääkereitä. :-( Hammasneossa kävin, ja nyt hymyilyttää!

      • MarttiJ

        Samanlainen ikävä kokemus. :-(


      • Anonyymi

        Kallis ja h-lääkäri myöhässä.


    • Anonyymi

      Huono palvelu, en mene toiste. Kallis.

    • Anonyymi

      En suosittele Verkahovia. Kallis ja hammaslääkäri oli lisäksi tosi vanha.

      • Anonyymi

        Verkahovin hammaslääkärit ovat tosiaan huonoja.ottavat paljon kuvia hampaista,eivätkä tee yhtään mitään muuta.pitäisi varmaan vähän kouluttaa.


      • Anonyymi

        Eipä ollut palvelu parantunut Verkahovissa, ei jatkoon!


      • Anonyymi

        Siellä on kaksi hammaslääkäriä! Mitä helkutin tekemistä iällä on ammattitaidon kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verkahovin hammaslääkärit ovat tosiaan huonoja.ottavat paljon kuvia hampaista,eivätkä tee yhtään mitään muuta.pitäisi varmaan vähän kouluttaa.

        Kuvien ottaminen on perusta hyvälle hoidolle. Minulta löytyi kuvissa järkyttävä karies kruunun alta. Verkahovin hammaslääkäreille 10 eikä tarvitse erikseen roudailla papereita kelaan kun vähennys tehdään siinä samalla laskutuksen ohella. Itse olen aina saanut priimahoitoa ( ihmisläheistä, välittävää, tilannehuumorilla höystettynä ts. lääkäri ymmärtänyt, että minulle voi puhua huumoriakin = ns. tilannetajua) Nyt siellä näyttäisi olevan myös toinen lääkäri. Innolla odotan seuraavaa käyntiä.

        Em. kritiikille: jos olet varannut ajan auton vuosihuoltoon, niin selitätkö tarkkaan mitä autolle pitää tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verkahovin hammaslääkärit ovat tosiaan huonoja.ottavat paljon kuvia hampaista,eivätkä tee yhtään mitään muuta.pitäisi varmaan vähän kouluttaa.

        ”Eivätkä tee yhtään mitään”. Entäpäs jos hampaasi olivat priimakunnossa eikä mitään tarvinnut tehdä 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Eivätkä tee yhtään mitään”. Entäpäs jos hampaasi olivat priimakunnossa eikä mitään tarvinnut tehdä 😬

        Itse olen saanut hyvää palvelua sieltä. Asiat selostetettiin asiantuntevasti ja kerrottiin tarkkaan mitä tehdään. Kaikki yksityiset on kalliita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen saanut hyvää palvelua sieltä. Asiat selostetettiin asiantuntevasti ja kerrottiin tarkkaan mitä tehdään. Kaikki yksityiset on kalliita!

        Tää onkin jo vanha ketju mutta tuota paikkaa en kyllä suosittele kenellekään. Menin lohkeaman takia ja alettiin tyrkyttämään hampaan kruunuttamista. Olisi maksanut n. 600€. Kun sanoin että ei ole varaa, muuttui hammaslääkäri tylyksi ja mitään sanomatta alkoi poraamaan hammasta. Sain lopulta sen paikan hampaaseen mitä menin hakemaan. Tämä hammaslääkäri on kallis ja ilmeisesti rahan ahne. En mene tänne enää toiste!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on kaksi hammaslääkäriä! Mitä helkutin tekemistä iällä on ammattitaidon kanssa?

        Niin kerrankin asiaa.Ikä ei heikennä osaamista vaan tietojen kartuttamista.Olen käynyt elin aikanani 18eri hammaslääkärin hoidossa joten kokemusta on paljon.Valkea takki ja ammatti nimike ei aina takaa ammattinsa hallitsevaa henkilöä.Toisaalta sama pätee muissa ammateissa.Paljon puhetta vähän villoja.Kokenut olen vuosikymmenien saatossa.


    • Anonyymi

      Älkää menkö Pekka Parviaisen vastaanotolle!

    • Anonyymi

      Kävin Puolassa hammashoidossa, paaaaljon parempi hoito ja ajan saa heti 4x halvempaa.

    • Anonyymi

      Turku TK.
      Joudun käymään säännöllisesti. Hammaslääkäri tiuskii ja kohtelee tosi huonosti.
      Toisinaan taas on aivan ihana. Mutta kun en koskaan tiedä mitä on tulossa, olen alkanut pelkäämään menoa niin kovin sinne ,että nykyään jo viikkoja ennen aikaa alan pelätä.
      Toisinaan kohtelee niin huonosti että tulee ihan hysteerinen itku.
      Tiuskii ja kyselee asioita, kun yrität vastata kun laitteet on suussa, rupeaa kiljumaan että: Pidä se pää paikoilla, mitään pysty tekemään , kun heilutat sitä päätä, kun yrität nyökätä vastausta kysymykseen.
      Tekee aivan tahallaan noita.
      Tai sitten voi sanoa: Näytä mikä hammas se on?
      Kun näytät, lääkäri alkaa huutamaan että älä nyt niitä sormia sinne laita...
      Tuntuu että tekee aivan tahallaan noita juttuja.
      Kun saa sen itkun aikaiseksi, niin sitten taas kohtelee hetken hyvin.
      En uskalla kertoa asiasta missään, kun pelottaa niin kovin.
      Enkä uskalla kysellä, en uskalla vaihtaa lääkäriä.
      Olo on aivan toivoton.
      En tiedä mitä tehdä.

      • Anonyymi

        Seuraavan kerran aikaa varatessasi sanot vaan rohkeasti, että et halua enää samalle hammaslääkärille. Jos udellaan syytä, niin voit vaikka sanoa, että kemiat ei kohtaa.


      • Anonyymi

        Toi on kunnon hammaslääkäri. Noin mäkin tekisin. Tolleen säilyy itsellä hyvä mieli ja tapahtumia päivään!


    • Anonyymi

      Minäkin käyn Turun kaupungin hammashoitolassa. Viime vuosina olen saanut todella hyvää hoitoa suuhygienisteilta, hammaslääkäreiltä ja erikoishammaslääkäreiltä. Kaikki toimii sujuvasti.

      • Anonyymi

        Minulla myös vain hyviä kokemuksia Turun keskushammashoitolasta.


      • Anonyymi

        Olen käynyt vuosia Turun keskushammashoitolassa. Siellä hoidetaan todella asiallisesti, jopa erittäin hyvin. Minulle käyntikertoja tulee vuosittain useita, aina on kohtelu ollut huomioonottavaa ja ystävällistä.

        Mutta on tietysti olemassa hankalia potilaita, joille ei kelpaa eikä riitä mikään ja jotka haluavat käsittää kaiken väärin. Näille ei hyvää hammashoitopaikkaa löydy helposti tai ei lainkaan. Miten voikin olla, että sama pätevä hammaslääkäri saa toisen suussa aikaan hyvää jälkeä mutta toisen suussa tuhoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt vuosia Turun keskushammashoitolassa. Siellä hoidetaan todella asiallisesti, jopa erittäin hyvin. Minulle käyntikertoja tulee vuosittain useita, aina on kohtelu ollut huomioonottavaa ja ystävällistä.

        Mutta on tietysti olemassa hankalia potilaita, joille ei kelpaa eikä riitä mikään ja jotka haluavat käsittää kaiken väärin. Näille ei hyvää hammashoitopaikkaa löydy helposti tai ei lainkaan. Miten voikin olla, että sama pätevä hammaslääkäri saa toisen suussa aikaan hyvää jälkeä mutta toisen suussa tuhoa?

        Niin sitä voit kysyä Dentor Oystä lahdesta jossa 4 hammastani pilattiin lupaa kysymättä ja niissä ei ollut reiän reikää, eikä mitään vikaa mutta nyt niillä ei voi enää edes purra. Semmosia ne sadistit on että paskat välittää ihmisten hyvästä terveydestä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt vuosia Turun keskushammashoitolassa. Siellä hoidetaan todella asiallisesti, jopa erittäin hyvin. Minulle käyntikertoja tulee vuosittain useita, aina on kohtelu ollut huomioonottavaa ja ystävällistä.

        Mutta on tietysti olemassa hankalia potilaita, joille ei kelpaa eikä riitä mikään ja jotka haluavat käsittää kaiken väärin. Näille ei hyvää hammashoitopaikkaa löydy helposti tai ei lainkaan. Miten voikin olla, että sama pätevä hammaslääkäri saa toisen suussa aikaan hyvää jälkeä mutta toisen suussa tuhoa?

        Halpaa vai kele.Hyvä on rahankeruu automaatti.H,vetti.Vuoden aikana nyhdetty enempi kuin vuoden eläkkeeni on.KIITOS.


    • Anonyymi

      Kasinokulman hammaslääkärit on hyvä paikka. Tietty yksityisenä klinikkana kalliimpi, kuin julkisen puolen hammashoitola, mutta kyllä hoidon laatukin on sitten hyvä. Ja mukava henkilökunta.
      Pari kertaa olen joutunut käymään lemminkäisenkadun opetushoitolassa, sielläkin on ollut palvelu ihan hyvää ja ystävällistä. Vielä kun tosiaan ottaa huomioon, että siellä koulutetaan hammaspuolen kandeja, niin ei voi muuta kuin kehaista.

      • Anonyymi

        Kasinonkulman hammaslääkärissä, nykyään Hohde, sain järkyttävän ammattitaidotonta hoitoa, en todellakaan suosittele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasinonkulman hammaslääkärissä, nykyään Hohde, sain järkyttävän ammattitaidotonta hoitoa, en todellakaan suosittele!

        Varokaa Hohde ja Heli Kallio. Kun hänen paikkaamansa paikka jäi kantamaan hioi viereisen täysin terveen kulmahampaan tylpäksi ja vastaavan hampaan alaleuasta, niin että purentani muuttui kokonaan ja paikattu hammas jäi edelleen kantamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa Hohde ja Heli Kallio. Kun hänen paikkaamansa paikka jäi kantamaan hioi viereisen täysin terveen kulmahampaan tylpäksi ja vastaavan hampaan alaleuasta, niin että purentani muuttui kokonaan ja paikattu hammas jäi edelleen kantamaan.

        Ikävähkö kokemus samasta naisesta. En mennyt toistamiseen,.


    • Anonyymi

      Olisipa rahaa mennä hammaspäivystykeesn kuin joillain on... on tyydyttävä teräsharjaan kun suomen demokratia on mitä on...

      Teräsharjalla juurihoitoa kotikäsin ja panadon-tabletti.

      Mutta aika huonot puvut valtion oligarkkien päämiehillä, Porno-Jeööol'm ,eöleom ja,e kp''ööa

    • Anonyymi

      Miten pääsebn hammaslääk´ädin päivystykseen varattomana eikä ole puhelintakaan ollenkaan, miten siis ei ole mitään yhteyttä onko aina pakko soittaa 112 ainoa mikä toimiii

    • Anonyymi

      Älkää menkö Mervi Tuomiston tai Mirja Methuen vastaanotoille. En tiedä ovatko vakuutuslääkäreitä.
      Suojelevat toisiaan ja kollegoita jotka ovat tehneet virheitä. Miten nykyaikana mahdollista en tiedä. Saavat järkyttävää palkkaa mutta eivät tee sen eteen mitään. Valehtelevat päin naamaa potilaalle.👎

      • Anonyymi

        Oletettavasti tuo kollegojen huomioiminen on paljonkin tärkeämpää kuin potilaan ja hänen etujensa huomioiminen!


    • Anonyymi

      Varoitus Turun Elegantin toiminnasta. Kohtelu hyvin ylimielistä, ammattitaidotonta ja törkeää aiheettomien lisähoitojen tyrkyttämistä. Ja kun siitä antaa palautetta syytellään asiakasta ja muita tahoja heidän virheistään. Eli välttäkää menemästä sinne.

    • Anonyymi

      Ne on kaikki aika samaa tasoa myös maksulliset ja kalliit. Suomessa ei ole hammaslääkäreillä kilpailu niin ovi käyttäytyä just niin inhottavasti, kun haluaa.

    • Anonyymi

      Opetushammashoitolaa ei voi ainakaan suositella, tekevät täysin turhia juurihoitoja että pääsevät opettelemaan ja kaikki kestää niin kauan että tulee halvemmaksi jopa ykstyisellä tai ainakin terveyskeskuksessa. Röntgenkuvia joka välissä ja aina kun vaihtuu opiskelijat, uudet tarkastukset, uudet kuvat jne ja kaikki joutuu maksamaan.

      • Anonyymi

        Oman kokemukseni mukaan juurihoidolla vain viivytetään hampaan poistoa.

        Saattaa kuulostaa pahalta, mutta näin on omien hampaideni kohdalla käynyt. Lopuksi kuitenkin poistetut hampaat yleensä korvatan implantilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemukseni mukaan juurihoidolla vain viivytetään hampaan poistoa.

        Saattaa kuulostaa pahalta, mutta näin on omien hampaideni kohdalla käynyt. Lopuksi kuitenkin poistetut hampaat yleensä korvatan implantilla.

        Ja poistetaan nopeanmmin kun ensin juurihoidetaan, paikkauskella voisi kestää lopun ikää. Hammashan kuolee kun juuret poistetaan, pitäisi puhuakin juuren tappamisesta eikä juurihoidosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja poistetaan nopeanmmin kun ensin juurihoidetaan, paikkauskella voisi kestää lopun ikää. Hammashan kuolee kun juuret poistetaan, pitäisi puhuakin juuren tappamisesta eikä juurihoidosta.

        ....Hammashan kuolee kun juuret poistetaan, pitäisi puhuakin juuren tappamisesta eikä juurihoidosta.

        Eikös juurihoidossa poisteta juurissa olevat hermot, eikä juuria!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemukseni mukaan juurihoidolla vain viivytetään hampaan poistoa.

        Saattaa kuulostaa pahalta, mutta näin on omien hampaideni kohdalla käynyt. Lopuksi kuitenkin poistetut hampaat yleensä korvatan implantilla.

        juurihoidettu hammas saattaa 20 vuotta jos hyvin tehty juurihoito, oikeaan aikaan.


    • Anonyymi

      Varoitus myös Mehiläisen Kauppiaskadun vastaanotosta. Rahastavat ottamalla turhia kuvia ja tyrkyttävät hoitoja Joita en mennyt hakemaan.

    • Anonyymi

      Minua ärsyttää yksityisen hammaslääkärin rahanhimo.
      Yrittää löytää aina jotain korjattavaa tai vaihdettaisko jotain vaikka keraamiseen hampaaseen.
      Repii ja rihtoo suun verille löytääkseen jotan korjattavaa.
      Jos korjattavaa ei löydy niin suuttuu vaikka ei sitä ääneen sanokaan.

    • Anonyymi

      Kaikki ihmiset eivät kuule varsinkaan yli 14-vuotiaat hyvin, pitäisi kai olla MEGAFONI johon kiljuu: Teuvo Ilmarinen Turusta, täällä nyt hoidettaisiin hammasmätääsi, tuletko tänne ovi on auki?

    • Anonyymi

      perserrm--- potetiaalia ja taitoa jos vain tongillä vetää hampaita pios päästä...

    • Anonyymi

      hammaslääkärin työ on kuin taksikuskin työ. Aina pitää yrittää ollqa...

      MÄTÄPQAISE NUUSKA-TYTTÖ TULEE HOITQAA HAMPIOITQAAN JÄLLEEN KERRAN.

    • Anonyymi

      no Turussa ei suju mikään, sen voin kokemuksen syvällä rinta äänellä todeta.

      • Anonyymi

        Tämä on niin totta. Turussa asunut kohta 15 vuotta. Hammaslääkärit on ihan järestään paskoja, hirveimmät kokemukseet Lemminkäisenkadun opetushammashoitolasta. Yksityisillekään ei meinaa saada aikoja ilman rahastuskonsultaatioaikaa ensin. Julkiselle puolelle ei saa kuin vartin ensiapu-aikoja, joissa otetaan kuvat tai vedetään hammas irti. Täällä tullut myös todettua huonoiksi muutkin palvelut kuten kampaajat, autokorjaamot, hierojat, mikään ei toimi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe